عالی بود من تیکعصبی داشتم که یک فرمی رو دادن پر کروم طبق اون دارو دادن وواقعا عالی عالی بود یکماهه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
دکتر بسیار خوب و ماهر
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
درحال درمانم
۱۳۹۹/۰۵/۳۰
عالی بودت
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
باسلام واقعا دکتر عالی هستن کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
مفید واقع شده است
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
مشکل عصاب
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
من مشکل اعصاب داشتم خیلی حالم بد بود و آقای دکتر نجاتم داد خیلی ازشون ممونم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
افسردگی شدید داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
خوب است
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
مادرم به زبان خودش میگفت دلم میفته پایین دراز میکشید واحساس درد در شکم داشت که ما ابتدا پیش دکتر قلب رفتیم وانژیوگرافی کردیم ولی باز هم همون حالت داشت که دکتر قلی گفت شاید از اعصابش باشه پیش آقای یوز باشی رفتیم چند تا قرص تجویز کرد از آن موقع به بعد آن حالت را ندارد با سپاس از دکتر عزیز
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
لرررزززز
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عالی،ححرف نداره
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
باسلام دکترخوبی هسستندوهمسرم نسبتامداواشدند
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
من یک جلسه رفتم برخوردشان خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
بی نظیر هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۵
عاااالی ترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
عالی بودن عالی من رو
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
بسیار عالی است
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
بله استرس واضطراب کمترشده
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
پنیک،درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
عااالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عاااالی.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
افسردگی داشتم با ویزیت ایشون خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
وسواس فکری
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
بسیار عالی وخوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
عالی با حوصله به مریض رسیدگی میکند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
مفید بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
برای بنده کوثر بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
اعصاب روان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
افسردگی داشتم درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مامانم مشکل خواب و افسردگی داشت ، با یک نسخه آقای دکتر مشکلش رفع شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
ایشان خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
مشکل اعصاب و روان و داروهای خوبی دادن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
یک مرحله مراجعه داشتیم عالی بوده و خدارو شکربیمار خوب شده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عالیییییییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
بییییییییست بییییییییست
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
دو جلسه رفتم خوب بودن تا حالا
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
دکتر بسیار خوبی ما نتیجه خوبی دیدهایم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
واقعا دکتر خوبی هستن با اخلاق با تجربه من مامانم با یک بار رفتن پیش ایشون خوب شدن
بسیار متبحر افسردگی دارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴ناراحتی اعصاب داشتم دارو خوردم خوب شدم وار ایشون هم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳فشار عصبی وکم خوابی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵خوب است
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکترخوبیهستن.
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ناراحتی اعصاب داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بود من تیکعصبی داشتم که یک فرمی رو دادن پر کروم طبق اون دارو دادن وواقعا عالی عالی بود یکماهه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۸دکتر بسیار خوب و ماهر
۱۴۰۰/۱۰/۱۲درحال درمانم
۱۳۹۹/۰۵/۳۰عالی بودت
۱۴۰۰/۰۶/۱۰باسلام واقعا دکتر عالی هستن کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۸/۰۳مفید واقع شده است
۱۴۰۰/۱۰/۱۱مشکل عصاب
۱۳۹۹/۱۰/۰۹نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵من مشکل اعصاب داشتم خیلی حالم بد بود و آقای دکتر نجاتم داد خیلی ازشون ممونم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲افسردگی شدید داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۴خوب است
۱۴۰۰/۰۱/۲۱مادرم به زبان خودش میگفت دلم میفته پایین دراز میکشید واحساس درد در شکم داشت که ما ابتدا پیش دکتر قلب رفتیم وانژیوگرافی کردیم ولی باز هم همون حالت داشت که دکتر قلی گفت شاید از اعصابش باشه پیش آقای یوز باشی رفتیم چند تا قرص تجویز کرد از آن موقع به بعد آن حالت را ندارد با سپاس از دکتر عزیز
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴لرررزززز
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی،ححرف نداره
۱۴۰۱/۰۲/۰۵باسلام دکترخوبی هسستندوهمسرم نسبتامداواشدند
۱۴۰۲/۱۲/۰۲تحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۲من یک جلسه رفتم برخوردشان خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بی نظیر هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۵عاااالی ترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۵عالی بودن عالی من رو
۱۴۰۲/۱۰/۱۴بسیار عالی است
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بله استرس واضطراب کمترشده
۱۴۰۳/۰۷/۲۹پنیک،درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۴دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عااالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عاااالی.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳افسردگی داشتم با ویزیت ایشون خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵وسواس فکری
۱۴۰۳/۰۴/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۵بسیار عالی وخوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۳عالی با حوصله به مریض رسیدگی میکند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۶مفید بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۳برای بنده کوثر بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹اعصاب روان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۷/۱۴افسردگی داشتم درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مامانم مشکل خواب و افسردگی داشت ، با یک نسخه آقای دکتر مشکلش رفع شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۲ایشان خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱مشکل اعصاب و روان و داروهای خوبی دادن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱یک مرحله مراجعه داشتیم عالی بوده و خدارو شکربیمار خوب شده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالیییییییی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بییییییییست بییییییییست
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دو جلسه رفتم خوب بودن تا حالا
۱۴۰۳/۰۱/۲۳دکتر بسیار خوبی ما نتیجه خوبی دیدهایم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶واقعا دکتر خوبی هستن با اخلاق با تجربه من مامانم با یک بار رفتن پیش ایشون خوب شدن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵هنوز نتیجه ای نداده
۱۴۰۰/۱۲/۱۹