این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان امادگاه - نرسیده به فلکه فلسطین - روبه روی داروخانه ثامن - بن بست ۲۱ (بوعلی ۲) - کلینیک جراحی آمادگاه
وب سایت کلینیک: amadegahclinic.com
دکتر فاضلی ، انسان بسیار با شخصیت و متواضع و تبحر خاص در رشته خود دارند و هنگام دریافت حق الزحمه مراعات بیماران و مراجعین را مینمایند ، خداوند عمر با عزت و سلامتی به ایشان عطا فرماید.
۱۴۰۰/۰۲/۰۳کارشون بسیار عالی ومنطقی است
۱۳۹۹/۱۱/۱۰فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳فقط میتونم بگم پنچه طلا است
۱۳۹۷/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خوبه انحراف بینی داشتم
۱۳۹۸/۱۲/۲۰کار دکتر بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۴/۰۲دماغم خیلی بزرگ بود و از کنار قوز داشت در واقع گوشتی بود حالا خیلی خوشکل شده و من خیلی ازشون راضی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۲۸بینیم خوب عمل نشده
۱۳۹۷/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالیست
۱۴۰۰/۱۰/۲۷فعلا کاری انجام نشده
۱۳۹۹/۱۰/۲۱خوب و عالی بود..
۱۳۹۷/۰۲/۲۹او را دوست داریم و از او ممنونم بابت زحماتی که برای ما منقار بزرگها میکشد
۱۳۹۷/۱۱/۲۰بسیار دکتر بااخلاق کاربلد ومنصفی هستن و واقعا نتیجه ی کذبی غیراز صحبتهای ومشاوره قبل از عمل از ایشون نمیبینید
۱۳۹۹/۱۱/۱۹خیلی مهربان و خوش اخلاق هستند ولی سریع ویزیت میکنند جواب خیلی مسائل مبهم میماند
۱۳۹۸/۰۵/۲۰دکتر فوق العاده ای
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عمل پروتز چانه انجام دادم. بسیار عالی بود و بی نهایت راضی هستم. اخلاق دکتر و منشی های ایشان هم بسیار عالی است مثل کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۲پلک چشم عمل کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مشاوره
۱۴۰۰/۰۲/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳کاردکترعالیه
۱۳۹۸/۰۷/۲۳عالییییی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶دوستان جراحی بینی داشته اند و راضی بودند
۱۳۹۷/۱۱/۰۸بسیار خوش اخلاق
۱۳۹۷/۰۲/۰۲عمل بینی خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عمل بینی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹مشگل بزرکی بینی داشتم عمل کردم راضیم.خوبی دکتر اینه که ب بعد مشگل تنفسی ندارین ولی زیاد بینی رو کوچک نمیکنن
۱۳۹۹/۰۲/۱۶جناب دکتر بسیار ماهر انه و عالی پرتز سینه رو انجام دادن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۵هنوز جراحی نکردم.ولی بلحاظ شخصیتی و رفتاری بی نظیرن.
۱۳۹۹/۱۲/۰۹تصادف کرده بودم وکاملا ازجراحی آقای دکتر راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۲سلام ،من خدمت اقای دکتر رسیدم برای عمل جراحی بینی .رفتارشون عالی بود و خوب مشاوره دادن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱عااالی.
۱۴۰۰/۰۷/۰۳من قبلا بینی عمل کردم والان میخام دوباره عمل کنم
۱۳۹۷/۰۱/۲۹جراحی پلک داشتم و هم عمل بینی هر دو عمل با موفقیت و عالی انجام شد خیلی ازشون راضی هستم. مرسی دکتر دستت طلا
۱۴۰۰/۱۰/۱۷من ویزیت شدم .نوبت گرفتم و....نمیدونم چی میشه ولی ایمان دارم ب خداوند و بعدهم انتخابم.توکل بخدا
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عمل بینی داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۶/۱۱بعد از 4 سال تحقیق دکتری که راحت بتونه بهم اعتماد به نفس بده و با اطمینان کامل بهم بگه بینی تو قابل عمل هست دکتر شهرام فاضلی بودند. سرشار از انرژی مثبت و امید . من که عاشق اخلاق و رفتار ایشون شدم . تک تک
۱۳۹۹/۰۶/۲۳هیچ کاری
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خیلی خوبن از نطر اخلا ولی برا نوبت دهی عمل و ویزیت خیل طول میکشه
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خواهر بینی عمل کردن و واقعا عاااالی بوده ا
۱۴۰۰/۰۸/۱۰فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۰/۰۳ویزیت عمل بینی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عااااالی بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۱۹خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عمل بینی دارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰جراحی بینی انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۹انحراف بینی داشتم عالی شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲اشناهای دور
۱۳۹۹/۱۱/۱۸وقت مشاوره داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیار دکتر با ادب و با تخصصی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۰فقط برای معاینه اومدم . فوق العاده خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳جراحی بینی
۱۳۹۸/۰۹/۲۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۶دکتر بسیار خوب و باتجربه
۱۳۹۹/۰۲/۲۹خواهرم سال 92 پیش آقای دکتر بینی شو عمل کرد،خیلیییییییییییی طبیعی و زیبا شد،چون بینی خواهرم قوز داشت،واقعا نمونه اس...البته اونموقع مطب ایشان کرمانشاه بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی خیلی
۱۳۹۸/۱۱/۱۰تزریق چربی
۱۳۹۸/۰۵/۱۵عالیییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عمل بینی انجام دادم و از لحاظ تنفس واقعا عالمی فرم بینینم خیلی دوست دارم
۱۳۹۸/۰۹/۱۱خیلی عالی بودن
۱۳۹۸/۰۲/۱۵