تپش قلب شدید داشتم و بی خوابی . سردردهای شدیدی میشدم . ازوقتی تحت درمان دکترجعفرزاده رفتم خیلی خوب شدم . الان سه دوره هست دارو مصرف میکنم و خیلی بهترشدم اول خوابم خوب شد هنوز تحت درمانم ولی خیلی بهترشدم ممنون از دکترجعفرزاده عزیز
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
دچار افسردگی شدید بودن الان بهتر شدن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
درمان افسردگی ... بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عالی ، بسیااار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
به خاطر سردردهای شدید مزمن مراجعه کردم و الان خیلی بهترم ممونم واقعا از شما و تشخیص عالیتون
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
آقای دکتر لرزش مامان خیلی بهتره و خودش هم حالش بهتره واقعا شرایط بدی داشتیم تو خونه و الان خیلی اوضاع بهتره خیلی ممنونم ازتون خدا نگهدارتون باشه شما دکترهای خوب کاش یک وقت نرین از ایران
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
من بخاطر اینکه سال ها افسردگی داشتم مراجعه کردم. اقای دکتر برای من درمان آرتی ام اس رو پیشنهاد دادن. درمان به بهترین نحو انجام شد و خانم دکتر ایمانی علاوه بر اینکه درمان آرتی من رو انجام دادن، یک فضای خیلی اروم و مطمئن برای من فراهم کردن که از مشکلاتی بگم که تا حالا نگفتم و تونستم از افسردگی رها بشم. ممنون از تیم حرفه ای کلینک اقای دکتر جعفرزاده
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
من مشکل بیدارخوابی داشتم و با مراجعه به جناب دکتر جعفرزاده برطرف گردید و از تیم درمان بسیار کمال تشکر رادارم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
بهترین دکتر اعصاب
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
خبلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
سلام من دو سال بخاطر استرس زیاد تحت نظر دکتر جعفرزاده عزیز هستم و کاملا نتیجه گرفتم و خوشحال که ایشون روش درمانی تحریک مغز rtms در مطب به تازگی اوردن .
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
سردرد شدید و اعصاب ضعیف که با کمک دکتر خوب شدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
برای مادرم مراجعه کردم سکته داستان که کنترل اعصاب نداشتن و کنترل ادرارهم ازدست داده بودن. الان نزدیک یک سال تحت درمان بااقای دکترجعفرزاده هستن که خیلی حالشون خوب شده. واز درمان راضی ام. خداخیرشون بده
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
سر درد داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
تیم بسیار عالی دارند و واقعا دلسوزانه کار میکنند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
برای درما
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
افسردگی خفیف ، خوب شدم ، بسیار خوش برخورد،
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
آنژیوکردن خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
خوب راضی هستیم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
لجبازی کودک راهنمایی های خوبی دادند وبسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
دکتر جعفر زاده بهترین دکتر هستن من استرس و اضطراب شدید داشتم واقعا با داروهاشون خیلی حالم خوبه ممنون از شما آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
همسرم تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
خیلی مهربو
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
افسردگی واقعا نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بهبودی پیدا کردم کمال تشکر دارم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
من اولین بار سال 95 بود که افسردگی شدید گرفته بودم و استرس بسیار شدیدی داشتم طورکه عصبهای معده م بهم ریخته بود کاهش اشتها و کاهش وزن زیادی پیدا کردم که با مراجعه به آقای دکتر وتحت درمان قرار گرفتن خداروشکر الان افسردگیم کاملا برطرف شده و فقط استرسم بخاطر شرایط جامعه دوباره به سراغم اومده و الان دوباره تحت نظر ایشان درمان میشم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
گاهی افسرده بودم وگاهی حالم خیلی خوب بود که ایشان باتستهایی که انجام دادن متوجه شدن بیماری دوقطبی دارم وچندساله تحت نظرم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
خیلی خوب
تحت درمانیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
بسیار عالی و حرفه ای حیف که شنیدم میخوان برن کانادا
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
مادرم فراموشی داشتن بعد از انجام ام آر آی فهمیدیم آلزایمر شروع شده دو ماهه دارو دادن جناب دکتر جعفرزاده و الان از قبل واقعا بهترن خدا حفظ گنه شما پزشکان باسواد
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
دکتر جعفرزاده عزیز با درمان افسردگیم زندگی به من برگشته مانا باشید
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
درحال درمان هستم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
افسردگی . و اضطراب داشتم . وتپش قلب شدید تحت درمان دارو خوردم و خداروشکر بهترم. ممنون از دکتر جعفرزاده عزیز
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
دکتر خوبی هستن و کار بلد فعلا تحت درمان هستم و از شرایطم رضایت دارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
برای برادرم مراجعه کردم و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
افسردگی پس از زایمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
پزشک بسیار حاذق و مجربی هستن . با تجویز ایشون در مرکزشون خدمات tdcs استفاده کردیم و راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
افسردگی حاد
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
خوب بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
آقای دکتر جعفرزاده بهترین هستید از وقتی مراجعه کردم خیلی حال خوبی دارم خدا خیرت بده بزرگوار
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عالی و مهربان
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
سلام.شوهرم عصبی وشکاک بود ک باجلسه اول خیلی فرق کرد وبهترشد
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
در حال درمان هستم.
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
میگرن داشتم الان بهترشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
هنوز تحت درمان قرار دارن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
کارشان عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
افسردکی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
بسیار از مصاحبت و آشنایی با تیم درمان کلینیک دکتر جعفرزاده عزیز لذت بردم
من از تربت اومدم همسایمون معرفی کردن سردردهای شدید میشدم و بشدت پرخاشگربودم و همیشه بچه هامو کتک میزدم ازبس عصبانی میشدم. دکتربرام دارو نوشت و ۱۰جلسه برق . پیش خانم صابر برق انجام دادم. خداروشکر با ده جلسه برق و یک دوره مصرف دارو خیلی خوب شدم. از خانم صابربه خاطر اخلاق خوب و مهربونیشون ممنونم. از دکترهم ممنونم خدا خیرشون بده. الان خیلی خوبم و بچه هام خیلی خوشحالن که حالم خوب شده. خدا خیرتون بده
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
اعصابم
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
سردرد شدید داشتم که با چندین بار مراجعه به متخصصین خوب نشدم
ایشون تشخیص فشار بالای مغزی به علت مصرف دارو دادن که با قطع اون دارو بهتر شدم
خیلی از تشخیصشون راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
سلام.افسردگی واسترس داشتم مدتیست تحت نظر اقای دکتر هستم و خدارو شکر با عنایت اقای دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
بهترین روانپزشک مشهد دکتر جعفرزاده
چه خوب شد از بیرجند اومدن
با همسرم مشکل داشتم خیلی حرفه ای درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بسیار عالی پدر پیرم افسردگی شدید داشتند درمان شدند
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
پانیک. تحت درمان.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
فعلا درحال درمان برا پیش فعالی دخترم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
باسلام . ایشان بسباری از بیماران ارجاعی من رو ب بهترین نحو تحت درمان قرار دادن . بسیار مهربان . باحوصبه
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خیلی عالیه.اخلاق وصبروحوصله .قبلامریض ایشون بودم اماالان هم دچاراسترس شدیدهستم
۱۴۰۲/۰۳/۱۲
بله.شک وبدبینی داشتم .دوره ردمان را کامل نکردم
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
فقط میتونم بگم بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
از بیماران جناب دکتر در بیرجند هستم خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
تجربهای عالی از تخصص و دانش بالا و شناسایی دقیق
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
سلام دکتر واقعا از یک ماه پیش تا حالا با داروهای تجویزی شما و مشاوره حالم خیلی بهتره دکتر جان شما نمونه اید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
معجزه کردند و بیمار ما خوب شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
نسبتا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
مامانم بیماری اعصاب داشت الان کامل مشکلش حل شده
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
اختلال دوقطبی دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
یک نوبت مراجعه کردیم . الحمدالله خوب بوده باید ادامه دهیم ببینیم بعدش چی میشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
افسردگی داشتم وبهبودی حاصل کردم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
سلام چون خیلی وقت پیش بوده یادم نیست
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بسیار عالی و حرفهای هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
ممنون از راهنمایی برای پدرم ما ازسردرگمی نجات پیدا کردیم . حالشان خیلی بهتره. خداخیرتون بده
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
بسیار عالی و خوش اخلاق و خوشرو توضیحات کامل در مورد بیماری مادرم گفتن و درمان را شروع کردیم
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
خواهر خانمم مراجعه داشتند در بیرجند و مشهد و نتیجه عالی گرفته
۱۴۰۱/۰۸/۲۹
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
پسرم بی خوابی و استرس شدید داشت با درمان خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
فوق العده عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
عصبی میشدم وتپش قلب داشتم و همیشه بی حوصله بودم شش ماه شده تحت درمان دارویی هستم و خیلی بهترم ممنونم دکترجعفرزاده
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
بد نیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
افرسدگی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عالی و مهربان و خیلی وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
کارشون عالیهههههه
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
درد قفسه سینه و الان بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
کم خوابی چندین ساله که بر طرف شده و دیگه پیگیری نکردم و همون داروهای قبلو مصرف کردم ولی متا سفانه الان دوباره کم خواب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
اضطراب شدید
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
یک دنیا ممنونم خدا عمرتون بده که این قدر بفکر مریضاتون هستین شما تک هستین عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
از آقای دکتر جعفرزاده و همه پرسنل کلینیک ممنونم من و دخترم خیلی شرایطمون در عرض دو ماه بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
افسردگی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
من وسواس شدید داشتم هم فکری هم شستشو با دارودرمانی و جلسات rtmsخیلی بهتر شدم حتی در طی درمان بهبودی رو خودمم احساس کردم همسر م و بچه ها خیلی خوشحالن . ممنون از دکترجعفرزاده و خانم دکترایمانی عزیز
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
مادرم مریض ایشان است مادرم افسردگی دارد با مراجعه ب اقای دکتر حال مادرم خیلی بهتر شد
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
دچارافسردگی شده بودم.الان کاملابهبودپیداکردم ودرمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
باعث افتخاری دکتر جعفرزاده عزیز از مصاحبت با شما لذت بردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
افسردگی مزمن داشتم و اصلا خوب نبودم دکترهای مختلف و جاهای مختلف رفتم.الان یک ماهه تحت نظر دکتر جعفرزادم درمان ارتی رو شروع کردموحالم بهترهبنظرم دکتروهمکارانشون خیلی عالین
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
همسرم افسردگی داره وحدود6ساله تحت درمانه تاحالا فقط کنترل شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
پرخاشگری دخترم از قبل خیلی کمتر شده و حالش بهتره و از شما دکتر عزیز ممنونم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
سلام اقای دکتر مرسی ممنون از زحمات شما مامان دیروز از ای سی یو بردن بخش و امروز گفتن فردا مرخص میشه بعد از خدا قرص های شما مجعزه کرد بعد از 5 روز مامان کلا اروم و بیخیال شد ممنون از شما اقای دکتر خداوند شما رو از بلا حفظ کنه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
روان شناس
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
مشکل استرس داشتم امید به خدا در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
اختلال افسردگی دو قطبی دارم از قبل و خودم پزشک هستم و یک هفته پیش مراجعه داشتم و از تجویز داروشون خیلی راضیم و به همه مراجعین توصیه می کنم.
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
من اضطراب شدید بخاطر کنکور داشتم ودچاربدن درد شدید میشدم . با مصرف دارو وتحریک الکتریکی مغز حالم خیلی بهتر شد . و ازدرمانم رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
بسیار عالی هستن ایشون .
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
راضی ام
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
استرس، مطلب
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
سلام
من هرزمان برای ویزیت پیش شما میام آرامش میگیرم وجود شما منبع آرامش و امید بوده و هست . انیدوارم هرجا هستید سلامت و پیروز باشید
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
افسردگی داشتم و حالا خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
سلام. خدا خیر بده دکتر رو واقعا عالی بود خیلی خوب بود و قشنگ درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دکتر جعفرزاده عزیز از وقتی دارو تحویز کردین خوابم خیلی بهتره افسردگیم بهتره چقدر لذت بخشه وقتی آدم روحیه خوبی داشته باشه ازت ممنونم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
خیلی دکترخوبی هستن
ن
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
دکترعالی وبینظیر
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
اختلال وسواس دارم هنوز تازه تحت درمان هستم ولی کلا از مصاحبه با ایشون لذت بردم وخیلی خوب برام شرایط بیماریم را توضیح دادند کلا راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اختلال خوابم خیلی بهتره و درد های جسمانیم کمتر شده و دست شما درد نکنه دکتر جان فقط وقت گرفتن ازتون یک کم سخته ولی واقعا منشی هاتون همکاری می کنند کلا راضیم ازتون
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
لرزش دست وصدا
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالی هستند.من افسردگی شدید دارم ولی خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
اعصاب دوان
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
دکتر عزیز از شما و همه پرسنل دلسوز کلینیکتون متشکرم شما به همسر من زندگی دادین
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
دخترم تشنج داشت وماخیلی نگران بودیم وبامراجعه به دکتر فهمیدیم تشنج عصبی داردوخداروشکرکه الان بادارو بهتره
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
افسردگی شدید و حالت پرخاشگری
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
از ارومیه مراجعه کردم . برای سردردو بی خوابی و استرس شدید. خیلی خوب شدم . ممنون از دکتر جعفرزاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
ایشون بسیار باسواد و خوش اخلاق است خوشحالم که تحت نظر ایشون حدود سه سال هستم و بسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
سلام من سدردردو وسواس شدید داشتم تحت درمان دارویی وروان درمانی قرارگرفتم وخیلی خوب شدم ازاقای دکتروروانشناس خوبشون خانم دکترپناهی خیلی خیلی ممنونم زندگی مو نجات دادن
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
برای دخترم رفتم خوب بود بهترشده خداروشکر
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
آقای دکترعزیز من سه ساله دراثربحران های روحی مختلف تحت نظرشما هستم وشرایطم خیلی بهتره خداخیرتون بده
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
استرس شدید داشتم و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۸
به خاطر درد کتف مزمن مادرم مراجعه کردیم که فهمیدیم مربوط به اعصابه و دارو دادند الان بهترن
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
سلام خیلی دکتر با تجربه ای هستند فقط اگر بعد از چند مدت دارو را قطع کنند بهتر هم میشوند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
من دچار افسردگی مزمن بودم چندین سال درگیر بودم بعد مراجعه به جناب دکتر دارو و استفاده از Rtms خیلی بهترم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
من پانیک داشتم وخدا روشکر با تجویز ایشان درمان شدم به سرعت
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
افسردگی خفیف ، بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
اعصاب وروان
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
اختلال دوقطبی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۲
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
مژه هامو میکندم یک مدت آمدم جای دکتر جعفر زاده بهتر شدم باز دوباره شروع شد این بیماری
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
پزشک خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
خیلی عصبی بودم افسردگی داشتم ازوقتی که پیش آقای دکتررفتم کلادوره درمانم 3ماه بود خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
از درمانم خیلی راضی ام و ممنون از همه زحمات شما آقای دکتر جعفرزاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ایشون بسیار عالی هستن و وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۶
در حال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۲۹
کارشون فوق العادست . عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
زیاد پیگیری نکردم
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
من مرحله ی اول افسردگی بودم و همینطور یه اضطراب درونی داشتم. به شدت پرخاشگر بودم. از اذر سال 98 تحت درمان اقای دکتر هستم و الان واقعا بهتر شدم و کیفیت زندگیم تغییر کرده
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
من استرس شدید داشتم خواب هم نداشتم درمان دارویی. وتحریک الکتریکی مغز ده جلسه انجام دادم. خیلی حالم بهترشدن استرسم خیلی کمترشده ممنونم از دکترجعفرزاده
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
در حال درمان فعلا نتیجه ندیدم بیش فعالی پسرم
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
تحت درمان هستند
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
خوب بوده میخوام دوباره برم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
فوق العاده
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
بسیار با تجربه و با حوصله و دلسوز
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
بسیار دکتر خوب وحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالی مسلط به کار
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۰۳
خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
پزشکی با حوصله و بسیار حاذق و کاردان هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
بابت آنژیو
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
من کمی سردرد داشتم و خوب شدم به کمک دکتر جعفرزاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
من افسردگی و اضطراب داشتم . مدت 6 سال تحت نظر ایشون بودم و 10 درصد حالم بهتر شد. به نظرم اقای دکتر بیش از حد قرص میده که وابستگی ایجاد بشه که هر ماه هزینه ویزیت بگیره ازت و اینکه هیچ شرح حالی از بیمار نمیگیره
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
من برای مادربزرگم که آلزایمر داشتن وکلا بی قرار بودن رفتم وخداروشکر یک ماه اخیر فقط یک بار اون هم برای دو ساعت فقط حمله داشتن وحالشون بد بود،ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بسیار دکتر خوبی هستن .از درمانم خیلی راضی ام
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بسیار باتجربه و عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
بسیار عاالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
حاذق با اخلاق و توانمند
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
من4ساله تحت نظر ایشون هستم کارشون عالیه بدون تست وتشخیص درست داروالکی نمیدن ایشون بینظیرن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
شوهرم تحت درمان هست.مشکل اعصاب دارن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
مشکل اعصاب داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
سلام الان تقریبا ۶ماهی هستش که بیمارم تحت درمان آقای دکتری جعفرزاده هستن، خدارو شکر خیلی بهتر هستن ، ولی دوز قرص هاشم چند برابر شده فقط کل نگرانی من همینه قرص ۲۰۰ شده ۵۰۰ فقط نگران عوارض قرص ها هستم.. اگرنه از نظر روحی خیلی بهتر و تحت کنترل تر هستن و ارومتر شدن به لطف ایشون
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
یک بار ملاقات داشتم
انسان قابل احترامیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
سلام مشکل من افسردگی هست سه ماهه تحت درمانم نتیجه عالی گرفتم ممنون از دکتر خوبم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
پسرم پیش فعال بود و درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
واسه همسرم از کانادا مراجعه داشتیم عزیزان قدر ایشون را بدانید اینطور پزشک ها خیلی باارزش هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
سردرد بهترشدهام
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
سرع... خداروشکر طی یه مدت طول درمان خوب شدم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
بسیار عالی، حرفه ای، مسلط، خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
بیماری اعصاب
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
من برای بی خوابی و سردرد رفتم خیلی خوب شدم . ممنون از دکترجعفرزاده گرامی وپرسنل خوب و بااخلاقشون
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
سلام .بسیار عالی خوش برخورد مهربان و دانش بالا
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
بسیار عالی ای کاش زودتر اشنا شده بودم من به پایان زندگی رسیده بودم اما با وجود ایشان به زندگی سرشار از حس خوب و سلامت روان و موفقیت های بزرگ رسیدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
با توجه به اینکه ایشون بیماران مختلف از همه جا دارن و کلینیک شلوغه ولی خیلی منظم است و نوبت دهی صوتی دارن و برام جالب بود خود دکتر هم که خیلی خوش اخلاق پرانرژی و با سواد است خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
اعصاب روان
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
استرس و واقعا ایشون خیلی حاذق و کار بلد و مهربان هستن نتیجه گرفتم پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
اعصابم
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
افسردگی داشتم بهترشدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
پرخاشگر و عصبی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
از تیم درمانی کلینیک اقای دکتر جعفرزاده خیلی راضیم .کودکم را همزمان پیش اقای دکتر و مشاوره کودکشون اوردیم و خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
سردرد وناراحتی عصبی واقعا عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
بسیار حرفه ای و مسلط
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
بسیار دکتر خوب و مجربی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
دخترم اختلال افسردگی شدید داشت با دارو و درمان مغناطیس خیلی بهتره ممنونم از همه افراد کلینیک
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
عالیییییییییی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
هنوز نتیجه کاملی دریافت نکردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
آقای دکترجعفرزاده عزیز مریضمون خیلی بهتره فقط مطبتون یکم شلوغه
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
تشخیص بسیار عالی و برخورد بسیار خول
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
پارانوئید. عالی بوده کارشون
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
خیلی دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
فقط یک جلسه بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
بسیار با تجربه و دارای علم روز روانپزشکی ..زندگی دوباره ام رو مدیونشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
تازه تحت درمان هستم و هنوز به نتیجه نرسیدم ولی در کل دکتر خوبی هستن و اطلاعات کامل و بروز دارن و ریشه ای مشکل شما رو حل میکنن
متخصص اعصاب و روان دارای بورد تخصصی ناسیونال دوره تکمیلی آنالیز سیستماتیک رفتاری از کشور سوئد دوره تکمیلی تحریک مغزی با rTMS از کشور فرانسه فلوی فوق تخصصی روانپزشکی از دانشگاه وسترن کانادا رئیس کمیته نوروسایکیاتری شاخه خراسان انجمن علمی روانپزشکان ایران عضو انجمن روانپزشکان ایران، کانادا و امریکا
دکتر ماهری هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خیلی خوب و عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۳تپش قلب شدید داشتم و بی خوابی . سردردهای شدیدی میشدم . ازوقتی تحت درمان دکترجعفرزاده رفتم خیلی خوب شدم . الان سه دوره هست دارو مصرف میکنم و خیلی بهترشدم اول خوابم خوب شد هنوز تحت درمانم ولی خیلی بهترشدم ممنون از دکترجعفرزاده عزیز
۱۴۰۱/۰۶/۱۱دچار افسردگی شدید بودن الان بهتر شدن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵درمان افسردگی ... بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی ، بسیااار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸به خاطر سردردهای شدید مزمن مراجعه کردم و الان خیلی بهترم ممونم واقعا از شما و تشخیص عالیتون
۱۴۰۰/۱۰/۲۵آقای دکتر لرزش مامان خیلی بهتره و خودش هم حالش بهتره واقعا شرایط بدی داشتیم تو خونه و الان خیلی اوضاع بهتره خیلی ممنونم ازتون خدا نگهدارتون باشه شما دکترهای خوب کاش یک وقت نرین از ایران
۱۴۰۰/۱۱/۲۵من بخاطر اینکه سال ها افسردگی داشتم مراجعه کردم. اقای دکتر برای من درمان آرتی ام اس رو پیشنهاد دادن. درمان به بهترین نحو انجام شد و خانم دکتر ایمانی علاوه بر اینکه درمان آرتی من رو انجام دادن، یک فضای خیلی اروم و مطمئن برای من فراهم کردن که از مشکلاتی بگم که تا حالا نگفتم و تونستم از افسردگی رها بشم. ممنون از تیم حرفه ای کلینک اقای دکتر جعفرزاده
۱۴۰۲/۰۳/۰۲من مشکل بیدارخوابی داشتم و با مراجعه به جناب دکتر جعفرزاده برطرف گردید و از تیم درمان بسیار کمال تشکر رادارم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱بهترین دکتر اعصاب
۱۴۰۱/۱۱/۰۸خبلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹سلام من دو سال بخاطر استرس زیاد تحت نظر دکتر جعفرزاده عزیز هستم و کاملا نتیجه گرفتم و خوشحال که ایشون روش درمانی تحریک مغز rtms در مطب به تازگی اوردن .
۱۴۰۰/۰۶/۲۸سردرد شدید و اعصاب ضعیف که با کمک دکتر خوب شدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴برای مادرم مراجعه کردم سکته داستان که کنترل اعصاب نداشتن و کنترل ادرارهم ازدست داده بودن. الان نزدیک یک سال تحت درمان بااقای دکترجعفرزاده هستن که خیلی حالشون خوب شده. واز درمان راضی ام. خداخیرشون بده
۱۴۰۱/۰۳/۲۱سر درد داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴تیم بسیار عالی دارند و واقعا دلسوزانه کار میکنند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۳برای درما
۱۴۰۱/۰۳/۳۰افسردگی خفیف ، خوب شدم ، بسیار خوش برخورد،
۱۴۰۱/۰۴/۰۸آنژیوکردن خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۳۰خوب راضی هستیم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰لجبازی کودک راهنمایی های خوبی دادند وبسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۷دکتر جعفر زاده بهترین دکتر هستن من استرس و اضطراب شدید داشتم واقعا با داروهاشون خیلی حالم خوبه ممنون از شما آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۴همسرم تحت درمان هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰خیلی مهربو
۱۴۰۰/۱۱/۱۵خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶افسردگی واقعا نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بهبودی پیدا کردم کمال تشکر دارم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷من اولین بار سال 95 بود که افسردگی شدید گرفته بودم و استرس بسیار شدیدی داشتم طورکه عصبهای معده م بهم ریخته بود کاهش اشتها و کاهش وزن زیادی پیدا کردم که با مراجعه به آقای دکتر وتحت درمان قرار گرفتن خداروشکر الان افسردگیم کاملا برطرف شده و فقط استرسم بخاطر شرایط جامعه دوباره به سراغم اومده و الان دوباره تحت نظر ایشان درمان میشم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶گاهی افسرده بودم وگاهی حالم خیلی خوب بود که ایشان باتستهایی که انجام دادن متوجه شدن بیماری دوقطبی دارم وچندساله تحت نظرم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱خیلی خوب تحت درمانیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بسیار عالی و حرفه ای حیف که شنیدم میخوان برن کانادا
۱۴۰۱/۱۲/۲۶مادرم فراموشی داشتن بعد از انجام ام آر آی فهمیدیم آلزایمر شروع شده دو ماهه دارو دادن جناب دکتر جعفرزاده و الان از قبل واقعا بهترن خدا حفظ گنه شما پزشکان باسواد
۱۴۰۱/۰۵/۰۱دکتر جعفرزاده عزیز با درمان افسردگیم زندگی به من برگشته مانا باشید
۱۴۰۰/۱۰/۰۳درحال درمان هستم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱افسردگی . و اضطراب داشتم . وتپش قلب شدید تحت درمان دارو خوردم و خداروشکر بهترم. ممنون از دکتر جعفرزاده عزیز
۱۴۰۱/۰۴/۲۱دکتر خوبی هستن و کار بلد فعلا تحت درمان هستم و از شرایطم رضایت دارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۴برای برادرم مراجعه کردم و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳افسردگی پس از زایمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۰پزشک بسیار حاذق و مجربی هستن . با تجویز ایشون در مرکزشون خدمات tdcs استفاده کردیم و راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷افسردگی حاد
۱۴۰۱/۱۰/۲۰خوب بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۲مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۰۵/۰۴آقای دکتر جعفرزاده بهترین هستید از وقتی مراجعه کردم خیلی حال خوبی دارم خدا خیرت بده بزرگوار
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی و مهربان
۱۴۰۱/۰۲/۲۱سلام.شوهرم عصبی وشکاک بود ک باجلسه اول خیلی فرق کرد وبهترشد
۱۴۰۰/۰۷/۰۱در حال درمان هستم.
۱۴۰۱/۰۳/۳۰میگرن داشتم الان بهترشدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴هنوز تحت درمان قرار دارن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴کارشان عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۸افسردکی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۱بسیار از مصاحبت و آشنایی با تیم درمان کلینیک دکتر جعفرزاده عزیز لذت بردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی خدا حفظتون کنه دکتر عزیز
۱۴۰۱/۰۹/۲۱اختلال خواب عالی درمان شدم خدا خیرشون بده بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیار با تجربه تحصیلکرده و دانشمند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷سر درد خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱من از تربت اومدم همسایمون معرفی کردن سردردهای شدید میشدم و بشدت پرخاشگربودم و همیشه بچه هامو کتک میزدم ازبس عصبانی میشدم. دکتربرام دارو نوشت و ۱۰جلسه برق . پیش خانم صابر برق انجام دادم. خداروشکر با ده جلسه برق و یک دوره مصرف دارو خیلی خوب شدم. از خانم صابربه خاطر اخلاق خوب و مهربونیشون ممنونم. از دکترهم ممنونم خدا خیرشون بده. الان خیلی خوبم و بچه هام خیلی خوشحالن که حالم خوب شده. خدا خیرتون بده
۱۴۰۱/۰۵/۰۷اعصابم
۱۴۰۱/۱۲/۰۱سردرد شدید داشتم که با چندین بار مراجعه به متخصصین خوب نشدم ایشون تشخیص فشار بالای مغزی به علت مصرف دارو دادن که با قطع اون دارو بهتر شدم خیلی از تشخیصشون راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴سلام.افسردگی واسترس داشتم مدتیست تحت نظر اقای دکتر هستم و خدارو شکر با عنایت اقای دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰بهترین روانپزشک مشهد دکتر جعفرزاده چه خوب شد از بیرجند اومدن با همسرم مشکل داشتم خیلی حرفه ای درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیار عالی پدر پیرم افسردگی شدید داشتند درمان شدند
۱۴۰۱/۱۰/۲۷تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷پانیک. تحت درمان.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰فعلا درحال درمان برا پیش فعالی دخترم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵باسلام . ایشان بسباری از بیماران ارجاعی من رو ب بهترین نحو تحت درمان قرار دادن . بسیار مهربان . باحوصبه
۱۴۰۰/۰۴/۱۹کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خیلی عالیه.اخلاق وصبروحوصله .قبلامریض ایشون بودم اماالان هم دچاراسترس شدیدهستم
۱۴۰۲/۰۳/۱۲بله.شک وبدبینی داشتم .دوره ردمان را کامل نکردم
۱۴۰۱/۱۰/۱۱فقط میتونم بگم بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۴از بیماران جناب دکتر در بیرجند هستم خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹تجربهای عالی از تخصص و دانش بالا و شناسایی دقیق
۱۴۰۱/۰۶/۳۰سلام دکتر واقعا از یک ماه پیش تا حالا با داروهای تجویزی شما و مشاوره حالم خیلی بهتره دکتر جان شما نمونه اید
۱۴۰۰/۱۰/۰۷معجزه کردند و بیمار ما خوب شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۴نسبتا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مامانم بیماری اعصاب داشت الان کامل مشکلش حل شده
۱۴۰۰/۱۱/۰۷اختلال دوقطبی دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷یک نوبت مراجعه کردیم . الحمدالله خوب بوده باید ادامه دهیم ببینیم بعدش چی میشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴افسردگی داشتم وبهبودی حاصل کردم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۳۰کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵سلام چون خیلی وقت پیش بوده یادم نیست
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار عالی و حرفهای هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ممنون از راهنمایی برای پدرم ما ازسردرگمی نجات پیدا کردیم . حالشان خیلی بهتره. خداخیرتون بده
۱۴۰۱/۰۳/۲۶بسیار عالی و خوش اخلاق و خوشرو توضیحات کامل در مورد بیماری مادرم گفتن و درمان را شروع کردیم
۱۴۰۱/۰۳/۱۳خواهر خانمم مراجعه داشتند در بیرجند و مشهد و نتیجه عالی گرفته
۱۴۰۱/۰۸/۲۹تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳پسرم بی خوابی و استرس شدید داشت با درمان خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۳/۳۱فوق العده عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عصبی میشدم وتپش قلب داشتم و همیشه بی حوصله بودم شش ماه شده تحت درمان دارویی هستم و خیلی بهترم ممنونم دکترجعفرزاده
۱۴۰۱/۰۴/۲۲بد نیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۳افرسدگی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی و مهربان و خیلی وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵کارشون عالیهههههه
۱۴۰۱/۰۷/۲۷درد قفسه سینه و الان بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۱کم خوابی چندین ساله که بر طرف شده و دیگه پیگیری نکردم و همون داروهای قبلو مصرف کردم ولی متا سفانه الان دوباره کم خواب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۲اضطراب شدید
۱۴۰۲/۰۳/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶یک دنیا ممنونم خدا عمرتون بده که این قدر بفکر مریضاتون هستین شما تک هستین عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲از آقای دکتر جعفرزاده و همه پرسنل کلینیک ممنونم من و دخترم خیلی شرایطمون در عرض دو ماه بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۳۰افسردگی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹من وسواس شدید داشتم هم فکری هم شستشو با دارودرمانی و جلسات rtmsخیلی بهتر شدم حتی در طی درمان بهبودی رو خودمم احساس کردم همسر م و بچه ها خیلی خوشحالن . ممنون از دکترجعفرزاده و خانم دکترایمانی عزیز
۱۴۰۱/۰۶/۲۲مادرم مریض ایشان است مادرم افسردگی دارد با مراجعه ب اقای دکتر حال مادرم خیلی بهتر شد
۱۳۹۹/۰۱/۲۳خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸دچارافسردگی شده بودم.الان کاملابهبودپیداکردم ودرمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳باعث افتخاری دکتر جعفرزاده عزیز از مصاحبت با شما لذت بردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷افسردگی مزمن داشتم و اصلا خوب نبودم دکترهای مختلف و جاهای مختلف رفتم.الان یک ماهه تحت نظر دکتر جعفرزادم درمان ارتی رو شروع کردموحالم بهترهبنظرم دکتروهمکارانشون خیلی عالین
۱۴۰۱/۰۵/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۳۰همسرم افسردگی داره وحدود6ساله تحت درمانه تاحالا فقط کنترل شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۹پرخاشگری دخترم از قبل خیلی کمتر شده و حالش بهتره و از شما دکتر عزیز ممنونم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سلام اقای دکتر مرسی ممنون از زحمات شما مامان دیروز از ای سی یو بردن بخش و امروز گفتن فردا مرخص میشه بعد از خدا قرص های شما مجعزه کرد بعد از 5 روز مامان کلا اروم و بیخیال شد ممنون از شما اقای دکتر خداوند شما رو از بلا حفظ کنه
۱۴۰۰/۰۷/۰۸روان شناس
۱۴۰۰/۰۶/۰۷تحت درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۱/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۲۷مشکل استرس داشتم امید به خدا در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۲۲اختلال افسردگی دو قطبی دارم از قبل و خودم پزشک هستم و یک هفته پیش مراجعه داشتم و از تجویز داروشون خیلی راضیم و به همه مراجعین توصیه می کنم.
۱۴۰۰/۰۵/۰۸من اضطراب شدید بخاطر کنکور داشتم ودچاربدن درد شدید میشدم . با مصرف دارو وتحریک الکتریکی مغز حالم خیلی بهتر شد . و ازدرمانم رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱بسیار عالی هستن ایشون .
۱۴۰۱/۱۱/۰۲راضی ام
۱۴۰۲/۰۴/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲استرس، مطلب
۱۴۰۲/۰۳/۱۶سلام من هرزمان برای ویزیت پیش شما میام آرامش میگیرم وجود شما منبع آرامش و امید بوده و هست . انیدوارم هرجا هستید سلامت و پیروز باشید
۱۴۰۰/۱۱/۱۷افسردگی داشتم و حالا خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۳/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹سلام. خدا خیر بده دکتر رو واقعا عالی بود خیلی خوب بود و قشنگ درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹دکتر جعفرزاده عزیز از وقتی دارو تحویز کردین خوابم خیلی بهتره افسردگیم بهتره چقدر لذت بخشه وقتی آدم روحیه خوبی داشته باشه ازت ممنونم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خیلی دکترخوبی هستن ن
۱۳۹۹/۰۵/۲۳دکترعالی وبینظیر
۱۴۰۰/۱۱/۳۰اختلال وسواس دارم هنوز تازه تحت درمان هستم ولی کلا از مصاحبه با ایشون لذت بردم وخیلی خوب برام شرایط بیماریم را توضیح دادند کلا راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۵اختلال خوابم خیلی بهتره و درد های جسمانیم کمتر شده و دست شما درد نکنه دکتر جان فقط وقت گرفتن ازتون یک کم سخته ولی واقعا منشی هاتون همکاری می کنند کلا راضیم ازتون
۱۴۰۰/۱۱/۲۲لرزش دست وصدا
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی هستند.من افسردگی شدید دارم ولی خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳اعصاب دوان
۱۴۰۱/۰۴/۱۸دکتر عزیز از شما و همه پرسنل دلسوز کلینیکتون متشکرم شما به همسر من زندگی دادین
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دخترم تشنج داشت وماخیلی نگران بودیم وبامراجعه به دکتر فهمیدیم تشنج عصبی داردوخداروشکرکه الان بادارو بهتره
۱۴۰۰/۰۵/۰۶افسردگی شدید و حالت پرخاشگری
۱۴۰۱/۰۸/۰۷از ارومیه مراجعه کردم . برای سردردو بی خوابی و استرس شدید. خیلی خوب شدم . ممنون از دکتر جعفرزاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۳ایشون بسیار باسواد و خوش اخلاق است خوشحالم که تحت نظر ایشون حدود سه سال هستم و بسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸سلام من سدردردو وسواس شدید داشتم تحت درمان دارویی وروان درمانی قرارگرفتم وخیلی خوب شدم ازاقای دکتروروانشناس خوبشون خانم دکترپناهی خیلی خیلی ممنونم زندگی مو نجات دادن
۱۴۰۱/۰۳/۲۶برای دخترم رفتم خوب بود بهترشده خداروشکر
۱۴۰۲/۰۲/۱۸آقای دکترعزیز من سه ساله دراثربحران های روحی مختلف تحت نظرشما هستم وشرایطم خیلی بهتره خداخیرتون بده
۱۴۰۰/۰۸/۱۸استرس شدید داشتم و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۹/۱۸به خاطر درد کتف مزمن مادرم مراجعه کردیم که فهمیدیم مربوط به اعصابه و دارو دادند الان بهترن
۱۴۰۰/۰۵/۰۷سلام خیلی دکتر با تجربه ای هستند فقط اگر بعد از چند مدت دارو را قطع کنند بهتر هم میشوند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۶من دچار افسردگی مزمن بودم چندین سال درگیر بودم بعد مراجعه به جناب دکتر دارو و استفاده از Rtms خیلی بهترم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰من پانیک داشتم وخدا روشکر با تجویز ایشان درمان شدم به سرعت
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸افسردگی خفیف ، بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳اعصاب وروان
۱۴۰۱/۰۶/۲۴اختلال دوقطبی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۲خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۴مژه هامو میکندم یک مدت آمدم جای دکتر جعفر زاده بهتر شدم باز دوباره شروع شد این بیماری
۱۴۰۰/۱۲/۱۲پزشک خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۶خیلی عصبی بودم افسردگی داشتم ازوقتی که پیش آقای دکتررفتم کلادوره درمانم 3ماه بود خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹از درمانم خیلی راضی ام و ممنون از همه زحمات شما آقای دکتر جعفرزاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ایشون بسیار عالی هستن و وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۳/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۶در حال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۲۹کارشون فوق العادست . عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸زیاد پیگیری نکردم
۱۴۰۱/۱۰/۱۹من مرحله ی اول افسردگی بودم و همینطور یه اضطراب درونی داشتم. به شدت پرخاشگر بودم. از اذر سال 98 تحت درمان اقای دکتر هستم و الان واقعا بهتر شدم و کیفیت زندگیم تغییر کرده
۱۴۰۰/۰۴/۱۴من استرس شدید داشتم خواب هم نداشتم درمان دارویی. وتحریک الکتریکی مغز ده جلسه انجام دادم. خیلی حالم بهترشدن استرسم خیلی کمترشده ممنونم از دکترجعفرزاده
۱۴۰۱/۰۶/۲۲در حال درمان فعلا نتیجه ندیدم بیش فعالی پسرم
۱۴۰۱/۱۱/۱۲تحت درمان هستند
۱۴۰۱/۰۲/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶خوب بوده میخوام دوباره برم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷فوق العاده
۱۴۰۱/۰۹/۰۸بسیار با تجربه و با حوصله و دلسوز
۱۳۹۹/۰۶/۰۳بسیار دکتر خوب وحاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی مسلط به کار
۱۴۰۲/۰۳/۰۴خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۰۳خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸پزشکی با حوصله و بسیار حاذق و کاردان هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بابت آنژیو
۱۴۰۱/۰۸/۰۷من کمی سردرد داشتم و خوب شدم به کمک دکتر جعفرزاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵من افسردگی و اضطراب داشتم . مدت 6 سال تحت نظر ایشون بودم و 10 درصد حالم بهتر شد. به نظرم اقای دکتر بیش از حد قرص میده که وابستگی ایجاد بشه که هر ماه هزینه ویزیت بگیره ازت و اینکه هیچ شرح حالی از بیمار نمیگیره
۱۴۰۰/۰۶/۲۳من برای مادربزرگم که آلزایمر داشتن وکلا بی قرار بودن رفتم وخداروشکر یک ماه اخیر فقط یک بار اون هم برای دو ساعت فقط حمله داشتن وحالشون بد بود،ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار دکتر خوبی هستن .از درمانم خیلی راضی ام
۱۴۰۱/۱۱/۱۴بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۹بسیار باتجربه و عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بسیار عاالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵حاذق با اخلاق و توانمند
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵من4ساله تحت نظر ایشون هستم کارشون عالیه بدون تست وتشخیص درست داروالکی نمیدن ایشون بینظیرن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲شوهرم تحت درمان هست.مشکل اعصاب دارن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴مشکل اعصاب داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶سلام الان تقریبا ۶ماهی هستش که بیمارم تحت درمان آقای دکتری جعفرزاده هستن، خدارو شکر خیلی بهتر هستن ، ولی دوز قرص هاشم چند برابر شده فقط کل نگرانی من همینه قرص ۲۰۰ شده ۵۰۰ فقط نگران عوارض قرص ها هستم.. اگرنه از نظر روحی خیلی بهتر و تحت کنترل تر هستن و ارومتر شدن به لطف ایشون
۱۴۰۲/۰۱/۱۹یک بار ملاقات داشتم انسان قابل احترامیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹سلام مشکل من افسردگی هست سه ماهه تحت درمانم نتیجه عالی گرفتم ممنون از دکتر خوبم
۱۴۰۲/۰۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲پسرم پیش فعال بود و درمان شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۳واسه همسرم از کانادا مراجعه داشتیم عزیزان قدر ایشون را بدانید اینطور پزشک ها خیلی باارزش هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۳سردرد بهترشدهام
۱۴۰۲/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۳۱سرع... خداروشکر طی یه مدت طول درمان خوب شدم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰بسیار عالی، حرفه ای، مسلط، خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بیماری اعصاب
۱۴۰۱/۰۶/۰۴من برای بی خوابی و سردرد رفتم خیلی خوب شدم . ممنون از دکترجعفرزاده گرامی وپرسنل خوب و بااخلاقشون
۱۴۰۱/۱۰/۲۳سلام .بسیار عالی خوش برخورد مهربان و دانش بالا
۱۴۰۱/۰۵/۱۰بسیار عالی ای کاش زودتر اشنا شده بودم من به پایان زندگی رسیده بودم اما با وجود ایشان به زندگی سرشار از حس خوب و سلامت روان و موفقیت های بزرگ رسیدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸با توجه به اینکه ایشون بیماران مختلف از همه جا دارن و کلینیک شلوغه ولی خیلی منظم است و نوبت دهی صوتی دارن و برام جالب بود خود دکتر هم که خیلی خوش اخلاق پرانرژی و با سواد است خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۸/۰۹اعصاب روان
۱۴۰۱/۱۲/۱۶استرس و واقعا ایشون خیلی حاذق و کار بلد و مهربان هستن نتیجه گرفتم پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۱۱/۰۸دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۰اعصابم
۱۴۰۱/۱۲/۰۱افسردگی داشتم بهترشدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹پرخاشگر و عصبی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶از تیم درمانی کلینیک اقای دکتر جعفرزاده خیلی راضیم .کودکم را همزمان پیش اقای دکتر و مشاوره کودکشون اوردیم و خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۴/۱۶سردرد وناراحتی عصبی واقعا عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۳بسیار حرفه ای و مسلط
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بسیار دکتر خوب و مجربی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۲دخترم اختلال افسردگی شدید داشت با دارو و درمان مغناطیس خیلی بهتره ممنونم از همه افراد کلینیک
۱۴۰۲/۰۲/۰۳عالیییییییییی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸هنوز نتیجه کاملی دریافت نکردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲آقای دکترجعفرزاده عزیز مریضمون خیلی بهتره فقط مطبتون یکم شلوغه
۱۴۰۱/۰۳/۲۶تشخیص بسیار عالی و برخورد بسیار خول
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰پارانوئید. عالی بوده کارشون
۱۴۰۲/۰۱/۱۰خیلی دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۲۸فقط یک جلسه بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۹بسیار با تجربه و دارای علم روز روانپزشکی ..زندگی دوباره ام رو مدیونشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۷تازه تحت درمان هستم و هنوز به نتیجه نرسیدم ولی در کل دکتر خوبی هستن و اطلاعات کامل و بروز دارن و ریشه ای مشکل شما رو حل میکنن
۱۴۰۱/۰۶/۲۱