دکتر علیرضا عبدی اردکانی فلوشیپ اینترونشن قلب و عروق بزرگسالان با شماره نظام پزشکی ۹۶۵۸۹ در شیراز فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان میدان دانشجو، ساختمان ارم، طبقه دوم، کلینیک قلب و عروق دکتر عبدی است.
دکتر علیرضا عبدی اردکانی فلوشیپ اینترونشن قلب و عروق بزرگسالان است که با شماره نظام پزشکی ۹۶۵۸۹ در شهر شیراز فعالیت میکند. ایشان پس از اتمام دوره تخصص بیماریهای قلب و عروق، موفق به اخذ فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن) شدهاند. فلوشیپ اینترونشن قلب و عروق بزرگسالان بالاترین سطح تخصصی در زمینه درمان مشکلات کرونری، تنگی عروق و سایر بیماریهای قلبی به روشهای غیرجراحی و مداخلهای به شمار میرود. دکتر علیرضا عبدی اردکانی با بهرهگیری از دانش و تجربه خود، خدمات تخصصی مربوط به اینترونشن قلب را به بیماران ارائه میدهد.
مطب دکتر علیرضا عبدی اردکانی در میدان دانشجو، ساختمان ارم، طبقه دوم، کلینیک قلب و عروق دکتر عبدی واقع شده و مراجعات بیماران عمدتاً در این محل انجام میشود. هر دو مطب ایشان در شهر شیراز قرار دارند و از روزهای شنبه، یکشنبه، سهشنبه و چهارشنبه عصر پذیرای بیماران هستند. آدرس دقیق مطب به این صورت است: میدان دانشجو، ساختمان ارم، ورودی اول، طبقه دوم، کلینیک قلب و عروق دکتر عبدی.
مدارک تحصیلی دکتر علیرضا عبدی اردکانی شامل تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان است. این سطح از تخصص به او امکان میدهد تا روشهای پیشرفته درمانی مانند آنژیوپلاستی، بالون زدن و تعبیه استنت را برای بیماران قلبی ارائه دهد.
اگرچه بیوگرافی شخصی توسط دکتر علیرضا عبدی اردکانی ارائه نشده، اما سوابق تحصیلی و تخصصی ایشان به وضوح نشاندهنده اعتبار علمی و حرفهای در حوزه قلب و عروق است. بیماران میتوانند جهت دریافت نوبت با مطب تماس بگیرند و از خدمات تخصصی فلوشیپ اینترونشن قلب و عروق بزرگسالان بهرهمند شوند.
دکتر علیرضا عبدی اردکانی به عنوان فلوشیپ اینترونشن قلب و عروق بزرگسالان در شیراز شناخته میشود و بیماران بسیاری برای درمانهای مداخلهای قلب به مطب ایشان مراجعه میکنند.
فلوشیپ اینترونشن قلب دارای آموزش و مهارت ویژه در انجام اقدامات مداخلهای مانند آنژیوپلاستی و تعبیه استنت است، در حالی که متخصص قلب و عروق عمدتاً به تشخیص و درمان دارویی بیماریهای قلبی میپردازد.
در صورت ابتلا به تنگی عروق قلب، نیاز به آنژیوگرافی یا درمان غیرجراحی عروق کرونر، مراجعه به فلوشیپ اینترونشن قلب توصیه میشود.
خیر، اقدامات مداخلهای پیشرفته مانند آنژیوپلاستی و استنت گذاری معمولاً در مراکز بیمارستانی و کلینیکهای تخصصی قلب انجام میشود؛ مشاوره و پیگیری بیماران در مطب صورت میگیرد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان دانشجو؛ ساختمان ارم؛ ورودی اول؛ طبقه دوم
کلینیک قلب و عروق دکتر عبدی
میدان دانشجو؛ ساختمان ارم؛ ورودی اول؛ طبقه دوم
کلینیک قلب و عروق دکتر عبدی
همسرم عمل قلب باز انجام دادن جهت چکاپ مراجعه کردیم
۱۴۰۲/۱۰/۱۲بیماری قلبی وکارشان بسیار خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۰۷انژیوگرافی بسیارحاذق وکاردان هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۶پدرم گرفتگی رگ قلبی داشت و بالون زد و کارشکن عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳انژو و خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۰بسیار عالی عمل قلب داشتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۹دکتری وارو به کار و حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۸قلبم هر از گاهی یه تپش داشت رفتم پیششون چاپ کامل انجام دادن خدا رو شکر مشکلی نداشتم و خیای با حوصله و با دقت و وقت گزار هستن واسه مریض و بسیار خوش اخلاق و متین هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۱ناراحتی قلب داشتم عمل باز انجام دادم جهت تعویض دریچه ائورت الاحمد... خوبم
۱۴۰۱/۱۲/۰۱بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و کاربلد هستن پدرم تحت درمان ایشان هستن و خیلی راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۱/۲۱برادرم گرفتگی رگ اصلی قلب داشتند دکتر بالن زدند مشکل حل شد.اخلاق دکتر هم که واقعا وصف ناشدنی است
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۶استند گذاشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲گرفتگی عروق قلب داشتن همسرم ، کارشون بسیار عالی بود جناب دکتر عبدی
۱۳۹۸/۰۸/۲۳پدرم رگ ائورت تنگ بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۶پدرم بالن زد و راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵باسلام پدرم مشکل قلب داشتن.قبلآ عمل باز انجام داده بعداز چندسال دوبتره دچار گرفتی رگ شده که آنژیوگرافی انجام دادن.
۱۴۰۲/۰۴/۲۰سلام مادر من قبلا عمل باز شده بود و دوباره دچار گرفتگی شدید رگها شده بود دکتر عبدی با تجویز قرص مادرم را نجات داد زنده باشی دکتر جان
۱۴۰۲/۰۳/۲۸عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار پزش
۱۴۰۲/۱۰/۱۱گرفتگی عروق
۱۴۰۲/۰۲/۱۸علی هست
۱۳۹۹/۱۰/۱۸مشکل قلبی باتری گذاشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴آنژیو انجام دادم
۱۴۰۳/۰۸/۲۴بسیار عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۲۶بالن زدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۲۲آبگرفتگی ریه. نتیجه مثبت بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۲گرفتگی عروق قلبی.عمل کردن باز شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عالییی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰آنژیو بالن زده
۱۳۹۹/۰۱/۲۲سلام برای چکاپ قلب به دکتر مراجعه کردم.
۱۴۰۲/۰۷/۰۲آنژیو مادرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ایشان بسیار هوشمند هستند. من مشکل گرفتگی عروق کرونر داشتم که ایشان استند برام گذاشتن
۱۳۹۹/۰۶/۱۴مشکل قلب
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بی نهایت کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۲۱مشکل قلبی داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵تشخیص گرفتگی رکهای قلب و راهنمایی کردن نزد دکتر نعمتی جهت انجام عمل باز
۱۴۰۴/۰۴/۰۵دکتر حاذق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتری بسی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰شاهرگ اصلیم سوخته بود برام استنت گذاشت و الان هیلی راضیم بعد گذشت دو سال
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار دکتر با تجربه و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹مشکل گرفتگی رگ داشتم و بالن برام زدن
۱۴۰۳/۰۳/۱۵بسیار عالی و
۱۳۹۹/۰۴/۰۶گرفتگی رگ قلب و دکتر قبول طحمت کردند آنژیوگرافی انجام دادند و استند گذاشتن تو قلبم خیلی راضی هستم از اقای دکتر
۱۳۹۹/۰۸/۱۲عمل قلب انجام دادیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴پزشک معالج بنده در بیمارستان قلب الزهرا بودند
۱۳۹۹/۰۴/۳۰آنژیو برایم انجام داد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰ایشان مرا آنژیوگرافی کردند
۱۴۰۱/۱۲/۰۴عااالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیار باسواد و کادرست هستند راضی هستیم
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶دکتربسیارعالی عالی 10ساله بیماردکترهسیم بینظیره
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیارصبور در درمان بیمارز
۱۴۰۰/۰۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱آنزیوگرافی
۱۴۰۰/۰۳/۱۸گرفتگی عروق قلب،عملش عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۹سلام 4سال پیش توسط ایشان بالن زده واستند گذاشته ام
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فشار خون
۱۴۰۳/۰۸/۱۹گرفتگی رگ
۱۴۰۲/۱۰/۰۵آنژیوگرافی و بالن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰انژیو بالن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴قلب مادرم را دیروز بالون زدند، با وجود ریسک زیاد خدا را شکر موفقیت آمیز بود.
۱۳۹۸/۱۱/۱۵دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بالن قلب پدرم راضی بودیم
۱۳۹۸/۱۲/۱۳سلام توسط دکتر عبدی 5 سال پیش انژیو و بالن زده شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۳۰مشکل فشارخون عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۸فوق العاده اااااااااس
۱۳۹۹/۰۸/۲۱دکتر عبدی اردکانی بهترین دکتر هستن مامان من رگ اصلی قلبش براثر سکته قلبی گرفته وخشک شد ولی این دکتر خوش قلب ومهربان نجاتش داد خدا خیرش بده
۱۳۹۹/۰۷/۰۲مشکل گرفتگی رگهای قلب بوده،برای پدر ومادرم بالن و آنژیو انجام دادند و بسیار بسیییار عالی بوده
۱۳۹۹/۰۴/۳۰عمل شده ام
۱۴۰۲/۰۹/۰۸دکتر اردکانی فوق العاده است هم صبور هستند و هم تمام مراحل درمان گذشته را بررسی میکنند من بعد از عمل قلب باز مریض ایشان بودم به توصیه دکتر همتی جراح قلبم که منو به ایشان معرفی کردن او مراحل بعد را ایشان درمان میکنند. واقعا دکتر بسیار خوبی هستند با حوصله و برای بیمار وقت میگذارد من از ایشان راضی هستم خدواوند خیرشان بدهد
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ناراحتی قلبی
۱۳۹۸/۰۸/۱۹قلبم عمل کرده بسار عالی ممنون از لطف ایشان
۱۴۰۲/۱۰/۰۵گرفتگی رگ قلب و انژوشده ام
۱۴۰۲/۱۰/۲۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۶به گفته دوستانمون
۱۴۰۲/۱۰/۱۴مشکل قلبی وبالن زدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۱فوق ااعاده دکتر با اخلاق وباتجربه وعالی میباشد
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹بسیار دکتر عالی کار درستی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۵تصلب شرایین ، آنژیوگرافی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱اسپاسم رگ قلب. کارشون بیسته ایشون نبودن الان منم نبودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عمل قلب باز انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکتر خیییلی مهربان باحوصله وحاذقی هستن من سه تا از رگهام گرفته بودهفت ماه پیش بالون زدن واستنت گذاشتن الحمدالله خیییلی بهترم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالیییی....انژیو
۱۳۹۸/۱۱/۰۷عالیبا سواد
۱۴۰۳/۰۵/۱۱شوهرم بیماری قلبی داشته ودکتر عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۲مادر خانمم را آوردم پیشش
۱۴۰۰/۰۲/۲۵سلام یکی از بهترین اساتید هستن کارشون خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۱سکتهقلبی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیارعالی برای.مادرم آنژیوقلب انجام دادن وبالن زدن . کارآقای دکترحرف نداشت.آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲عالی بود دستش طلا
۱۴۰۲/۱۱/۰۸بهترین دکتری که برا مامانم شد معجزه دکتر ادرکانی بودن این دکتر از عمل باز مامان منو نجات دادن اونم موقعی که مامان من سنی نداشت و الان اینقدر به دوسال خوب پیش رفته که هیچ دکتر نتونست قرص مامان منو کم کنه الان دکتر اردکانی قرص قلب مامان بعد ۱۵سال کم کرد واقعا بهتریننن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ایشون واقعا عالی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۷عالی و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۴/۲۴مریض ایشان بودم وآنژیوگرافی انجام دادم وراضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴سلام درود به شما آقای دکتر عبدی اردکانی من تو سال۹۲ توسط شماالبته من سمت چپ قلبم سوراخ بود البته من مادر زادی بودم و دکتر تشخیص داد وتو همون سال عمل باز نکرد وبه بوسیله آنژیو ومری سوراخ گرفت ومن خیلی راضیم تشکر از کار دکتر میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار عالی وخوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱من گرفتگی رک داشتم و بالن زدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۸آنژیو و بالن قلب
۱۳۹۷/۰۶/۲۷سکته مغزی داشتم دکترعبدی تشخیص دادن به علت سوراخ قلبم که مادر زادی بوده وتاسن 45 سالگی من متوجه نشدم
۱۳۹۹/۰۱/۳۰عالی عالی و با اخلاق
۱۳۹۸/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹فعلا اسکن قلب انجام شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷داطابخو
۱۳۹۹/۰۹/۱۲مشکل فشار خون و اکی بوده الان بعد مدتی برا چک اپ میرم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۳اوایل درمان میباشد
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر بزرگواری هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۳بسیارخوب وخوش اخلاق باتجربه
۱۴۰۳/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۰مشکل گرفتگی عروق داشتم توسط دکتر آنژیو شدم(
۱۴۰۰/۰۲/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار عالی وباتجربه
۱۴۰۱/۱۲/۱۰چندین سال پدرم تحت درمان ایشون هستن کارشون عالی هست
۱۳۹۹/۰۵/۲۹بسیار دکتر با تجربه و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹برای درمان بیماری پدرم مراجعه میکردم عالی بودکارایشان
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار دکترمتعهد کار بلد وبا تجربه شجاع
۱۴۰۲/۱۱/۲۳گرفتگی رگ
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عالم، همه جانبه نگر،خوش برخورد،
۱۴۰۲/۰۸/۱۴برای مادرم بالن زده وراضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۳چند سال قبل پدرم توسط ایشان انژیوگرافی شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵آریتمی قلب
۱۳۹۹/۰۸/۰۱فشار خون فعلا زیر نظر هستم. نظر خاصی ندارم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹گرفتگی رگ قلب
۱۳۹۹/۱۱/۲۷خیلی خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۷/۰۵بسیار دکتر با تجربه و مهربانی هستند .
۱۴۰۲/۰۷/۰۴پدرم آنژیوگرافی کردن، و راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بی نظیرند.
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسیار باسواد و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۱۹بله کمک میکند واز ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹دکتر فوق العاده ای هست.خدا حافظ و نگهدارش باشه
۱۴۰۴/۰۵/۱۷بسیار مجرب
۱۳۹۸/۱۰/۲۲گرفتگی رگ و حفره در رگ
۱۴۰۰/۰۶/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۰مشکلی قلبی و کار ایشون عالی است
۱۳۹۷/۱۰/۰۶تشخیص به موقع پزشک
۱۳۹۹/۰۳/۱۴بسیار دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۲فشار خون
۱۳۹۷/۱۰/۰۶انجوگرافی مادرم رو انجام دادن عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۵گرفتگی رگ آنژیوگرافی شد
۱۳۹۸/۰۷/۲۸آنژیو گرافی در بیمارستان قلب الزهرا
۱۴۰۰/۰۲/۲۲چکاپ داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۱۴گرفتگی عروق ساق پا
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بالن زدند، نتیجه موفقیت امیز بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۹انژیوگرافی کردم و هم اتکنون تحت نظرم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹آنژیوگرافی برای مادرم انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۵راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵بالون زدم بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۵بیماریابی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۸با سلام .ایشون پدرمو که 64 سال سن داشتن چند سال پیش عمل انزیو گرافی براشون انجام دادن عالی بود...با تشکر
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عمل قلب
۱۴۰۲/۰۴/۱۹بالن زدم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵انژیو .راضی بودم.خوب و ماهر و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۹استاد فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۱۵بسیار حاذق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بی نظیر و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عمل انژو گرافی و بالن .عمل عالی و موفقیت امیز و رازی کننده ای بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۰دکتر در تشخیض عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۱به تشخیص دکتر دیگهای که گفته بودن کم کاری ماهیچه قلب یا خود قلب دارید اومدم پیش ایشون و سیتی آنژیو انجام دادم و الهی شکر مشکلی نداشتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳گرفتگی کورنرقلب
۱۳۹۹/۰۴/۰۸نتیجه عالی
۱۳۹۷/۰۳/۲۰آنژوگرافی شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عمل بسیار خوب و عالی انجام دادند.
۱۳۹۹/۰۷/۲۲بسیییییییییییی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸خیلی دقیق
۱۴۰۲/۱۱/۲۱با تجربه و با دقت و مهارت، بنده پیش ایشون عمل PDA انجام دادم از طریق آنژیو
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیار ماهر وپزشک حاذفی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عالی هستن و دقیق و به جزئیات توحه میکنند
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ایشان پزشکی با اخلاق، با سرعت عمل و در عین حال مسلط به شرایط اورژانسی می باشند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۴اکو قلب ، پزشک حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۵بسیار دکتر خوب وباسوادی هستن شوهرم تحت نظرسون هستن
۱۴۰۳/۰۴/۳۱میوکاردیت بهبودی کامل
۱۳۹۹/۰۹/۰۱سال قبل عمل آنژ و گرافیک انجام داده برام
۱۴۰۰/۰۵/۰۹من بیماری پرفشاری خون دارم و سالهاست تحت نظر دکتر عبدی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵بالون زدم و حالا خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶گرفتکی رگ
۱۴۰۱/۱۲/۱۵همسرم عمل قلب انجام دادن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۲واقعا دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۳۰عاااااالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۵بالن زدن .
۱۴۰۰/۰۴/۰۱مشکل قلب داشتم وایشان برام با لن زدن وخداروشکرخوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶انژیو زدم باید این هفته بیام پیش دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۴مشکل گرفتگی عروق بالون واستنت گذاری
۱۴۰۲/۰۷/۲۲خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار دکترخوب و متبحری هستن.عالییییی و باحوصلهههه
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱گرفتگی رگ و انژیوگرافی جهت مادرم تنجام دادند خوب بود راصی هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲