آقای دکتر دهقانی بسیار با اخلاق و با تجربه هستند.من خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
دکتر دهقانی بی نظیرند ،دستم توده داشت به خوبی تشخیص دادن وجراحی کردند ،خداحفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
مثل همیشه مطب اروم وتمیز و بدون معطلی ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
من پدر و مادرم رو برای مشکل دستهاشون نزد آقای دکتر دهقان بردم،بسیار بسیار پزشک با اخلاق و البته ماهری هستند،از نوع برخورد و معاینه ی دقیق ایشان و همینطور درمان انجام شده راضی بودیم.
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
دوسال درد مداوم از آرنج به پایین و گرفتگی کتف داشتم، قبلا پزشک دیگری تشخیص تنیس البو داده بودند، ایشان گفتند عصبی هست و تشخیصشون درست بود. آسیب فیزیکی نداشتم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دکترخیلی خوبی بود فعلا درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
انسداد کانال کارپال مچ دست داشتم فعلا دوره نقاهت را سپری میکنم
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
جراحی دست داشتم خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۱
بسیار عالی و تشخیص سریع
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
بهترین درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
آقای دکترحمیدرضادهقانی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
پدر و ماذرم رو پیش ایشون بردم و از برخورد.معینه و طبابت ایشون بسیار راضی بودیم.
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
درد دست داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
بسیار عالی و مهربان و خبره
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
بسیار دکتر باحوصله و دلسوز و با اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
تشخیص عالی. معاینهی با دقت و حوصله. احترام به بیمار.
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
بسیار صبور آرام ودقیق در طبابت میباشند
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
از آشنایان مراجعه کردن و بهبود یافتن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
دست راستم تنگی کانال داشت،الان ۴ ساله جراحی کردن ایشون و واقعا عالی من الان هیچ مشکل از قبیل خواب رفتگی و لرزش ندارم،حالا میخوام برم برای عمل دست چپم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خیلی ازشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
عمل جراحی دست داشتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
تاندومهای شونه م پاره بود عمل کردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
چراحی شانه. عالی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
برای دستم رفتم راضیم دست شون درد نکند
۱۴۰۲/۰۵/۲۹
دست مادرم عمل کردن کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
عمل دست
۱۳۹۹/۰۵/۰۳
عالیییی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
سلام وقت بخیر دردشانه بسیار زیادی داشتم چند تا دکتر رفتم و فرمودن باید عمل بشه یا پی آر پی ولی دکتر دهقانی با تشخیص درستشون با فیزیوتراپی درمان کردند
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
جراحی دست
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
پارگی تاندون داشتم..۲ سال پیش توسط دکتر دهقانی جراحی شدم..و جراحی بسیار موفقیت آمیز داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
سلام ایشان بسیار دکتر حاذقی هستن و اینکه نحوه برخورد و صحبت کردن و وقت گذاشتن و گوش دادن به صحبتهای بیمار ایشون رو در کنار طبابت عالیشون منحصر به فرد کردن براشون بهترینها رو از خدا میخوام
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
دکتر بسیار عالی و با تجربه اخلاق بسیار خوب
در حد توان کار بیماران را بدون چشم داشتی به نحو احسن انجام میدهد خداوند نگهدارتان باشد بیمار ایشان ::: محمد رضا اکبری
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
فعلا فقط mri نوشتن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
جراحی داشته ام
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
شونه یخی داستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
بسیار حاذق و با شخصیت هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
جراحی دست
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
تشخیص خیلی دقیق و عالی دارن دکتر و در حال درمان هستم راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
سلام و عرض ادب دکتر بسیار حاذق و با تجربه ای است .
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بهترین و با وجدانترین دکتر در تخصص خودشان
ممنون
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
مشکل عصب دست مادرم عمل کردن فعلا
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
عالی حرفه ای
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
سلام، دکتربسیارخوب وباسوادی است
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
بسیار محترم و.باتحربه و باسواد هستند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
بسیار دکتر باوجدان بادقت تمام معاینه می کنند تشخیص دقیق و درست
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
راضی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
مشکل سندرم دکورون داشتم.توسط آقای دکتر جراحی شدم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عمل انگشت انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
درد مچ دست داشتم، تشخیص رماتیسم دادند
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
یک جله رفتم فعلا نوار عصب دست نوشتند بگیرم و سپس نظر نهایی را اعلام کنند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
مشکل درد کتف
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
تزریق کورتن برای دست
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
عالی هستن . منتظرم روز عمل منو معین کنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
انگشتم آرتروز شده که تزریق کردن خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
کتف خشک که خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
مشگل عصب دست
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
پارگی تاندون شانه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
متخصص بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
پارکی تاندون داشتم آقای دکترعمل کردندبسیاربسیار راضی هستم آقای دکتردهقانی بینظیرند هم به لحاظ تشخیص وهم عمل ، ازنظراخلاق وبرخوردبابیمارهم بینظیرهستندخداسلامتشان بدارد وبرای شفای بیماران حفظشان کند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
تنگی کاتال
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
کارش درسته فعلا در مرحله درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
دستم را بسیارعالی عمل کردن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
درد در قسمت مچ دستم ودرحال درمان ام.
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
مشکل CTS داشتم عمل کردم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
عمل جراحی عصب دست بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
فعلاهیچی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
درد دست بازوی چپ تحت درمان هستم کشیدگی تاندون بسیار متین با اخلاق خوب و صبور هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
به نظرمن اولین امتیازی که به آقای دکتردهقانی میدم اخلاق بسیار خوب وباحوصله بیمارروویزیت میکنند وتشخیص درستشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
عمل پارگی تاندون روتاتوف کاف انجام دادم. عمل بسیار موفقیت آمیز بود..الان تقریبآ یک ساله ک عمل کردم و100 درصد خوب شدم..آقای دکتر دهقانی جراح بسیار قابل و حرفه ای هستند..ازشون متشکرم ک من از دردهای شبانه روز نجات دادن و دامنه حرکت صد درد صد دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
اسلپ سرشانه
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
فعلا یکباررفتم که mri نوشتن.بنظردکترباحوصله ای اومد
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عمل تاندون انگشت دست
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
عمل دست
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
بله تزریق دست
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
من کتفم پاره شده از جلوی لب و اونیکی شانم استخوان اکرومیال سر جاش نیست گفت چیزی نیست ولی الان 7 ماه هست درد دارم
از طریق پرسنل بیمارستان فیروزگر تهران به ما معرفی شدند
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
دکتر بسیار عالی و رضایت کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
عالیییی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
جراحی دست و تعویض مفصل
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
درد شکم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
پزشک بسیار با اخلاق برای بیمار وقت میذاره و با ورزش و فیزبوتراپی درمان را انجام میده من خیلی از ایشون راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
عمل جراحی کردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
سلام دکتر بسیار با تجربه ای هستن ..عمل استخوان اسکافویید مچ دست داشتم..الان یک سال و نیم عمل کردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
در تشخیص درد گردن و دست عالی تجویز کردن
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
اشراف و تسلط به اطلاعات تخصصی ایشان در کنار همراهی و رفتار شایسته دکتر با بیمار در این ۷ سال که بیمار ایشان هستم ویژه و بسیار ارزشمند است.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
فوق العاده کاردرست و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
مشکل شانه یخ زده
هنوز نتیجه مطلوبی نگرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
از هرلحاظ عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
بله ، انگشت دستم ضربه خورده بود ایشان درمان کردند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
سلام من مشکل دست داشتم عمل کردم خیلی عالی بود خیلی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دکتر متخصص در ارتوپدی هستش
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
عاااالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
عالیییی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
دکتر با اخلاق و با ادب بسیار مهربان
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
دکتر عالی و مهمتر از هر چیز با اخلاق و خوشرو
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
دست مامانم خیلی درد میکرد، حتی بالا نمی رفت ایشون درمان کردن
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
جراحی انگشت شصت
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
در یک کلام عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
خوش برخورد و با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
دکتر دهقانی دکتری بسیار حاذق و مجرب و خوش اخلاق با حوصله و دلسوز میباشند ودر رشته وتخصصشون واقعا بینظیر هستند و تشخیص و درمانشون عالی میباشند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
فوق العاده حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
بسیارعالی ...بااخلاق ومتعهدوباتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عمل کردن
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
دکتر م
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
دکتر عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
جراحی دست
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
جراحی دست نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
تزریق برای دستم داشتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
دکتر بسیار حاذق خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
جراحی انگشت ماشه ای
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
تشخیص فوق العاده با تجربه با یکبار ویزیت مشکل ۵ ساله مارو حل کردن.
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بسیار با اخلاق و با مهارت
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
پارگی تاندون کتف جراحی آتروسکوپی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
پارگی تاندون شانه دارم.من در مراحل اولیه مراجعه هستم. اقای دکتر بسیار اخلاق مدار و متبحر هستن
بیمار حس خوب توام باآرامش رو با ایشون تجربه میکنه.کامل وبا حوصله مشکل وسیر درمان رو توضیح میدن و حتی به بیمار یاد اوری میکن میتونین از همکاران دیگه هم نظر خواهی کنین.
خدا حفظشون کنه .توفیقشون افزون باشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
صبر وحوصله ایشان و وقتی که برای بیمار میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
دکتر بسیار باتجربه وکار بلدی میباشد ،ایشون بسیار با اخلاق وصبور هستن ،من اواخر سال 98 جراحی شانه داشتم ،خیلی از کار ایشون راضی هستم .خوشحالم که دکتر جراح من ایشون بودن .از ایشون خیلی ممنونم،خدا عمر باعزت به ایشون عنایت کند
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
محدودیت حرکت وبا درد شانه ، با چند ورزش ساده تقریبا حل شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
رماتیسم و تازه درمان را شروع کرده ام
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
همه چیز عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
عمل تنگی کانال کارپال خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۹
عالی و صبور
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
آرنج عمل کردیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
جراحی دست. عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
فعلا تحت درمان خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
بسیار مهربان باحوصله و متواضع
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
عالی و خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
بسیار دکتر حاذق و ماهری هستن.
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بنده مشکل پارگی لاربروم و شانه یخی داشتم که تحت درمان آقای دکتر دهقانی بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
برای دیسک گردن رفتم خدمتشون اخلاق بسیارعالی ودکتر بسیارحاذق
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
از دیگران در مورد کار ایشان شنیدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
عالی ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
عمل دست انجام دادم ودر حال مداوا هستم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
کشیدگی ناندوم خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
عمل جراحی انگشت دست تازه عمل کردم همه تعریف میکردند از ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
درد مچ دست داشتم با تزریق کورتن بهتر شدم ولی هنوز دردم بهبود کامل نیافته
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
درد شانه داشتم بهبودی حاصل شده
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
خوب می باشد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
معرفی دکتر حمدالله زاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
بدنیست
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
پزشک خوبی هستن و تشخیصشون درسته
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
هم خودم هم مادرم پیش ایشون عمل کردیم دست هامون رو خداروشکر راضی هستیم خداسلامتی بده ب ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
خداست ایشون بهترین دکتر بدون شک دست منو نجات داد
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
تورم تاندون، عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
عالی عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
مشکل دست
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
نینسنس
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
در رفتگی شانه
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
خیلی دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
بسیار ماهر و خوش اخلاق. مشکل مچ دست داشتم که باید جراحی میشد ولی با 6 هفته گچ اوکی شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
مشکل افسردگی داشتم و الان رو به بهبود هستم تحت درمان دکتر دهقانی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
عالی عصب دست
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
تنگی کانال کارپال
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
دکتر خیلی بااخلاق و مهربانی هستند خیلی هم کاربلدوماهرهستندفقط مشکل من حل نمیشود هیچگونه
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
درود دکتری بسیار با تجربه با اخلاق با حوصله وبسیارعالی عالی آز خوبی های دکتر دهقان هرچه بگم کم گفتم اگر روز بعد عمل مریض را ویزیت کند خیلی بهتر است برای روحیه مریض
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
پارگی تاندون انگشت شست
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
برای تشخیص درد دست و شانه دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
تشخیص عالی و برخورد خوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۴
هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
فقط ویزیت شدم.اما چون قصد ادامه معالجه نداشتم به ویزیت ختم شد.
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
فعلادرحین مداواهستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
عمل کین باخ داشتم و آقای دکتر عمل کردم و بسیار راضی هستم و دکتری مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
مشکل کتف و جراحی شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
تازه عمل کردم هنوز هیچ چیز مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
عمل انگشت دست
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
پارگی عصب داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
آقای دکتر هم در حرفه و تخصصشون عالی هستند و هم از لحاظ شخصیت و انسانیت بینظیرند از ته قلبم آرزو میکنم همیشه سلامت باشند
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
تشخیص عالی و خوش برخورد و اهمیت زیاد به مریض می دهند
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
بسیاربا شخصیت و
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
سلام دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان و کامل مشکلت رو برات توضیح میده من خودم و مادرم پیش ایشون درمان شدیم عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
پارگی تاندون
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
دکتر بسیار حاذق ای و انسان والایی هستند و تشخیص ایشون حرف ندارد. با اینکه پزشک های قبلی همه به مادر من گفته بودن باید دستش رو عمل کنه ایشون با معاینه و دیدن آزمایشات گفتن دستش هیچ مشکلی ندارد و مشکل از گردن هست و اصلا نیازی به جراحی نیست.
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
مادر وقت جراحی تعویض مفصل دارد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
عمل تاندون
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
بسیار دکتر محترم و باسوادی هستند،به کارشان فوق العاده اشراف دارند
نفراتی که به ایشان معرفی کردم تماما از کار ایشان رضایت کامل داشتند
آقای دکتر دهقانی بسیار با اخلاق و با تجربه هستند.من خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰دکتر دهقانی بی نظیرند ،دستم توده داشت به خوبی تشخیص دادن وجراحی کردند ،خداحفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مثل همیشه مطب اروم وتمیز و بدون معطلی ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱من پدر و مادرم رو برای مشکل دستهاشون نزد آقای دکتر دهقان بردم،بسیار بسیار پزشک با اخلاق و البته ماهری هستند،از نوع برخورد و معاینه ی دقیق ایشان و همینطور درمان انجام شده راضی بودیم.
۱۳۹۹/۱۱/۱۲دوسال درد مداوم از آرنج به پایین و گرفتگی کتف داشتم، قبلا پزشک دیگری تشخیص تنیس البو داده بودند، ایشان گفتند عصبی هست و تشخیصشون درست بود. آسیب فیزیکی نداشتم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکترخیلی خوبی بود فعلا درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۴انسداد کانال کارپال مچ دست داشتم فعلا دوره نقاهت را سپری میکنم
۱۴۰۲/۰۸/۰۷عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۴/۲۴جراحی دست داشتم خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۱بسیار عالی و تشخیص سریع
۱۳۹۹/۰۵/۲۶بهترین درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸آقای دکترحمیدرضادهقانی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۸پدر و ماذرم رو پیش ایشون بردم و از برخورد.معینه و طبابت ایشون بسیار راضی بودیم.
۱۴۰۰/۰۳/۱۱درد دست داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بسیار عالی و مهربان و خبره
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بسیار دکتر باحوصله و دلسوز و با اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۱/۳۱تشخیص عالی. معاینهی با دقت و حوصله. احترام به بیمار.
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بسیار صبور آرام ودقیق در طبابت میباشند
۱۳۹۹/۰۶/۱۶از آشنایان مراجعه کردن و بهبود یافتن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دست راستم تنگی کانال داشت،الان ۴ ساله جراحی کردن ایشون و واقعا عالی من الان هیچ مشکل از قبیل خواب رفتگی و لرزش ندارم،حالا میخوام برم برای عمل دست چپم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۱/۳۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خیلی ازشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عمل جراحی دست داشتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۹تاندومهای شونه م پاره بود عمل کردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹چراحی شانه. عالی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۱۷برای دستم رفتم راضیم دست شون درد نکند
۱۴۰۲/۰۵/۲۹دست مادرم عمل کردن کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۱/۱۸خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۰۱عمل دست
۱۳۹۹/۰۵/۰۳عالیییی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سلام وقت بخیر دردشانه بسیار زیادی داشتم چند تا دکتر رفتم و فرمودن باید عمل بشه یا پی آر پی ولی دکتر دهقانی با تشخیص درستشون با فیزیوتراپی درمان کردند
۱۴۰۲/۰۳/۱۶جراحی دست
۱۴۰۲/۱۱/۲۸پارگی تاندون داشتم..۲ سال پیش توسط دکتر دهقانی جراحی شدم..و جراحی بسیار موفقیت آمیز داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۶سلام ایشان بسیار دکتر حاذقی هستن و اینکه نحوه برخورد و صحبت کردن و وقت گذاشتن و گوش دادن به صحبتهای بیمار ایشون رو در کنار طبابت عالیشون منحصر به فرد کردن براشون بهترینها رو از خدا میخوام
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر بسیار عالی و با تجربه اخلاق بسیار خوب در حد توان کار بیماران را بدون چشم داشتی به نحو احسن انجام میدهد خداوند نگهدارتان باشد بیمار ایشان ::: محمد رضا اکبری
۱۴۰۴/۰۶/۱۰فعلا فقط mri نوشتن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴جراحی داشته ام
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸شونه یخی داستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار حاذق و با شخصیت هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۳جراحی دست
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تشخیص خیلی دقیق و عالی دارن دکتر و در حال درمان هستم راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵سلام و عرض ادب دکتر بسیار حاذق و با تجربه ای است .
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بهترین و با وجدانترین دکتر در تخصص خودشان ممنون
۱۴۰۰/۰۲/۰۴مشکل عصب دست مادرم عمل کردن فعلا
۱۴۰۲/۱۲/۲۸عالی حرفه ای
۱۴۰۴/۰۱/۱۳سلام، دکتربسیارخوب وباسوادی است
۱۳۹۸/۱۰/۱۰بسیار محترم و.باتحربه و باسواد هستند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بسیار دکتر باوجدان بادقت تمام معاینه می کنند تشخیص دقیق و درست
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱راضی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳مشکل سندرم دکورون داشتم.توسط آقای دکتر جراحی شدم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عمل انگشت انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶درد مچ دست داشتم، تشخیص رماتیسم دادند
۱۴۰۴/۰۲/۲۲یک جله رفتم فعلا نوار عصب دست نوشتند بگیرم و سپس نظر نهایی را اعلام کنند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵مشکل درد کتف
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تزریق کورتن برای دست
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عالی هستن . منتظرم روز عمل منو معین کنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷انگشتم آرتروز شده که تزریق کردن خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۲کتف خشک که خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸مشگل عصب دست
۱۴۰۱/۱۱/۰۷پارگی تاندون شانه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳متخصص بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹پارکی تاندون داشتم آقای دکترعمل کردندبسیاربسیار راضی هستم آقای دکتردهقانی بینظیرند هم به لحاظ تشخیص وهم عمل ، ازنظراخلاق وبرخوردبابیمارهم بینظیرهستندخداسلامتشان بدارد وبرای شفای بیماران حفظشان کند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸تنگی کاتال
۱۴۰۲/۰۴/۲۹بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۲/۱۲/۰۱کارش درسته فعلا در مرحله درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۶تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دستم را بسیارعالی عمل کردن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴درد در قسمت مچ دستم ودرحال درمان ام.
۱۴۰۲/۱۱/۱۰مشکل CTS داشتم عمل کردم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عمل جراحی عصب دست بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵فعلاهیچی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰درد دست بازوی چپ تحت درمان هستم کشیدگی تاندون بسیار متین با اخلاق خوب و صبور هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۸به نظرمن اولین امتیازی که به آقای دکتردهقانی میدم اخلاق بسیار خوب وباحوصله بیمارروویزیت میکنند وتشخیص درستشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عمل پارگی تاندون روتاتوف کاف انجام دادم. عمل بسیار موفقیت آمیز بود..الان تقریبآ یک ساله ک عمل کردم و100 درصد خوب شدم..آقای دکتر دهقانی جراح بسیار قابل و حرفه ای هستند..ازشون متشکرم ک من از دردهای شبانه روز نجات دادن و دامنه حرکت صد درد صد دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸اسلپ سرشانه
۱۴۰۲/۰۸/۱۷فعلا یکباررفتم که mri نوشتن.بنظردکترباحوصله ای اومد
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عمل تاندون انگشت دست
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عمل دست
۱۴۰۳/۰۹/۲۵بله تزریق دست
۱۴۰۴/۰۶/۰۵من کتفم پاره شده از جلوی لب و اونیکی شانم استخوان اکرومیال سر جاش نیست گفت چیزی نیست ولی الان 7 ماه هست درد دارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸جراحی شانه
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عالی و عالی و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵نتیجه عالی بود برای دست دخترم رفته بودم
۱۳۹۸/۱۲/۱۰عالی بودن کارشون دقیق ودرسته
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عمل انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۲فوق العاده تشخیص و درمان ایشان عالی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۹برآمدگی استخوان آرنج یکبار مراجعه کردم درحال معالجه هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵جراحی دست
۱۳۹۸/۱۲/۱۸فعلا ویزیت شدم آرنج دست
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مشکل آرنج داشتم ایشون عمل کردن و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰سلام . تبهر بالا و تشخیص خوب
۱۴۰۵/۰۲/۱۶من ی انگشت مادر زادی کوچیک تر با عمل درست میشه ؟
۱۴۰۲/۰۸/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۱۰دکتری حاذق وبااخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۶از طریق پرسنل بیمارستان فیروزگر تهران به ما معرفی شدند
۱۴۰۴/۰۷/۱۰دکتر بسیار عالی و رضایت کامل داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالیییی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷جراحی دست و تعویض مفصل
۱۴۰۴/۰۸/۰۵درد شکم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷پزشک بسیار با اخلاق برای بیمار وقت میذاره و با ورزش و فیزبوتراپی درمان را انجام میده من خیلی از ایشون راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عمل جراحی کردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵سلام دکتر بسیار با تجربه ای هستن ..عمل استخوان اسکافویید مچ دست داشتم..الان یک سال و نیم عمل کردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷در تشخیص درد گردن و دست عالی تجویز کردن
۱۳۹۹/۰۹/۲۱اشراف و تسلط به اطلاعات تخصصی ایشان در کنار همراهی و رفتار شایسته دکتر با بیمار در این ۷ سال که بیمار ایشان هستم ویژه و بسیار ارزشمند است.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳فوق العاده کاردرست و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۷مشکل شانه یخ زده هنوز نتیجه مطلوبی نگرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱از هرلحاظ عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴بله ، انگشت دستم ضربه خورده بود ایشان درمان کردند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۳سلام من مشکل دست داشتم عمل کردم خیلی عالی بود خیلی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵دکتر متخصص در ارتوپدی هستش
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عاااالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عالیییی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دکتر با اخلاق و با ادب بسیار مهربان
۱۳۹۹/۱۰/۰۹دکتر عالی و مهمتر از هر چیز با اخلاق و خوشرو
۱۳۹۹/۰۵/۲۲دست مامانم خیلی درد میکرد، حتی بالا نمی رفت ایشون درمان کردن
۱۴۰۲/۰۲/۲۲جراحی انگشت شصت
۱۴۰۱/۱۱/۰۴در یک کلام عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خوش برخورد و با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۲/۲۳دکتر دهقانی دکتری بسیار حاذق و مجرب و خوش اخلاق با حوصله و دلسوز میباشند ودر رشته وتخصصشون واقعا بینظیر هستند و تشخیص و درمانشون عالی میباشند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷فوق العاده حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیارعالی ...بااخلاق ومتعهدوباتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عمل کردن
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر م
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۸جراحی دست
۱۴۰۰/۰۷/۰۷جراحی دست نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳تزریق برای دستم داشتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۱بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵دکتر بسیار حاذق خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۶جراحی انگشت ماشه ای
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰تشخیص فوق العاده با تجربه با یکبار ویزیت مشکل ۵ ساله مارو حل کردن.
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بسیار با اخلاق و با مهارت
۱۴۰۲/۰۸/۱۹پارگی تاندون کتف جراحی آتروسکوپی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶پارگی تاندون شانه دارم.من در مراحل اولیه مراجعه هستم. اقای دکتر بسیار اخلاق مدار و متبحر هستن بیمار حس خوب توام باآرامش رو با ایشون تجربه میکنه.کامل وبا حوصله مشکل وسیر درمان رو توضیح میدن و حتی به بیمار یاد اوری میکن میتونین از همکاران دیگه هم نظر خواهی کنین. خدا حفظشون کنه .توفیقشون افزون باشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲صبر وحوصله ایشان و وقتی که برای بیمار میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر بسیار باتجربه وکار بلدی میباشد ،ایشون بسیار با اخلاق وصبور هستن ،من اواخر سال 98 جراحی شانه داشتم ،خیلی از کار ایشون راضی هستم .خوشحالم که دکتر جراح من ایشون بودن .از ایشون خیلی ممنونم،خدا عمر باعزت به ایشون عنایت کند
۱۳۹۹/۰۲/۰۳محدودیت حرکت وبا درد شانه ، با چند ورزش ساده تقریبا حل شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۵رماتیسم و تازه درمان را شروع کرده ام
۱۳۹۹/۱۰/۱۸همه چیز عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳عمل تنگی کانال کارپال خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۹عالی و صبور
۱۴۰۲/۱۱/۱۷آرنج عمل کردیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸جراحی دست. عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲فعلا تحت درمان خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۲بسیار مهربان باحوصله و متواضع
۱۴۰۱/۰۳/۱۱عالی و خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۶بسیار دکتر حاذق و ماهری هستن.
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بنده مشکل پارگی لاربروم و شانه یخی داشتم که تحت درمان آقای دکتر دهقانی بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵برای دیسک گردن رفتم خدمتشون اخلاق بسیارعالی ودکتر بسیارحاذق
۱۴۰۰/۰۲/۲۷از دیگران در مورد کار ایشان شنیدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۵عالی ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عمل دست انجام دادم ودر حال مداوا هستم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸کشیدگی ناندوم خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۲۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عمل جراحی انگشت دست تازه عمل کردم همه تعریف میکردند از ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۰درد مچ دست داشتم با تزریق کورتن بهتر شدم ولی هنوز دردم بهبود کامل نیافته
۱۴۰۱/۰۴/۲۵درد شانه داشتم بهبودی حاصل شده
۱۳۹۹/۱۱/۰۲خوب می باشد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷معرفی دکتر حمدالله زاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بدنیست
۱۴۰۱/۰۲/۲۴پزشک خوبی هستن و تشخیصشون درسته
۱۴۰۴/۰۴/۱۵هم خودم هم مادرم پیش ایشون عمل کردیم دست هامون رو خداروشکر راضی هستیم خداسلامتی بده ب ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خداست ایشون بهترین دکتر بدون شک دست منو نجات داد
۱۴۰۲/۱۱/۱۸تورم تاندون، عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالی عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲مشکل دست
۱۴۰۳/۱۰/۰۵نینسنس
۱۴۰۲/۰۵/۰۸در رفتگی شانه
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۰خیلی دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۲بسیار ماهر و خوش اخلاق. مشکل مچ دست داشتم که باید جراحی میشد ولی با 6 هفته گچ اوکی شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۶مشکل افسردگی داشتم و الان رو به بهبود هستم تحت درمان دکتر دهقانی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عالی عصب دست
۱۴۰۳/۱۱/۲۸تنگی کانال کارپال
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر خیلی بااخلاق و مهربانی هستند خیلی هم کاربلدوماهرهستندفقط مشکل من حل نمیشود هیچگونه
۱۳۹۸/۰۹/۱۰درود دکتری بسیار با تجربه با اخلاق با حوصله وبسیارعالی عالی آز خوبی های دکتر دهقان هرچه بگم کم گفتم اگر روز بعد عمل مریض را ویزیت کند خیلی بهتر است برای روحیه مریض
۱۴۰۴/۱۰/۱۶پارگی تاندون انگشت شست
۱۴۰۴/۰۴/۳۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۹برای تشخیص درد دست و شانه دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۲تشخیص عالی و برخورد خوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۴هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹فقط ویزیت شدم.اما چون قصد ادامه معالجه نداشتم به ویزیت ختم شد.
۱۴۰۳/۰۲/۰۹فعلادرحین مداواهستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عمل کین باخ داشتم و آقای دکتر عمل کردم و بسیار راضی هستم و دکتری مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۷مشکل کتف و جراحی شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۹تازه عمل کردم هنوز هیچ چیز مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۶/۲۲در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عمل انگشت دست
۱۴۰۴/۰۵/۱۸پارگی عصب داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰آقای دکتر هم در حرفه و تخصصشون عالی هستند و هم از لحاظ شخصیت و انسانیت بینظیرند از ته قلبم آرزو میکنم همیشه سلامت باشند
۱۳۹۹/۰۸/۱۱تشخیص عالی و خوش برخورد و اهمیت زیاد به مریض می دهند
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیاربا شخصیت و
۱۴۰۴/۰۶/۱۹سلام دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان و کامل مشکلت رو برات توضیح میده من خودم و مادرم پیش ایشون درمان شدیم عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶پارگی تاندون
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دکتر بسیار حاذق ای و انسان والایی هستند و تشخیص ایشون حرف ندارد. با اینکه پزشک های قبلی همه به مادر من گفته بودن باید دستش رو عمل کنه ایشون با معاینه و دیدن آزمایشات گفتن دستش هیچ مشکلی ندارد و مشکل از گردن هست و اصلا نیازی به جراحی نیست.
۱۴۰۴/۱۰/۱۲مادر وقت جراحی تعویض مفصل دارد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عمل تاندون
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار دکتر محترم و باسوادی هستند،به کارشان فوق العاده اشراف دارند نفراتی که به ایشان معرفی کردم تماما از کار ایشان رضایت کامل داشتند
۱۴۰۰/۰۷/۲۹جراحی دست
۱۴۰۳/۰۷/۳۰کتفم درد داشت .تشخیص خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۵جراحی دست انجام دادم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶