مادرم افسردگی داشتن ک با تحت نظر بودن ایشون عالی شدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
دکتر خوبی وبا تجربه هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
افسردگی خفیف
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
افسردگی، خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
دکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
عالیییییییی
۱۳۹۸/۰۲/۱۴
مشکل افسردگی در سال84همانموقع درمان شدم الان مجددا برگشته حالتها
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
سالها قبل مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۷/۰۸
عالی خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۲
عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
عاااااالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
سلام . دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
مغز و اعصاب
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
افسردگی شدید داشتم واعصابم داغون بود خواب نداشتنم و دکتر عبدلله فرساد دارو داد خوب شدم و
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
افسردگی و استرس
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
داروهای این دکتر اثربخشی بیشتری برای من داشت
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بسیار عالی افسردگی دو قطبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
خیلی خوب بودن ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
عالی است
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
عالی هستن در تشخیص
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
زود رنجی و دائم گریه میکردم با یک دوره دو ماهه درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
وسواس
داروها مفید بودن
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
مامانم ناراحتی اعصاب داره چند ساله مریض آقای دکتر.
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
بینظیر تک هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
بی قراری و سردرد شدید خوب بود بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
دکتر فرشاد بسیار حاضق و کار بلد هست
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
وسواس فکری داشتم نتیجه خوبی هم گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
خیلی عالی ممنونشونیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
عالی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
فشارزندگی زیادشده بود وبایک ویزیت بهترشدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
بسیار پزشک خوب و باتجربه است مادرم از 5سال پیش با داروهای ایشان خوب شد و دوقلم داروی ثابت نوشت که الان از داروخانه میگیریم و دیگه دکتر هم نمیریم
ولی منشی بسیار بدی دارد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
ناراحتی اعصاب
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
دکتر بسیار خوب و مهربان و با حوصله ای هستند من توصیه میکنم که برین
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
من مادرم مشکل اعصاب داشت مادرم مریض 10 ساله که مریضش هست
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
خوب بوده راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بیماری افسردگی داشتم بسیارعالی بودن
ولی روش نوبت دهی به خصوص برای شهرستان های همجوار بسیار مشکل است
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
من افسردگی و اضطراب داشتم و با داروهای ایشان خوب شدم خداروشکر
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
متخصص و متعهد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
واقعا عالی بودن
۱۳۹۷/۰۲/۰۹
متبحر ودانا
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
پدرم الزایمر داشت با قرص هایی که ایشون تجویز کردن خوب کرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
عالی عالی عالی در خراسان رضوی
۱۳۹۷/۰۴/۱۵
افسردکی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
ایشان یک انسان والا و متخصص فوق العاده ای هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خودم پیششون نرفتم ولی از آشناهام رفتن نتیجه گرفتن
۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دکتر خوبی هستن ما واقعا نتیجه گرفتیم ازشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
تشخیص خیلی خوبی داشتند
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بی نظیر هستن ایشون . مامانم سال هاست به دلیل مشکلاتی عصبی پیش ایشون میرن که خیلی راضی بودیم .
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
بسیار پ
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
نتیجه خوبی داشته
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
افسردگی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
مادرم مشکل اعصاب داشته ازوقتی پیش آقای دکترفرسادبردمش خیلی خب شده
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
نتیجه خ. وب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
سلام کارشون خیلی عالیست خدا طوله عمرش بده
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
مادرمن چندوقت پیش میگرن داشتن رفتن چندنسخه پیش دکترخوب شدن الان بعدچندسال حدود یه ماهه سردردش شروع شده وسوزش سرداره ک میخواد دوباره بره پیش دکترفرساد
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
دوره درمانم کامل نشد
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالی به بیماران مشاوره می دهند
۱۳۹۸/۰۲/۲۵
بیماری اعصاب داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بسیار دکتر محترم وکار بلدی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
افسردگی داشتم وخدارو شکر خیلی خیلی نتیجه گرفتم.خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
بد نبود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
فوقالعاده هستن ایشون من مریضی داشتم که هرچی دکتر اعصاب تو شهرمون رفتم خوب نشدم بایک نسخه ی ایشون خوب شدم همیشه دعا گوشون هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
افسردگی و اضطراب، عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
تشنج و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
در گذشته مادرم را میبردم پیششون و خیلی رازی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
خیلی عالی بود خوب جواب گرفتیم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱
دکتر فهمیده ایه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
دکتری بسیار حاذق و خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
پانیک.درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۷/۱۷
عالی هستن استرس زیاد
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۹/۲۹
مادربزرگم که دچارتوهم شده بودن بهترشدن خداروشکر
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
اعصاب خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بسیارخوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
مشکل رفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
عالی هستند
۱۳۹۸/۰۳/۱۲
تشنج داشتم وافسردگی شدید خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
پزشک فوق العاده و صبور
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
بسیار عالی نتیجه فوقالعاده مثبت
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
بسیار عالی مثل ایشون نیست
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
عالی هستند خارج از کشور بودند منتظرشون بودیم
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
دکتر ماهری هستش
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
دکتر بسیار عالی و دانشمند
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
بیسارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
بسیار دکتر عالی وخوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
سلام واقعادکترعالی دست شفادهنده داره .خیلی استرس .فکری میشدم .دلم میخواست دست به کارهای نا بهنجاربزنم. دارویی که داد.واقعا روحیه ام شادشد
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
تنها دکتری که داروی درست دادبه بنده
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
وسواس فکری. خیلی خوب بود و درمان شدم تا حدودی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
پارکینسون مشکلات اعصاب 4سال خوب شده
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
من نتایج خوبی گرفتم از تشخیص ایشون و داروهاشون . الزایمر
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
پانیک .بسیار عالی .نظیر ندارن آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
چند سال پیش پدرم مریض ایشان بودن و طی چند دوره که پیش ایشان اومدن خوب شدن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
برای ترسم مراجعه کردم و خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
خوب بود وبه بهبود کمک کردن
۱۳۹۷/۰۴/۱۳
افسردگی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دکتر بسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
افسردگی و اضطراب خیلی کمک گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
خوب بوده
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بسیارعالی.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
خیلی دکتر خوب عالی هستن ... من 10 سال هست تحت نظر ایشون هستم و خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
افسردگی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
حملات پانیک. خیلی بهتر شدم خداروشکر اما چند وقتی مراجعه نداشتم و دوباره عود کرد بیماریم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
اعصابم خیلی ضعیف بودبهترشدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
افسردگی شدید و تحت درمان آقای دکتر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
صرع داشتم عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بیماری تشنج نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
ناراحتب اعصاب خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
مشکل اعصاب داشتم بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
یکی از نزدیکان بیمار ایشون بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
افسردگی داشتم بهنر شدم نتیجه
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
دکتر بسیار عالی به همه توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
دکتربسیار عالی است بهتر شدیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مادرم از مشکلات عصبی زیادی رنج میبردند که با کمک دکتر فرساد، این مشکلات به حداقل رسیدند.
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
من قبلا مریض دکتر بوده ام
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
افسردگی داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
عالی است حالت تهوع ومعده در و سردرد و نداشتن انگیزه بعد از مصرف داروها حالم خیلی خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
عاااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
استرس .اضطراب .فکر وخیال.وسواس فکری
۱۳۹۸/۰۳/۲۶
بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
مشکل عصبی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
سردر داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
عالی بودن حیف رفتن امریکا
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
افسردگی شدید داشتم ولی شکر خدا پیش ایشون رفتم خوب شدم الان
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
درحال درمان
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
سلام
ایشون دکتری کاملا حاذق و با تجربه هستن خانم بنده وضعیت خیلی خرابی داشت حتی نزدیک بود کار به بستری شدن در بیمارستان ولی ایشون کاری کردن که به روال عادی برگشتن الان خیلی خوب وعالی هستن
دکتر عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۶لرزش دست وعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵بسیار دکتر مجربی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۸مشکل وسواس
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خوب بوده
۱۳۹۹/۰۸/۲۲خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۹مشکل میگرن الان خیلی بهترم
۱۳۹۷/۱۲/۱۳خیلی عالی بوده
۱۳۹۷/۱۱/۲۴افسردگی شدید
۱۳۹۷/۱۰/۲۱فعلا خوب نشدن
۱۳۹۷/۱۰/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خانمم مریض عصبی داشت درمانشد
۱۴۰۰/۱۰/۰۹تشنج باتر
۱۳۹۹/۰۶/۱۳مشکلی اعصاب
۱۳۹۸/۰۵/۰۵خییییییلی عالی یود
۱۳۹۹/۰۶/۱۱مادرم مشکل عصبی حاد داشتند الان بهترن الحمدلله
۱۴۰۰/۰۸/۰۹باداروی ایشان وضعیت اعصاب بهتر سد
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر خوبی بود
۱۳۹۹/۰۶/۳۰سردرد داشتم وخداروشکر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیاردرمانهاشون نتیجه بخش هست
۱۴۰۱/۰۱/۱۰عالی هستن.اختلالت دوقطبی .خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶از کار ایشان راضی بودن
۱۳۹۸/۰۲/۰۲پدرم بیمار ایشان بود. دکتر حاذقی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بار اول هست ویزیت میشم اما دوستان معرفی کردن، وخیلی نتیجه گرفتن
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خیلی خوب بود بیماری ترس خوب شدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۲مادرم و دایی و خاله افسردگی داشتن دوسال و ولی الان با مصرف داروهایی تجویزی دکتر حالشون عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۱مشکلات روانپریشی ودرحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خوب شدم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹بسیار خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۱افسردگی داشتم به لطف دکتر خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳دکتر بسیار خوبی هستند مشکل عصبی داشتم که درمان شدم
۱۳۹۸/۱۰/۲۹خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹مشکل اعصاب داشتم تیک عصبی داشتم از وقتی که جا این دکتر فرساد رفتم یکم بهتر شدم و دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱کارش خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴باسلام ایشون دکتربسیارعالی هستن امافقط مشکلی ک بودبامصرف دارهایی ک تجویزمیکردن چاق شدم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷درمان پیش فعالی پسرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عالیییییییییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹افسردگیدوقطبی.فعلادوماهدار نمیخوام.بهترشدم
۱۳۹۸/۰۲/۰۸خوب است
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عاااالللللی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دکترعالی
۱۳۹۷/۰۲/۱۷بسیارعالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ویزیت اول فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵لرزش دست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹افسدگی داشتم حالم خوب شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲مادرم افسردگی داشتن ک با تحت نظر بودن ایشون عالی شدن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر خوبی وبا تجربه هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۹افسردگی خفیف
۱۴۰۰/۰۴/۲۸افسردگی، خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۶/۱۴دکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۱عالیییییییی
۱۳۹۸/۰۲/۱۴مشکل افسردگی در سال84همانموقع درمان شدم الان مجددا برگشته حالتها
۱۳۹۷/۱۰/۲۵سالها قبل مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۷/۰۸عالی خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۲عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۸خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عاااااالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷سلام . دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مغز و اعصاب
۱۳۹۷/۰۸/۰۵افسردگی شدید داشتم واعصابم داغون بود خواب نداشتنم و دکتر عبدلله فرساد دارو داد خوب شدم و
۱۴۰۰/۰۸/۲۰افسردگی و استرس
۱۴۰۰/۰۸/۲۲داروهای این دکتر اثربخشی بیشتری برای من داشت
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار عالی افسردگی دو قطبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خیلی خوب بودن ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی است
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۴خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالی هستن در تشخیص
۱۳۹۹/۱۱/۲۱زود رنجی و دائم گریه میکردم با یک دوره دو ماهه درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۵وسواس داروها مفید بودن
۱۳۹۸/۱۰/۰۸دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹مامانم ناراحتی اعصاب داره چند ساله مریض آقای دکتر.
۱۳۹۹/۰۶/۱۹بینظیر تک هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۳بی قراری و سردرد شدید خوب بود بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴دکتر فرشاد بسیار حاضق و کار بلد هست
۱۳۹۹/۱۲/۰۵وسواس فکری داشتم نتیجه خوبی هم گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۱۴خیلی عالی ممنونشونیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عالی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳فشارزندگی زیادشده بود وبایک ویزیت بهترشدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۳۱بسیار پزشک خوب و باتجربه است مادرم از 5سال پیش با داروهای ایشان خوب شد و دوقلم داروی ثابت نوشت که الان از داروخانه میگیریم و دیگه دکتر هم نمیریم ولی منشی بسیار بدی دارد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی بوده
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ناراحتی اعصاب
۱۳۹۹/۱۰/۱۲خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر بسیار خوب و مهربان و با حوصله ای هستند من توصیه میکنم که برین
۱۴۰۰/۱۱/۱۷من مادرم مشکل اعصاب داشت مادرم مریض 10 ساله که مریضش هست
۱۴۰۰/۰۷/۰۸خوب بوده راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰بیماری افسردگی داشتم بسیارعالی بودن ولی روش نوبت دهی به خصوص برای شهرستان های همجوار بسیار مشکل است
۱۴۰۰/۰۸/۰۹من افسردگی و اضطراب داشتم و با داروهای ایشان خوب شدم خداروشکر
۱۴۰۰/۱۱/۱۷متخصص و متعهد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۳واقعا عالی بودن
۱۳۹۷/۰۲/۰۹متبحر ودانا
۱۴۰۰/۰۸/۲۹پدرم الزایمر داشت با قرص هایی که ایشون تجویز کردن خوب کرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عالی عالی عالی در خراسان رضوی
۱۳۹۷/۰۴/۱۵افسردکی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ایشان یک انسان والا و متخصص فوق العاده ای هستند.
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خودم پیششون نرفتم ولی از آشناهام رفتن نتیجه گرفتن
۱۳۹۸/۰۳/۱۹دکتر خوبی هستن ما واقعا نتیجه گرفتیم ازشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۸تشخیص خیلی خوبی داشتند
۱۳۹۹/۱۰/۲۲بی نظیر هستن ایشون . مامانم سال هاست به دلیل مشکلاتی عصبی پیش ایشون میرن که خیلی راضی بودیم .
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار پ
۱۴۰۰/۱۰/۱۳نتیجه خوبی داشته
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۲افسردگی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸مادرم مشکل اعصاب داشته ازوقتی پیش آقای دکترفرسادبردمش خیلی خب شده
۱۳۹۹/۰۷/۲۲نتیجه خ. وب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶سلام کارشون خیلی عالیست خدا طوله عمرش بده
۱۴۰۰/۰۳/۱۴مادرمن چندوقت پیش میگرن داشتن رفتن چندنسخه پیش دکترخوب شدن الان بعدچندسال حدود یه ماهه سردردش شروع شده وسوزش سرداره ک میخواد دوباره بره پیش دکترفرساد
۱۳۹۹/۰۹/۰۲دوره درمانم کامل نشد
۱۴۰۱/۰۱/۱۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی به بیماران مشاوره می دهند
۱۳۹۸/۰۲/۲۵بیماری اعصاب داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار دکتر محترم وکار بلدی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۷افسردگی داشتم وخدارو شکر خیلی خیلی نتیجه گرفتم.خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بد نبود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳فوقالعاده هستن ایشون من مریضی داشتم که هرچی دکتر اعصاب تو شهرمون رفتم خوب نشدم بایک نسخه ی ایشون خوب شدم همیشه دعا گوشون هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱افسردگی و اضطراب، عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲تشنج و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۱در گذشته مادرم را میبردم پیششون و خیلی رازی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲خیلی عالی بود خوب جواب گرفتیم
۱۳۹۹/۰۵/۳۱دکتر فهمیده ایه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸دکتری بسیار حاذق و خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۴پانیک.درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۷/۱۷عالی هستن استرس زیاد
۱۴۰۰/۰۱/۲۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۹/۲۹مادربزرگم که دچارتوهم شده بودن بهترشدن خداروشکر
۱۴۰۰/۰۱/۱۹نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴اعصاب خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹بسیارخوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۹مشکل رفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی هستند
۱۳۹۸/۰۳/۱۲تشنج داشتم وافسردگی شدید خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱پزشک فوق العاده و صبور
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بسیار عالی نتیجه فوقالعاده مثبت
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۷بسیار عالی مثل ایشون نیست
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عالی هستند خارج از کشور بودند منتظرشون بودیم
۱۳۹۹/۰۵/۱۵دکتر ماهری هستش
۱۳۹۹/۰۶/۲۸دکتر بسیار عالی و دانشمند
۱۳۹۹/۰۹/۱۱بیسارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار دکتر عالی وخوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰سلام واقعادکترعالی دست شفادهنده داره .خیلی استرس .فکری میشدم .دلم میخواست دست به کارهای نا بهنجاربزنم. دارویی که داد.واقعا روحیه ام شادشد
۱۳۹۸/۱۰/۲۲تنها دکتری که داروی درست دادبه بنده
۱۳۹۹/۱۱/۱۴وسواس فکری. خیلی خوب بود و درمان شدم تا حدودی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷پارکینسون مشکلات اعصاب 4سال خوب شده
۱۳۹۹/۰۹/۰۴من نتایج خوبی گرفتم از تشخیص ایشون و داروهاشون . الزایمر
۱۴۰۰/۱۰/۱۶پانیک .بسیار عالی .نظیر ندارن آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۲۶چند سال پیش پدرم مریض ایشان بودن و طی چند دوره که پیش ایشان اومدن خوب شدن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹برای ترسم مراجعه کردم و خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳خوب بود وبه بهبود کمک کردن
۱۳۹۷/۰۴/۱۳افسردگی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶دکتر بسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۲افسردگی و اضطراب خیلی کمک گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱خوب بوده
۱۳۹۹/۰۵/۱۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیارعالی.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳خیلی دکتر خوب عالی هستن ... من 10 سال هست تحت نظر ایشون هستم و خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶افسردگی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶حملات پانیک. خیلی بهتر شدم خداروشکر اما چند وقتی مراجعه نداشتم و دوباره عود کرد بیماریم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱اعصابم خیلی ضعیف بودبهترشدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰افسردگی شدید و تحت درمان آقای دکتر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲صرع داشتم عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۸نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بیماری تشنج نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۳۰مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۰۱/۲۱ناراحتب اعصاب خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۹مشکل اعصاب داشتم بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۱یکی از نزدیکان بیمار ایشون بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۷افسردگی داشتم بهنر شدم نتیجه
۱۳۹۹/۰۲/۰۹دکتر بسیار عالی به همه توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹دکتربسیار عالی است بهتر شدیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴مادرم از مشکلات عصبی زیادی رنج میبردند که با کمک دکتر فرساد، این مشکلات به حداقل رسیدند.
۱۳۹۷/۱۱/۰۶من قبلا مریض دکتر بوده ام
۱۳۹۹/۰۹/۱۰افسردگی داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی است حالت تهوع ومعده در و سردرد و نداشتن انگیزه بعد از مصرف داروها حالم خیلی خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عاااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶استرس .اضطراب .فکر وخیال.وسواس فکری
۱۳۹۸/۰۳/۲۶بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۹مشکل عصبی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۱۳سردر داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عالی بودن حیف رفتن امریکا
۱۳۹۹/۰۸/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸افسردگی شدید داشتم ولی شکر خدا پیش ایشون رفتم خوب شدم الان
۱۳۹۷/۱۰/۰۱درحال درمان
۱۳۹۹/۰۸/۲۱سلام ایشون دکتری کاملا حاذق و با تجربه هستن خانم بنده وضعیت خیلی خرابی داشت حتی نزدیک بود کار به بستری شدن در بیمارستان ولی ایشون کاری کردن که به روال عادی برگشتن الان خیلی خوب وعالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۶تشنج .درمان شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۲