ـــــــــــــــــــــــــــ
بیوگرافی دکتر علی جهانسوز
ـــــــــــــــــــــــــــ
جراح و متخصص ارتوپدی
فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زانو
فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
فارغ التحصیل تخصصی ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی ایران
فارغ التحصیل دومین دوره رسمی فلوشیپ جراحی زانو از بیمارستان شفا یحیائیان (دانشگاه علوم پزشکی ایران)
دوره تکمیلی بورسیه جراحی زانو از کشور اتریش
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جراح زانو
بهترین جراح
بهترین جراح زانو
بهترین جراح ارتوپد
بهترین جراح زانو تهران
بهترین فوق تخصص زانو
بهترین متخصص ارتوپدی تهران
بهترین جراح تعویض مفصل زانو
بهترین جراح تعویض مفصل لگن
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شما عزیزان میتوانید فیلمهای مستند از جراحیهای دکتر علی جهانسوز را در صفحه اینستاگرام ایشان مشاهده فرمایید.
آدرس صفحه اینستاگرام دکتر علی جهانسوز
instagram.com/dralijahansouz
عما رباط صلیبی و مینسک
۱۴۰۲/۰۹/۱۲عمل زانو دارم و هنوز عمل نکردم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶جراحی مینیسک زانو انجام دادم بسیار عالی بود و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱پارکی رباط
۱۳۹۸/۱۱/۰۸عالی بود حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹جراحی رباط انجام دادم عالی بودن تو کارشون
۱۳۹۸/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۶زانو درد داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۲۵بسیار دکتر خوش اخلاق و خبره ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۳جراحی مفصل
۱۴۰۱/۰۴/۲۴عمل پروتز زانو
۱۳۹۸/۱۰/۰۲عالی مشکل مفصل زانوی پسرم نتیجه خوب بود. عالی .
۱۴۰۳/۰۳/۲۱بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستن و با دلسوزی به بیمار هاشون رسیدگی می کنند
۱۴۰۳/۰۱/۲۸خوب بودن
۱۴۰۳/۰۲/۳۱عمل زانو
۱۴۰۲/۱۰/۰۲جراحی زانو داشتم،فوق العادس
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۸خیلی عالی هستند از نظر معلومات و برخورد با بیمار
۱۴۰۰/۰۹/۰۶تعویض مفصل زانوی مادرم بسیار عالی انجام شد و ایشان بسیار خوشرو و خوش اخلاقن
۱۳۹۹/۰۶/۲۳خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۲۶دکتر خوبی هستن بنده از ایشان راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸از طریق دوستان
۱۴۰۱/۰۷/۲۴قرار جراحی شم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷از دوستان خدمت ایشون رسیده. و رضایت کامل دارن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۹مشکل زانئ
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱فعلا یک جلسه ویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹مادر شوهرم تازه عمل تعویض مفصل کردن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹جراحی مینیسک داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عمل مینیسک و رباط صلیبی عمل کردم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عمل و تعویض مفصل زانو
۱۴۰۲/۰۶/۳۰بسیلر دکتر باتجربه و خوش برخورد بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار با حوصله و دلسوز و مهربان , ولی من هنوز پیششون عمل جراحی انجام ندادم فقط ویزیت شدم، انشالا این ماه انجام میدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۲فوق العاده
۱۳۹۹/۰۲/۱۵عمل acl
۱۴۰۲/۱۲/۱۱فقط یک بار مراجعه ادامه ندادم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عمل زانوی مادرم هنوز نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷مشکل در دست داشتم و درمان شد
۱۳۹۷/۰۹/۰۹معمولی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر حاذق.پر قدرت ..کارشون عالی.عالی عالی.خدا به دستاشون توان بده.
۱۴۰۳/۰۲/۲۱برای درد زانو در بیمارستان چمران مراجعه کرده بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶تعویض مفصل مادرمو انجام دادن و عااااااااالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵درد زانو وبسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳جراحی زانو چپ شدم ولی تا امروز یک سه هفته گذشته نمیتونم نوبت بگیرم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶همکار آتش نشان بنده راعمل نموده و بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷زانوی راست و نتیجه ی خوبی حاصل شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۹یکی از آشنایان دچار پارگی منیسک و رباط صلیبی بودن که با جراحی ایشون خوب شدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱سلام زانوی پدرم را عمل کردند و نتیجه بسیار عالی بود. الان برای زانوی دیگر میخواهند اقدام کنند. متشکرم از ایشان بروغنی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عمل زانو بود خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۹تعویض مفصل زانو
۱۴۰۴/۰۲/۰۶کارش بسیار عالی حرف نداردامتیاز20/
۱۴۰۲/۰۹/۲۱جراحی تعویض مفصل زانو
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵پرانتزی پاداشتم ودکتر جهانسوز عمل کردند.خداروشکرخیلی بهترم.دکتر جهانسوزبسیار خوش اخلاق وحاذق هستند. تنها مشکل گرفتن نوبت برای معاینه است که ازطریق سایت نوبت دهی حذف شده وتلفنهای مطب هم پاسخگو نیسنند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۴رباط صلیبی پای چپم پاره شد پیش دکترجهانسوز عملش کردم مجددا پاره شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷زانودرد
۱۴۰۲/۱۲/۰۲پزشک متخصص بسیار عالی و متبحر
۱۴۰۲/۱۲/۲۸سلام عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۸جراحی زانو
۱۴۰۱/۰۹/۱۴ایشان در
۱۴۰۴/۰۶/۱۶همسرم رو جراحی کردند و عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۳عالییست
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عمل زانو
۱۴۰۰/۰۶/۲۵مشکل زانو و پوکی استخوان
۱۳۹۹/۰۸/۲۰زانو درد،
۱۴۰۳/۰۳/۲۹کارشون واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵زانوم رو دکتر جهانسوز عمل کرده...جای هیچ بخیه ای نمونده ..زودتر از موعد راه رفتن رو شروع کردم...امیدوارم همیشه تنش سلامت باشه دکتر جهانسوز....شاهسون
۱۳۹۹/۰۸/۱۲عالی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۴زانو درد و جراحی بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۴بسیار حرفه ای دقیق و مجرب و مهربان و دلسوز تحت درمانشون هستم از جهت ارتروز زانو
۱۳۹۹/۱۲/۱۳دکتر بسیار با سواد و کار بلدی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۲۳فوق العاده دکتر خوب و باتجربه ایی هستند عمل استوتومی انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مشکل زانودرد داشتم و بهترم نسبت به قبل
۱۴۰۳/۰۲/۲۲بسیاردکتر خوب وحاذق و حرف گوش کن بیمار وباحوصله و مودب ومهربان بنده به نوبه خودم رای هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۶جراحی زانو خیلی خوب بودند
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عاااااااااالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶درد زانو و استخوان ران
۱۴۰۲/۱۱/۱۸معرکه کار درست
۱۴۰۳/۰۲/۳۱خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۱یک بار بابت درد کمر رفتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱جراحی تعویض مفصل زانو بسیار بسیار عالی انجام شده است.
۱۳۹۹/۰۲/۰۲عمل پروتز زانو داشته مادزم ودر حال درمان هستش
۱۳۹۹/۱۰/۰۶پارگی تاندون زانو بانتیجه رضایتبخش
۱۴۰۰/۰۴/۲۷سلام درد زانو
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دستم شکیته بود جراحی کردند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱امروز معالجه ام را شروع کردم بعدا نشر خواهم داد
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عمل رباط صلیبی عالی بود وراصیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عمل AcL زانوی چپ
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بعد از چند تا دکتر رفتن بالاخره ایشون مشکل منو به درستی تشخیص دادن، اخلاقشون عالیه و کاملا وقت میزارن برای بیمار
۱۴۰۴/۱۱/۲۱درد زانو قرار عمل کنن
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عمل ای سی ال انجام دادم با دکتر جهانسوز
۱۳۹۹/۰۳/۱۹مشکل زانو داشتم با عمل تعویض مفصل خدارو شمر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۶رباط صلیبی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲حاذق و عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۴فوق العاده دکتر خوبی هستن...بسیار با حوصله و با اخلاق و کاردرست
۱۴۰۲/۰۹/۱۴عمل Acl
۱۴۰۳/۰۲/۲۱ربات زانوی راستم پاره شده.دارو گرفتم.ورزشهای زانو انجام دادم.دردم کم شده مگر به پاهام فشار بیارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲زانو درد،
۱۴۰۳/۰۳/۲۹ایشون پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۳۱مینیسک زانو عمل کردم راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالیه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲زانو درد داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۲درد زانو و پارگی صلیبی که ایشان عمل کردند
۱۳۹۹/۰۴/۱۶فقط ویزیت شدم ولی تعریف دیگران خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۲۱سلام من دوزانو را پیش دکتر جهان سوز عمل کردم فوق العاده راضی هستم خدا خیر بده به دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۰۵یکبار مراجعه کردم و راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۰۹عالی هستن و من عمل رباط و مینیسک کردم پیش ایشون خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱جراحی زانو انجام دادم بسیار عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۰۲پدرم تعویض مفصل انجام دادن
۱۴۰۲/۱۲/۲۰جراحی پای مادر
۱۳۹۹/۱۱/۱۳درد ارتروز. مادرم از درمان توسط ایشان رضایت داره
۱۴۰۰/۰۳/۱۰مسنیسک زانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۵برای ویزیت مینسک زانوهام خدمتش رفتم ماشاالله به این پزشک حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۳۰مینیسک زانو عمل کردم پیش آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۱۴عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵تاندوم پا
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر بسیار خوبی هستش
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۳مرحوم پدرم تعویض مفصل زانو ،
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عمل پا
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۹عمل زانو
۱۴۰۰/۰۶/۲۹برخورد مناسب
۱۴۰۳/۰۹/۰۹دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵مشکل رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸درد زانو نتجه معالجات عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴برلی زانو رفتم خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳سلام مادر از درد زانو مشکل داشت بعد از عمل جراحی بسیار خوب شده ممنون هستم از آقای دکتر جهانسوز از من نظر امتیاز 100
۱۴۰۴/۰۳/۲۲مشکل زانو در حال درمان
۱۴۰۲/۰۶/۲۰دوستم برای عمل رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲رباط صلیبی و مینیسکم پاره شده بود. پیش ایشون جراحی کردم. کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۲۵فوق العاده هستن مادرم تحت نظرشون هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر خوبیه فقط هوله
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹عمل acl عالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲درد شدید زانو داشتم با قرص رفع شد پارسال باز امسال درد هام شدید تر برگشته
۱۴۰۰/۰۹/۲۰تعویض مفصل
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۸پی تی تی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۸کارش عالی وبینظیر
۱۳۹۹/۱۰/۲۹مشکل زانو ی چپ که برطرف شد و حالا مشکل زانو ی راست
۱۴۰۱/۰۵/۰۴سلام و درود خدمت شما استاد جهانسوز که دیگه صد هزار ماشاالله تکه
۱۴۰۳/۱۰/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۴نوبت عمل زدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹در کل باید گفت کارش درسته
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عمل زانو
۱۴۰۱/۰۵/۱۶مشکل زانو
۱۴۰۳/۰۲/۰۲آرتروز زانو،، تعویض مفصل
۱۳۹۹/۰۵/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴سلام در رابطه با جناب دکتر جهانسوز عالی بود ایشون دکتر حاذق و با حوصله و مهربانی هستند، مشکل زانو و ساق که بزودی نزد ایشون برای عمل خواهم رفت
۱۴۰۱/۰۳/۰۸چند بار ویزیت شدم پیش ایشون دکتر خوب وبا تجربه ای است
۱۴۰۴/۰۵/۱۶معرفی کرده
۱۴۰۳/۱۱/۰۸زانو درد،
۱۴۰۳/۰۳/۲۹تعویض مفصل زانو برای مادرم بود که به لطف خدا و مهارت آقای دکتر خوب انجام شد بعد از گذشت دوماه خداروشکر خوبه ایشالا برای زانوی بعدی هم میخوایم مراجعه کنیم اخلاق و برنامه ریزی هم عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عمل زانو پا
۱۴۰۲/۰۸/۰۸پزشک حاذق
۱۴۰۳/۱۰/۲۲من از آقای دکتر بسیار راضی هستم ایشان دکتری متعهد و دلسوز هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰جراحی زانو
۱۳۹۹/۱۲/۰۹جراحی زانو
۱۴۰۲/۰۷/۱۰پارگی رباطaclو توسط ایشون جراحی کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عالی هستن آرتروز زانو دارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار عالی و خبره،رباط صلیبی عمل کردم بسیار راضی ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۱پزشک بسیار حاذق و با تجربه ای هستند و من که چندین دکتر گفته بودن که باید زانوم عمل بشه ، ایشون با دو دوره دارو و ورزش سلامت و به من برگردوندن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عمل زانو
۱۴۰۳/۰۹/۱۹جراحی بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷جراحی مچ پا انجام دادن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱مهربان و متعهد
۱۴۰۰/۰۷/۱۷جراح زانو
۱۴۰۳/۰۳/۰۱ایشون عمل زانو برا مادم انجام دادن واقعا نتیجه عمل خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹دکتر بسیار عالی وکاربلد
۱۳۹۹/۰۲/۰۲جراحی رباط صلیبی،راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر فوق
۱۴۰۴/۰۱/۳۰باسلام ، درد زانو ، تشخیص عالی و نتیجه خوب.
۱۴۰۰/۱۱/۲۵سلام من مشکل پارگی مینیسک زانو داشتم اصلا نمیتونستم راه برم وورزش کنم با سه جلسه مراجعه کاملا خوب شدم بیشتر فیزیوتراپی و انواع ورزش دادند الان الحمدلله میتونم حتی باشگاه برم و ورزش کنم خدا ایشالله بهشون توفیق روزافزون خدمت عطا فرماید
۱۴۰۱/۰۲/۲۷بهترین هستند در تشخیص و کار خود
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۳عالی در حال درمان هستیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۹زانو ..منجر به درمان در حال حاضر نشد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳بسیار دکتر زبر دستی هستن، بنده جراحی رباط all,acl و مینیسک پیش ایشون انجام دادم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۶هم مینیسک هم رباط صلیبی زانوی چپم توسط دکتر عمل شد بسیار خوش اخلاق و کاربلدو حرفه ای
۱۴۰۰/۱۱/۰۷فوق العاده
۱۴۰۲/۰۸/۱۸بسیار دکتر خوبی هستند .
۱۴۰۳/۰۴/۰۷جراحی مینیسک
۱۴۰۳/۰۸/۱۹درد زانو داشتم و علیرغم همه پزشکان که عمل تجویز میکردن، ایشون با قرص درمان کردن
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۳حج راحتی مینیسک و رباط پا
۱۴۰۳/۱۰/۱۱آرتورز زانو
۱۴۰۳/۱۰/۰۲معمولی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷پارگی میپیسک زانو
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۳عالی و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۵/۰۳مادرم عمل زانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی و متبحر
۱۴۰۰/۱۰/۳۰جراحی دست
۱۳۹۹/۱۲/۱۳سلام زانو درد داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵بسیار با اخلاق هستند و به تازگی رباط صلیبی ام را پیش ایشون جراحی کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خوب بود عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷پارگی رباط
۱۴۰۱/۰۶/۱۳جراحی استئوتومی(انحراف زانو)انجام دادم از عمل راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰تشخیص و جراعی ایشون عالی هستش
۱۴۰۲/۱۲/۱۱زانو درد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹پای پسرم مشکل دارد فعلا در حال درمان هستیم ولی برخودشان عالی است
۱۳۹۹/۰۸/۲۰دکتر حاذق و خوبی هستن و دقیق معاینه میکنن تشخیصشوک هم خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۱۳بنده رباط عمل کردم مجموعا راضیم ولی باید بعد از یک سالی ک گذشته دوباره ویزیت بشم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴پارگی ACL
۱۴۰۲/۰۸/۲۴سلام .مادرم رو ویزیت کرده بود .و الان خودم مشکل زانو دارم و چون از قبل شناخت داشتم میخوام ویزیت بشم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۹ساییدگی زانو داشت مادرم کامل درمان شدن با دارو
۱۳۹۹/۱۱/۱۸تشخیص درجه یک
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۰۳پیش ایشون عمل acl کردم و واقعا از عملم راحتم و دوران نقاهت کمتری داشتم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲کیست زاتو داشتم و خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۶انسانی شریف و بامروت که بی مورد اقدام به جراحی نمی کنن.
۱۳۹۸/۱۲/۱۲باسلام عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲خوب هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۱پارگی رباط pcl دارم باید بزودی ایشون عمل کنند دکتر خیلی خوبی هستند.
۱۴۰۱/۰۹/۲۶آسیب دیدگی مینیسک زانو
۱۴۰۱/۰۷/۱۶پدرم بیمارایشان بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۵جراحی رباط acl و مینیسک
۱۴۰۲/۱۰/۱۶کمر درد و خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۰عمل زانوی پای راست عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۵کمر درد
۱۴۰۳/۰۳/۲۲ایشان دکتری بسیار دلسوز کاربلد و بسیار خوش اخلاق هستند چند سالی هست به طور خانوادگی در خصوص مشکلات ارتوپدی به ایشان مراجعه میکنیم و خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۰جراحی رباط صلیبی ،نتیجش عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۰۹/۱۰فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عمل زانو
۱۴۰۰/۰۷/۰۵سلام دکتر خوبی هستن ولی خیلی بی اعصاب وبد رفتار هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مشکل زانو دارم ولی هنوز دوره درمانم تمام نشده
۱۳۹۹/۰۳/۰۸زانو درد
۱۴۰۴/۰۱/۱۴جراحی زانو هر رو پا با هم بینظیر هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عملزانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عالی بدون عمل درمان شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱من پای چپم توسط ایشان تعویض مفصل شده
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۰بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۹مادرم عمل زانو کرده وپروتز گذاشتن وهمه چی عالی پیش رفت وکارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عمل تعویض مفصل زانو انجام شد.
۱۴۰۰/۰۹/۲۰سلام یکی از دوستان من مریض شما در شهر اندیشه بود از شماراضی است ومنو معرفی کرد خدمت شما
۱۴۰۰/۰۴/۲۸تعویض زانو
۱۳۹۹/۱۱/۱۳سلام ، بازوی راست مادرم رو عمل کردن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عمل زانو نتیجه خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خیلی ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۵/۲۵