جرات میتونم بگم بهترین پزشک ایمپلنت .من یه دندون دیگه امو جای دیگه گذاشته بودم پدرم در اومد اما پیش ایشون که رفتم اصلا نفهمیدم کی تموم شد .
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
پیشنهاد میشود حتماااا
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
من برای ایمیلت مراجعه کرده بودم خانم دکتر خیلی با دقت و حوصله کار رو انجام دادند، توضیحات بعد عمل کامل داده میشه ، من خیلی از کارشون راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
درد نداشتم حین کار کردن خوب بود راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسیار دکتر توانا ومجرب ودلسوزهستند چهار واحد ایمپلنت وجراحی لثه انجام دادم بسیار راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
از نظر من خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
ممنون از خانم داکتر کاملا راضی بودم بار 4 رمه میام
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
ارتودنسی بچم رو پیش ایشون انجام دادم ممنونننن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
خیلی خوشحالم با خانوم دکتر آشنا شدم، حرفه ای، وقت میذارن و کامل توضیح میدن، کادر درمان با اخلاق، محیط آروم و تمیز، جراحی عالی، احترام به مراجعه کننده
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
خانم دکتر قزاقی انسان شریف و با اخلاق در طبابت بی نظیر هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
از هر نظر عالی پیشنهاد میدم .مخصوصا برای ایمپلنت .
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
خیلی جراحی خوبی بود، راضی هستم خانم دکتر خیلی حرفه ای هستن محیط آروم و تمیز بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
خوب بود کارش حوصله هم داشت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
برای کشیدن دندانی که ترس داشتم و چندین جا انجام ندادند مراجعه کردم خانم دکتر حرفه اییی و بدون ذره ای اذیت شدن کشیدن ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
برای پر کردن چندتا دندون پوسیده رفتم خیلی تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
سلام بنده به پیشنهاد دکتر خسروی پیش ایشون کار کشیدن دندان و ایمپلنت رو انجام دادم بسیار تجربه خوبی بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
از زمان دانشگاه میشناختم ایشون رو خیلی دلسووووز
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
جراحی کردم لثه هام پیوره بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دلسوز و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
بهترین متخصص برای درمان لثه و جراحی ایمپلنت هستن.همزمان ۳ واحد ایمپلنت انجام دادم و خیلی خیلی راضی هستم.محیط مطب عالی ، تمیز و کادر بسیار حرفه ای.
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
تجربه کاشت ایمپلنت من فوقالعاده بود. از برخورد حرفهای تیم گرفته تا نتیجه نهایی کار، همه چیز عالی بود. خیلی راضی هستم و با خیال راحت ایشون رو به دیگران اکیدا معرفی میکنم.
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
سلام من برای تحلیل لثه و ایمپلنت مراجعه کردم عالی از هر نظر .آرامش و حسن برخورد خانم دکتر و کادر محترمشون.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
خانم دکتر دقیق و حرفه ای هستن کاشت ایمپلنت ۳ واحد داشتم با حوصله به تمام سوالات جواب دادن روند درمان عالی بود دکتر قزاقی رو پیشنهاد میدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
عالللییییی همه چی ممنون از تیم قوی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
ممنونم از خانم دکتر قزاقی وتیمشون. کاملا همدل و همراه در حین جراحی و بسیار دلسوز. من حین جراحی ایشون حس میکردم تمرکزشون رو
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
جراحی خیلی خوب بود، نتیجه عالی ایشون رو حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
خانوم دکتر خیلی با حوصله و دقت کارشون رو انجام دادن، خیلی راضی هستم از جراحی و کاشت ایمپلنت کادر درمان عالی محیط تمیز و مرتب
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
مهربان و دلسوز ماهر در کار
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
معرفی و راهنمایی ایمپلنت و معاینه دقیق لثه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
قبل از جنگ مراجعه کرده بودم برای ندونهام بدون درد کارام انجام شد. ممنون از ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
کارشون خوبه پیشنهاد میکنم یک بار هم که شده برید
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
با سلام ،خانم دکتر یک جراح فوق حرفه ای بودند ،محیط مطب بسیار ارامش بخش و تمیز بود ، منشی بسیار خوبی داشتند که خیلی محترمانه راهنمایی می کردند، به وقت مراجعه کننده بسیار احترام گذاشتند و بیمار را به عنوان مشتری نمیدیدند و به کادر درمان بسیار احترام می گذاشند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
بهترین و درجه یک
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
دندون عقلمو کشیدم بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
بار پنجم رفتم پیش این خانم و کارم تازه تموم شد راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
خیلی عالیییییی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
بسیار عالی راضی بودم در زمینه خودشون عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
برای ایمپلنت مراجعه کردم بسیار خوش برخورد با حوصله و کار بلد
متخصص ایمپلنت رتبه سه بورد کشوری در رشته پریوایمپلنت فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران متخصص در امور جراحی های بازسازی پیشرفته استخوان، بازسازی لثه و پیوند لثه، درمان سینوس و پیوند سینوس، جراحی های پیشرفته ایمپلنت و ایمپلنت دیجیتال خوش سابقه در جراحی های پیشرفته استخوان و ایمپلنت استاد دانشگاه علوم پزشکی
جرات میتونم بگم بهترین پزشک ایمپلنت .من یه دندون دیگه امو جای دیگه گذاشته بودم پدرم در اومد اما پیش ایشون که رفتم اصلا نفهمیدم کی تموم شد .
۱۴۰۴/۰۹/۰۱پیشنهاد میشود حتماااا
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من برای ایمیلت مراجعه کرده بودم خانم دکتر خیلی با دقت و حوصله کار رو انجام دادند، توضیحات بعد عمل کامل داده میشه ، من خیلی از کارشون راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۲۹درد نداشتم حین کار کردن خوب بود راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار دکتر توانا ومجرب ودلسوزهستند چهار واحد ایمپلنت وجراحی لثه انجام دادم بسیار راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۱/۲۷از نظر من خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ممنون از خانم داکتر کاملا راضی بودم بار 4 رمه میام
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ارتودنسی بچم رو پیش ایشون انجام دادم ممنونننن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی خوشحالم با خانوم دکتر آشنا شدم، حرفه ای، وقت میذارن و کامل توضیح میدن، کادر درمان با اخلاق، محیط آروم و تمیز، جراحی عالی، احترام به مراجعه کننده
۱۴۰۵/۰۲/۰۱خانم دکتر قزاقی انسان شریف و با اخلاق در طبابت بی نظیر هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۴از هر نظر عالی پیشنهاد میدم .مخصوصا برای ایمپلنت .
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خیلی جراحی خوبی بود، راضی هستم خانم دکتر خیلی حرفه ای هستن محیط آروم و تمیز بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۵خوب بود کارش حوصله هم داشت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸برای کشیدن دندانی که ترس داشتم و چندین جا انجام ندادند مراجعه کردم خانم دکتر حرفه اییی و بدون ذره ای اذیت شدن کشیدن ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳برای پر کردن چندتا دندون پوسیده رفتم خیلی تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۷سلام بنده به پیشنهاد دکتر خسروی پیش ایشون کار کشیدن دندان و ایمپلنت رو انجام دادم بسیار تجربه خوبی بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۷از زمان دانشگاه میشناختم ایشون رو خیلی دلسووووز
۱۴۰۵/۰۳/۱۸جراحی کردم لثه هام پیوره بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دلسوز و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بهترین متخصص برای درمان لثه و جراحی ایمپلنت هستن.همزمان ۳ واحد ایمپلنت انجام دادم و خیلی خیلی راضی هستم.محیط مطب عالی ، تمیز و کادر بسیار حرفه ای.
۱۴۰۴/۱۰/۳۰تجربه کاشت ایمپلنت من فوقالعاده بود. از برخورد حرفهای تیم گرفته تا نتیجه نهایی کار، همه چیز عالی بود. خیلی راضی هستم و با خیال راحت ایشون رو به دیگران اکیدا معرفی میکنم.
۱۴۰۵/۰۱/۲۷سلام من برای تحلیل لثه و ایمپلنت مراجعه کردم عالی از هر نظر .آرامش و حسن برخورد خانم دکتر و کادر محترمشون.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خانم دکتر دقیق و حرفه ای هستن کاشت ایمپلنت ۳ واحد داشتم با حوصله به تمام سوالات جواب دادن روند درمان عالی بود دکتر قزاقی رو پیشنهاد میدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۲عالللییییی همه چی ممنون از تیم قوی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳ممنونم از خانم دکتر قزاقی وتیمشون. کاملا همدل و همراه در حین جراحی و بسیار دلسوز. من حین جراحی ایشون حس میکردم تمرکزشون رو
۱۴۰۴/۰۹/۱۷جراحی خیلی خوب بود، نتیجه عالی ایشون رو حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱خانوم دکتر خیلی با حوصله و دقت کارشون رو انجام دادن، خیلی راضی هستم از جراحی و کاشت ایمپلنت کادر درمان عالی محیط تمیز و مرتب
۱۴۰۵/۰۲/۰۱مهربان و دلسوز ماهر در کار
۱۴۰۵/۰۳/۰۲معرفی و راهنمایی ایمپلنت و معاینه دقیق لثه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴قبل از جنگ مراجعه کرده بودم برای ندونهام بدون درد کارام انجام شد. ممنون از ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۳۱راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹کارشون خوبه پیشنهاد میکنم یک بار هم که شده برید
۱۴۰۵/۰۳/۱۸با سلام ،خانم دکتر یک جراح فوق حرفه ای بودند ،محیط مطب بسیار ارامش بخش و تمیز بود ، منشی بسیار خوبی داشتند که خیلی محترمانه راهنمایی می کردند، به وقت مراجعه کننده بسیار احترام گذاشتند و بیمار را به عنوان مشتری نمیدیدند و به کادر درمان بسیار احترام می گذاشند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بهترین و درجه یک
۱۴۰۵/۰۱/۲۸دندون عقلمو کشیدم بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بار پنجم رفتم پیش این خانم و کارم تازه تموم شد راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶خیلی عالیییییی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار عالی راضی بودم در زمینه خودشون عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹برای ایمپلنت مراجعه کردم بسیار خوش برخورد با حوصله و کار بلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷پیش ایشون جراحی لثه کردم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶پیشنهاد میکنم اعتماد کنید
۱۴۰۵/۰۳/۰۴