فوق تخصص بیماریهای عفونی و تب دار کودکان و نوزادان
متخصص کودکان
فوقتخصص شماره نظام: ۴۴۳۲۶
۹۹% پیشنهاد کاربران
۱۲۳۲ نفر
دختر 2 ساله ای داشتم که دائما بیماری های عفونی و سرماخوردگی مبتلا میشد و با ویزیت دکتر درمان شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
نوزادم تا یک ماه رشد نکرد و سرش کوچک بود با تجویزش نوزادم وزنگیری کرد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
عالییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
دکتر خیلی خوبی عست من دوتا دخترام تحت نظرایشونن
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
تشخیص عالی و تجویز حداقل دارو برای درمان
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
دکتر فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
لا اعرف
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
آسم . تجویزشون موثر نبود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
سرفه وآلرژی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
عالی وباخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
عفونت عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
رازی هستم
۱۳۹۸/۰۳/۲۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
بچه هام الان دو ساله هروقت مریض میشن بهشون مراجعه میکنم با یه نسخه خوب میشن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
عاالی بودن
درمان اگزمای پوستی پسرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
دکترخیلی خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستید
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
همیشه عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
خوب بوده
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
برای پسرم اسم و آلرژی با یه اسپری خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
باسلام
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
دکتری باتجربه و متبهر
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
تونستن تب بچمو که جاهای دیگه نتونستن کنترل کنن رو بیارن پایین و درمان کنن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
چکاپ ماهیانه
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
بسم الله..دکتر خوبیه.
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
سرفه های حساسیتی شدید دخترم که با یک ویزیت ایشون درمان شدن
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
بسیار محترم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
درجه یک
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
دکتر بسیار خوبی هستن خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
چکاب نوزاد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
سلام بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
خدا خیرشان بده.دکتر بسیار عالی وبا تجربه هستند.انشاالله همیشه سالم وسلامت باشند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
واقعا در کارشون با تجربه هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
عاااای
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
از نوزادی دکتر هر دوتا بچه هام بوده وخیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
سرماخوردگی و تب
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
4ساله که پسرهام مریض آقای دکترپهلوانی هستن وخیلی راضیم ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بسیار عالی بودند همیشه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
پسرم عفونت ریه شدید داشت هرجا بردم خوب نشد، آقای دکتر با۲تا نسخه خوبش کرد. خدا خیرش بده
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
دکتر خوب وعالی ومهربان
برای دخترم اومدم با یه ویزیت خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیار دکتر حاذق و ماهری هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
بسیار بااخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عالی درجه یک از بهترین ها
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
هر دوتا بچه هام زیر نظر دکتر بودن از نوزادی..بهترین دکتری هستن که تا به حال میشناسم و خیلی باحوصله و با دقت
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
زردی بچه بود و خدا رو شکر برطرف شد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دکتر بسیار عالی چکار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
عالی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
بچم یوبوست شدید داشت پیشش رفتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
اصلا دکتر خوبی نیست والا ما یک سرما خوردگی بچه داشت تا سه ماه پیشش می برم خوب نشد تا دکتر عوض کردم خوب شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۵
زردی نوزاد
خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
دخترم ویروس داشتند و خداروشکر خوب شدند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
زردی دخترم خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
بسیارحاذق و دقیق
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اوکی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
بله خوب بپدند
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
پسرم مشکلات گوارشی داشت وباداروهایی که آقای دکترتجویز کردند بهبودی حاصل شد باتشکرازجناب دکتر واقعا عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
خیلی دستشون خوبه و واقعا درمان کننده هستن خیال آدم راحت میشه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
سللام نوه ام عفونت شدید روده داشت عالی بود ممنونم دارو دادن کار به بستری نکشید سالم باشید ممنونم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
بسیار دکتر صبوری هستن و به تمام سوالات با حوصله جواب میدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
متخصصی فوقالعاده از نظر علم و اخلاق، پسرم از 4سالگی تا الان که 14 سالش هست، بیمار دکتر هستن، و واقعا همیشه بهترین نتیجه رو از ویزیت ایشون گرفتیم. خداوند نگهدارشون باشه
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
بسیاردکترخوبی هستند.برای بیماروقت میگذارندوخیلی خوش برخوردومهربان هستند.تشخیصشون هم عااااالییییی
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
بسیار عالی و مدبر
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بهترین دکتر در قم است
۱۴۰۳/۰۵/۰۴
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کمبود وزن ،جبران شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
بله دخترمن 5ساله تحت نظر ایشونه دکتر عالی هستش
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
دکتر خوب و با
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
پسرم سرما خوردگی داشت سه با دگتر بردم خوب نشد تبش اصلا قطع نمیشد پیش های دگتر بردم دوروزه پسرم خوب خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
سلام واقعا یه دکتر عالی از همه نظربهترین دکتر قم هستن انشالله همیشه سلامت باشن و موفق
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
مشکل بچم ک
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار خوش برخورد و عالی هستن و آرامش میدن.
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
دخترم را
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
دکتر خوبی هستن دختر من مشکل سرفه داشت سرفه های خیلی بدی میکرد که با تشخیص درست ایشون خدارو شکر حال دخترم خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
دکتر مهربان و دلسوز تشخیصش عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
ویروس های سرماخوردگی و آنفولانزا.. زود خوب شدن
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
پسرام انفولانزا داشتن تشخیص دتدن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
تشخیص اقای دکتربسیارعالی براشون ارزوی سلامتی دارم
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
خیلی دکتر عالی و بیستی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
همیشه عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
بسیار عالی سه تا فرزندم پزشکشون ایشون هستند که همیشه نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
سلام دکتر خیلی خوب و حاذقی هستن من برای راه نرفتن بچه و دیر صحبت کردن بچه رفتم پیششون وعالی بود تجویزشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
بهترین دکتر در قم با یک نسخه پچه خوب میکنه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
عالی بود عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
خیلی دکتر خوبی هستن هر دفعه دخترمو بردم ب یه ویزیت خوب شده
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
دکتر خ
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
تب
خوب شد
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
عفونی کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
بیماری عفونی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
عالی و واقع
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
دکتر پهلوانی بهترین
۱۳۹۹/۰۱/۱۸
دکتربسیهرعالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
توپ توپ
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
برای یبوست دخترم مراجعه کردم واقعا تجویزشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دکتر خوبی خستمد
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
عالی بوده
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
باحوصله مودب و بادرک بهتر نسبت به بقیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
عفونت خون
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
خوب هستن
۱۳۹۸/۰۷/۰۶
خیلی خوب تشخیص میکنه
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
عالییی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
دکتر با صبر حوصله ای هستن. انصافا خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
عالی ممنون
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
عااااااااااااالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
ایشون با یک نسخه درمان میکنن،پسرم رو همیشه میبرم مطب دکتر پهلوانی،عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
همه بچه هاموپیشش بردم خداروشکرخوب شدن دستش درد نکنه عالی هستن و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۲/۰۵/۱۷
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
تب و سرفه
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
بسیار صبور و با خوصله ویزیت میکنند . ایشونو تایید میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
بله حل شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
مشکل عفونی داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
بی نظیر و باحوصله
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
عالی و بسیار متخصص
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
سلام یلی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
سرماخوردگی کودکان
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
سلام
وقتی رفتم پیش دکتر پهلوانی
حالم بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
بهترین دکتر قم بوده پسرم اسم شدید داشته خوب شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
دکتر مسلطی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بهترین دکتر کودکان قم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
برای بچه هام
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
بسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
بنظرم پزشک عالیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دکتر بسیار حاذق و مهربان و با حوصله
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
دکتره عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
از قبل میسنامشون دکتر خوبی ثبجه من هفت سال بستری بود فقط دکتر تونست بهمون کمک کنه و درمانش کنه
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بسیار دکتر حاذق و با تشخیص درست.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خیلی کارش درسته
۱۴۰۲/۰۶/۰۲
سرماخوردگی کودک
۱۳۹۸/۱۲/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
بسیار دقیق و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
کاربلد ،حرفه ای و وقت کافی برای بیمار میذاره و تشخیصش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
دکتر بسیا
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
آلرژی شدید داشت پسرم با یه نسخه دکتر خوب شد خداروشکر
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
تشخیص درست دادن بیماری دخترمو دکتر بسیار متخصص و عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
به تک تک پرسش ها پاسخ میدهند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
آسم وآلژس
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
خیلی خیلی خوبن
۱۳۹۸/۱۰/۰۷
عالی.. عالی.. عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
خوب هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
کارش بسیار عالی هستش
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
برای بیماری دختر 1ساله مراجعه کردم و خیلی راضب بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
تشخیص عالی دارو موثر
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
یکبار رفتم وراضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
درحال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
عفونت سینه عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
کودک ما اسهال خونی داشت با دست دکتر سلامتی رو بدست اورد
۱۴۰۳/۰۱/۰۳
من پسرم زردی شدیدی داشت که دوسه جابردم دکتر گفت باید بستری بشه ولی آقای دکتر لایه قرص یه شبه زردی رو پایین آوردن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
لوزه سوم دخترم بانتیجه گیری ایشون انجام شد وعالی بودخیلی راضیم مچکرم ازایشون
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
الرژی
وخوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۰
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
پسرم الرژی شدید داشت و هنگام بیماری خیلی اذیت میشد،و با یک نسخه ایشون بهبود،پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عالی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
پسرم از کودکی مشکل حساسیت داشت ولی پزشکان تشخیص سرما خوردگی و... میدادن و خوب نمیشد تا اینکه با جناب دکتر پهلوانی آشنا شدیم و الحمدالله مشکلات پسرم خیلی کم شد و از 4سالگی تا الان که 17 سالشه بیمار دکتر هستن.
۱۴۰۲/۰۵/۲۵
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
بهترین دکتر.دستش شفا بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
از نوزادی تا الان که سه سال و نیمه هست دخترم تحت نظر ایشون بوده ، کلا راضی بودم
هر وقت سرما میخوره معمولا با یک نسخه ایشون خوب میشه
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
خیلی خ
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
با حوصله و خوش اخلاق و داروها کم ولی در حد عالی جوابدهی دارند
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
عفونت و مریضی کودک بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۴
از همه نظر عالی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۶
سلام من همیشه دخترم و میبرم پیش ایشون عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عااالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
آلرژی شدید و تنگی نفس
خیلی بهترشده وزیادهم دارو نمیدن داروهایی با عوارض کم نسخه میکنن
دختر 2 ساله ای داشتم که دائما بیماری های عفونی و سرماخوردگی مبتلا میشد و با ویزیت دکتر درمان شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸نوزادم تا یک ماه رشد نکرد و سرش کوچک بود با تجویزش نوزادم وزنگیری کرد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۳عالییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر خیلی خوبی عست من دوتا دخترام تحت نظرایشونن
۱۴۰۰/۰۷/۲۳تشخیص عالی و تجویز حداقل دارو برای درمان
۱۳۹۹/۰۳/۲۴دکتر فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵لا اعرف
۱۳۹۹/۰۶/۱۶آسم . تجویزشون موثر نبود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷سرفه وآلرژی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عالی وباخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عفونت عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳رازی هستم
۱۳۹۸/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بچه هام الان دو ساله هروقت مریض میشن بهشون مراجعه میکنم با یه نسخه خوب میشن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عاالی بودن درمان اگزمای پوستی پسرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷دکترخیلی خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستید
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶همیشه عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴خوب بوده
۱۴۰۲/۱۲/۱۸برای پسرم اسم و آلرژی با یه اسپری خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳باسلام
۱۴۰۰/۰۴/۱۸دکتری باتجربه و متبهر
۱۳۹۹/۱۲/۱۳تونستن تب بچمو که جاهای دیگه نتونستن کنترل کنن رو بیارن پایین و درمان کنن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰چکاپ ماهیانه
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بسم الله..دکتر خوبیه.
۱۳۹۷/۱۱/۱۴سرفه های حساسیتی شدید دخترم که با یک ویزیت ایشون درمان شدن
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار محترم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸درجه یک
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۷دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر بسیار خوبی هستن خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۲۱چکاب نوزاد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سلام بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خدا خیرشان بده.دکتر بسیار عالی وبا تجربه هستند.انشاالله همیشه سالم وسلامت باشند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۶واقعا در کارشون با تجربه هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عاااای
۱۴۰۳/۰۹/۱۳از نوزادی دکتر هر دوتا بچه هام بوده وخیلی خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۱سرماخوردگی و تب
۱۴۰۱/۰۳/۰۲4ساله که پسرهام مریض آقای دکترپهلوانی هستن وخیلی راضیم ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار عالی بودند همیشه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۵پسرم عفونت ریه شدید داشت هرجا بردم خوب نشد، آقای دکتر با۲تا نسخه خوبش کرد. خدا خیرش بده
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دکتر خوب وعالی ومهربان برای دخترم اومدم با یه ویزیت خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار دکتر حاذق و ماهری هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۸بسیار بااخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی درجه یک از بهترین ها
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۹عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۰۴/۰۶هر دوتا بچه هام زیر نظر دکتر بودن از نوزادی..بهترین دکتری هستن که تا به حال میشناسم و خیلی باحوصله و با دقت
۱۳۹۹/۱۰/۱۰زردی بچه بود و خدا رو شکر برطرف شد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۹دکتر بسیار عالی چکار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۶خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۴بچم یوبوست شدید داشت پیشش رفتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸اصلا دکتر خوبی نیست والا ما یک سرما خوردگی بچه داشت تا سه ماه پیشش می برم خوب نشد تا دکتر عوض کردم خوب شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۵زردی نوزاد خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۵دخترم ویروس داشتند و خداروشکر خوب شدند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۸زردی دخترم خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۴عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیارحاذق و دقیق
۱۳۹۹/۱۲/۰۹اوکی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۷بله خوب بپدند
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۵پسرم مشکلات گوارشی داشت وباداروهایی که آقای دکترتجویز کردند بهبودی حاصل شد باتشکرازجناب دکتر واقعا عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۳خیلی دستشون خوبه و واقعا درمان کننده هستن خیال آدم راحت میشه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷سللام نوه ام عفونت شدید روده داشت عالی بود ممنونم دارو دادن کار به بستری نکشید سالم باشید ممنونم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار دکتر صبوری هستن و به تمام سوالات با حوصله جواب میدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۴متخصصی فوقالعاده از نظر علم و اخلاق، پسرم از 4سالگی تا الان که 14 سالش هست، بیمار دکتر هستن، و واقعا همیشه بهترین نتیجه رو از ویزیت ایشون گرفتیم. خداوند نگهدارشون باشه
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیاردکترخوبی هستند.برای بیماروقت میگذارندوخیلی خوش برخوردومهربان هستند.تشخیصشون هم عااااالییییی
۱۴۰۱/۰۸/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۹بسیار عالی و مدبر
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بهترین دکتر در قم است
۱۴۰۳/۰۵/۰۴خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰کمبود وزن ،جبران شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بله دخترمن 5ساله تحت نظر ایشونه دکتر عالی هستش
۱۴۰۰/۰۷/۳۰دکتر خوب و با
۱۴۰۳/۰۲/۲۳پسرم سرما خوردگی داشت سه با دگتر بردم خوب نشد تبش اصلا قطع نمیشد پیش های دگتر بردم دوروزه پسرم خوب خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷سلام واقعا یه دکتر عالی از همه نظربهترین دکتر قم هستن انشالله همیشه سلامت باشن و موفق
۱۴۰۰/۱۱/۱۶مشکل بچم ک
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار خوش برخورد و عالی هستن و آرامش میدن.
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دخترم را
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۰۴دکتر خوبی هستن دختر من مشکل سرفه داشت سرفه های خیلی بدی میکرد که با تشخیص درست ایشون خدارو شکر حال دخترم خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دکتر مهربان و دلسوز تشخیصش عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ویروس های سرماخوردگی و آنفولانزا.. زود خوب شدن
۱۴۰۱/۰۹/۰۲پسرام انفولانزا داشتن تشخیص دتدن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۷تشخیص اقای دکتربسیارعالی براشون ارزوی سلامتی دارم
۱۴۰۲/۰۱/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۴/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خیلی دکتر عالی و بیستی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵همیشه عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۹بسیار عالی سه تا فرزندم پزشکشون ایشون هستند که همیشه نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۲۳سلام دکتر خیلی خوب و حاذقی هستن من برای راه نرفتن بچه و دیر صحبت کردن بچه رفتم پیششون وعالی بود تجویزشون
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بهترین دکتر در قم با یک نسخه پچه خوب میکنه
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۷عالی بود عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶خیلی دکتر خوبی هستن هر دفعه دخترمو بردم ب یه ویزیت خوب شده
۱۳۹۹/۰۸/۲۰دکتر خ
۱۴۰۱/۱۰/۱۴تب خوب شد
۱۴۰۱/۰۸/۰۲عفونی کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بیماری عفونی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۳۰عالی و واقع
۱۴۰۳/۰۱/۲۸دکتر پهلوانی بهترین
۱۳۹۹/۰۱/۱۸دکتربسیهرعالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۱۰/۱۷توپ توپ
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱برای یبوست دخترم مراجعه کردم واقعا تجویزشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر خوبی خستمد
۱۴۰۰/۰۵/۱۹خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالی بوده
۱۴۰۱/۱۰/۰۵باحوصله مودب و بادرک بهتر نسبت به بقیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عفونت خون
۱۴۰۳/۰۷/۱۳خوب هستن
۱۳۹۸/۰۷/۰۶خیلی خوب تشخیص میکنه
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عالییی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱دکتر با صبر حوصله ای هستن. انصافا خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۳عالی ممنون
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عااااااااااااالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۴/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶ایشون با یک نسخه درمان میکنن،پسرم رو همیشه میبرم مطب دکتر پهلوانی،عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰همه بچه هاموپیشش بردم خداروشکرخوب شدن دستش درد نکنه عالی هستن و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۲/۰۵/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۸تب و سرفه
۱۴۰۲/۰۳/۲۷بسیار صبور و با خوصله ویزیت میکنند . ایشونو تایید میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۷بله حل شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۱مشکل عفونی داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۹بی نظیر و باحوصله
۱۴۰۲/۰۷/۲۴عالی و بسیار متخصص
۱۴۰۰/۰۴/۲۱سلام یلی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۱سرماخوردگی کودکان
۱۴۰۱/۰۸/۱۷سلام وقتی رفتم پیش دکتر پهلوانی حالم بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بهترین دکتر قم بوده پسرم اسم شدید داشته خوب شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۷دکتر مسلطی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۸راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بهترین دکتر کودکان قم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴برای بچه هام
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۶بسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بنظرم پزشک عالیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۶دکتر بسیار حاذق و مهربان و با حوصله
۱۴۰۲/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتره عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۷از قبل میسنامشون دکتر خوبی ثبجه من هفت سال بستری بود فقط دکتر تونست بهمون کمک کنه و درمانش کنه
۱۳۹۹/۰۴/۱۸بسیار دکتر حاذق و با تشخیص درست.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خیلی کارش درسته
۱۴۰۲/۰۶/۰۲سرماخوردگی کودک
۱۳۹۸/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۰بسیار دقیق و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۰۱کاربلد ،حرفه ای و وقت کافی برای بیمار میذاره و تشخیصش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۰۶دکتر بسیا
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۱آلرژی شدید داشت پسرم با یه نسخه دکتر خوب شد خداروشکر
۱۴۰۳/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تشخیص درست دادن بیماری دخترمو دکتر بسیار متخصص و عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱به تک تک پرسش ها پاسخ میدهند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲آسم وآلژس
۱۴۰۱/۰۹/۲۳خیلی خیلی خوبن
۱۳۹۸/۱۰/۰۷عالی.. عالی.. عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶خوب هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲کارش بسیار عالی هستش
۱۴۰۱/۰۹/۲۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱برای بیماری دختر 1ساله مراجعه کردم و خیلی راضب بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷تشخیص عالی دارو موثر
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۳یکبار رفتم وراضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰درحال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عفونت سینه عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷کودک ما اسهال خونی داشت با دست دکتر سلامتی رو بدست اورد
۱۴۰۳/۰۱/۰۳من پسرم زردی شدیدی داشت که دوسه جابردم دکتر گفت باید بستری بشه ولی آقای دکتر لایه قرص یه شبه زردی رو پایین آوردن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱لوزه سوم دخترم بانتیجه گیری ایشون انجام شد وعالی بودخیلی راضیم مچکرم ازایشون
۱۴۰۲/۱۰/۱۸الرژی وخوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۰خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۵پسرم الرژی شدید داشت و هنگام بیماری خیلی اذیت میشد،و با یک نسخه ایشون بهبود،پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۹/۱۸پسرم از کودکی مشکل حساسیت داشت ولی پزشکان تشخیص سرما خوردگی و... میدادن و خوب نمیشد تا اینکه با جناب دکتر پهلوانی آشنا شدیم و الحمدالله مشکلات پسرم خیلی کم شد و از 4سالگی تا الان که 17 سالشه بیمار دکتر هستن.
۱۴۰۲/۰۵/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بهترین دکتر.دستش شفا بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۳از نوزادی تا الان که سه سال و نیمه هست دخترم تحت نظر ایشون بوده ، کلا راضی بودم هر وقت سرما میخوره معمولا با یک نسخه ایشون خوب میشه
۱۴۰۲/۰۸/۰۳خیلی خ
۱۳۹۹/۱۰/۱۰دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۷عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹با حوصله و خوش اخلاق و داروها کم ولی در حد عالی جوابدهی دارند
۱۳۹۹/۰۲/۰۷عفونت و مریضی کودک بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۴از همه نظر عالی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۶سلام من همیشه دخترم و میبرم پیش ایشون عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عااالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰آلرژی شدید و تنگی نفس خیلی بهترشده وزیادهم دارو نمیدن داروهایی با عوارض کم نسخه میکنن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵تشخیص درس
۱۴۰۳/۰۹/۰۶بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۳۰