اسکولیوز شدید داشتم که توسط آقای دکتر عمل شدم ۲۳ سال پیش و الان خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
ایشون فوق العاده اند . مادرم با درد شدید کمر، مراجعه نمودن .و با بستری در بیمارستان حالشون خوب خوب شد . خیلی خیلی ممنون دکتر جان
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
زخم دیابت
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
دیسک کمر بهبودی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
جراحی دست شدم نزد ایشان . و ایشان شاهکار جراحی و تعهد به پزشکی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
کمر درد شدیدی و تنگی کانال دار چهکار کنم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
دکتر بسیار عالی و حاذقی است، جراحی ستون فقرات مرا حدود 20 سال پیش انجام دادند الحمدلله هیچ مشکلی ندارم و مانند افراد عادی زندگی می کنم.
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
جراحی لگن
۱۳۹۷/۰۹/۲۹
پسرم بدلیل انحراف پاهایش (مادرزادی)در سال 1369 توسط ایشان مورد درمان و عمل قرار گرفت
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
دیسک کمر
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
کمردرد و پادرد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
بهترین دکتره واقعا دستشون شفا بخشه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
تا جایی که بتونند عمل نمی کنند.
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
معمولی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مچ دستم درد میکرد حدود20 سال پیش وخداروشکر خوب سد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
بهترین است
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
باسلام. بند مشکل اسکولیز(انحراف ستون فقرات) داشتم. درواقع کارم از فیزیوتراژپی گذشته بود و باید عمل می کردم. ایشون زحمت کشیدند و عمل کردند. عمل سختی بود و درمانم چند سالی طول کشید ولی کاملا راضیم و دعاگوشون هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بسیار دکتر حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
پزشک بسیار مسئولیت پذیری هستند که تا آنجا که امکانپذیر است دست به تیغ نمی شوند. فقط کم حوصله اند و بیمار ایشان باید به دقت به حرفشان را گوش کنند و به کار بگیرند تا سلامتی شان برگردد. مریض من با 4 دیسک پاره که همه ی پزشکان جز جراحی پیشنهاد دیگری نداشتند به لطف خدا و دانش ایشان بهبود پیدا کرد. البته مریض من بسیار حرف گوش کن و مثل خود دکتر منضبط و هوشمند است.
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
دکتر بسیار حاذق و کار بلد، خداوند انسانهای فداکار را محافظت نماید،
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
با ایشان در بخش ارتوپدی مصطفی کار کردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
ایشان در سال 78 یکی از اولین عمل های دومزحله ای ستون فقرات را در بیمارستان فیروزگر تهران برای بنده انجام دادند و الان پس از 21 سالبه زندگی عادی خود مشغول و شکرگزار محبت ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
خیلی سال
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
من از تشخیصای ایشون خیلی راضی هستم هم خودم هم خواهرم از نریضای ایشون بودیم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
عمل ستون فقرات شدم 20سال پیش .بخاطرفلج اطفال دچاراسکولیوزیس بودم.ایشون عملم کردم الان 40ساله شدم خیلی هم راضی ام ازکارشون
۱۳۹۷/۰۶/۰۸
برای دیسک گردن رفتم فعلا با ورزش هایی که دکتر دادن مدیریت شده
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
آرتروز شانه و گردن..بهبودی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
عالیه خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
با وجدان و کم حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
برای کمر دردم رفتم،دو جلسه رفتم خوب نشدم،دیگه نرفتم. زمان نوبت دهی به موقع نیست اگه در نوبتهای اولیه باشی، شاید زمان انتظارت کم باشه؛ اما از وسط به بعد زمان انتظار زیاده.
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
عالیه. دیسککمر
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
بسیار متعهد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دکتر با تجربه ای هستن و با دادن تمرینات ورزشی بسیار موثر هستند در درمان
۱۳۹۸/۰۵/۰۹
عمل ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
من معلم دسرشان تو دبیرستان شهید باهنر بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۷
مشکل کمر داشتم ومعالجه شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
پزشک حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
عالی دکتر بسیار عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
پدرم ی هفته تحت نظر ایشون خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
فوق العاده است این پزشک بنده 10 سال پیش عمل اسکولیوز و کیفوز انجام دادم و شدیدا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
کمی کم اعصاب ولی استاد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
مشکل حاد یکی از بستگان را برطرف نمودند
۱۳۹۷/۰۳/۰۴
دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
فعلا در میانه مسیر درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
واقعا فردی جدی در کار خود هستند، با اراده ای وصف نشدنی کار خودشون رو انجام میدن، عالیه جوابدهیشون
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
ایشان بسیار دکتر باوجدان و متعهدی هستن، تا زمانی که چاره ای جز عمل جراحی نداشته باشن دست به عمل جراحی نمیزنن. برای دیسک گردن و کمر به چند پزشک مراجعه کردم و همگی اعلام نمودن باید عمل بکنم، ولی ایشان با بستری در بیمارستان و انجام حرکات ورزشی و بستن وزنه در ناحیه کمر و گردن مشکل بنده را مرتفع نمودن و خداروشکر تا الان از وضعیت جسمانی خود راضی می باشم.
توسعه می کنم قبل از عمل جراحی پیش ایشان ویزیت بشوید.
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
تجربه خوب و نتیجه ای عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
انگشت شصت دست مشکل داشت که با یک ویزیت ویک تزریق کاملا بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
اسکولیوز داشتم و بسیار عاای جراحی شدم.
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
نتیجه بسیار مساعد بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
در حال معاینه و تشخیص هستم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
مچ دستم درد میکرد که پیش ایشون رفتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
مادر من مشکل درد کتف داشتن که حدود 8سال پیش پیش ایشون درمان شدن
اسکولیوز شدید داشتم که توسط آقای دکتر عمل شدم ۲۳ سال پیش و الان خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱ایشون فوق العاده اند . مادرم با درد شدید کمر، مراجعه نمودن .و با بستری در بیمارستان حالشون خوب خوب شد . خیلی خیلی ممنون دکتر جان
۱۴۰۰/۰۲/۰۶زخم دیابت
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دیسک کمر بهبودی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹جراحی دست شدم نزد ایشان . و ایشان شاهکار جراحی و تعهد به پزشکی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۱۰کمر درد شدیدی و تنگی کانال دار چهکار کنم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴دکتر بسیار عالی و حاذقی است، جراحی ستون فقرات مرا حدود 20 سال پیش انجام دادند الحمدلله هیچ مشکلی ندارم و مانند افراد عادی زندگی می کنم.
۱۳۹۹/۱۲/۰۴جراحی لگن
۱۳۹۷/۰۹/۲۹پسرم بدلیل انحراف پاهایش (مادرزادی)در سال 1369 توسط ایشان مورد درمان و عمل قرار گرفت
۱۳۹۹/۱۲/۰۷دیسک کمر
۱۴۰۰/۱۰/۰۷کمردرد و پادرد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بهترین دکتره واقعا دستشون شفا بخشه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵تا جایی که بتونند عمل نمی کنند.
۱۳۹۹/۰۶/۰۲معمولی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مچ دستم درد میکرد حدود20 سال پیش وخداروشکر خوب سد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بهترین است
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰باسلام. بند مشکل اسکولیز(انحراف ستون فقرات) داشتم. درواقع کارم از فیزیوتراژپی گذشته بود و باید عمل می کردم. ایشون زحمت کشیدند و عمل کردند. عمل سختی بود و درمانم چند سالی طول کشید ولی کاملا راضیم و دعاگوشون هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷بسیار دکتر حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۱پزشک بسیار مسئولیت پذیری هستند که تا آنجا که امکانپذیر است دست به تیغ نمی شوند. فقط کم حوصله اند و بیمار ایشان باید به دقت به حرفشان را گوش کنند و به کار بگیرند تا سلامتی شان برگردد. مریض من با 4 دیسک پاره که همه ی پزشکان جز جراحی پیشنهاد دیگری نداشتند به لطف خدا و دانش ایشان بهبود پیدا کرد. البته مریض من بسیار حرف گوش کن و مثل خود دکتر منضبط و هوشمند است.
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر بسیار حاذق و کار بلد، خداوند انسانهای فداکار را محافظت نماید،
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸با ایشان در بخش ارتوپدی مصطفی کار کردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ایشان در سال 78 یکی از اولین عمل های دومزحله ای ستون فقرات را در بیمارستان فیروزگر تهران برای بنده انجام دادند و الان پس از 21 سالبه زندگی عادی خود مشغول و شکرگزار محبت ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱خیلی سال
۱۴۰۴/۰۱/۲۲من از تشخیصای ایشون خیلی راضی هستم هم خودم هم خواهرم از نریضای ایشون بودیم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عمل ستون فقرات شدم 20سال پیش .بخاطرفلج اطفال دچاراسکولیوزیس بودم.ایشون عملم کردم الان 40ساله شدم خیلی هم راضی ام ازکارشون
۱۳۹۷/۰۶/۰۸برای دیسک گردن رفتم فعلا با ورزش هایی که دکتر دادن مدیریت شده
۱۴۰۳/۱۰/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰آرتروز شانه و گردن..بهبودی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عالیه خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۳/۲۶با وجدان و کم حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۱۸برای کمر دردم رفتم،دو جلسه رفتم خوب نشدم،دیگه نرفتم. زمان نوبت دهی به موقع نیست اگه در نوبتهای اولیه باشی، شاید زمان انتظارت کم باشه؛ اما از وسط به بعد زمان انتظار زیاده.
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عالیه. دیسککمر
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار متعهد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر با تجربه ای هستن و با دادن تمرینات ورزشی بسیار موثر هستند در درمان
۱۳۹۸/۰۵/۰۹عمل ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۹/۲۱من معلم دسرشان تو دبیرستان شهید باهنر بودم
۱۳۹۸/۱۰/۰۷مشکل کمر داشتم ومعالجه شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲پزشک حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی دکتر بسیار عالی و خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۹پدرم ی هفته تحت نظر ایشون خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۰فوق العاده است این پزشک بنده 10 سال پیش عمل اسکولیوز و کیفوز انجام دادم و شدیدا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۱کمی کم اعصاب ولی استاد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶مشکل حاد یکی از بستگان را برطرف نمودند
۱۳۹۷/۰۳/۰۴دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۷فعلا در میانه مسیر درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷واقعا فردی جدی در کار خود هستند، با اراده ای وصف نشدنی کار خودشون رو انجام میدن، عالیه جوابدهیشون
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ایشان بسیار دکتر باوجدان و متعهدی هستن، تا زمانی که چاره ای جز عمل جراحی نداشته باشن دست به عمل جراحی نمیزنن. برای دیسک گردن و کمر به چند پزشک مراجعه کردم و همگی اعلام نمودن باید عمل بکنم، ولی ایشان با بستری در بیمارستان و انجام حرکات ورزشی و بستن وزنه در ناحیه کمر و گردن مشکل بنده را مرتفع نمودن و خداروشکر تا الان از وضعیت جسمانی خود راضی می باشم. توسعه می کنم قبل از عمل جراحی پیش ایشان ویزیت بشوید.
۱۳۹۹/۱۱/۱۲تجربه خوب و نتیجه ای عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عالی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳انگشت شصت دست مشکل داشت که با یک ویزیت ویک تزریق کاملا بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۹/۲۹اسکولیوز داشتم و بسیار عاای جراحی شدم.
۱۴۰۰/۰۸/۲۰نتیجه بسیار مساعد بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰در حال معاینه و تشخیص هستم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مچ دستم درد میکرد که پیش ایشون رفتم خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۸مادر من مشکل درد کتف داشتن که حدود 8سال پیش پیش ایشون درمان شدن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶