این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس: تهران، (Tehran)
بیمارستان سلامت فردا، خیابان اشرفی اصفهانی،
خیابان ناطق نوری پلاک چهل ۴۰،
کلینیک واiقع در طبقه اول بیمارستان میباشد.
دوشنبه ها (ساعت ۷ الی ۹ شب)
***(حداکثر زمان کنسلی باابت جهت عودت وجه،
تا ۲ روز قبل از نوبت شماست) .***
مبلغ ویزیت ششصدهزار تومان میباشد.
تاخیر حضور شما, و نتیجتا درصورت نبودن پزشک،
عودت وجه ندارد.,, لطفا فقط از این سایت نوبت بگیرید و
و فقط به آدرس اعلام شده در همین سایت مراجعه نمائید.
متشکرم.
آدرس: تهران، (Tehran)
بیمارستان سلامت فردا، خیابان اشرفی اصفهانی،
خیابان ناطق نوری پلاک چهل ۴۰،
کلینیک واiقع در طبقه اول بیمارستان میباشد.
دوشنبه ها (ساعت ۷ الی ۹ شب)
***(حداکثر زمان کنسلی باابت جهت عودت وجه،
تا ۲ روز قبل از نوبت شماست) .***
مبلغ ویزیت ششصدهزار تومان میباشد.
تاخیر حضور شما, و نتیجتا درصورت نبودن پزشک،
عودت وجه ندارد.,, لطفا فقط از این سایت نوبت بگیرید و
و فقط به آدرس اعلام شده در همین سایت مراجعه نمائید.
متشکرم.
یازده سال پیش لگن و شانه برادرم را عمل کرد و دیروز اومدیم اصفهان برای عمل دیسک پدرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴کمر مادرمو عمل کردن کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۱سلام بسیار عالی ابتدا معاینه و تشخیص را به خوبی انجام میدهد .و بر اساس نتیجه آن اقدام مینماید
۱۴۰۲/۱۱/۲۶گچ گیری پا
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عمل جراحی دیسک کمر داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عمل دیسک و تنگی کانال نخاع در تهران انجام دادن و مادرم خیلی دعاگوی آقای دکتر هستند تشکر میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲تازه ویزیت شده ام و دوره درمان را شروع کرده ام بنظرم بهترین دکتری هستند که تا الان برای مشکل پشت پاشنه و درد زیاد پاشنه مراجعه کرده ام
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عمل دیسک گردن داشتم عالی بودن.. سپاس
۱۴۰۴/۱۱/۱۰فوق العادست. حراحی cts دست مادرم رو انجام دادن والحمدلله عالی بود. حوان،پرانرژی و ماهر توزمینه جراحی خصوصا ستون فقرات
۱۴۰۲/۱۱/۲۸مادرم عابر پیاده بودن تصادف کردن و در بیمارستان خاتم الانبیا تهران توسط دکتر فرزین نیا عمل بسیار موفق شدن و ما در این روزهای عاشورایی با توسل به امام حسین عزیزم این دکتر عزیز را خدا و امام به ما دادند
۱۴۰۱/۰۵/۱۷عمل تعویض مفصل دو زانوها
۱۴۰۰/۰۸/۱۷سلام علیکم مشکل دیسک گردن داشتیم. ایشان با تخصصی که داشتند عمل کردند و کارشون فوق العاده بود. دکتری با تخصص و با اخلاق و با شخصیتی هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دست شفابخش آقای دکتر فرزین نیا را میبوسم
۱۴۰۱/۰۶/۰۴مشکل درد کمر.تشخیص بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دیسک خواهر شوهرم را عمل کرد وقتی تو بیمارستان بالا سرش بودم همه تختها و بقیه بیمارها تعریف میدادن از دکتر فرزین نیا
۱۴۰۰/۱۱/۰۴رضایت کامل از عمل سیمان مهره کمر
۱۴۰۱/۰۶/۱۱دستش سبک و خوبه الان یازده ماه از عملم میگذره ما فامیلی کار دکتر فرزین نیا را قبول داریم ممنون
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۷آرتروز و بهبودی نسبی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵با عرض سلام و درود فراوان همسرم مشکل مفصل لگن داشتن در آذر ماه مورد عمل جراحی توسط آقای دکتر قرار گرفتن بعد از گذشت چند روز واقعا بهتر هستن ممنون آقای دکتر عمل قبلی لگن ایشون که توسط یک دکتر دیگه انجام شده بود مشکل افتادگی مچ پا ایجاد شده بود ولی الان به لطف خدا و آقای دکتر چنین اتفاقی نیفتاد خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۹/۳۰من بار اول برای کمرم مراجعه کرده بودم و ایشون دکتر با اخلاق و با حوصله وخیلی با تجربه هستن و من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷مربوط به دوازده سال پیش جراحی لگن و زانو دکتر فرزین نیا راضیم و الان میاییم برای کمر دخترم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹من ۴ سال مریض ایشونم عمل کردم ولی هنوز تحت درمان هستم میسیرم به مطب دوره وبرای ویزیت ومعاینه کلی هزینه میدم کاش زودتر درمان شم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۹/۰۶درحال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۰جراحیستونفقراتداشتمکارشونعالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۴تشخیص درست و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴هزینه خرید تاندون مصنوعی نداشتم و آقای دکتر فرزین نیا قبول کردن که دوتا عمل همزمان انجام بده و از زیر زانوی دخترم برداشت و به زانوی من پیوند زد.خیلی راحت زانوم خم و راس میشه. ممنونم. فاطمه سلطانی 53 ساله
۱۴۰۰/۰۸/۱۲آقای دکتر مثل پسرم محجوب و دوست داشتنی ماشالله
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دکتر با اصالت و پنجه طلا
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶بسیار عالی و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸جواب ام ارای دارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دوره ی مداوا
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸دکتر صبور و مهربان
۱۴۰۲/۰۵/۰۹مشکل ستون فقرات
۱۴۰۱/۰۵/۰۷آرتروز زانو،عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵شش ماهه عمل زانو راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴مشکل من این است که بعداز عمل پیدا کردن ایشان برایم معضل بزرگی روده است
۱۴۰۴/۰۶/۱۱هنوز نتیجه
۱۴۰۰/۰۶/۰۹مشکل استخوان اضافه مچ پای پسرم که دکترلطف کردگچ گرفت ومشکل برطرف شد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عوض کردن مفصل لگن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی هستند جهت تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۰۹/۲۴درحال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۲۶دفعه قبل رسیدگی در مطب بسیار محترمانه بود وقبل از عمل هر چی تماس گرفتم جواب دادن به سوالهام و الان بعد از عمل همینطور و بخیه جای عملم خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بنده عمل بازسازی رباط صلیبیaclتوسط دکتر انجام دادم و خیلی از کارشون راضی ام خدا عمر بابرکت بهشون بده
۱۴۰۰/۰۷/۲۶فعلا ب در مرحله ام آر آی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵برای مادرم عمل ستون فقرات انجام داد و بسیار موفقیت آمیز بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶کمردرد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر فرزین نیا مادرم را عمل سنگین فیوژن کمر انجام دادند و من امروز تونستم دکتر را ببینم خیلی خوش برخورد و با شخصیت هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱نتیجه عملم بعد از هشت ماه خوبه و بدون درد هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲فعلا مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۶/۲۰2بار ویزیت شدم و راضی بودم پسفردا عمل دیسک دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بنده یکبارپیش ایشان مراجعه کردم برای مشاوره رفتار ایشان عالی و محترمانه بود و به همه سوالات جواب ادند
۱۴۰۱/۰۶/۱۹جراحی شصت دست و پیوند عصب
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتربسیارخوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار دکتر حاذق خوب و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۴/۰۴/۱۴ارتوپد زانو
۱۴۰۲/۰۵/۲۶عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۲۸مادرم عابر پیاده بودن تصادف کردن و در بیمارستان خاتم الانبیا تهران توسط دکتر فرزین نیا عمل بسیار موفق شدن و ما در این روزهای عاشورایی با توسل به امام حسین عزیزم این دکتر عزیز را خدا و امام به ما دادند
۱۴۰۱/۰۵/۱۷خیلی عالی بودن تشخیص دقیق و بسیار مهربان
۱۴۰۲/۱۲/۱۰دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۲/۱۱در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۱۲دیسک داشتم خیلی خوب عمل کردن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴هنوز جواب آ زمانش هایم را نبرده ام
۱۴۰۰/۰۹/۱۶معجزه ستون فقرات و کل استخوان درد و عضلات و از خدا میخوام از ایران نره
۱۴۰۱/۰۵/۲۵دکتر معتبر و کارشون بینظیره
۱۴۰۱/۰۵/۱۷دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۶/۲۳پای پسرم استخوان اضافه داشت گچش گرفت دکتر.
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار عالی خدا هرچی میخواد بهشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۲۶تا الان خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳شکر خدا راضیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴پارگی دیسک داشت شوهرم و پیش آقای دکتر عمل کرد الان خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۲۸یک مرتبه مراجعه کردم برای مشکل کمر و ام آر آی نوشتن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۵عالی دست دخترم در رفته بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مشکل کمر الحمدلله خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۸تهران برای ارتوپدی و جراحی فقط ایشان را قبول دارم
۱۴۰۱/۰۹/۰۴یه بار ویزیت شدم ام آر آی و آزمایش خونم آماده شده نوبت میخوام
۱۴۰۰/۱۰/۲۳یک جلسه مراجعه کردم هنوز درمان نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عمل جراحی لگن برای مادرم انجام دادند و تعویض مفصل ، رضایت داریم .
۱۴۰۰/۰۹/۲۸در حال معالجه
۱۴۰۰/۰۶/۰۶تنگی کلانال نخاعی درحال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۸پس فردا عمل دیسک و تنگی نخاع دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶دوسال پیش تا الان بیماری کیفوز پسرم تحت درمان ایشان است و غوز خیلی کم شده
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عمل جراحی و تعویض مفصل مادرم را انجام دادند ، کارشان عالیه و رسیدگی میکنند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عمل دست راست
۱۴۰۰/۰۹/۳۰کمر درد
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۱/۱۰با سلام و احترام بسیار درجه یک هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۹قرار عمل دارم شنبه
۱۴۰۱/۰۴/۱۶از عراق میآییم ایران جراحی و تشخیص دکتر سعید فرزین نیا عالی است بیمار هارون الفاظ رضایت کافی داریم و همه ما راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۴در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱کمر درد داشتم فعلا ام ار ای نوشتن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶درد گردن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳دوره ی درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بهترین فوق تخصص جراح ستون فقرات فقط و فقط دکتر سعید فرزین نیا هست و بس
۱۴۰۱/۰۷/۱۲امیر حسن احمدی چهل و سه ساله از آبادان عمل دیسک در اصفهان توسط دکتر سعید فرزین نیا دوسال پیش انجام دادم و مثل اینه که از بدو تولد تا کنون مشکل کمر و درد نداشته باشم اینکه چطور میتونم تشکر کنم خودمم نمیدونم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲فعلا راضیم سه ماه پیش عمل دیسک کمر داشتن فعلا درد ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بهترین دکتر خوش اخلاق وکارش عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مشکل ستون فقرات داشتم و ایشان بسیار خوب تشخیص دادن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱سلام واقعادکترعالی هستن وکمک زیادی به من کردن
۱۴۰۲/۰۴/۲۴هزینه خرید تاندون مصنوعی زانو نداشتم و دکتر لطف داشتن دو عمل برام انجام دادن و از پشت زانوی دخترم برداشتن و به من پیوند زدن و الان خیلی خوب راه میرم و زانوم خم و راست میکنم ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۹/۱۶کمر درد دارم در ناحیه میانی و پایینی. فعلا MRI انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خوش اخلاق وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹تازه عمل کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر خیلی ماهر
۱۴۰۰/۱۲/۰۳سلطان عمل دیسک و نخاع
۱۴۰۰/۱۱/۰۸با تجربه و خیلی بی دردسر عملم کرد واقعا دکتر حرفه ایی هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۳کیست عفونی درستون فقرات داشتم وقراره توسط اقای دکتر عمل بشم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷من یک بار رفتم مطبش که خیلی درد کمرداشتم دکتر خیلی با حوصله ومهربون هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۳آرتروز زانو
۱۴۰۰/۰۹/۰۷هشت سال پیش سرباز بودم از تخت افتادم دکتر فرزین نیا رایگان توی مطبش تو بندر زانوم را جا انداخت توی یکدقیقه. قبلش آمبولانس منو برد بیمارستان میخواستن عملم کنن این خاطره خوش برسد به دست دکتر فرزین نیا چاکرتم دکتر جان
۱۴۰۰/۱۰/۰۳اصطلاح فوق تخصص واقعا برازنده ایشان هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹یبار رفتم خوب نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸اومدیم تهران ویزیت شدیم و برای خاله ام نوبت عمل دادن ولی برای من فیزیوتراپی تجویز کردن و همونطور که از دکتر همه تعریف میدن واقعا هم مؤدب و کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عمل کانال نخاعی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹نوبتهاشون طولانی ولی درمان عالی آقای دکتر و پرسنل خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خوب هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۴