این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شریعتی - سه راه ضرابخانه - خیابان کتابی - پلاک ۵ - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
شریعتی - سه راه ضرابخانه - خیابان کتابی - پلاک ۵ - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
خیابان کارگر شمالی - بالاتر از مرکز قلب شریعتی - نبش خیابان دوم - پلاک ۱۸۳۹ - طبقه ۴
پارگی شبکیه عمل کردن نتیجه عالی بود
۱۳۹۷/۰۴/۲۱سلام پزشک بسیار ماهری است
۱۳۹۷/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار دکتر حاذق و خوش اخلاق و دلسوز هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بهترینچشمپزشکهستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عمل شبکیه چشم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶بسیار دکتر عالی و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خیلی خوب متین باسواد وهمراه بابیمار
۱۳۹۸/۰۹/۲۶مشکل در پشت پلک
۱۳۹۸/۱۰/۱۲من بسیار از ایشان راضی بودم
۱۳۹۷/۰۴/۰۲بسیار با سواد
۱۳۹۹/۱۰/۲۴سلام عمل لازک انجام دادم وخیلی راضی هستم الان 5ساله
۱۳۹۸/۰۳/۲۷سلام من ده سال قبل بخاطر ضعیفی چشم پیش آقای دکتر عمل کردم خیلی دکتر حاذقی هستند و راضی بودم تا الان که کمی نزدیک بینم ضعیف شده که بخاطر پیری چشمم هست دستشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷سلام مادرم مریضش بود دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷چهرجراحی چشم بستگان داشتیمسه
۱۳۹۸/۰۴/۰۳باسلام چشم پزکان دیگر گفته بودند چشم خونریزی کرده و لی تشخیص ایشان چیز دیگر و درست بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۸عمل لازک انجام دادم
۱۳۹۷/۰۲/۳۰دکتری فوق العاده حاذق به تمام معنا انسان. مادر من هر دوچشمشون توسط ایشون عمل شده براشون سلامتی و طول عمر آرزومندم
۱۳۹۷/۱۰/۱۷بهترین چشم پزشک
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بهترین دکتر در هر امر شبکیه و قرنیه
۱۳۹۸/۱۱/۲۳سال 76 پارگی شبکیه داشتم بعد از عمل برای کنترل دید و برای عمل آب مروارید تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹مشکل شبکیه داشتم تا حدی رفع شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۴سلام دکتر فوق العاده ای میباشد
۱۳۹۸/۰۲/۲۰خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سال 91عمل لازک انجام دادن دکتر برام .خداروشکر راضی ام و هیچ مشکلی نداشتم .الآنم پیگیر درمان همسرم هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷به نظر من بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر تو ایرانه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷شماره چشمم 4 بود جراحی کردم
۱۳۹۷/۰۲/۰۵بسیار متعهد هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۸بسیار علی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۴دکتر بسیار حاذق و با اخلاق خوب میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۲۷مادر من پیش دکتر کاظمی چشمش رو عمل کرد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خیلی کا
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دخترم را عمل لیزیک نموده اند
۱۳۹۷/۰۲/۲۲با احترام خدمت ایشون بسیار دکتر حاذق و ودر کار تشخیص و درمان مهارت دارند
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عمل لیزیک و عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۴جراحی پارکی شبکیه .اب مروارید .تزریق .همه عالی و ممنون از جناب دکتر .بسیار حاذق و مهربان .خدا نگهدار شان باشه و سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲با سلام خدمت شما و خدا قوت. دکتر کاظمی مقدم فرد بسیار دانا و فهمیده ای هستند، هم بنده و هم مادرم و هم اقوام بنده پیش این دکتر حاذق عمل جراحی کردیم و خیلی از عملکرد ایشان راضی هستیم، خدا ان شالله هر کجا هستند حفظشان کند.
۱۳۹۹/۰۹/۰۵عالی و بی نظیر در عمل لایزک
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالیبود
۱۳۹۸/۰۳/۳۱تشخیص و معالجه آقای دکتر بسیار عالی است
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عمل چشم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار ع
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ناخنک چشم
۱۳۹۸/۰۵/۰۸بسیار دکتر حاذق و متینی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتر بسیار مهربان و خوش اخلاق و ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱برداشتن غشای اپی رتینال
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۰۹خونریزی شبکیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۳بسیار پزشک حاذق و باتجربه ای هستند. سال هاست من و خانواده بهشون مراجعه میکنیم.
۱۴۰۰/۰۵/۲۵دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۶/۰۲عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۹عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۳مشکل شبکیه وخیلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷مشکل شبکیه تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۳دکتر بسیار حاذق وماهری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عالی فقط مع
۱۴۰۰/۰۹/۲۸فشار چشم
۱۳۹۷/۰۲/۰۱عالی با یک وزیت تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲استرابیسم
۱۳۹۷/۰۴/۱۴مشکل خونریزی شبکیه
۱۳۹۸/۰۳/۱۲دکتر حاذق و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دکتر عالی هستند
۱۳۹۷/۰۵/۰۳عالیه خیلی پزشک خوبی هستن عالی عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷نمره چشم بسیار بالا پس از عمل قرنیه چشم بسیار عالی شده واز دکتر خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۰۲/۲۰آقای دکتر بینایی به پسرم بخشید در صورتی که همه دکترا چشم گفته بودن نابینا هست من بینایی پسرم اول خدا بعد از آقای دکتر دارم ممنونم ممنونم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲بسیار باتجربه و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عمل چشم موفقیت امیز
۱۳۹۹/۰۴/۰۳اب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۲۲اب مروارید عمل کردن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر بسیار متبحر هستند. من لازک انجام دادم. خانواده ام عمل آب مروارید انجام دادند.
۱۴۰۰/۰۴/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عمل کردم و خوب بوده
۱۳۹۸/۰۴/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸اقای دکتر بسیار حاذق و با اخلاق هستند و سال80 چشم پدرم را عمل پی ار کی انجام دادند که کاملا رضایت بخش بود
۱۳۹۷/۰۵/۲۹عمل لازک
۱۳۹۷/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ضعیفی چشم داشتم به دست توانای دکتر عمل لازک شدم
۱۳۹۷/۰۴/۱۱بسیار دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۰چندین نفر از بستگان بیمار ایشان هستند.
۱۳۹۷/۰۴/۲۵دکتر بس
۱۳۹۷/۱۱/۱۰سلام.22سال قبل پیش دکتر کاظمی مقدم.عمل لیزیک انجام دادم.که فوق العاده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عمل لنز
۱۳۹۸/۰۷/۲۸دکتر دیگری برایم عینک تجویر کرده بود ولی دکتر کاظمی تشخیص دادن عینک نیاز ندارم و مشکل چشمم خشکی است که با قطره رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۸/۱۲پزشکی حاذق، مجرب و منصف
۱۳۹۷/۰۷/۲۲مادرم 10 روز پیش عمل کرده ولی الان به شدت درد داره
۱۴۰۰/۰۸/۲۷آب مروارید چشم مادرم را جراحی کردند
۱۳۹۹/۰۱/۳۰عالی و خبره
۱۴۰۰/۱۲/۲۵عالی بوده و نتیجه گرفتیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۸عمل لازک، خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴نازکی شبکیه
۱۳۹۸/۰۹/۳۰عالییییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر بسیار قابلی هستن ولی نوبت گرفتن بسیار بسیار سخت است.
۱۳۹۹/۰۸/۱۰یک کلام فقط. عالی
۱۳۹۷/۰۲/۰۸بسیار دکتر با حوصله، خوش اخلاق و بادرکی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ضعیفی بسیار زیاد نمره چشم 6وآستیگمات 6 بود آقای دکتر عمل لیزیک پیشنهاد دادند سال 88 عمل کردند تا الان هیچ مشگلی نداشتم دیدعالی وخیلی بااخلاق هستند دعای خیرم پشت سرشون است
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عااااالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۲۷واقعا کارشون عالیه خدا بهشون سلامتی بده من 15ساله میرم پیششون و عمل لیزیک انجام دادم و خیلی راضیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۸من در سن 18 سالگی عمل لیزیک انجام دادم والان 38 سالمه وبعد از 20 سال بدلیل ارثی بودن ضعیفی چشم دوباره چشمم ضعیف شده
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۲جراحی لیزیک چشم؛ داشتم و خدا رو شکر عالی بوده
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ورم،ماکولا،تحت نظرم
۱۳۹۹/۰۹/۱۷خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دکتر فوق العاده ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عالی حرف ندارند
۱۳۹۷/۱۰/۱۵حرفه ای و منصف
۱۳۹۷/۰۳/۲۲besiar
۱۳۹۹/۰۲/۱۳عمل لیزیک چشم عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۹تزریق قطره والستین
۱۴۰۰/۰۶/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عمل نزدیک بینی چشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶