۱۲۵۱ نفر
دکتر امیرحسین پهلوانی

دکتر امیرحسین پهلوانی

فوق تخصص بیماریهای عفونی و تب دار کودکان و نوزادان

متخصص کودکان

فوق‌تخصص شماره نظام: ۴۴۳۲۶
۹۹% پیشنهاد کاربران
۱۲۳۲ نفر

دختر 2 ساله ای داشتم که دائما بیماری های عفونی و سرماخوردگی مبتلا میشد و با ویزیت دکتر درمان شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

نوزادم تا یک ماه رشد نکرد و سرش کوچک بود با تجویزش نوزادم وزنگیری کرد

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

خیلی عالی بود

۱۴۰۲/۰۷/۱۳

عالییی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

دکتر خیلی خوبی عست من دوتا دخترام تحت نظرایشونن

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

تشخیص عالی و تجویز حداقل دارو برای درمان

۱۳۹۹/۰۳/۲۴

دکتر فوق العاده

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

لا اعرف

۱۳۹۹/۰۶/۱۶

آسم . تجویزشون موثر نبود

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

سرفه وآلرژی

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

عالی وباخلاق

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

عفونت عالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۳

رازی هستم

۱۳۹۸/۰۳/۲۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

بچه هام الان دو ساله هروقت مریض میشن بهشون مراجعه میکنم با یه نسخه خوب میشن

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

عاالی بودن درمان اگزمای پوستی پسرم

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

دکترخیلی خوبی بودن

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستید

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عالییییییی

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

همیشه عالی

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

خوب بوده

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

برای پسرم اسم و آلرژی با یه اسپری خوب شد

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

باسلام

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

دکتری باتجربه و متبهر

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

تونستن تب بچمو که جاهای دیگه نتونستن کنترل کنن رو بیارن پایین و درمان کنن

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

چکاپ ماهیانه

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

بسم الله..دکتر خوبیه.

۱۳۹۷/۱۱/۱۴

سرفه های حساسیتی شدید دخترم که با یک ویزیت ایشون درمان شدن

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

بسیار محترم

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

درجه یک

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

دکتر خوب و باتجربه ای هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۰/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۱/۰۵

خیلی عالی

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

عالی بود

۱۴۰۱/۱۰/۲۷

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

دکتر بسیار خوبی هستن خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

چکاب نوزاد

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

سلام بسیار عالی هستند

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

خدا خیرشان بده.دکتر بسیار عالی وبا تجربه هستند.انشاالله همیشه سالم وسلامت باشند.

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

واقعا در کارشون با تجربه هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

عاااای

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

از نوزادی دکتر هر دوتا بچه هام بوده وخیلی خیلی عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

سرماخوردگی و تب

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

4ساله که پسرهام مریض آقای دکترپهلوانی هستن وخیلی راضیم ازشون

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

بسیار عالی بودند همیشه

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

پسرم عفونت ریه شدید داشت هرجا بردم خوب نشد، آقای دکتر با۲تا نسخه خوبش کرد. خدا خیرش بده

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

دکتر خوب وعالی ومهربان برای دخترم اومدم با یه ویزیت خوب شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

بسیار دکتر حاذق و ماهری هستن

۱۴۰۲/۰۳/۱۸

بسیار بااخلاق و تشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

عالی درجه یک از بهترین ها

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

عالی و درجه یک

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

هر دوتا بچه هام زیر نظر دکتر بودن از نوزادی..بهترین دکتری هستن که تا به حال میشناسم و خیلی باحوصله و با دقت

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

زردی بچه بود و خدا رو شکر برطرف شد.

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

دکتر بسیار عالی چکار بلد

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

عالی عالی

۱۴۰۱/۰۳/۲۶

خیلی عالیه

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

بچم یوبوست شدید داشت پیشش رفتم خوب شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

اصلا دکتر خوبی نیست والا ما یک سرما خوردگی بچه داشت تا سه ماه پیشش می برم خوب نشد تا دکتر عوض کردم خوب شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۵

زردی نوزاد خوب

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

دخترم ویروس داشتند و خداروشکر خوب شدند.

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

زردی دخترم خوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

عالی عالی عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

بسیارحاذق و دقیق

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

اوکی بود

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

بله خوب بپدند

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

پسرم مشکلات گوارشی داشت وباداروهایی که آقای دکترتجویز کردند بهبودی حاصل شد باتشکرازجناب دکتر واقعا عالی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

دکترخوبی هستن

۱۴۰۱/۰۶/۲۳

خیلی دستشون خوبه و واقعا درمان کننده هستن خیال آدم راحت میشه

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

سللام نوه ام عفونت شدید روده داشت عالی بود ممنونم دارو دادن کار به بستری نکشید سالم باشید ممنونم

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

بسیار دکتر صبوری هستن و به تمام سوالات با حوصله جواب میدن

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

بسیار خوب

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

متخصصی فوقالعاده از نظر علم و اخلاق، پسرم از 4سالگی تا الان که 14 سالش هست، بیمار دکتر هستن، و واقعا همیشه بهترین نتیجه رو از ویزیت ایشون گرفتیم. خداوند نگهدارشون باشه

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

بسیاردکترخوبی هستند.برای بیماروقت میگذارندوخیلی خوش برخوردومهربان هستند.تشخیصشون هم عااااالییییی

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

بسیار عالی و مدبر

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

بهترین دکتر در قم است

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

کمبود وزن ،جبران شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

عالی هستند

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

بله دخترمن 5ساله تحت نظر ایشونه دکتر عالی هستش

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

دکتر خوب و با

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

پسرم سرما خوردگی داشت سه با دگتر بردم خوب نشد تبش اصلا قطع نمیشد پیش های دگتر بردم دوروزه پسرم خوب خوب شد

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

سلام واقعا یه دکتر عالی از همه نظربهترین دکتر قم هستن انشالله همیشه سلامت باشن و موفق

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

مشکل بچم ک

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

بسیار خوش برخورد و عالی هستن و آرامش میدن.

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

دخترم را

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

بسیار عالی و حاذق

۱۴۰۱/۱۰/۰۴

دکتر خوبی هستن دختر من مشکل سرفه داشت سرفه های خیلی بدی میکرد که با تشخیص درست ایشون خدارو شکر حال دخترم خوب شد

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

دکتر مهربان و دلسوز تشخیصش عالیه

۱۴۰۳/۰۳/۱۲

عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

ویروس های سرماخوردگی و آنفولانزا.. زود خوب شدن

۱۴۰۱/۰۹/۰۲

پسرام انفولانزا داشتن تشخیص دتدن

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

تشخیص اقای دکتربسیارعالی براشون ارزوی سلامتی دارم

۱۴۰۲/۰۱/۱۸

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

خیلی دکتر عالی و بیستی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

همیشه عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

بسیار عالی سه تا فرزندم پزشکشون ایشون هستند که همیشه نتیجه گرفتم

۱۴۰۱/۱۲/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

سلام دکتر خیلی خوب و حاذقی هستن من برای راه نرفتن بچه و دیر صحبت کردن بچه رفتم پیششون وعالی بود تجویزشون

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

عالی هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

بهترین دکتر در قم با یک نسخه پچه خوب میکنه

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۹/۱۷

عالی بود عالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

دکتر عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

خیلی دکتر خوبی هستن هر دفعه دخترمو بردم ب یه ویزیت خوب شده

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

دکتر خ

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

تب خوب شد

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

عفونی کارشون خوبه

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

بیماری عفونی

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۷/۳۰

عالی و واقع

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

دکتر پهلوانی بهترین

۱۳۹۹/۰۱/۱۸

دکتربسیهرعالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

عالی بودند

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

خیلی راضی بودم

۱۳۹۷/۱۰/۱۷

توپ توپ

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

برای یبوست دخترم مراجعه کردم واقعا تجویزشون عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

دکتر خوبی خستمد

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

عالی بوده

۱۴۰۱/۱۰/۰۵

باحوصله مودب و بادرک بهتر نسبت به بقیه

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

عفونت خون

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

خوب هستن

۱۳۹۸/۰۷/۰۶

خیلی خوب تشخیص میکنه

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

عالییی

۱۴۰۱/۰۹/۱۱

دکتر با صبر حوصله ای هستن. انصافا خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۱۳

عالی ممنون

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

عااااااااااااالی و خوش برخورد

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

ایشون با یک نسخه درمان میکنن،پسرم رو همیشه میبرم مطب دکتر پهلوانی،عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

همه بچه هاموپیشش بردم خداروشکرخوب شدن دستش درد نکنه عالی هستن و برای مریض وقت میزارن

۱۴۰۲/۰۵/۱۷

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

تب و سرفه

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

بسیار صبور و با خوصله ویزیت میکنند . ایشونو تایید میکنم

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

بله حل شد

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

مشکل عفونی داشتم

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

بی نظیر و باحوصله

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

عالی و بسیار متخصص

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

سلام یلی عالی

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

سرماخوردگی کودکان

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

سلام وقتی رفتم پیش دکتر پهلوانی حالم بهتر شده

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

عالی بود

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

بهترین دکتر قم بوده پسرم اسم شدید داشته خوب شده

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

دکتر مسلطی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۲۸

راضی بودم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

بهترین دکتر کودکان قم

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

برای بچه هام

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

عالی بود

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

بسیار راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

بنظرم پزشک عالیه

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

دکتر بسیار حاذق و مهربان و با حوصله

۱۴۰۲/۰۸/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

فوق العاده هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

دکتره عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

از قبل میسنامشون دکتر خوبی ثبجه من هفت سال بستری بود فقط دکتر تونست بهمون کمک کنه و درمانش کنه

۱۳۹۹/۰۴/۱۸

بسیار دکتر حاذق و با تشخیص درست.

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

خیلی کارش درسته

۱۴۰۲/۰۶/۰۲

سرماخوردگی کودک

۱۳۹۸/۱۲/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۹/۲۰

بسیار دقیق و با اخلاق

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

کاربلد ،حرفه ای و وقت کافی برای بیمار میذاره و تشخیصش عالیه

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

دکتر با تجربه ای هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

بسیار دقیق

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

دکتر بسیا

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

آلرژی شدید داشت پسرم با یه نسخه دکتر خوب شد خداروشکر

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

تشخیص درست دادن بیماری دخترمو دکتر بسیار متخصص و عالی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

به تک تک پرسش ها پاسخ میدهند

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عالییییی

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

آسم وآلژس

۱۴۰۱/۰۹/۲۳

خیلی خیلی خوبن

۱۳۹۸/۱۰/۰۷

عالی.. عالی.. عالی

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

خوب هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

خب بودن

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

کارش بسیار عالی هستش

۱۴۰۱/۰۹/۲۲

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

برای بیماری دختر 1ساله مراجعه کردم و خیلی راضب بودم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

تشخیص عالی دارو موثر

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

یکبار رفتم وراضی بودم

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

درحال درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

عفونت سینه عالی بود

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

کودک ما اسهال خونی داشت با دست دکتر سلامتی رو بدست اورد

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

من پسرم زردی شدیدی داشت که دوسه جابردم دکتر گفت باید بستری بشه ولی آقای دکتر لایه قرص یه شبه زردی رو پایین آوردن

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

لوزه سوم دخترم بانتیجه گیری ایشون انجام شد وعالی بودخیلی راضیم مچکرم ازایشون

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

الرژی وخوب بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

بسیار عالی

۱۳۹۷/۱۰/۲۰

خوب بوده

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

پسرم الرژی شدید داشت و هنگام بیماری خیلی اذیت میشد،و با یک نسخه ایشون بهبود،پیدا کرد

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

عالی عالی

۱۳۹۹/۰۷/۲۴

بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

پسرم از کودکی مشکل حساسیت داشت ولی پزشکان تشخیص سرما خوردگی و... میدادن و خوب نمیشد تا اینکه با جناب دکتر پهلوانی آشنا شدیم و الحمدالله مشکلات پسرم خیلی کم شد و از 4سالگی تا الان که 17 سالشه بیمار دکتر هستن.

۱۴۰۲/۰۵/۲۵

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بهترین دکتر.دستش شفا بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

از نوزادی تا الان که سه سال و نیمه هست دخترم تحت نظر ایشون بوده ، کلا راضی بودم هر وقت سرما میخوره معمولا با یک نسخه ایشون خوب میشه

۱۴۰۲/۰۸/۰۳

خیلی خ

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

دکتر عالی

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

عالی بود

۱۴۰۱/۰۴/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

با حوصله و خوش اخلاق و داروها کم ولی در حد عالی جوابدهی دارند

۱۳۹۹/۰۲/۰۷

عفونت و مریضی کودک بسیار عالی بودند

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

خوب بود

۱۳۹۸/۰۸/۰۴

از همه نظر عالی هستند

۱۳۹۷/۰۶/۰۶

سلام من همیشه دخترم و میبرم پیش ایشون عالی هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

عااالی

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

آلرژی شدید و تنگی نفس خیلی بهترشده وزیادهم دارو نمیدن داروهایی با عوارض کم نسخه میکنن

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

دکتر عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

تشخیص درس

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

بسیارعالی

۱۴۰۱/۰۸/۰۴

خوب بود

۱۴۰۲/۰۲/۳۰
مطب فوق تخصصی عفونی اطفال
قمخیابان شهید فاطمی (دور شهر)
نبش کوچه ۲۱
طبقه فوقانی داروخانه حکیم
شنبه تا چهارشنبه
عصر‌ها
    نقشه مطب

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب فوق تخصصی عفونی اطفال

    خیابان شهید فاطمی (دور شهر)
    نبش کوچه ۲۱
    طبقه فوقانی داروخانه حکیم

    مطب فوق تخصصی عفونی اطفال

    خیابان شهید فاطمی (دور شهر)
    نبش کوچه ۲۱
    طبقه فوقانی داروخانه حکیم