قبلا جراحی زانو داشتم و مجدد به دلیل پارگی تاندوم کشکک زانو مراجعه که راهنمایی کردند . دوباره مراجعه کرده ام تا نتیجه بعدی رو ازشون داشته باشیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
بسیار با حوصله و حاذق هستن و بهداشت بیمار در زمان بستری براشون بسیار اهمیت دارد و پرسنل بیمارستان از این نظر بسیار متعهد بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
پزشک فوق العاده با اخلاق و حاذق برای بیمار وقت میزاره و کاملا جزئیاتو بررسی میکنه ممنونم واقعا
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
مشکل مینیسک و رباط صلیبی- فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
دکتر حاذقیست یخورده سخت قلبل دسترسی هست
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
به نظرم فوق العاده اخلاق خوب و با حوصله هستند و کمک زیادی به ما کردن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
دست وپام جراحی شده فردا قرار ویزیت بشم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
از اقوام را عمل کرده بودن و نتیجه بخش بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عمل زانو
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
عمل زانو
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
رباط صلیبی زانو عمل کردم
خیلی خوبم و مخصوصا فیزیوتراپی که بعدش معرفی کردن عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
من عمل رباط صلیبی و منیسک زانوی راست داشتم - بعد از یک هفته با نظر ایشون رفتم فیزیوتراپی رو انجام دادم وظرف کمتر از یک ماه بدون عصا راه میرفتم و کلا بعد از یک ماه عصا رو کنار گذاشتم و خیلی کارشون عالی هستش
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
من برای زانو درد رفتم که تشخیص پارگی مینیسک و عمل جراحی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
نمیدونم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
دکتر صدیقی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
بله کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
خوب بود درد زانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
ارتروز زانو بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
ایشون خیلی باصبر و حوصله به حرفهای مریضشون گوش میدن ،دقت زیاد درمشکل ایجادشده برای بیماردارن، سرسری کار نمیکنن درکل خیلی مهربون و خوش برخود هستند از ایشون متشکرم ️
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
عیسوی هستم. عمل رباط و مینیسک
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
سلام
دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق.ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
جراحی پای
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
عالییییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
همسرم عمل مفصل دو زانو انجام داد بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
آسیب دیدگی زانو
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
عمل مینیسک و رباط
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
زانوی من درد میکرد و ورم داشت دکتر ام ار ای نوشتن و بعد فرمودن که مسئله ای ندارید و فقط اضافه وزن هستش دکتر فوق العاده خوبی بودن ممنونم ازشون
سایقه ۱۲ سال جراحی با ۸۰۰۰ عمل جراحی متخصص ارتوپدی فلوشیپ جراحی زانو و تعویض مفصل و آسیب های ورزشی دانشیار، هییت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پزشک معتمد فدراسیون پزشکی ورزشی
قبلا جراحی زانو داشتم و مجدد به دلیل پارگی تاندوم کشکک زانو مراجعه که راهنمایی کردند . دوباره مراجعه کرده ام تا نتیجه بعدی رو ازشون داشته باشیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار با حوصله و حاذق هستن و بهداشت بیمار در زمان بستری براشون بسیار اهمیت دارد و پرسنل بیمارستان از این نظر بسیار متعهد بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲پزشک فوق العاده با اخلاق و حاذق برای بیمار وقت میزاره و کاملا جزئیاتو بررسی میکنه ممنونم واقعا
۱۴۰۴/۱۱/۰۸مشکل مینیسک و رباط صلیبی- فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۴دکتر حاذقیست یخورده سخت قلبل دسترسی هست
۱۴۰۳/۰۲/۲۷تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸به نظرم فوق العاده اخلاق خوب و با حوصله هستند و کمک زیادی به ما کردن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دست وپام جراحی شده فردا قرار ویزیت بشم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴از اقوام را عمل کرده بودن و نتیجه بخش بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عمل زانو
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عمل زانو
۱۴۰۴/۰۲/۰۸رباط صلیبی زانو عمل کردم خیلی خوبم و مخصوصا فیزیوتراپی که بعدش معرفی کردن عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲من عمل رباط صلیبی و منیسک زانوی راست داشتم - بعد از یک هفته با نظر ایشون رفتم فیزیوتراپی رو انجام دادم وظرف کمتر از یک ماه بدون عصا راه میرفتم و کلا بعد از یک ماه عصا رو کنار گذاشتم و خیلی کارشون عالی هستش
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۸من برای زانو درد رفتم که تشخیص پارگی مینیسک و عمل جراحی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۷نمیدونم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتر صدیقی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹بله کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۷خوب بود درد زانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۵ارتروز زانو بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۳ایشون خیلی باصبر و حوصله به حرفهای مریضشون گوش میدن ،دقت زیاد درمشکل ایجادشده برای بیماردارن، سرسری کار نمیکنن درکل خیلی مهربون و خوش برخود هستند از ایشون متشکرم ️
۱۴۰۴/۱۱/۱۵عیسوی هستم. عمل رباط و مینیسک
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴سلام دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق.ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۲۰جراحی پای
۱۴۰۳/۰۳/۰۷عالییییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۶فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹همسرم عمل مفصل دو زانو انجام داد بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰آسیب دیدگی زانو
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عمل مینیسک و رباط
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹زانوی من درد میکرد و ورم داشت دکتر ام ار ای نوشتن و بعد فرمودن که مسئله ای ندارید و فقط اضافه وزن هستش دکتر فوق العاده خوبی بودن ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۸