مادرم و عمل کردن عالی بود . در پناه خدا باشن انشاالله
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
گرفتگی عروق پا
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
خیلی خوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
پدرم عمل آئورت شکمی پیش ایشون داشتن خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
من مریض ایشان بودم وتحت عمل جراحی قرار گرفتم بسیاردکتر خوب موفق درکارشان هستند ومن بسیار از کار ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فیستول دست عمل کردند
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
از همه نظر عالی هستن جناب آقای دکتر
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
بسیار دکتر خوب وبا شخصیت
پدرم 9ماه کرفتار پا بود اما دکتر با تشخیص عالی ایشان را مداوا کردند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
بسیر عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
به علت بسته شدن سیاهرگ پشت دنده اولم خدمت دکتر عمل شدم خیلی از ایشون راضی هستم واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
من پرسنل بیمارستان کوثر هستم و رضایت بیماران ایشان همگی عالی است
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
عالی ،واقعاحرفه ای
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عالی هستند جناب دکتر بسیار باح
وصله ودقیق. پدرم عمل جراحی جایگزینی رگ آئورت داشتند.، کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
جراحی عروق پا
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
مشکل عروق دست دارم که
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
بسیار دقیق،مصمم و با صبر و حوصله به بیماران توضیحات کامل رو ارائه میدن.
۱۳۹۷/۰۳/۲۰
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
خیلی خوب و با تجربه است
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بسیار پزشک باتجربه,باسواد و خوش برخورد و مهربانی هستند.
۱۳۹۸/۰۹/۲۸
عروق پای چپم قطع شده بود ، هم متورم شد و هم عفونت شدید داشتم ، طی یک دوره سه ماهه وضعیت پام به حالت عادی برگشت.
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
فعلا زیرنظردکتر هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
خیلی از کارشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بهبودی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
Ok bod
۱۳۹۸/۰۵/۱۹
عمل موفق
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
گذاشتن پورت کت
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بسیهر عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۸
گرفتگی عروق
۱۳۹۸/۰۲/۰۶
سلام خسته نباشید بهترین دکتر در شیراز از نظر تشخیص و درمان
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
عمل شدم
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
مشکل قلبی بوده خیلی دکتر خوب وباحوصله ای است راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
با سلام
بیماری دیابت داشتم خدا به علم و عمل این بزرگوار برکت بده
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عمل فیشر خوب انجام شد.
۱۳۹۹/۰۵/۰۱
گذاشتن رگ مصنوعی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
مادر من پارکی آئورت شکمی داشته با فشار خون بالا خدارو شکر بهترین نتیجه را از عمل دکتر رادپی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
سو نو نوشتن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
در ناحیه ی گردن مادرم یه تومور بود که دکتر رادپی به خوبی عملش کردن و الان بعد از گذشت 3سال مشکلی نداره
۱۳۹۷/۰۲/۰۴
بسیار با تجربه و دلسوز بیمار
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
عالی لیزر واریس پا
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
واقعا از نظر معلومات پزشکی یکی از بهترین دکترهای بنام دراین خصوص میباشند،مهربان،دلسوز
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
گرفتگی رگ نتیجه الی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بسیار عاالی
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
با عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای دکتر رادپی و تمام پزشکان عالیقدر...خدمت شما عرض کنم که پدر اینجانب که یک سالی از درد شدید پا رنج میبرد و نهایتا از نو ک انگشتان یک پا تا ساق سیاه شده بود و پزشکان متعددی ویزیت کرده بودند و بیماری را تشخیص نمی دادند با تشخیص بیماری ایشان توسط دکتر رادپور و عمل جراحی سنگین بمدت شش ساعت پدرم را به ما بخشیدند و ما همیشه مدیون ایشان هستیم..ضمنا پدر من حدود هفتاد سال سن و الان بدون عصا راه میروند...خداوند انشاالله ایشان را سلامت و مورد عنایت خود قرار بدهد
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
عالی عالی عالی
۱۳۹۸/۰۶/۲۱
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
آمبولی ریه. عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
گرفتگی عروق با لیزر رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بسیار عالی باتجربه و مهربان میباشند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
درمانگاه مطهری دوستم ویزیت شده بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
نتیجه خوبی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
درد پا و بی حسی با جوراب واریس کمی بهترشدم ولی الان مشکلم عود کرده
شیرازخیابان معدل، تقاطع فلسطین، ساختمان ۱۱۰، طبقه ۵، واحد ۹
ساعات کار:هر روز ۴ تا ۸عصرلازم به ذکر است در مواردی خاص، به دلیل عملهای جراحی جناب آقای دکتر رادپی، ممکن است تایم ویزیت شما با تاخیر ۱ ساعته همراه شود.
جراحی برای شانت
۱۳۹۹/۰۶/۰۱پدرم گرفتگی رگ داشت دکترپیوندزدن براشون
۱۴۰۰/۰۱/۰۶گرفتگی رگ های پا
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خیلی خوب ب
۱۴۰۰/۰۱/۱۰پدرم مشکل عروق دارد
۱۳۹۸/۰۷/۱۵بله خوبه
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ادامه دارد
۱۴۰۰/۰۲/۱۸نصب کیت دائم دیالیز
۱۳۹۹/۰۶/۱۴سلولیت پا
۱۳۹۹/۱۱/۰۹بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۵مادرم و عمل کردن عالی بود . در پناه خدا باشن انشاالله
۱۴۰۱/۰۲/۰۷گرفتگی عروق پا
۱۳۹۸/۰۸/۱۱خیلی خوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶پدرم عمل آئورت شکمی پیش ایشون داشتن خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۶من مریض ایشان بودم وتحت عمل جراحی قرار گرفتم بسیاردکتر خوب موفق درکارشان هستند ومن بسیار از کار ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱فیستول دست عمل کردند
۱۳۹۸/۱۱/۲۷از همه نظر عالی هستن جناب آقای دکتر
۱۳۹۹/۰۷/۱۲بسیار دکتر خوب وبا شخصیت پدرم 9ماه کرفتار پا بود اما دکتر با تشخیص عالی ایشان را مداوا کردند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بسیر عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷به علت بسته شدن سیاهرگ پشت دنده اولم خدمت دکتر عمل شدم خیلی از ایشون راضی هستم واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۵من پرسنل بیمارستان کوثر هستم و رضایت بیماران ایشان همگی عالی است
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۷عالی ،واقعاحرفه ای
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی هستند جناب دکتر بسیار باح وصله ودقیق. پدرم عمل جراحی جایگزینی رگ آئورت داشتند.، کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹جراحی عروق پا
۱۳۹۹/۱۲/۱۲مشکل عروق دست دارم که
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بسیار دقیق،مصمم و با صبر و حوصله به بیماران توضیحات کامل رو ارائه میدن.
۱۳۹۷/۰۳/۲۰تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۸خیلی خوب و با تجربه است
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار پزشک باتجربه,باسواد و خوش برخورد و مهربانی هستند.
۱۳۹۸/۰۹/۲۸عروق پای چپم قطع شده بود ، هم متورم شد و هم عفونت شدید داشتم ، طی یک دوره سه ماهه وضعیت پام به حالت عادی برگشت.
۱۴۰۰/۰۶/۰۷فعلا زیرنظردکتر هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خیلی از کارشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بهبودی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۹ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰Ok bod
۱۳۹۸/۰۵/۱۹عمل موفق
۱۴۰۰/۰۹/۲۲گذاشتن پورت کت
۱۳۹۹/۱۱/۰۸بسیهر عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۸گرفتگی عروق
۱۳۹۸/۰۲/۰۶سلام خسته نباشید بهترین دکتر در شیراز از نظر تشخیص و درمان
۱۳۹۹/۰۷/۱۲عمل شدم
۱۳۹۸/۱۲/۲۵مشکل قلبی بوده خیلی دکتر خوب وباحوصله ای است راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲با سلام بیماری دیابت داشتم خدا به علم و عمل این بزرگوار برکت بده
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عمل فیشر خوب انجام شد.
۱۳۹۹/۰۵/۰۱گذاشتن رگ مصنوعی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵مادر من پارکی آئورت شکمی داشته با فشار خون بالا خدارو شکر بهترین نتیجه را از عمل دکتر رادپی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲سو نو نوشتن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶در ناحیه ی گردن مادرم یه تومور بود که دکتر رادپی به خوبی عملش کردن و الان بعد از گذشت 3سال مشکلی نداره
۱۳۹۷/۰۲/۰۴بسیار با تجربه و دلسوز بیمار
۱۳۹۸/۱۲/۰۴عالی لیزر واریس پا
۱۳۹۹/۱۲/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۲۱واقعا از نظر معلومات پزشکی یکی از بهترین دکترهای بنام دراین خصوص میباشند،مهربان،دلسوز
۱۴۰۰/۰۴/۲۸گرفتگی رگ نتیجه الی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیار عاالی
۱۳۹۸/۰۱/۱۹با عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای دکتر رادپی و تمام پزشکان عالیقدر...خدمت شما عرض کنم که پدر اینجانب که یک سالی از درد شدید پا رنج میبرد و نهایتا از نو ک انگشتان یک پا تا ساق سیاه شده بود و پزشکان متعددی ویزیت کرده بودند و بیماری را تشخیص نمی دادند با تشخیص بیماری ایشان توسط دکتر رادپور و عمل جراحی سنگین بمدت شش ساعت پدرم را به ما بخشیدند و ما همیشه مدیون ایشان هستیم..ضمنا پدر من حدود هفتاد سال سن و الان بدون عصا راه میروند...خداوند انشاالله ایشان را سلامت و مورد عنایت خود قرار بدهد
۱۳۹۷/۱۱/۰۷عالی عالی عالی
۱۳۹۸/۰۶/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۳۱آمبولی ریه. عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱گرفتگی عروق با لیزر رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار عالی باتجربه و مهربان میباشند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹درمانگاه مطهری دوستم ویزیت شده بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱نتیجه خوبی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰درد پا و بی حسی با جوراب واریس کمی بهترشدم ولی الان مشکلم عود کرده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی هستن ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۱۴قطع عضو پا .بسیار خوب و عالی و خوش برخورد هیتند
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴