تهران تهران، قیطریه، بلوار کاوه، تقاطع خیابان دولت، ساختمان پزشکان کاوه، واحد ۳۲
تهران اقدسیه بین سه راه اجودانیه و سپند پلاک 55 ساختمان امرالد واحد 601
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، قیطریه، بلوار کاوه، تقاطع خیابان دولت، ساختمان پزشکان کاوه، واحد ۳۲
اقدسیه بین سه راه اجودانیه و سپند پلاک ۵۵ ساختمان امرالد واحد ۶۰۱
عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲از دوستان و اطرافیان تعریف ایشان را شنیدیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲مشکل کمر جراحی شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳کمر درد
۱۴۰۳/۱۲/۰۶تازه درمان را شروع میکنم، درد در قسمت گودی کمر
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۴عمل کنرمادرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰مادرمو عمل کردن خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۵بسیار انسان با اخلاق و در کارشان متبحر هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۳مشکل کمر داشتم که درمرحله اول 80درصد مشکل روشناسایی کردند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عمل کمر عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۳دکتر بسیار مهربان ودلسوز وبا اصالت ایشالا هرجا هستن در پناه خداوند باشند
۱۴۰۲/۰۹/۲۸بسیار پزشک ماهر
۱۴۰۳/۱۲/۱۰با سلام .من جهت پوکی استخوان مراجعه کردم و با درمان دکتر خیلی بهتر شدم مجدد باید ویزیت بشم
۱۴۰۱/۰۷/۰۴جراحی بسیار خوب یکی از نزدیکان
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بهترینن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مادرم تنگی کانال داشتن توسط ایشون عمل شدن والان عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیار خوش برخورد و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴باسلام من دارای دیسک کمر هستم آقای دکتر گفتن که باید عمل کنم هیچ راهی نداره ولی من پشت گوش انداختم بخاطر یه سری مساعل شخصی دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۷سلام من یکبار ویزیت شدم بسیار خوش برخورد وبرای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۱/۰۵/۲۴راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲باسلام بنده مشکل تنگی نخاح و دیسک کمر داشتم که قبلا سه مرتبه جراحی شده بودم برای بار چهارم خدمت دکتر شاکری رسیدم و بنده را عمل کردن الان حدود به ۲۰ روزه عمل شدم هنوز درد دارم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶همسر من بعد ازسه بار عمل دیسک کمر ناموفق ایشون عملش کرد وموفقیت آمیز بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۶منو دوسال پیش تو بیمارستان شفا عمل کردن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۸کمردردداشتم دکتر عملم کردحالاخوب هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱گردان درد دارم
۱۴۰۲/۰۴/۱۹دیسکبهت
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳عمل دیسک کمر عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۰انحراف ستون فقرات داشام. وکار دکتر عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۱کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۱دیسک کمرم و جراحی کرده در دو نوبت
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتربسی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸بههرین اخلاق و کار درست
۱۴۰۴/۰۷/۱۸فعلا فقط برای مشورت رفتم خدمت ایشون برخورد و اخلاق مناسبی داشتند و در ارتباط با بیمار خیلی با دقت رفتار میکنند با توجه به روحیه من ایشون اصراری بر تحت فشار گذاشتن من برای رضایت به جراحی دیسک نشون ندادند.
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دیسک گردن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عمل تنگی نخاع کمر
۱۴۰۱/۰۱/۰۱جراحی اسکولیوز و کایفوز.فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۹تنگی کانال
۱۴۰۲/۰۳/۲۵دکتر خوب و حاذقی هستن ولی ویزیتشون دوبرابر مبلغ مصوب هست
۱۴۰۴/۱۲/۱۳سلام دکترشاکری یکی ازبهترین دکترای ایران هستن من اسکولیوزکایفوزداشتم بالای صدتادکتررفتم عملم نمیکردن عملم خیلی ریسک بالایی داشت استاددکترشاکری منوعمل کردن یه زندگی به من بخشیدن خوب خوب شدم تااخرعمرم دعاشون میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بینظیر
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵جراحی داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸سلام دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عمل جراحی نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳جراح فوق العاده و با وجدان و کار بلد
۱۴۰۴/۱۰/۲۸باسلام ایشان دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۳خوب ..
۱۴۰۲/۰۹/۲۰اقای دکتر بسیار مودب و متین هستند.کاملا برای مریض وقت میگذارند و به مریض احترام میدارند .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خیلی خیلی دکتر خوبی بودن. خدا خیرشون بده . دخترم انحراف ۹۰ درجه داشت تو اصفهان هیچ دکتری عملش نمیکرد ولی آقای دکتر زحمت کشیدن و این عمل بسیار سخت را انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیار پزشک حاذق و کاربلد و دلسوز میباشد.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳مادرم عمل داشتن و بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عالیست
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عالی هستش
۱۴۰۲/۰۵/۱۷بسیار دکتر خوب و عمل موفق
۱۴۰۲/۱۰/۲۹دیسک کمر داشتم جراحی شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۷با سلام دکتر شاکری بسیار دکتر خوش رو و کاملا توجه به صحبت مریض میکنه بعد بیمار را از مریضی اش آگاه میکنه و اجازه تصمیم را به مریض میدهد مانند بعضی از دکترا که سریع میگند برو بستری و جراحی ! اول بیماری را تشخیص و بعد تیمیم با بیمار بسیار دکتر جوان و هوشمندی است بنده ۲/۸ ۴۰۵ عمل کردم که یک سال درگیر بیماری ام بودم واقعا دستش درد نکنه و همیشه همراه بیمارش است
۱۴۰۵/۰۲/۱۳برای فرزندم حادثه پیش آمد دکتر شاکری مچ دستش را عمل کرد و پیم گزاشت که به حمدالله خوب شد
۱۴۰۳/۰۵/۲۷مادرم پیش دکتر تزریق اپیدورال انجام دادن، و خداروشکر دردشون کمتر شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۳با سلام اقای دکتر بی نظیر هستن دختر من مشکل اسکولیوز داشت .۷تا دکتر گفتن عمل نمیکنیم .چون سنش کمه ۷سالش هست ولی اقای دکتر قبول کرد عمل کنه عملشم موفق امیز بود خیلی خیلی ممنونم ازشون .اخلاق ورفتارشون هم عالی .امید میدن به ادم .انشااله که هرچی از خدا میخوان خدا بهشون بده
۱۴۰۴/۱۱/۲۶مامانم عمل تنگی کانال و دیسک پیش آقای دکتر انجام دادن خداروشکر مامان من و از فلج شدن نجات دادن خیلی ممنون از آقای دکتر شاکری آن شاالله همیشه تنشون سالم باشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۲باسلام چه زیباست امید مریضی که به دستان شفا بخشت دل بسته است، با مهارتت باری دیگر قدرت خدا را به رخ بندگان می کشی. ممنون از لطف شما بزرگوار جناب دکتر شاکری عزیز تنگی کانال و خم بیش از حد ستون فقرات داشتم که از شهر تبریز اومدم و توسط شما پنجه طلا عمل شدم.شکر خدا از عملم راضیم .
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۲۶دکتر باحوصله ومتخصص کار خودش
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیارپزشک دلسوز ومهربان وحرفه ای
۱۴۰۳/۰۴/۱۱عالی بااخلاق خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۱۰مادرم جراحی دیسک کمر انجام داده
۱۴۰۳/۰۴/۰۵دکترخوبیه
۱۴۰۲/۱۰/۱۵بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳کمرم و عمل کردم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عمل جراحی کمر
۱۴۰۴/۰۷/۱۴فعلا نتیجه ای نگرفتم چون ام ار ای نوشته بودند ولی روز ویزیت پزشک دیگه از روی ام ار ای پاسخ دادن که خیلی ناامید کننده بود.امیدوارم یکبار دیگه خود ایشون رو ملاقات کنم شاید امید بهبودی باشه. باسپاس
۱۴۰۰/۰۴/۳۱جراحی کمر
۱۴۰۴/۰۷/۲۱فقط بابت جراحی مادرم ویزیت شدیم از نوع برخوردشان خوشمان نیامد. البته برخورد بدی نداشتند فقط کمی مغرور و سریع ویزیت کردند.
۱۴۰۱/۰۸/۲۹من بیماری اسکولیوز داشتم. وازعملش راظی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۵تزریق سیمان کارشون عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵هنوز شناخت دقیقی از ایشان ندارم
۱۴۰۳/۰۳/۱۱دکتر خی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۸جراحی ستون فقرات
۱۴۰۲/۰۳/۰۱اسکولیوز داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۰۲جراحی دست دختر م
۱۴۰۴/۰۶/۱۵مادرم که همه پزشکان جواب کردن وگفتن قطع نخاع شده باجراجی دکترخوب شدنزدیک به ۳۰نفرفرستادم پیش دکترهمشون خوب شدن من میگم دکتردستان خدابرروی زمین است
۱۴۰۴/۰۳/۰۱ورم پا بعد از خارج کردن پا از گچ که دو هفته گذشته بود اما برطرف نشده بود و ایشان خیلی دقیق اطمینان خاطر دادند که موردی نیست و دستورالعمل برای برطرف شدن ورم دادند
۱۴۰۲/۱۱/۱۴اول مراجعه
۱۴۰۴/۰۳/۱۴کمر درد شدید
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دیسک کمر عااااااالیییییی هستن من هرچی بگن در جا قبول میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی، اخلاق حرفه ایی، علم و دانش عالی، درجه یک
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عمل ستون فقرات داشتم فعلا نمیتوانم چیزی بگویم منتظر زمانم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲فعلا درحال استفاده داروهاهستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱دیسک کمر عمل کردم
۱۴۰۱/۰۶/۰۸عمل جراحی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بیماردکترهستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹من درد شدید ستون فقرات داشتم.در مراحل اولیه هستم.وتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱خوشرو و با حوصله و دقیق
۱۴۰۳/۱۰/۲۶دردشانه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹ستون فقرات درد میکرد با مشاوره آنلاین سامانه دکتر ساینا کاملآ مشکلم حل شد
۱۴۰۱/۰۵/۱۳خیلی هم عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱جراحی ستون فقرات
۱۴۰۳/۱۰/۲۲سلام دیسک گردن و کمر پدرم و عمل کرد خیلی رازی هستیم فوقولعاده دکتر دقیق و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹