مشکلم فشارخون عصبی داشتم با مشاوره ی دکتر وداروهای ایشون خداروشکر بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بسیار عالی مخصوصا درمان پانیک
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
جوانی باصداقت وصبوری هستندوازعلم روزکاملابهره می برند
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
حملات پانیک،بعد ازز مصرف داروها خوبم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
بسیار عااااالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
مشکل ناراحتی اعصاب داشتم و با تجویزهای ایشان خیلی بختر شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
خوب بودند
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
عاالیه
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
مشگل گیجی در سر داشتم که بعد ویزیت آقای دکتر بهتر شدم
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
مشکل لمسی در صورت و درمان کامل شده
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
بیماری
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دکتر ای عالی و فوقالعاده
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
نمره15رابه ایشان میدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
عالی بودن و تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
افسردگی و بسسسسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
پزشک حازقی میباشد
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
افسردگی و افکار منفی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
تنها پزشک مشهد که ریشه مشکلات رو بدرستی تشخیص میدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
تحت درمان هستم . دکتر بسیار صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
تجویزش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دچار سردرد شدید و میگرن شدید بودم شش ماه تحت درمان بودم الحمدلله سردردهام خوب شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۵
من اضطراب بسیار شدید داشتم که باعث تپش قلب بالا شده بود و چند سالی هم باهاش درگیر بودم. چندین بار به روانشنلس و روانپزشک های متععدی مراجعه کردم و خیلی هزینه کردم اما نتیجه نگرفتم و داروهای روانپزشکان هم خیلی خواب آور بود و من نمی تونستم به زندگی روزانه و شغلم برسم. برای همین همیشه بعد از یک روز استفاده همه داروها رو دور می ریختم. اما تنها دکتری که اولا حداقل یک ربع تا ببست دقیقه وقت گذاشتن و با من صحبت کردن و با احاطه کامل به گذشته و حال من دارو تجویز کردن دکتر شکیب بودن. ایشون بدون قرص زیاد و خواب آور های بیخودی منو درمان کردن. بسیار پزشک عالی و حاذقی هستن و برای بیمارشون وقت می ذارن. خدا بهشون خیر بده. من بعد شیش سال تازه دارم زندگی عادی می کنم و اضطرابم خوب شده.
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
تجربه خوشایندی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
افسردگی اضطراب شدیدداشتم والان تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
افسردگی خفیف داشتم.خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بسیاردکترخوبی هستن من 4ساله که زیر نظرایشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
پسرم مشکل اعصاب
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
افسردگی و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
برای مامانم رفتم و واقعا عالی بودن.. از نظر من پزشک عالیی هستن.. در ابتدا فکر میکنی تاثیری نداره ولی بعد واقعا متحول میشی و رو به بهبود
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
تشنج و افسردگی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
نتیجه خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۶
خیلی عالی بوده
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
چند ساله تحت نظر ایشان هستم،جانباز شیمیایی اعصاب وروان وراصییم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
واقعا کارشون بینظیره عااالی هستن بهترین دکتر تو قوچانن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
درود، من قبلا چندین مشکل از جمله افسردگی، پانیک، و... داشتم که خوشبختانه با کمک آقای دکتر بهبودی کامل حاصل شد، واقعا پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
دخترم تنشهای عصبی و بیقراری و استرس داشت بعد از ویزیت آقای دکتر تا حد زیادی کنترل شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
برخورد بسیارمحترمانه
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
افسردگی شدید
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
پسرم تیک عصبی داره با کمک شما درمان میشه
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
دکتر خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
افسردگی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
در زمینه افسردگی عالی عمل میکنند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
افسردگی شدید داشتم وپرخاشگری میکردم که با درایت دکتر کریمی مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
خوب بود.
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
افسردگی شدید داشتم درمان شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
اختلال خلق
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
افسردگی تحت درمان هستم ونتیجه بخش بوده درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
پزشکی صبور وباتجربه هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
یک جلسه پیششون رفتم خیلی با حوصله و صبور به صحبت های مراجع گوش میدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
بله نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
عااااالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
افسردگی شدید
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
من پانیک داشتم استرس و اضطراب شدید داشتم با داروهای دکتر کریمی سه ماهه که عالیم خدا حفظشون کنه تا کمک حال خیلی از بیماران باشن
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بیش فعالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱کارایشون عالیهه
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار دکتر باسواد و بااخلاق هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰مشکلم فشارخون عصبی داشتم با مشاوره ی دکتر وداروهای ایشون خداروشکر بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار عالی مخصوصا درمان پانیک
۱۴۰۳/۰۱/۱۸جوانی باصداقت وصبوری هستندوازعلم روزکاملابهره می برند
۱۳۹۹/۰۹/۲۲حملات پانیک،بعد ازز مصرف داروها خوبم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار عااااالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶مشکل ناراحتی اعصاب داشتم و با تجویزهای ایشان خیلی بختر شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹خوب بودند
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عاالیه
۱۳۹۹/۰۶/۰۶مشگل گیجی در سر داشتم که بعد ویزیت آقای دکتر بهتر شدم
۱۳۹۷/۰۷/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸مشکل لمسی در صورت و درمان کامل شده
۱۳۹۹/۰۳/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بیماری
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر ای عالی و فوقالعاده
۱۳۹۹/۰۷/۱۹نمره15رابه ایشان میدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۴عالی بودن و تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵افسردگی و بسسسسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۱پزشک حازقی میباشد
۱۳۹۹/۰۹/۰۴افسردگی و افکار منفی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷تنها پزشک مشهد که ریشه مشکلات رو بدرستی تشخیص میدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۸تحت درمان هستم . دکتر بسیار صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱تجویزش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دچار سردرد شدید و میگرن شدید بودم شش ماه تحت درمان بودم الحمدلله سردردهام خوب شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۵من اضطراب بسیار شدید داشتم که باعث تپش قلب بالا شده بود و چند سالی هم باهاش درگیر بودم. چندین بار به روانشنلس و روانپزشک های متععدی مراجعه کردم و خیلی هزینه کردم اما نتیجه نگرفتم و داروهای روانپزشکان هم خیلی خواب آور بود و من نمی تونستم به زندگی روزانه و شغلم برسم. برای همین همیشه بعد از یک روز استفاده همه داروها رو دور می ریختم. اما تنها دکتری که اولا حداقل یک ربع تا ببست دقیقه وقت گذاشتن و با من صحبت کردن و با احاطه کامل به گذشته و حال من دارو تجویز کردن دکتر شکیب بودن. ایشون بدون قرص زیاد و خواب آور های بیخودی منو درمان کردن. بسیار پزشک عالی و حاذقی هستن و برای بیمارشون وقت می ذارن. خدا بهشون خیر بده. من بعد شیش سال تازه دارم زندگی عادی می کنم و اضطرابم خوب شده.
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹تجربه خوشایندی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶افسردگی اضطراب شدیدداشتم والان تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۱۳افسردگی خفیف داشتم.خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بسیاردکترخوبی هستن من 4ساله که زیر نظرایشون هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴پسرم مشکل اعصاب
۱۴۰۲/۱۰/۰۴افسردگی و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۳برای مامانم رفتم و واقعا عالی بودن.. از نظر من پزشک عالیی هستن.. در ابتدا فکر میکنی تاثیری نداره ولی بعد واقعا متحول میشی و رو به بهبود
۱۳۹۹/۰۹/۱۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۰۶تشنج و افسردگی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲نتیجه خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۶خیلی عالی بوده
۱۳۹۹/۰۸/۰۵چند ساله تحت نظر ایشان هستم،جانباز شیمیایی اعصاب وروان وراصییم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳واقعا کارشون بینظیره عااالی هستن بهترین دکتر تو قوچانن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶درود، من قبلا چندین مشکل از جمله افسردگی، پانیک، و... داشتم که خوشبختانه با کمک آقای دکتر بهبودی کامل حاصل شد، واقعا پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دخترم تنشهای عصبی و بیقراری و استرس داشت بعد از ویزیت آقای دکتر تا حد زیادی کنترل شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰برخورد بسیارمحترمانه
۱۳۹۹/۱۰/۱۴خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۵/۰۴افسردگی شدید
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۲۰پسرم تیک عصبی داره با کمک شما درمان میشه
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکتر خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۵افسردگی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴در زمینه افسردگی عالی عمل میکنند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶افسردگی شدید داشتم وپرخاشگری میکردم که با درایت دکتر کریمی مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۹خوب بود.
۱۴۰۲/۱۲/۰۸افسردگی شدید داشتم درمان شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱اختلال خلق
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷افسردگی تحت درمان هستم ونتیجه بخش بوده درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱پزشکی صبور وباتجربه هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۸عالی بوده
۱۴۰۰/۰۸/۳۰یک جلسه پیششون رفتم خیلی با حوصله و صبور به صحبت های مراجع گوش میدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بله نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عااااالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸افسردگی شدید
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۹من پانیک داشتم استرس و اضطراب شدید داشتم با داروهای دکتر کریمی سه ماهه که عالیم خدا حفظشون کنه تا کمک حال خیلی از بیماران باشن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲