بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند و ده سال است بیمار ایشان هستم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
یکم بهترشدم اازقبل
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
افسردگی داشتم که بعداز مراجعه بهتر شدم.
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
افسردگی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
واقعا دکتر خوبی بودن مشکل من برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عالی بودن
۱۳۹۸/۰۹/۲۸
واقعا پزشک مجرب است
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
افسردگی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
عااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
بیماری دو قطبی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
پدرم مشکل فراموشی دارن و فعلا که یکبار ویزیت شدن دکتر اجازه توضیح دادن در مورد شرایط پدرم رو ندادن و این جالب نبود .
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عالی بودند
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
وسواس فکری نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
من استرس داشتم والان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
درتشخیص بیماری مهارت دارن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
وسواس فکری
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بهم ریزی معده.بهم ریزی قاعدگی و.......
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و متخصص
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بهتریننننن دکتر دنیا
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عاالس هستن من خیلی ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
استرس زیاد ک به کمک دکتر درمان انجام شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
فعلا هیچی
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
دو قطبی/در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
خوب بو
۱۳۹۷/۰۶/۱۶
من مشکل اعصاب شدید داشتم و با چند ویزیت ایشون من سلامتیمو به دست اوردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
استرس داشتم
الا
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اضطراب واسترس شدیدداشتم
نتیجه عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
مشکل استرس داشتم وباکمک دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
سعادتیان در یک جمله حرف ندارن
۱۳۹۷/۰۹/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
عالیییییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
استرس داشتم والان خوبم خداروشکر
۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خیلی دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
دکتر خوبی بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
افسردگی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
استرس شدید و بی خوابی،بعداز دوسال تحت درمان بودن خواب عالی و عدم استرس با داروی خیلی کم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خیلی خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
عالیییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
تازه دیروز مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
لرزش دست و افسردگی داشتم الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
سلام حملات پانیک و بهتر شدیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
به نظرمون کارشون خوبه آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
فشارهای عصبی درنتیجه بالا رفتن آنی فشارخون تا 22 و 25 و منجرشدن به منییر و عدم تعادل که شکر خدا با آشنایی با دکتر سعادتیان و دو ویزیت پیش ایشون رفتن خیلی بهترم..
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
افسردگی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
اعصاب خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
سلام نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
افسردگی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
استرس واضطراب
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
اضطراب برطرف شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
عال افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
اختلال دو قطبی_در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
واقعا دکترعالی ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
یک نوبت مراجعه داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
دکتر خیلی خوبی هست و من از دکتر سعادتیان رازی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خیلی دکتر با تجربه ایی ست
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتر بسیار برجسته ای می باشد
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
سردر د میگرن عصبی بله چند نفر معرفی کردم به ایشان نتیحه گرفتن حتی خود من
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
مشکلات روحی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
هنوز در حال درمان هستم و فقط یک جلسه حضوری داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
نتجه ای خوب داشته
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
مشکل روانشناسی داشتم و بسیار کمکم کردن ایشون میتونم بگم کار ایشون معجزه اس
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
کم حرف بی حوصله
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
دکتر عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
نتیجه خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
داروهای خیلی خوب واثرگذار معرفی و ویزیت میکنن
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
ناراحتی اعصاب
بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
بیمار اسکیزوفرنی که بیمار مال کشور افغانستان بوده آقا دکتر عزیز درمان کردن ما خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار راضی ه
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
مشکل عضاب داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
استرس بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
مشکل اعصاب که برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
بسیار دکتر قابلی هستند درجه یک من ایشون به خیلی از دوستان پیشنهاد می کنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
درمان افسردگی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
ناراحت اعصاب
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بسیار دکتر با دانش و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
علی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
دکتر خوبی ه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
عالی ی ی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
بهترین هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
استرس نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
افسردگی،مصرف دارو
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
بله کارشون عالی بود من با افسردگی بعد زایمان اومدم بادست وای فلج وزبون لال ایشون حال منو خوب کردن بعد یک هفته و الان بعد چهارسال از زندگیم لذت میبره خداروشکر
۱۳۹۷/۰۳/۲۶
بیشتر از بقیه دکترایی که رفتیم جواب گرفتیم..
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
در حال درمان هستم .احساس خوبی دارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
وسواس،
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دخترم مشکل افسردگی داشتن الحمدلله الان خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
عالییییییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
دکتر آقای دکتر بسیار عالیست
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
مادرم مشکل اعصاب داشتن ب کمک خدا و تشخیص صحیح اقای دکتر حالشون روز ب روز بهتر شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
عاااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
بسیارخوب و عالی بوده البته به خود فرد هم بستگی داره
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
افیسردگی بعد زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
بسیار عالی هستن و حدود 80 درصد مشکل من حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
مشکل اعصاب داشتم که طی یک هفته کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
پسرم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
نتیجه عالی بوده فعلا
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
پانیک عصبی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
خوب بوده اند
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
همسرم حدود 2/5سال پیش پس ازتولد فرزندم دچار اختلالات مغزی شده بود که پس 6ماه تحت درمان بودن کاملا بهبود پیداکرد وخداروشکرمیکنم که بکمک دکتر زندگی دوباره ایدبمن بخشید متشکرم
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
من وسواس و افسردگی داشتم خیلی درمان نشدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
دکتر خوبین
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار عالی و مجرب
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
من افسردگی بعد از زایمان داشتم پیش ایشون رفتم وخیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دلتنگی شدیداسترس شدیداللحن خیلی عالی جواب دادواقعی دکترش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
مشکل اعصاب
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
افسردگی داشتم
وبسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
افسردگی داشتم و الان بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
افسردگی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
اضطراب درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
افسردگی نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
خیلی دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
خوبهستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
دکتر خوبی است بله نتجیه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خیلی دکتر خوبی هستن با حوصله گوش میکنن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بهبودی کامل
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
بسیار مفد
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
افسردگی و در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
افسردگی و درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
افسردگی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
جلسه اول است پیششون رفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عاااااااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
مشکل اعصاب داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
مشکل اعصاب
ازوقتی ک پیش دکتر میرم الان خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
سلام راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۸
افسردگی شدید داشتم خیلی حالم بد بود ولی با هرجلسه که میرفتم بهترمیشدم
۱۳۹۸/۰۹/۰۸
افسردگی واضطراب بعد زایمان.الان خیلی بهترم.به خیلی ها معرفی کردم دکترمو.اونام رفتن رازی ان
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عالی هستن تپش قلب داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
نوجوان..همه چیز عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
دو قطبی
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
اخلاق عاالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
استرس بود واقعا جواب گرفتم وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
مادرم افسردگی داشتن خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
بسیار پزشک خوب و ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
افسردگی داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
خیلی عالی تشخیص میدن و داروها شون کمکم کرد بهتر شدم
افسردگی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷عااااالی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۸بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند و ده سال است بیمار ایشان هستم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۵یکم بهترشدم اازقبل
۱۴۰۰/۰۱/۰۲افسردگی داشتم که بعداز مراجعه بهتر شدم.
۱۴۰۰/۰۱/۲۹افسردگی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶واقعا دکتر خوبی بودن مشکل من برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عالی بودن
۱۳۹۸/۰۹/۲۸واقعا پزشک مجرب است
۱۴۰۰/۰۲/۲۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۴افسردگی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵عااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱بیماری دو قطبی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲پدرم مشکل فراموشی دارن و فعلا که یکبار ویزیت شدن دکتر اجازه توضیح دادن در مورد شرایط پدرم رو ندادن و این جالب نبود .
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عالی بودند
۱۳۹۷/۱۲/۲۲وسواس فکری نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۲من استرس داشتم والان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹درتشخیص بیماری مهارت دارن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰وسواس فکری
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بهم ریزی معده.بهم ریزی قاعدگی و.......
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و متخصص
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بهتریننننن دکتر دنیا
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عاالس هستن من خیلی ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۴استرس زیاد ک به کمک دکتر درمان انجام شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵فعلا هیچی
۱۳۹۷/۰۸/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دو قطبی/در حال درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۳افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خوب بو
۱۳۹۷/۰۶/۱۶من مشکل اعصاب شدید داشتم و با چند ویزیت ایشون من سلامتیمو به دست اوردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶استرس داشتم الا
۱۴۰۰/۰۲/۱۸اضطراب واسترس شدیدداشتم نتیجه عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۹مشکل استرس داشتم وباکمک دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴سعادتیان در یک جمله حرف ندارن
۱۳۹۷/۰۹/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالیییییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰استرس داشتم والان خوبم خداروشکر
۱۳۹۸/۰۹/۲۳خیلی دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۴دکتر خوبی بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۶دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸افسردگی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴استرس شدید و بی خوابی،بعداز دوسال تحت درمان بودن خواب عالی و عدم استرس با داروی خیلی کم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خیلی خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالیییی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰تازه دیروز مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷لرزش دست و افسردگی داشتم الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴سلام حملات پانیک و بهتر شدیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱به نظرمون کارشون خوبه آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۹فشارهای عصبی درنتیجه بالا رفتن آنی فشارخون تا 22 و 25 و منجرشدن به منییر و عدم تعادل که شکر خدا با آشنایی با دکتر سعادتیان و دو ویزیت پیش ایشون رفتن خیلی بهترم..
۱۳۹۹/۱۱/۱۸افسردگی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱اعصاب خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۳۰سلام نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸افسردگی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳استرس واضطراب
۱۴۰۰/۰۸/۱۳اضطراب برطرف شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عال افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸اختلال دو قطبی_در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸واقعا دکترعالی ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴یک نوبت مراجعه داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دکتر خیلی خوبی هست و من از دکتر سعادتیان رازی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی دکتر با تجربه ایی ست
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر بسیار برجسته ای می باشد
۱۳۹۹/۰۹/۲۱سردر د میگرن عصبی بله چند نفر معرفی کردم به ایشان نتیحه گرفتن حتی خود من
۱۴۰۰/۰۷/۲۱مشکلات روحی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶هنوز در حال درمان هستم و فقط یک جلسه حضوری داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹نتجه ای خوب داشته
۱۴۰۰/۰۱/۰۸مشکل روانشناسی داشتم و بسیار کمکم کردن ایشون میتونم بگم کار ایشون معجزه اس
۱۳۹۹/۱۱/۲۴کم حرف بی حوصله
۱۴۰۰/۰۱/۲۸دکتر عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۷نتیجه خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱داروهای خیلی خوب واثرگذار معرفی و ویزیت میکنن
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ناراحتی اعصاب بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹بیمار اسکیزوفرنی که بیمار مال کشور افغانستان بوده آقا دکتر عزیز درمان کردن ما خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار راضی ه
۱۴۰۰/۰۲/۰۴مشکل عضاب داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳استرس بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱مشکل اعصاب که برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بسیار دکتر قابلی هستند درجه یک من ایشون به خیلی از دوستان پیشنهاد می کنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۱۰/۱۴درمان افسردگی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶ناراحت اعصاب
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار دکتر با دانش و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۵تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۰۶/۰۷علی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دکتر خوبی ه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عالی ی ی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸بهترین هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶استرس نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۱۹افسردگی،مصرف دارو
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بله کارشون عالی بود من با افسردگی بعد زایمان اومدم بادست وای فلج وزبون لال ایشون حال منو خوب کردن بعد یک هفته و الان بعد چهارسال از زندگیم لذت میبره خداروشکر
۱۳۹۷/۰۳/۲۶بیشتر از بقیه دکترایی که رفتیم جواب گرفتیم..
۱۴۰۰/۰۳/۱۵در حال درمان هستم .احساس خوبی دارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳وسواس،
۱۳۹۹/۰۴/۱۱دخترم مشکل افسردگی داشتن الحمدلله الان خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۵/۳۱راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۷عالییییییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر آقای دکتر بسیار عالیست
۱۴۰۰/۰۱/۱۱راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴مادرم مشکل اعصاب داشتن ب کمک خدا و تشخیص صحیح اقای دکتر حالشون روز ب روز بهتر شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عاااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیارخوب و عالی بوده البته به خود فرد هم بستگی داره
۱۴۰۰/۰۱/۱۵افیسردگی بعد زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۶خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیار عالی هستن و حدود 80 درصد مشکل من حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶مشکل اعصاب داشتم که طی یک هفته کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱پسرم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۶/۰۸نتیجه عالی بوده فعلا
۱۴۰۰/۱۰/۱۳پانیک عصبی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱خوب بوده اند
۱۳۹۹/۰۴/۲۰همسرم حدود 2/5سال پیش پس ازتولد فرزندم دچار اختلالات مغزی شده بود که پس 6ماه تحت درمان بودن کاملا بهبود پیداکرد وخداروشکرمیکنم که بکمک دکتر زندگی دوباره ایدبمن بخشید متشکرم
۱۳۹۷/۰۸/۱۹من وسواس و افسردگی داشتم خیلی درمان نشدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دکتر خوبین
۱۴۰۰/۰۵/۰۵افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی و مجرب
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷من افسردگی بعد از زایمان داشتم پیش ایشون رفتم وخیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دلتنگی شدیداسترس شدیداللحن خیلی عالی جواب دادواقعی دکترش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۲۰مشکل اعصاب
۱۳۹۸/۰۹/۰۷افسردگی داشتم وبسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۲۰افسردگی داشتم و الان بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۲۹افسردگی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۱تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۳۰اضطراب درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱افسردگی نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خیلی دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خوبهستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر خوبی است بله نتجیه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خیلی دکتر خوبی هستن با حوصله گوش میکنن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بهبودی کامل
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار مفد
۱۴۰۰/۱۲/۲۵افسردگی و در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷افسردگی و درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۴افسردگی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸جلسه اول است پیششون رفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عاااااااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۰هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳مشکل اعصاب داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳مشکل اعصاب ازوقتی ک پیش دکتر میرم الان خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳سلام راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۸افسردگی شدید داشتم خیلی حالم بد بود ولی با هرجلسه که میرفتم بهترمیشدم
۱۳۹۸/۰۹/۰۸افسردگی واضطراب بعد زایمان.الان خیلی بهترم.به خیلی ها معرفی کردم دکترمو.اونام رفتن رازی ان
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی هستن تپش قلب داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۲نوجوان..همه چیز عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۶دو قطبی تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۳اخلاق عاالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۱استرس بود واقعا جواب گرفتم وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱مادرم افسردگی داشتن خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بسیار پزشک خوب و ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۰افسردگی داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خیلی عالی تشخیص میدن و داروها شون کمکم کرد بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸افسردگی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکتر بسیار صبور و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۵واقعا دکترخوب هستن من نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹تشنج به حول قوه الهی رو به بهبود میباشم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲واقعا راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۸