دکتر آرش یزدان شناس فلوشیپ قلب و عروق (اینترونشن، آنژیوپلاستی، استنت، بالن، آنژیوگرافی) با شماره نظام پزشکی ۱۱۴۷۶۰ در شیراز فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در کلینیک قلب و عروق ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر آرش یزدان شناس از چهرههای شناختهشده در حوزه قلب و عروق در شهر شیراز است که با داشتن مدرک فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان و تخصص بیماریهای قلب و عروق، خدمات فوق تخصصی به بیماران ارائه میدهد. دکتر آرش یزدان شناس به عنوان فلوشیپ قلب و عروق (آنژیوپلاستی، استنت، بالن، آنژیوگرافی، والووپلاستی و اینترونشن) فعالیت میکند و شماره نظام پزشکی ۱۱۴۷۶۰ اعتبار حرفهای ایشان را تضمین میکند.
کلینیک فوق تخصصی دکتر آرش یزدان شناس در شیراز، خیابان زند، روبهروی هتل پارس، نبش کوچه ۴۵، جنب بانک سامان و در ساختمان پزشکان آراد طبقه دوم واقع شده است. این موقعیت مکانی دسترسی آسان بیماران از مناطق مختلف شیراز را میسر ساخته است. تجهیزات کلینیک شامل اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، نوار قلب، هولتر فشار خون و هولتر ریتم قلب میباشد که امکان تشخیص و پایش دقیق بیماریهای قلبی را فراهم میآورد.
بسیاری از بیماران دکتر آرش یزدان شناس از تشخیصهای دقیق، انجام موفقیتآمیز آنژیوپلاستی و بالون قلب و همچنین برخورد مهربانانه ایشان رضایت بالایی داشتهاند. بر اساس نظرات بیماران، دکتر آرش یزدان شناس نه تنها در درمان بیماریهای پیچیده قلبی مانند تعویض دریچه و بستن سوراخهای قلبی مهارت دارد، بلکه با صبر و دقت به نگرانیهای مراجعان گوش میدهد. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند.
دکتر آرش یزدان شناس علاوه بر تخصص در بیماریهای قلب و عروق، فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی را نیز داراست و با استفاده از دانش روز و تجهیزات مدرن، خدماتی نظیر آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی عروق کرونر را ارائه میدهد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است. در جمعبندی، دکتر آرش یزدان شناس با ترکیب دانش تخصصی، تجربه بالینی و رضایت بیماران، یکی از پزشکان مورد اعتماد در حوزه قلب و عروق شیراز محسوب میشود.
دکتر آرش یزدان شناس متخصص قلب و عروق و دارای فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن قلب) است.
مطب ایشان در شیراز، خیابان زند، روبهروی هتل پارس، نبش کوچه ۴۵، جنب بانک سامان، ساختمان پزشکان آراد طبقه دوم قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر آرش یزدان شناس فعال است.
ایشان خدماتی مانند آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و هولتر قلب را در کلینیک خود ارائه میدهد.
مطب از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲ ظهر تا ۹ شب فعال است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
دکتر آرش یزدان شناس فوق تخصص قلب و عروق
شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، نبش کوچه ۴۵، جنب بانک سامان، ساختمان پزشکان آراد طبقه دوم
حدفاصل خیابان فلسطین (باغشاه) وخیابان هفت تیر (بیست متری سینما سعدی)
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳تپش قلب تشخیص فوق العاده بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۱۱/۲۲مشکل دست درد سمت چب درقفسه سینه مراجعه کردم دکتر بااخلاق خیلی خوب معاینه میکنه تشحیص خیلی خوب این دکتر پیسنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷دکتر خوبی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۱مشکل آریتمی داشتم.ایشون با حوصله و توجه تمام توضیح دادن که باید چه اقداماتی انجام بدم و گفتن حتما لازمه توسط الکتروفیزیولوژیست ویزیت بشم. همون شب پیگیری کردن خودشون با تماس و نامه، ارجاع اورژانسی دادن به دکتر متخصص الکتروفیزیولوژی و خودشون برام نوبت گرفتن، مستقیم از مطب ایشون رفتم به اون مطب دیگه. موقع رفتن هم گفتن نتیجه و نظر نهایی رو خبر بدم به مطب خودشون.بسیار با وجدان و دلسوز و کاردرست. هم خودشون و هم دستیاراشون بسیار با ملاحظه هستن.
۱۴۰۲/۰۷/۱۵فشار خون
۱۴۰۱/۰۵/۲۹عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۳مشکل ناراحتی قلب مامان بود تحت نظرشون هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳اکو کردم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴مادرم سکته قلبی داشتند و گرفتگی رگهای قلب که یه لطف آقای دکتر مشکل حل شد.بسیار پزشک باسواد و دلسوزی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷واقعا عالی هستن تشخیص درست قلبم درد میکردبا دارو که تجویز کردن خدا رو شکر رفع شد،،واز همه مهمتر اخلاق شون عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۵دکتری بسیار ماهر باتجربه در تشخیص بیماری وهمچنین بسیار خوشرو. خدا این پزشک عزیز رو سلامت بدارد وبه او عمر طولانی بدهد.
۱۴۰۳/۱۱/۱۵مشکل قلب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰انجیو عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عااااالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹انرژی مثبت
۱۴۰۰/۰۸/۲۶سلام.سلامتی همسرمو مدیون ایشون هستم.خدا براتون خوش بخواد ایشالااااا
۱۴۰۲/۰۲/۱۲باسلام متشکریم عالی کار مدیریت نوبت دارند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۰۶گرفتگی عروق
۱۴۰۲/۱۱/۲۳جناب دکتر یزدان شناس فوق العاده زیاد در کار و حرفه خود حاذق و کار بلد هستند و تشخیص ایشان عالی و دقیق هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۰پنجه طلا بهترین دکتر واقعا باسواد و عالی هستن خیلی از شما راضی و ممنون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷گرفتن رگ قلب
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی خوش اخلاق و کاملا حرفه ای
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوش اخلاق ودلسوز ودرکارشون عالی هست
۱۴۰۴/۰۵/۲۶سلام و عرض ادب آقای دکتر عالی و تشخیص هم عالی هست فقط ویزیتورها خیلی خیلی پارتی بازی میکنند و حق بیماران را خیلی ضایع میکنند اگه دکتر اطلاع داره که ......اگر دکتر هم اطلاع نداره خیلی اینکار به شخصیت دکتر لطمه میزنه . من خودم بارها این کار زشت را در مطب توسط منشی ها مشاهده کردم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶تشخیص بی نظیر درمان هم عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰درحال پیگیری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸با سلام من چند بار برای چکاپ رفتم مشکلی نداشتم اما با شناختی که از ایشان دارم می توانم بگویم در تشخیص بیماری بیار ماهر هستند . پزشکی مهربان ودلسوز ودر همه اوقات برای بیماران خود وقت می گذارند. .وبه دیگران هم کمک می کنند
۱۴۰۰/۰۲/۱۶برای چک آپ قلب رفتم خیلی خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱سلام همه کادر درمان و خود دکتر از همه لحاظ عالین
۱۴۰۳/۰۶/۱۱یک جلسه رفته ام اما بسیار خوش برخورد بودند
۱۴۰۳/۰۵/۱۳مشکل قلب
۱۴۰۱/۰۵/۱۰واقعا پزشک با سوادی هستن و پدر من رو ک بیمارستان کوثر گفته بود حتما عمل قلب باز انجام بدن رو انژیو گرافی کردن و جواب گرفتیم عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خدای دوم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷تشخیس شان خیلی خوب بود.
۱۴۰۴/۰۴/۲۸به لطف دکتر، پدرم انژیوگرافی شد.تنگی رگ داشت.آقای دکتر براشون بالون گذاشتن.الان کاملا خوب هستن.خدا آقای دکتر رو سالم نگه داره.بسیار پزشک وظیفه شناسی هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۲۸شما عالی هستین خوش رو و مسلط به تمام جزئیات بیمار من راضی بود و به چند نفر از دوستان معرفی کردم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶تشخیص ایشون حرف نداره
۱۴۰۱/۱۱/۰۳فقط یک پزشک حاذق میتونه بین اون همه بیمار و مراجعه کننده بیمار چند روز قبل و تمام مشخصات بیماریش رو یادش مونده باشه تو یه کلام پرفکتتتتتت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶با سلام و احترام، فشار خون دارم بسیار پزشک حاذق و خوش برخورد و دقیق هستند.
۱۴۰۲/۰۶/۰۷چک شدن بعد از عمل قلب
۱۴۰۴/۰۷/۲۲خیلی راضی هستم نرمی دریچه داشتم یکماه میشه دارو مصرف میکنم واقعا راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۶بسیار معطلی داره ...دقیقا ۲ ساعت...باوجودی که باردار بودم زودتر نوبت ندادن...زیاد فرصت توضیح ندادن و سریع ارجاع به متخصص دیگه دادن...ولی از نظر برخورد خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸پدرم مشکل داشتن یک دکتر دیگه دارو داده بودن ولی اوکی نبود دکتر داروها رو عوض کرد الان همهمه چیز عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پدرم رو آنژیو کردند.بسیار با سواد و خوش اخلاق هستند.عااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸تنگی تنفس،اکو و نوار قلب انجام داد مشکل خاصی نبود
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دکتر خوبی بودن و بسیار خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۲۹رسیدگی به موقع و در کمترین زمان ممکن به امور بیماران
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی و با تجربه
۱۴۰۵/۰۳/۲۴پدرم بردم پیششون عالی بودن مشکل ضربان وگرفتگی داشتن
۱۴۰۵/۰۲/۰۶فوقالعاده عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۴فشار خون
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتری بسیار با تجربه در کار خود.
۱۴۰۴/۰۸/۲۶فشار خون
۱۴۰۱/۰۵/۲۹تشخیص عالی دوستان حتما از تجربه دکتر استفاده کنید
۱۴۰۴/۰۶/۰۷مشکل سردردهای شدید وفشارخون بالا که با یک جلسه ویزیت و معاینه دارو تجویز کردندوفعلا فشارخونم تنظیم شده
۱۴۰۴/۰۵/۰۹مشکل فشارخون دارم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴سال 1400 برای مادرم آنژیو انجام دادن و از اون زما تحت نظر ایشان هستند دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و باحوصله همچنین به علم روز هستند فقط زمان مراجعه به مطب تا نوبت ویزیت باید صبور باشید.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰کارشون خوب و خودشونم خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی و باحوصله
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر فوق العاده با حوصله و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸مشکل تپش قلب داشتم به سلامتی خوب شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۷پزشک بسیار خوب و کار بلد هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۱عالیییییییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سلام گرفتگی رگ قلب داشتم ۱ سال هست زیر نطر دکترم خداروشکر مشکلی ندارم خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۵فشار خون
۱۴۰۱/۰۵/۲۹بسیار حاذق و با سواد و خوش اخلاق هستند مادرم بیمار ایشان بودند و فشار خون و تپش قلب بالا داشتند و الان درمان شده اند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتر خوب و باحوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۹اخلاق خوب وتشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰گرفتگی عروق کرونر،
۱۴۰۲/۰۱/۳۰آنژیوگرافی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴دکتر بهترین و دلسوزترینه
۱۴۰۱/۰۲/۲۸خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۸دکترخیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار طبیب.
۱۴۰۲/۰۸/۱۶اخلاق عالی ازنظر تخصص اولین بار رفتیم پیششون برا تنگی نفس مادرم
۱۴۰۲/۰۳/۳۰خیلی دکترخوب وباتجربه ای هستن واینکه رفتارشون خیلی روحیه میدن به بیمار
۱۴۰۳/۰۴/۲۸بسیار دکتر خوب با تشخیص عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر بسیار قابل و با اعت
۱۴۰۰/۱۱/۰۶مشکل فشار خون
۱۴۰۴/۰۱/۲۶کاربلد باحوصله تجربه خوب ممنون از شما دکترجان
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر بسیار خوش برخورد و پیگیر و ماهری هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵فشار خون بالا، خیلی با حوصله و تمرکز معاینه کردن و خداروشکر مشکل تا حد زیادی رفع شده
۱۴۰۲/۰۱/۰۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۹بی نظیرن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲مشکلقلب
۱۴۰۳/۰۹/۱۴واقعادکتر خوب و با تجربه ،خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند و برای بیمار وقت میگذارند.پرسنل مطب هم خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۳پدرم مشکل داشت. خداروشکرخوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتر قلب مادرم بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دکتر حاذق وعالی خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر خیلی خوش برخورد ودر تخصص عالی هستن من بعد از چند بار رفتن پیش پزشکان قلب ایشان تشخیص دادن که مشکل پل ما هیچه ای قلب دارم وبا داروهای که تجویز کردن خدارو شکر خیلی خوبم وسال یکبار میرم پیششون برای چکاب قلب والان دوسال هست مادرم هم میبرم پیش آقای دکتر برای قلبش تحت نظر ایشون هستن
۱۴۰۳/۱۰/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷چکاپ بسیار عالی و با حوصله هستند تمامی منشی ها و دستیار پزشک عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۹درد قفسه سینه ودرد رگ های گردن قلبمو معاینه کردن گفتن مشکلی نداره بهم داروی اعصاب دادن یکم بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰با برخورد اول هر کجا که باشه دوباره نوبت میگیری.حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۰۴گرفتگی رگ داشتم با بالن باز شدند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بسیار خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۶نظروتشخیص دکترعالیه بیشتراز پرفسورنظرشون عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مشکل تنگی نفس خداروشکر با داروهای دکتر حالم خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۰۱فشار خون.
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار دکتر عالی با حوصله و وقت میزاره برا بیمار و توضیحات کامل ارائه میده
۱۴۰۱/۰۷/۲۰عالی ،واقعا دکتر مهربان و باشخصیتی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۰بسیار دکتر بااخلاق وباادب وحاذقی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عالی هستنداز نظر تشخیصی وکادر بسیار خوبشون از همه نظر اسمشون برازنده شون هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۷تبش قلب و قلب درد داشتم که خداروشکر با دارو خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸نظم عالی در حین شلوغی مطب
۱۴۰۴/۰۵/۱۰مشکل افتادگی دریچه داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳گرفتگی رگهای قلب
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سلام من ازجناب دکتر ارش یزدان شناس رضایت کامل دارم واز طبابت وی رضایت کامل دارم و مشکلات از نظر قلب و عروق که داشتم اولا از الله وسپس از ایشون کاملا رفع شد وتشخیص وعالی هست تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عمل کردند بالن الان مشکل داشتند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵سلام مشکل فشار خون داشتم دکتر یزدان شناس با اخلاق خوب وبا تجربه عالی درخصوص بیماری های قلبی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶آنزیوداشتم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰داروهای ایشان عالی عالی بودن .بعد از یک ماه استفاده از داروها حالم بسیار خوب است کل ناراحتی قلبیم و بدنم خوب شده باورم نمیشه .من تا الان صدها دکتر رفته بودم و نتیجه نگرفته بودم ولی الان بعد یک ماه که زیر نظر شما هستم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸دکتر خیلی خوبیه عمل انژو پیشش انجام دادم فنر گذاشتم
۱۴۰۲/۰۷/۲۵عالی چ
۱۴۰۰/۱۰/۱۶دکتر بسیار با علم، مهربان هستند و کاملا مریض رو او بیماریش آگاه میکنند و کامل توضیح میدن همه چیز رو. ولی منشی اصلا خوب نبود و نقطه ضعف مطب برای مراجعان هستن واقعا.
۱۴۰۱/۰۷/۰۱عالی، با حوصله ،صبور،مهربون
۱۴۰۴/۰۲/۲۳مشکل قلبی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۹هم خودم و هم مادرم زیر نظرایشون هستیم واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵سلام هفته قبل مشکل قلبی دارو بهم استفاده کردم خیلی خوب جواب داده
۱۴۰۲/۰۲/۰۸عالی هستند .با تجربه و با حوصله با کادر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۱/۳۱بسیار دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر بسیار عالی بودن به سوال هام با حوصله جواب میدادن بسیار متشخص دقیق تشخیص عالی و پیگیری بعد از ویزیت هم داشتن در مجموع خیلی عالی بودن هم دکتر هم پرسنل
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مشکل فشار داشتم الان خدا را شکر کنترل شده توسط آقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالی دکتر
۱۴۰۲/۰۶/۱۴بالن دورگه ازقلب
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیارع
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سلام قلب مادرم سوراخ ریزی داشت به حمدلله بهتره خیلی دکتر ماهر و توانمندی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱خیلی خوب وع
۱۴۰۲/۱۲/۰۷بسیار متخصص در کار هستن،خوش اخلاق و با تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۲گرفتگی رگ داشتم الان بهبودی کامل دارم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر بسیار عالی و متخصص و با اخلاق
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر با شخصیتی است ومهربان وبا تشخیص صحیح بیماری هست
۱۴۰۱/۰۲/۳۰عمل دریچه
۱۴۰۳/۰۵/۰۶من مشکل شدید تنگی رنگ داشتم دکتر یزدان شناس با تشخیص سریع و عالی من را عمل کردن الان خدا رو شکر میکنم و از دکتر متشکرم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳مشکلی نداشتم به جز درد خفیف و ایشون به من اطمینان سلامتی دادند بسیااار خوش رفتار بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۴باید دوباره مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱گرفتگی رگ وزدن بالن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار متبحر و با اخلاق هستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۷بسیار خوش اخلاق و خوشرو هستن و دلسوز ،،،
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار با حوصله وبرخورد عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹معاینه
۱۴۰۳/۰۱/۱۹مشکل گرفتگی یک رگ اصلی قلب به صورت خفیف و ضخامت دیواره قلب. نوسان و فشار خون بالا. تشخیص عالی و درمان دارویی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۲/۰۹اریتمی قلبی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۶متخصصی بسیار بااخلاق مودب و بسیار باتجربه در طبابت
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۲۴درد قفسه سینه
۱۴۰۳/۰۶/۰۹دکتر خیلی خوش برخورد وباشخصیتی هس عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۵پزشک بسیار خوش اخلاق، وقت گذار، باوجدان و کاربردی هستند و با دقت معاینه می کنند و در یک جلسه مشکل بنده را تشخیص دادند و از ایشان بسیار راضی هستن.
۱۴۰۲/۰۱/۰۹بیماری قلبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳فشار خون بالا وتپش قلب
۱۴۰۳/۰۳/۱۹کاردیومیوپاتی-- قابل کنترل
۱۴۰۴/۰۳/۱۵تشخیص خوب بود و در حال بهبود و درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دریچه قلب
۱۴۰۴/۰۱/۰۵فشار بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بهترین متخصص قلبی که دیدم. مشکل پدرم گرفتگی عروق بود و با آنژیوگرافی مشکل کاملا حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالی بودن تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار حاذق و پیگیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۰عالی هستند اولین مراجعه فشار خون رادر اکو تشخیص. دادند وتحت درمان با دارو قرار گرفتم وکاملا راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عالی بوده
۱۴۰۱/۰۴/۰۵فشار خون
۱۴۰۳/۰۶/۱۳بسیار عالی هستن.من شخصا رو انتخاب پزشک خیلی وسواس دارم ولی هم حساس ترین عضو بدن.یکی دوبار پیش متخصصهای دیگه رفتم نتونستم مشکلم تشخیص بدن ولی دکتر یزدان شناس با اولین ویزیت دردم رو تشخیص دادن والان حالم کاملا خوبه.به نظر من یکبار بهشون سر بزنید دیگه به همه معرفیشون میکنید
۱۴۰۰/۰۲/۱۴دکتربسیارباادب وخوش برخورد.شناختش درموردبیماری عالی هست.
۱۴۰۳/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عالی بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۲۱بسیار خوش برخورد و در حرفه خود ماهر برایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲رفتار و تشخیص دکتر عالی هست . دکتر به صحبت ها ی مریض گوش میکنه و بهترین راهکار رو میده . منشی ها هم خوش برخورد و پاسخگو هستن. نظم توی کارها هیت خیلی خوبه
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۴فوقالعاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی تشخیص ها
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۳۰مادرم مشکل داشتند و درمانشان عال جواب داد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار عالیست
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۹بسیار صبور و حاذق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۴/۲۰سلام بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عمل قلب
۱۴۰۱/۰۹/۲۱دکترخیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۱۰/۰۲به داروها
۱۴۰۱/۱۲/۰۵دکتر خیلی خوبی هست کاملادر باره مشکل توضیح مسدهد
۱۴۰۳/۰۹/۲۲دکتر خیلی با حوصله و دقیق
۱۴۰۱/۰۴/۲۲خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۱/۱۹واریس داشتم بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴برای قلب
۱۴۰۴/۰۱/۰۷مادرم مشکل قلب داشت بردم پیشش اکو گرفتن و و یه نسخه دارو دادن واقعا عالی بود مرسی دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۹دکتر بسیار خوبیست.
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۱دکتر فوق العاده عالی هستند. صبور و کاربلد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالی وبسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۰گرفتگی عروق
۱۴۰۲/۰۳/۳۰درد قفسه سینه
۱۴۰۳/۰۶/۲۷نتیجه بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر بسیار خوبیست ومن پیشش انژیوگرافی کردم استنت گذاشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸گرفتگی عروق قلب که با آنژیو گرافی خداروشکر بر طرف شد.دکتر یزدان شناس هم در اخلاق و هم در کارشون بی نظیرن.
۱۴۰۱/۱۲/۲۳دکترخوب وعالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۸فشارخون داشتم والان کنترل شده
۱۴۰۲/۰۷/۲۵چند بار مراجعه کردم برای فشار خون خیلی خوب گوش میکنند و به مریض خیلی اهمیت میدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی بودند قرص فشار خون مادرم رو عوض کردند نتیجه اش خوب بود و فشارشون کنترل شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر باتجربه ای هستن و طرز برخوردشون واقعا عالیه و در شان
۱۴۰۳/۰۸/۰۵سلام من مشکل فشار خون داشتم خداروشکر زود نتیجه گرفتم با دارو فشارم خوبه
۱۴۰۱/۰۳/۲۲بسیار خوش اخلاق وکاربلد وکادر بسیار خوب وحرفه ای
۱۴۰۱/۰۴/۰۵سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و واردی هستن تشخیص شون خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر بسیار عالی و متخصص و با اخلاق
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بسیاردکترعالی باحوصله خوش اخلاق وباتجربه دلسوز
۱۴۰۳/۱۲/۲۶از کار ایشان بسیار راضی بودم توصیه های دکتر در ارتباط با مشکل قلب اینجانب خیلی کارساز وخوب بود ه است
۱۴۰۰/۰۲/۱۰تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷اریتمی داشتم ودستور دارویی گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۴دکتر بسیار عالی خوش برخورد دقیق و در یک کلمه انسان بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بابام مشکل قلبی داشت با مشوره دکتر اکو گرفتیم و آنژو کرد خدا رو شکر نتیجه بخش بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۵فشار خون بالا
۱۴۰۳/۱۲/۱۶نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۱فشارخون
۱۴۰۲/۰۳/۰۵بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۳مشکل فشار
۱۴۰۲/۰۲/۱۰عالی هستن بسیار با سواد و به روز
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰من مشکل قلب داشتم کارشون عالی آنژیو شدم اخلاقشون که حرف نداره ممنون وتشکر از جناب آقای دکتر یزدان شناس
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار دکترعالی وبارعلمی زیاددارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۹عالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰اولین بار رفتم برای قلبم بسیار دکتر خوش اخلاق وباتحربه ی حس خیلی خوبی بهت میده که همون بااعث خوب شذنت میشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۳دکتر فوق العاده هستن، از نظر اخلاق و دانش کادر بسیار خوب و مؤدب در کلینیکشون مشغول به کار هستند، ممنون از همگی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۲فشارخون داشتم و کنترل شد الحمدلله
۱۴۰۳/۰۲/۲۹انژو شدم حالم خوبه ممنون ازاقای دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۹پدرم مشکل فشار خون داشت کاملآ نتیجه گرفتیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۱باسلام خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی و حاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۲/۲۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۱فشار خون
۱۴۰۲/۱۱/۲۴