این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان قائم مقام فراهانی - جنب بیمارستان تهران کلینیک - کوچه شهدا -پلاک ۹ - واحد ۱
زمان انتظار در مطب حدود ۳۰۰ دقیقه میباشد
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶فعلا اولین بار ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴برخورد ایشون خوب بود و با دقت معاینه رو انجام دادن !! من مشکل در هر دو شانه دستم داشتم و برایم ام ار ای تنوشتن
۱۳۹۷/۰۲/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۳عمل آنتروسکوپی انجام دادم . خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۱۳واقعا دکتر خوبی هستن من چن سال پیش عمل زانو کردم واقعا عالی بوده
۱۳۹۹/۰۸/۰۹پارگی تاندون
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ایشان درحرفه خودبی نظیرهستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۰باسلام.مشکل دررفتگی مکررشانه دارم.از شهرستان یزد اومدم پیششون.اماهنوز بخاطر مخارج عمل نتونستم عمل کنم
۱۳۹۷/۰۶/۱۹فرشته نجات
۱۳۹۹/۱۲/۱۰پزشک با اخلاق و عالم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷عالیییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۸جراحی ربات زانو
۱۴۰۴/۰۱/۲۰اولین بار میباشد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیارعالی درتشخیص ودرمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۷فوق العاده عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۹عمل زانو
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشکل زانو
۱۴۰۰/۱۲/۱۰۱۳ سال پیش روتیتور کاف عمل شدم پیش ایشون پنجه طلایی آن
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالی انسان شریف آگاه کاربلد ومتخصص میباشد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱برخورد دکتر و منشی ها عالی بود ازنظر بررسی بیمار و انجام معاینات و هرموردی از نظر علمی عالی بودن جناب دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالیییهستن ولی در بیمارستان اختر وقت عمل دارم نزدیک هجده ماهه زنگ نزدن ولی دکتر فوقولادس دستش درد نکنه
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عالیه هر دو زانو مادرم رو تعویض کرد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰جراحی شانه
۱۴۰۳/۰۷/۱۷جراحی شانه
۱۴۰۴/۰۱/۲۸درد شانه
۱۳۹۹/۰۳/۲۴بینهایت. خوب. تشکرمکنم.
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عمل شانه داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸جراحی تاندون دست شوهرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دست درد داشتم دکتر اصلانی عمل کردند و در حال حاضر که بیش از 15 سال گذشته کاملا راحت هستم و حالا دست دیگرم مدتیسا به شدت درد میکند و تصمیم دارم برای درمان به ایشان مراجعه کنم
۱۴۰۰/۰۹/۰۵در رفتگی قدامی شانه راست توسط دکتر ویزیت شدم و با رعایت نکات ایشان تا کنون مشکل جدیدی ندا رم
۱۳۹۸/۰۱/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عمل زانو
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالییی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰جراحی زانو
۱۴۰۴/۰۵/۲۹توصیه میکنم حداقل یک نوبت پیش جناب دکتر اصلانی ویزیت شوند تا ببینن چه موهبت الهیست
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸ایشان کتف مادرم که کاملا خورد و له شده بود را به شکلی مجزا آسا عمل کرند بی شک یکی از بهترین ها در دنیا هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴با اخلاق و با تجربه بالا
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خیلی عالین دکتر تو کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰پسرم کشک زانو دررفته بود آقای دکتر گفتند باید جراحی کنید ممکنه دوباره اتفاق بیفته ولی فعلا حال پسرم خوبه. جراحی نکردیم .
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر خیلی خوبی هست.
۱۳۹۷/۰۷/۰۳عمل کتف
۱۴۰۰/۱۲/۱۱رباط زانو
۱۴۰۰/۱۲/۲۳پارگی تاندوم بازو
۱۴۰۰/۰۴/۲۸دکتر بسیار حاذقی هستن فقط زمان انتظار ویزیت بیش از اندازه خسته کننده است
۱۴۰۵/۰۲/۰۷رضایت کامل
۱۳۹۸/۱۲/۰۱مطب به شدت شلوغ دکتر خوبی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸مادرم شانه منجمد داشت که نتیجه گرفت.
۱۴۰۴/۰۴/۱۳شانه و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲در رفتگی ترقوه
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دستم درد میکرد پی ار پی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی، ماه
۱۳۹۷/۰۵/۱۸درد شانه
۱۴۰۰/۰۲/۲۳بگفته رکوردهای او خیلی شایسته کاریکاتوریست
۱۴۰۰/۰۶/۱۹بابت پا
۱۴۰۴/۰۵/۱۰عمل رباط asl
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دررفتگی کتف بوده خداروشکر خیلی عالی شدهر
۱۳۹۹/۱۱/۱۴هنوزهیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۰۶تزریق مفصل
۱۴۰۳/۱۲/۳۰دکتر خوبی هستن فقط گزینه اولشون تزریق و عمل هستش
۱۴۰۴/۱۰/۰۵یکبار مراجعه داشتم همه چی عالی بوددهنوز مداوایی انجام نشده تا حاضر شدن مدارکم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱تحت درمان دردزانو
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عمل رابط ای سی ال و مینیسک میترال و لترال
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ایشان چند سال قبل برای من ارتروسکوپی شانه انجام دادند و رسوبات کلسیم که باعث درد و محدودیت حرکت شانه شده بود خارج کردند که نتیجه عمل بسیار خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خوش اخلاق . باحوصله و پزشکی بروز و متبحر
۱۴۰۵/۰۲/۱۳مشکل شانه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خاهرم شانه درد داشت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴پزشکی شریف با وجدان وبسیار حاذق امیدوارم همیشه سلامت باشن خیلی دوستشوت دارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲دررفتگی کتف که توسط ایشان عمل جراحی شدم
۱۳۹۷/۰۴/۰۲سرشانه
۱۴۰۳/۰۷/۰۳سلام بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق سال 83دست دخترم فاطمه رو در دو مرحله جراحی کردن بااین دکترای رشت باتمام احترامی که برای بعضی شا ن قائلم ولی درمورد دخترم بسیاربسیار کوتاهی کردن ولی جناب دکتر اصلانی تمام زحمت خود رو کشیدن ومن ازایشان کمال تشکر وقدر دانی رو دادم والان تقریبا دستش خوب هست.
۱۳۹۹/۱۱/۰۲عمل دست
۱۴۰۳/۱۰/۰۲خوب و حرفه ای
۱۳۹۸/۰۱/۲۹مشکل شانه داشتم دکتر خیلی خوبی هست تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴کتف مشکل دا
۱۴۰۴/۰۲/۰۲شانه خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۹بسیار با اخلاق وحاذق
۱۴۰۵/۰۲/۰۷جراحی رباط صلیبی زانوی راست که هنوز نتیجه را نمیدانم بعدا ان شاالله فیدبک میدهم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹مشکل سرظانه کمتر دکتری رو دیدم که پیشنهاد آخرش جراحی هست و اولویتش درمان غیر جراحی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خوب ،،در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عمل رباط سلیببی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰انسان مودب و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۹نامبر وات شانه
۱۴۰۰/۱۰/۰۳روت کانال مچ دست
۱۴۰۴/۰۱/۲۵جراحی مفصل زانو
۱۴۰۰/۰۳/۰۷سلام من با مشکل پارگی تاندون شانه مواجه هستم و با مراجعه با ایشان دستورات لازم را فرمودند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴زانو خانومم عمل کردن خیلی راضی هستیم کارش خیلی خوبه فقط اخلاق تنده و رابطه بر قرار نمیکنه با بیمار
۱۳۹۹/۱۰/۱۴فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۴خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۹رباط سرشانه ام پاره شده بود و توسط دکتر اصلانی عمل جراحی شدم و از عمل راضی بودم سرشانه ام خوب شده
۱۳۹۷/۰۲/۲۹پارگی رباط دست کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸بسیار دکتر کار بلد محترم و مهربانی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خوب است
۱۳۹۸/۱۰/۱۷درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶تاندوم انگشت شستم پارگی داشت عملی که هیچ دکتری قادر به انجام اون نبود ده سال پیش دکتر برای من انجام دادن و موفقیت امیز بود کارشون حرف نداره بینظیرن اقای دکتر من همیشه دعاشون میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷صلیبی پا عمل کردم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷عالیییییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱سلام من سال 1384..اقای دکتر زانوی منو عمل کرده ...الان نزدیک 17ساله که با پاهام زندگی میکنم.اقای دکتر دست خدا روی زمین هست.
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ده سال زانو درد فجیج با مراجعه به دکتر عزیز کاملا خوب شدم ولی دوباره همون درد برگشت
۱۴۰۳/۰۹/۱۱پارگی رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹برای ویزیت مجدد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰تاندون گفتم پاره شده بود عمل کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر خوبی هستن ایشان
۱۳۹۷/۱۲/۲۰پیشنهاد تزریق ژل دادن برای نیمه پارگی تاندون دستم ک با تزریق دوم بهبود کامل داشتم. راضی هستم از دکتر خیلی خوب تشخیص میدن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴پاره شدن راباط زانو
۱۳۹۷/۰۴/۲۸مشکل شانه داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتر عالی تشخیص و رفتار شون عالی اما داد از منشی ها
۱۴۰۵/۰۲/۱۲سال ۹۶ عمل رباط داشتم و فوق العاده خوب بود و طول درمانمم کم بود الانم هم هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱فعلا ام آر ای دادن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱پارگی تاندون شانه و عالی توسط دکتراصلانی جراحی شدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷من هر دو زانوم پارگی رباط داشت و ایشون درمانم کردن و بسیار راضی بودم و ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹درجه یک هستند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰پسرم عمل رباط صلیبی انجام داده
۱۴۰۰/۱۱/۱۶گرفتگی ناحیه پشت با تزریق خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹No comment yet
۱۴۰۴/۰۲/۲۳پزشک با سواد با اخلاق و ماهر
۱۴۰۴/۰۳/۰۷پارگی تاندون شان
۱۴۰۳/۰۷/۱۸درد کتف
۱۴۰۱/۰۲/۰۶سلام در رفتگی کتف دست رلست و پارگی تاندون که لازم به عمل است
۱۳۹۹/۰۵/۱۰در مورد پروتز زانو بررطی کردند و دکتر گفتند بالای 60 سال نیاز به پروتز دارند
۱۳۹۹/۱۲/۰۷دکتر ف
۱۴۰۴/۰۲/۳۰پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱فروزن شولدر
۱۴۰۰/۱۱/۰۱مشکل زانو
۱۳۹۷/۰۳/۱۴مشکل شانه و با دارو حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۴مادرم پی آر می کرد..مفید واقع شد
۱۳۹۸/۱۱/۰۵برای شانه همسرم رفتم بسیارعالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۶برای زانوی مادرم که از نداشتن مفصل رنج میبرد بدون جراحی PRP انجام دادن و دو ساله که مادرم راحت بدون درد راه میرود و به کارهای روزانه خودش رسیدگی میکند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۴به شدت مطب شلوغ و جای نشستن کمه و معطلی خیلیییی زیادی داره. دکتر هم زمان متوسطی رو برای ویزیت داره
۱۴۰۵/۰۳/۱۱مادرم به تازگی عمل پروتز زانو انجام دادن
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عمل جراحی نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مشکل زانو داشتم. خداروشکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴مشکلمو درست تشخیص دادن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالیییییی
۱۳۹۹/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲مشکل شانه داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۳پارگی رباط عمل کردم خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بهترین پزشک،و بهترین جراح
۱۴۰۴/۰۲/۲۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر خوبی هستن و دقیق
۱۴۰۰/۱۰/۱۰پارگی تاندون دست راست
۱۴۰۳/۱۰/۱۸ویزیت شدم وحالا میخوام دررابطه با عمل جراحی نوبت بزنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸پارگی رباط
۱۳۹۷/۰۴/۱۹مینیسک زانوم پارگی داره با تجویز درست آقای دکتر چند سالی هست خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۳۰فوق العاده عالی هم در برخورد با بیماران هم در نحوه معاینه و فوق العاده با تجربه در عمل جراحی که برای من انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۰۳/۱۸جراحی زانو
۱۴۰۳/۱۱/۱۴مشکل شانه
۱۴۰۰/۰۶/۲۸جراحی کتف
۱۴۰۴/۰۲/۳۰به تو چه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی بسیار عالی و کاملا بهبود البته ۳ بار تزریق PRP داشتم همیشه دعاشون میکنم برای کتف و شانه مراجعه به ایشون کردم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲نظر ما مثبت هستش
۱۴۰۴/۰۵/۳۱مادرم مشکل دست داشت خیییلی دکتر خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۴من حدودا 26 سال پیش توسط ایشان عمل شدم که هنوزمشکلی ندارم کارش عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۵بهترین دکتر تو زمینه کتف و شانه و دست
۱۳۹۹/۰۹/۲۱از دوستان شنیدم دکتر خیلی خوبی هستند ولی اگر در بیمارستان اختر وقت بگیرید چون بیمارستان آموزشی دانشگاه شهید بهشتی هستش احتمالا خود دکتر رو نبینید و فقط دانشجو ها پزشکی رو ببینید
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۵/۲۷خیلی عا
۱۴۰۰/۰۴/۰۲سلام ..کار آقای دکتر اصلانی واقعا عالی هست ..مادرم برای دستش رفته بود پیش آقای دکتر سریعا خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۳۰مشکل زانو با تزریق کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶در مورد عمل جراحی شانه مامانم فوق العاده عالی عمل کردن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱قبلا در کودکی ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۷/۰۱عمل زانو
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عمل شودم باید دکر منو ببینه
۱۳۹۷/۰۲/۱۵دررفتگی کتف
۱۴۰۰/۰۵/۰۲فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۳پارگی روتیتور کاف
۱۴۰۰/۰۴/۱۲مشکل پارگی تاندون شانه
۱۳۹۹/۰۹/۰۷جراحی زانو و انحراف زانو
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خیلی هزینه عمل رو بالاتر از دکترهای دیگه گفتن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶آرتروز زانو
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عمل زانو
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶خوش برخورد و صبور در تشخیص ماهر و توانا
۱۴۰۴/۰۲/۳۰در حالدرمان هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷درد مزمن شانه ودرد پشت زانو ایشون ام آر آی نوشتن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر عالی، با شخصیت و کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶در رفتگی مکرر کتف عمل آرتروسکوپی 16سال پیش عالیه خداروشکر
۱۴۰۴/۰۱/۲۰به شدت دکتر خوبی هستن ، من بعد از عمل زانوم تونستم بعد 3 ماه شروع به راه رفتن کنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ثصبزصز
۱۳۹۸/۰۲/۲۰فروزن شولدر داشتم که درمان کردند
۱۴۰۰/۰۹/۲۸نظرشان در مورد ضربان قبل عالیست
۱۴۰۰/۰۴/۱۱پارگی تاندون شانه قرارشدوقت بگیرم برای عمل ازبیمارستان اختر
۱۴۰۴/۰۶/۰۳درد شانه ، تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰جراحی acl و مینیسک داشتم پیش جناب اصلانی، متشکرم از زحماتی شما انشالله در تمام مراحل زندگی موفق باشید. جوانمرد،قوچان خراسان رضوی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳پارگی تاندون شانه . چند ماه بعد از عمل جراحی درد و کارایی دستتم بهبود پیدا کرد و روز به روز هم بهتر شد .
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خیلی خیلی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷در رفتگی مکرر کتف
۱۴۰۳/۱۰/۱۸دکتر خوبیه تنها ایرادش توی نوبت دهی که خیلی زمان میبره برای ویزیت باید۱روز کامل اونجا باشی اما درکل عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳رادمهر
۱۴۰۰/۰۷/۱۹......
۱۴۰۱/۰۲/۰۵رباط صلیبی عمل کردم وکاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۶از طریق باجنلاقم با ایشان آشنا شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷زانو درد خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴درد شانه چپ ودرمان پس از دو ویزیت
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عالیبودن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱پدرم توسط دکتر تعویض مفصل زانو انجام دا دن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹پارگی تاندوم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲جراحی مینیسک و رباط صلیبی بنده را به بهترین شکل ممکن انجام دادند تشکر فراوان
۱۳۹۷/۰۲/۱۰بسیار ماهر و دقیق
۱۴۰۰/۰۳/۲۰زانو درد وامید بخش
۱۳۹۸/۱۰/۰۸خودم عمل شدم شانه عالی حالا نوبت برای شو هرم می خواهم برای انو
۱۴۰۰/۰۱/۲۲رباط صلیبی رو عمل کردم عالی بود خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳