این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر، بالاتر از ایستگاه توانیر، روبروی بیمارستان دی، کوچه دوم، ساختمان پزشکان سینا، طبقه پنجم
خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه میرزاحسنی، پلاک ۲۴
پزشک بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۹بسیار عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۰۱/۱۹چشم مادرم مشکل داشت که قرار یه دکتر دیگه عمل کنه که دکتر اجازه نداد .
۱۳۹۹/۱۰/۱۹خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالیهست دکتر مافی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار دکتر مهربان وچیره دستی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عمل لازک انجام دادم الان دیدم ۱۰عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶بسیار عالی بود راضی بودم از کارش
۱۴۰۲/۰۲/۲۴بسیار خوش برخورد و آداب دان و در طبابت حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۰۷تعریف آشنایان از ایشان و راضی بودن ازشون
۱۴۰۱/۱۱/۱۰تحت درمان ..دکتر با تجربه وخوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۹خونریزی قرنیه داشته وجراحی شده
۱۳۹۹/۰۹/۱۵بینهایت راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱عمل فمتولیزیک،خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۸عمل شبکیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۷سلام. دکتر بسیار خوب وارد به کار خودش من از کار ایشان راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۸عمل اسمایل داشتم بسیار راضیم همیشه سلامت و پایدار باشن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خبلی دکتر خوبی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۹بسیار محترم و با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷بسیار دکتر حاذق و تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۲دکتر بسیار حاذقی است
۱۴۰۱/۰۵/۰۱باسلام خداخیرشون بده برای بنده عمل قوزقرینه انجام داد خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالیییییییییییییی
۱۳۹۹/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵هیچی فهلا
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عمل لازک کردم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۰۶تازه رفتم منتظر نتیجه ام امیدوارم خوب باشه
۱۴۰۱/۰۲/۰۹انحراف داشتم و عمل شدم عالی شد چشمم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳سلام هم خود ایشان و هم کادر مربوطه بسیار خوش برخورد هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۲باسلام عمل آب مرواید سیاه و لیزینک
۱۴۰۱/۰۹/۲۲جداشدگی شبکیه،خودم نمیدونستم،دکتر مافی خیلی زود متوجه شدن و جراحی کردن و الان کاملا خوبم از ته قلبم ممنونم و آرزوی سلامتی و موفقیت دارم براشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دو سال پیش ، ایشون عمل لازک برام انجام دادن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴محترم و کاردان
۱۴۰۱/۰۵/۲۳برای پسرم عالی بود.
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۸خیلی با احترام و خوب و حرفهای
۱۴۰۱/۰۶/۲۴خوب بوده
۱۴۰۱/۰۸/۱۵دکتر ب
۱۴۰۲/۰۴/۲۳من مشکل شبکیه دارم فعلا تحت درمانم دکتر خیلی خوبی هستن واقعا ممنون خیلی کار بلدن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸آب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۰عمل آب مروارید چشم مادرم در کلینیک رازی ،دکتر جوان و ماهری هستن ،فعلا یک چشم مادر جراحی شده که نتیجه کاملا رضایت بخشه
۱۴۰۰/۰۸/۲۴ما عمل شبکیه داشتیم عالی بودن دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۴منخواهرملیلارااوردمپیشاقایهدکترمشکلچشمشخیلیجدیبودوباکمکخداودکتربزگواریکمبهترشدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۲جراحی prk انجام دادم . بسیار راضی هستم بعد از گذشت یک ماه. خود دکتر مافی هم بینظیر هستن از نظر تخصص و اخلاق. من خوشحالم که با ایشون آشنا شدم و به همه توصیه میکنم شک نکنن در انتخاب دکتر مافی به عنوان پزشک چشمشون
۱۳۹۹/۰۶/۲۱مشکل شبکیه چشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱مشکل پارگی شبکیه چشم چپ که واقعا از بهترین جراحان هست که بعد از عمل جراحی بینایی را بدست اوردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹دکتر خوب و
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۷فعلاتحت درمان هستم مشکل شبکیه دارم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱دکترخیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عاااالی و بینظیرن اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۰۶عالی و با اخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۱۵عالی هستن دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۳لیزر شبکیه خدارو شکر خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۴بسیار توانمند و حاذق
۱۴۰۲/۰۵/۰۱دکتر مافی بسیار حاذق و صبورن,
۱۳۹۹/۰۵/۲۱بسیار عالی ، فوق العاده انشالله 1000 سال عمر کنن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹مگس پران چشم دارم.توسط ایشان شبکیه چشمم بررسی شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۴انحراف چشم دخترم راهنمایی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴من یک جلسه مراجعه کردم درمانم گفتن زمان بر هست
۱۴۰۱/۰۲/۱۸دکتر عالی و کار بلد
۱۴۰۱/۰۸/۲۱بد نیست
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۱پزشک بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳مشکل شبکیه
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹چشم های مادرم توسط متخصص دیگه ای معاینه شده بود و آب مروارید تشخیص داده بودن. برای اطمینان پیش آقای دکتر اومدیم و متوجه شدیم تشخیص قبلی اشتباه بوده و مادرم آب مروارید ندارن...
۱۴۰۰/۰۶/۱۰سوراخ شبکیه داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵برای عمل لازک رفتم ویزیت شدم فعلن عمل نکردم دکتر خوشرویی هستش
۱۴۰۰/۰۲/۲۶جراح بسارحاذقی میباشد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹مشکل شبیکه دارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶پدر من دیابت دارن و بخاطر همین خونریزی شبکیه داشتن که دکتر لطف کردن عملشون کردن و خداروشکر سه چهار روز بعد از عمل خیلی خیلی بهتر شد و مشکلش کامل بر طرف شد .. خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۰۷خون ریزی چشم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷دکتر متخصص خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۷دکتر عالی و خوشبرخورد و کار بلد هستن خدا خیر شان بدهد
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عمل شبکیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۳بهترین جراح چشم و بسیار مسلط به کارشوت
۱۳۹۹/۰۴/۰۵در حال حاضر تحت درمان میباشم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بهشون اعتماد دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴جدا شدگی شبکیه فوقالعاده حرفه ای، خوش اخلاق و کاردرست بهترین نتیجه ممکن
۱۴۰۲/۰۲/۲۵عالییی عشتند
۱۴۰۰/۰۱/۱۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳انسان محترم و خوش اخلاق و مسلط به حرف
۱۳۹۹/۰۸/۰۱عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار پزشک حاذق و نیکو اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۷باسواد و حاذق
۱۴۰۱/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۵برای چشم مادر...عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۵فعلا اویزیت میشوم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶برای چشم مادرم مراجعه کردم . ایشون علاوه بر حاذق بودن در رشته خودشون انسانی بزرگ و خودساخته هستن . خدا حفظشون کنه و امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عالیست
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بسیار ماهر در جراحی. ما که مدیونیم تا ابد
۱۴۰۰/۰۲/۱۷عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۳۰برای چشمای پسرم مراجعه کردم عالی بودن دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۴پزشک بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۰۹کارشون
۱۴۰۱/۰۵/۲۸پدرم به خاطر رتینو پاتی خونریزی شبکیه دیابتی و آب مروارید مورد عمل قرار گرفت و از تشخیص و درمان دکتر راضی هستیم انشالله چشمان دکتر مافی در دو جهان بینا و بصیر باشد .
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بسیار مهربان و با شخصیت
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار پزشک مهربون و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی بودن ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۲۲درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴تشخیص درمان اخلاق همه چیز عالی۰۰۰اگه سلامتی چشماتون براتون مهمه من صددرصد تایید میکنم دکتر مصطفی رو
۱۴۰۲/۰۱/۰۹خیلی خوب بودند با احترام و مودب .چشم مادرم دید نداشت و بعد عمل 50 درصد دید دارند.
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر بسیار خوبیه دو بار چشم پدرم را عنل کرده دیابت و آب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۲۳شبکیه درحال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۳۰اب موروارید داشتم لنز گذاری کردم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۴دکتر فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۹/۰۵پارگی شبکیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بهترین هستند ایشون عالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بهترین چشم پزشک و دلسوزتر ین از خدا برای آقای دکتر توان و سلامتی ارزو میکنم بی نظیرن
۱۴۰۱/۱۱/۰۷عالی و با تجربه
۱۴۰۱/۰۸/۱۲مشکل شبکیه داشتم راهنمایی کردند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶چک کردن چشم
۱۴۰۱/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ایشان دکترخوب ومهربانی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹بابت تعین نمره چشم امده بودم بسیار عالی ودقیق بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بسیار عالی و کار درست، آب سیاه پدرم را عمل کردند و ایشان بهبود یافت
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشکل مادرزادی شبکیه داشتم وقراره عمل بشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۸بهترین دکتر چشم و شبکیه من رو از نابینایی نجات داد
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عمل شبکیه چشم
۱۴۰۱/۰۶/۱۹بیماری CSR.خیلی نتیجه بخش بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۷چندین موارد مختلف که همگی پاسخگویی عالی بود از جمله خشکی چشم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۲تازه عمل کردم دکتر بسیار خوبی هستند انشاالله ماهم نتیجه مطلوب می گیریم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳خشکی چشم داشتم که خداروشکر خیل ی بهتر شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۹عالی بهترین دکتر هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۴چندین عمل
۱۳۹۹/۰۸/۱۲بهترین هستن هم سواد هم اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی ترین دکتری کەتابحال مراجعەکردم روشنایی چشم بدون نور رو بمادادن خداوندنورقیامتش دهد
۱۴۰۰/۰۵/۱۱هر دو چشم پدرمو عمل کردن ، راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۴فعلا هیچ
۱۴۰۲/۰۵/۰۴من خودم نبودم ولی همراه دامادمون رفتم خیلی دقیق و سرسخت پیگیر و نظریه ایشان هم از همه پزشکان سرتر و بهتر بود وایشون را تزریق چشمی انجام دادن ویکماه دیگه قراره دوباره ویزیت کنن دمشون گرم و همیشه پایدار باشن انشالله...
۱۳۹۹/۱۱/۱۰پارگی قرنیه . از نظرات و راهنمایی های دکتر بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰من خودم پیش دکتر دوسال پیش عمل کردم و راضی بودم یکی از همکارامم رفتن پیششون و راضی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۲۹با سلام دکتر خیلی خوبی هستن و بسیار خوش اخلاق و حتما توصیه میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۵عمل شبکیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۳دکتر با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۱/۱۰/۰۶دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۲/۱۷فوق العاده عالی و با اخلاق و درکل پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۲۳بهترین دکتر برای درمان شبکیه چشم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ضعیفی چش
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عالی بودند
۱۴۰۲/۰۲/۱۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۹فقط ویزیت بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۹خوب بود و مشکل حل شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۸پارسال این موقع لیزیک کردم از عملم راضی هستم
۱۳۹۹/۰۳/۲۹بسیار دکتر صبور مهربان که بسیا به بیمار هاشون اهمیت میدن و ارزش قائل میشن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بهترینچشمپزشکبااخلاق باوجدان واقعا بامریض بهخاطرهزینههاکنا میاد
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عالی ماشاالله
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۱با سلام ایشان چشم عمه ام را عمل کردند که بهبود یافتند با احترام
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بهترین متخصص شبکیه هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۷چشم قرمز میبینی و نار میبینم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۳۱بسیار عالیزو دلسوز
۱۳۹۹/۰۷/۱۴بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عالیییی
۱۳۹۹/۰۶/۰۶پزشک حاذق است
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۲۵خونریزی شبکیه داشت مادرم،بعد از جراحی دیدشون برگشت و خداروشکر دوباره میتونه ببینه ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۶تشخیص اولیه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵کار و تشخیص عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳شبکیه چشم راستم عمل کرد نتیجه اش خیلی خوب و عالی است
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عالی خوش اخلاق و حرفهای
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیار خوش برخورد وتوانا
۱۴۰۱/۱۰/۱۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۹عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۶/۳۱مشکل اشک چشم هنوز معالجه کامل نشده
۱۴۰۰/۱۲/۰۴مشکل شبکیه داشته وتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴من مشگل بیماری csr داشتم که با تشخیص درست ایشان مشکل من به کلی حل شد ومن با دو بار مراجعه کامل درمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳مشکل شبکیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۱پدرم مشکل شبکیه دارند. حدود دو ساله تحت درمانن و بسیار راضی هستیم از عملکرد دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۰۵مشگل دیدخیلی کم که ایشون زحمت کشیدن دید چشم منو بهم برگردونن بهترین چشم پزشکی هستن که بنده تجربه کردم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵خیلی خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴تزریق آیلیا مشکل شبکیه عالی و بی نظیرند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۵/۰۵درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵انحراف داشتم یکم و عمل عالیییی داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دکتر فوقالعاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱خشکی چشم دکتر قطره دادن و موثر بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۲نتیجه د
۱۴۰۲/۰۴/۲۵فوق العاده با حوصله و با مهارت ، به شدت پیشنهاد میشود
۱۳۹۹/۰۴/۰۶دکتر مافی بعد از سالها من رو از شر لنز و عینک رها کرد ازشون خیلییییی ممنونم
۱۳۹۹/۰۳/۳۰یسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ایشان بهترین و حاذق ترین جراح چشم هستند بی تردید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۳۰عااالی مهربان و باحوصله باتجربه و کاریلد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خواهرم چشمشون رو عمل کردن راضی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲اگر میخواهید بینایی تون برگرده حتما به ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۱/۰۷/۰۶عمل لازیک.
۱۴۰۲/۰۴/۲۶بینظیر. اگر یکبار توسط دکتر مافی ویزیت شوید متوجه تفاوت ایشان با بقیه میشوید
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خوب عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱یک بار خدمت ایشون امدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عمل فمتو لیزیک
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بیماری شبکیه داشتم با تشخیص جناب دکتر مافی درمان شد. خدا حافظشون باشه همیشه
۱۳۹۹/۰۷/۱۳دیدم را بعد از خدا مدیون تشخیص به موقع جناب آقای دکتر مافی هستم.
۱۳۹۹/۰۴/۱۹دکتر بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۸/۰۱تشخیص بیماری در اولین ویزیت صحیح و توضیحات کامل بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ایشون عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۸دکتر فوق العاده مودب و متین و باوقار هر چی بگم کم گفتم هم اخلاق هم حرفه کاری
۱۴۰۱/۱۰/۲۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۹دکترباحوصله ومهربونیه بابت چکاپ سالانه برای دیابت
۱۴۰۲/۰۲/۱۸بهترین جراح شبکیه ایران
۱۳۹۹/۰۸/۰۴من هر سال برای چکاب پیش دکتر میرم واز اینکه به حرف خوب گوش میکنه ودر مورد مریضیم خوب توضیح میده خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۱۲/۱۸مادرم چندین بار مراجعه داشتن و راضی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۲۷خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر عالی هستن مادرم مشکل شبکیه داشت ه تحت نظر دکتر میباشن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶نمیدانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خشکی چشم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خونریزی شبکیه چشم و تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۱۳عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی و شایسته
۱۴۰۰/۰۷/۰۲بسیار دکتر عالی هستند، مادرم پیش ایشان شبکیه اشان را عمل کردند و نتیجه فوقالعاده بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۸دکتر خوب و صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۲خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۵سلام. بسیار عالی. جراح واقعا خوب و با اخلاق و صبور.
۱۳۹۹/۰۳/۲۸خیلی دگتر بی نظظظظظیره
۱۴۰۲/۰۲/۲۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۶خواهرم پیش دکتر عمل کرد راضی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۳در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۱۱دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکتر بسیار باحوصله و پاسخگو به سوالات و به نظر حاذق به روز میباشند مشکل من هنوز در جهان قابل حل نیست ولی ایشان اطلاعات خوبی در اختیارم گذاشتند و با امیدواری جواب دادند
۱۴۰۲/۰۳/۲۰سلام و عرض ادب خدمت شما پدر بنده جراحی پارگی شبکیه داشتن الان نزدیک ۲۰ روزه جراحی کردن دید نسبتا کمی دارن و اینکه نظر دکتر این که یه گازی داخل چشم وارد شده با بیرون اومدن گاز بینایی برمیگرده ما هم امیدواریم که این اتفاق بیوفته
۱۴۰۱/۰۳/۲۳بهترین دکتر چشم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عاااالب.فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بهترین پزشک چشم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲دکتری حاذق و فرهیخته و با اخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۲۱فوق العاده محترم و متخصص
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹سلام من مشکل پارگی شبکیه داشتم فعلا تحت درمان هستم و به نظر میرسه به نتیجه مطلوب دارم نزدیک میشم انسانی بسیار وارسته، دوست داشتنی ، ماهر و متبحر هست برای بیمار وقت کافی میزاره
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عمل کردیم و خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۴د کتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عمل شبکیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۳