دکتر بسیار با شخصیت و عالی/ تجویز عالی/ دقت عالی/ تشخیصشون فصل الخطاب
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
واقعا دکتر قریشی عالی هستن.پسرم عمل کردن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
عمل داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
مشکل در پشت ساق پا داشتم راهنماییهای ایشان خیلی در حل مشکل کمکم کردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
یکی از بهترین استادان با تجربه می باشند که تمام مریضا شون راضی هستند بشرطی اطرافیان اجازه بدهند که دکتر رو ببینن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
درد کمرو زانو دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
ایشون پزشک حاذقی هستن و مشکلم حل شد خداروشکر
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
بسیار ح
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
دست شفاعت همکارآن همه بیست
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
عمل جراحی برای گداشتن پروتز استخوان ران به داخل لگن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
خوب هست تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
بسیار عالی مشگل لگن و دیسک کمر داشتم کاملا دردم افتاده و بسیار بیماری ام بهبود پیدا کرده ممنونم ازشون️️️
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
در رفتگی مادر زادی داشتم بهترین جراحاتی رو انجام دادند.
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
دکتر توانمند و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
ایشون عالی هستند .با حوصله .با تجربه .
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بسیار دکتر خوب و حاذقی هستن فقط تنها مشکل گرفتن نوبت ویزیت از بیمارستانه وگرنه واقعا بی نظیرن
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
سلام دوستان من دچار تصادف شدید شده بووم و در بیمارستان اختر به لطف دکتر قریشی و همکارانش رو ب بهبودی هستم و کار دکتر در ایران نظیر ندارد و بسیار عالی میباشد
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
بند لگنم ارنج کتفم دکتر قریشی عمل کرده خیلی خیلی عالی ممنونم ازش
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
عمل لگن انجام دادم سال 98 و بسیار راضی بودم .هم اخلاق و رفتار خوب هم تشخیص و درمان درست .
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بسیارعالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
جراحی هیپ
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بسیار با تجربه و کاربلد در رشته تخصصی خودشان بی نظیر هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
بسیار پزشک متبحر، کار بلد،خوش اخلاق و انسانی شریف میباشند،عمرشان بلند
آقای دکتر یک جوان بااستعدادهستند ومن از عملی که ایشان برام انجام دادن خیلی راضی ام در پناه خدا باشند
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
خدمت سرور گرانقدر جناب آقای دکتر قریشی عرض ادب و احترام دارم .. خوشحالم که ویزیت آقای دکتر قریشی شدم
دکتر انسانی فهیم با اخلاق وبسیار محترم برای بیمارانی که به ویزیت ایشان در می آیند هستن و بنده یکی از آنها هستم دکتر قریش بسیار با درایت .با حوصله و بسیار دقیق معاینه میکند انشاالله همیشه سالم و تندرست باشن و جا دارد از منشی توانای آقای دکتر هم تشکری کرده باشم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
خیلی عالی است. تعویض مفصل لگن بابام بود. بسیار موفقانه انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
فعلا نظری ندارم.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
واقعان بی نظیر و کار بلد هستن خدا ازشون راضی باشه وخیلی خیلی به بیمار توجه میکنه حتی بعد از جراحی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
استاد بزرگ و نامدار دکتر سید محمد قریشی معجزه گری هستن که شفا و برکت تووجودشون و در ذاتشون نهادینه شده ایشون علاوه بر تبحر و مهارت و علم وتخصص بالا و به روزشون انسانی با وجدان کاریه فوقالعاده و دقیق هستن ، تویه سه عملی که من از ایشون دیدم به جز معجزه لفظ دیگه ای نمیتونم بکار ببرم از خداوند متعال برای ایشون طول عمر و سلامت و شادکامی خواستارم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
هنوز نوبت عملم نرسیده
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
درد لگن داشتم
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
سلام،دو عمل روی پای راست داشتم.هیپ و فمور.
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
بسیاردکتردقیق وحاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
نمیدونم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
فوق العاده با سواد و خوشب خورد تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۵
تزریق درلگن بسیار اثر بخش
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
دکتر خیلی خوش اخلاق وخولیه من خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
استخوان سیاه
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
پزشک خوش اخلاق و حاذق هستند. چندسال درد ناحیه هیپ داشتم با یکبار ویزیت و توصیه های ایشان، بدون عمل جراحی و حتی بدون مصرف دارو درمان شدم. خدا نگهدار شان باشد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
آرتروسکوپی.تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
مشکل لگن و در انتظار عمل تعویض مفصل
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
جراحی مفصل ران و نتیجه فعلا عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
عالی بهترین
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
سلام و روزبخیر
من ندا هستم مچ پای راستم در تصادف بشدت اسیب دیده و خورد شده بود از دو ناحیه و خداروشکر میکنم که اقای دکتر قریشی معجزه کردند و عملم کردند الان با اینکه دوماه از عملم گذشته توانستم دوباره بایستم. ایشان دکتری حاذق مهربان و دلسوز هستند و هربار میدیدمشان قوت قلب و ارامش میگرفتم انشاالله همیشه سلامت و پاینده باشند.
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
هم تشخیص وهم درمان عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
جراحی لگن
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
کوفتگی مچ پا
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
مادرم تعویض مفصل لگن انجام داد خدا به عمر و زندگیش برکت بده
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
خوب عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
دیسک کمر و بهبود حال جسمانی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
از کمر تا زانو ها عمل شده
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
جراحی پروتز لگن انجام دادم دربیمارستان اختر
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
جراحی توتال هیپ
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
ایشان عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۲
بسیار خوش انرژی و کاردان هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۵/۲۵
کشیدگی رباط پاشنه پا بنده را دمان عالی نموداند
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
آقای دکتر بسیار خوشبرخورد و با دانش هستند؛ منشی هم باحوصله و برخورد خوب پاسخگوی بیماران بودند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بهترین دکتر در عمل هیپ است.
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
با سلام دوستم به خاطر مشگل سیاهی سر لگن اومده بودن و من برای برادرم که این مشگل رو داره میخوام
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
بسیار با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
عالییییی
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
خداروشکرجراحی خوبی داش
۱۴۰۱/۰۶/۱۸
لنگش با تشخیص پوکی استخوان گذرا که خیلی بهتر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
پارگی تاندم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
خوب
عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
جراحی ران و زانو
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
بسیا عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
من برای تعویض مفصل مراجعه کردم ولی هنوز انجام ندادم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
با سلام
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
سلام امدادی هستم حدود ۳ سال پیش در بیمارستان بهمن توسط دکتر قریشی و جزایری عمل تعویض پروتز لگن انجام دادم ولی الان ۲ الی ۳ روز صدا جیر جیر می دهد. نمیدانم مشکل از پروتز هست یا زانو واقعا نمیدانم چکار کنم .
لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
سلام بسیاردکترعالی کاردرست وخداشناسی هستند ورودستش نیست
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
واقعا عااااالی بنده رو تعویض مفصل لگن کردن بسیار عالی مثل اینکه تازه از مادر متولد شدم اصلن دیگه درگیر دردها و لنگیدن قبل از عمل نیستم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
خوب بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
دکتر فوق العاده یی هستن برای برداشت خال اقدام کرده بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
مشکل پا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۶
ایشون عااالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
فعلا هیچی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
جراحی دست بستگان کاملا سالم هست
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
جراحی هیپ و لگن
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
بنده استخوان لگنم مشکل داشت ودکتر قریشی درمان کردند ایشون یک دکتر خوب وفوق تخصص هستن بنداز ایشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
مامانم عمل تعویض مفصل هیپ داشتن.
یعتی هرچی از اخلاق مداری دکتر و انسان بودنشون بگم کم گفتم.به قدری تو کارشون حاذق هستن که خدا میدونه،امیدوارم هرچی خوبی و خوشی هست نصیبشون بشه
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
جراحی زانو
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
دیسک کمر و گردن و انحراف ستون فقرات، به بهترین شکل درمان شدم و به همه توصیه می کنم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
جراحی شدم بیمارستان اختر
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
عالی
بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
جراحی استخوان فمور پای چپ مادر
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
عالی دکتر رو دستش نیومده
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
یک بار مراجعه کردم که هنوز مشکلم حل نشده
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
بسیار خوب و مجرب
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
جراحی سرشانه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
عمل تعویض مفصل داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
دکترواقعا حرفه ای محترم با شخصیت
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
یعنی بهترین دکتری که طی زندگیم دیدم دکتر قریشی بوده
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
کف پا دچار خرد شدگی استخوان شده بود پین و پیچ کردن
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
جراحی باجناق
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
عالییی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
بنده توسط ایشان جراحی تعویض مفصل لگن شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
جراحی شفت فمور و گردن فمور شدم و کاملا راضی ام از ایشون خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
بهترین
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
جراحی هیپ مادرم داشتندوواقعاتوکارشون حرفا اول رومیزنن
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
جراحی زانو
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
دکتر فو العاده
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دکتر فوقالعاده ای هستن . خیلی خوب تشخیص دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
نوبت برای کف دست داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دررابطه با لگن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
استاد بزرگ ارتوپدی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
هنوز نتیج
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
عمل لگن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
بسیار بادانش وعلم روز دنیا وهمه مهمتر باروحیه بالا که به مریض میدهند وخوش رو .موسوی بابل
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دکتر خوبی هستند و با درمان بدون عمل جراحی من را از یک عمل جراحی سخت نجات دادند و الان عالی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کمر درد و پا درد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۳۱
واقعا عااااالی بنده رو تعویض مفصل لگن کردن بسیار عالی مثل اینکه تازه از مادر متولد شدم اصلن دیگه درگیر دردها و لنگیدن قبل از عمل نیستم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
ام آر آی نوشتند
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
جرتحی لگن. فعلا به تجویز دکتر انجام ندادم
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
عالی عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
با سلام بنده درد و التهاب در ناحیه لگن و مفصل هیپ داشتم که خدمت دکتر رسیدم و ایشان کمک کردن تا بهبود کامل پیدا کنم،واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
سلام بنده چند سال پیش آقای دکتر قریشی عمل لگن برام انجام دادن ا عالی ک هیچ دکتر ارتوپد در شهرستان ساوه باور نمیکردن ک این عمل در ایران انجام شده ...
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
با توجه بی اینکه ایشان به نوعی با بنده همکار هستند و تعریف ایشان را از همکاران دیگرم شنیدم معتقدم یکی از پزشکان خوب ایران هستند و در جراحی هیپ و لگن بهترینتد
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
جراحی لگنلگن
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
عالی بود ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
دکتر خیلی
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
ماه پیش من جراحی پاه شده ام فعلا پین پاهام کشیدم ۲ روزه راه میرم پام پندیده
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
فعلا در مراحل اولیه درمان هستم پس نظر قطعی ندارم
۱۴۰۲/۰۵/۱۷
نوبت تعویض مفصل لگن ولی فعلا انجام نشده
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
پیگیر دستورات دکتر برای مشخص شدن بیماری هستم
ولی برخورد پزشک و خانم منشی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
بهترین و عالی در تخصص خود و جراحی
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
فقط معاینه
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دکتر عالی بینظیر در حرفه خودشون بسیار باشخصیت با ادب و پر فهم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
عاااالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۵
درد لگن.برام دارو نوشتن خیییییلی سرگیجه میگیرم با داروها
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
خودشون رو سر بیمار نمیادو دستیاراشون که خیلی هم وارد نیستن میان و این خیلی بده
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
پا دخترم شکیته بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
من ویزیت شدم و چون مشکلم به کمر مربوط میشد و لازم بود جراحی کنم ایشون پزشک مربوطه رو معرفی کردن و لازم هست ذکر کنم بسیار دکتر محترم و خوش رفتار هستن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
عالی بهترین هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
مشکل کمر و هیپ
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
عالی در عالی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
دکتر فوقالعاده حاذق،مهربون،با شخصیت،تشخیص عالی،عمل موفقیت آمیز بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
سلام
من اولین بار توسط آقای دکتر قریشی ویزیت شدم
ایشان پزشکی فوق العاده محترم ، باحوصله و به معنای واقعی با شخصیت میباشد.
چرا که در بدو ورود هر بیماری به احترام بیمار از جای بلند میشدند
و در پایان ویزیت ،مجدد بیمار را بدرقه میکردند.
من به شخصه از هیچ پزشکی همچین رفتاری ندیدم.
با حوصله به توضیحات من گوش میکردند.
و با اولین ویزیت ایشان مشکل و درد زانوی بنده بعد از دو روز تسکین پیدا کرد
همینطور وظیفه دارم ،از خانم منشی ایشان نیز تشکر کنم، چرا که با بیماران خوش برخورد و مهربان بودند ، و نسبت به مشکل بیمار درک داشتند، طاهره کشانی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
پدرم را عمل کردن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
دکتر را در بیمارستان آشنا شدم
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
رفتار خیلی خوب. ب بیمار امید میدن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
عمل جراحی داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
عالی فقط
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
جراحی هیپ و لگن
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
دکتر بسیار حاذق، باهوش و با انصاف.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
پدرم مشکل لگن داشتند . توسط دکتر عمل شدند و راضی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
دکتر بسیارخوب وماهر
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
فعلاهیچی
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
از دوستانمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
عالیه ازهمه لحاظ
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عالییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
معجزه میکنه
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
فمور سر لگن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
درجه یک
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
آرتروز شدید لگن، وقرار شد کهمقدمات عمل جراحی را انجام دهم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
دکتر فوقالعاده حاذق وتوانمدی هستن پیششون جراحی دست انجام دادم
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
لگنم رو عمل کردن. بسیاااار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
از هر نظر عالی نتیجه جراحی بسیار عالی و کادرو منشی بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
مشکل زانو درد
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
من هر دو دستم خورد شده بود و دکتر به بهترین حالت ممکن عمل کردن که حتا رد بخیه روی دست مشخص نیست
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
پسرم آرش عمل پاش داشت خیلی خوب انجام شده است
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
من از دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
خوب وعال
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
انقدر خوب عالی هستش ک دکتر قریشی نباشه من هیچ وقت پام رو عمل نمیکنم انقدر خوب هستش هیچی پیدا نمیتونم بکنم بگم
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵فعلا دستم درد میکنه
۱۴۰۱/۰۶/۲۰عالی نمونه بهترین
۱۴۰۱/۰۹/۲۸واقعا دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۸دکتر بسیار با شخصیت و عالی/ تجویز عالی/ دقت عالی/ تشخیصشون فصل الخطاب
۱۴۰۳/۰۶/۱۵واقعا دکتر قریشی عالی هستن.پسرم عمل کردن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عمل داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸مشکل در پشت ساق پا داشتم راهنماییهای ایشان خیلی در حل مشکل کمکم کردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۸یکی از بهترین استادان با تجربه می باشند که تمام مریضا شون راضی هستند بشرطی اطرافیان اجازه بدهند که دکتر رو ببینن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴درد کمرو زانو دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ایشون پزشک حاذقی هستن و مشکلم حل شد خداروشکر
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار ح
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دست شفاعت همکارآن همه بیست
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عمل جراحی برای گداشتن پروتز استخوان ران به داخل لگن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱خوب هست تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷بسیار عالی مشگل لگن و دیسک کمر داشتم کاملا دردم افتاده و بسیار بیماری ام بهبود پیدا کرده ممنونم ازشون️️️
۱۴۰۲/۰۴/۲۲در رفتگی مادر زادی داشتم بهترین جراحاتی رو انجام دادند.
۱۴۰۰/۱۲/۰۶دکتر توانمند و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴ایشون عالی هستند .با حوصله .با تجربه .
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار دکتر خوب و حاذقی هستن فقط تنها مشکل گرفتن نوبت ویزیت از بیمارستانه وگرنه واقعا بی نظیرن
۱۴۰۱/۰۳/۰۱سلام دوستان من دچار تصادف شدید شده بووم و در بیمارستان اختر به لطف دکتر قریشی و همکارانش رو ب بهبودی هستم و کار دکتر در ایران نظیر ندارد و بسیار عالی میباشد
۱۴۰۳/۰۳/۱۹بند لگنم ارنج کتفم دکتر قریشی عمل کرده خیلی خیلی عالی ممنونم ازش
۱۴۰۲/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۹عمل لگن انجام دادم سال 98 و بسیار راضی بودم .هم اخلاق و رفتار خوب هم تشخیص و درمان درست .
۱۴۰۳/۰۴/۱۲بسیارعالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵جراحی هیپ
۱۴۰۲/۰۱/۱۴بسیار با تجربه و کاربلد در رشته تخصصی خودشان بی نظیر هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۰کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار پزشک متبحر، کار بلد،خوش اخلاق و انسانی شریف میباشند،عمرشان بلند
۱۴۰۳/۰۳/۲۱عالی. بهترین از هر جهت
۱۴۰۳/۰۸/۲۴در بیمارستان اختر توسط ایشان معاینه و جراحی شدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۸واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عمل مچ پا
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عما کتف راست وران چپ خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار بیسار عالی وراضی بودم از درمان شان.
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵Tennis elbow
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹سیاستیک آرتوروز
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عمل زانو
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بسیار دکتر باتجربه
۱۴۰۳/۰۵/۱۸پارگی رباط
۱۴۰۳/۰۳/۰۷نزد ایشان جراحی استخوان داشتم درد دارم معاینه شوم .باتشکر
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی هستین
۱۴۰۱/۰۵/۲۳عالی بودند
۱۴۰۲/۰۳/۱۵جراحی پروتز لگن انجام دادم دربیمارستان اختر
۱۴۰۲/۰۱/۱۴هنوردر حال مداوا هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عمل دست و پا داشتیم دکتر قریشی بی نظیر
۱۴۰۲/۰۲/۲۹آقای دکتر یک جوان بااستعدادهستند ومن از عملی که ایشان برام انجام دادن خیلی راضی ام در پناه خدا باشند
۱۴۰۳/۰۵/۳۱خدمت سرور گرانقدر جناب آقای دکتر قریشی عرض ادب و احترام دارم .. خوشحالم که ویزیت آقای دکتر قریشی شدم دکتر انسانی فهیم با اخلاق وبسیار محترم برای بیمارانی که به ویزیت ایشان در می آیند هستن و بنده یکی از آنها هستم دکتر قریش بسیار با درایت .با حوصله و بسیار دقیق معاینه میکند انشاالله همیشه سالم و تندرست باشن و جا دارد از منشی توانای آقای دکتر هم تشکری کرده باشم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خیلی عالی است. تعویض مفصل لگن بابام بود. بسیار موفقانه انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸فعلا نظری ندارم.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲واقعان بی نظیر و کار بلد هستن خدا ازشون راضی باشه وخیلی خیلی به بیمار توجه میکنه حتی بعد از جراحی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶استاد بزرگ و نامدار دکتر سید محمد قریشی معجزه گری هستن که شفا و برکت تووجودشون و در ذاتشون نهادینه شده ایشون علاوه بر تبحر و مهارت و علم وتخصص بالا و به روزشون انسانی با وجدان کاریه فوقالعاده و دقیق هستن ، تویه سه عملی که من از ایشون دیدم به جز معجزه لفظ دیگه ای نمیتونم بکار ببرم از خداوند متعال برای ایشون طول عمر و سلامت و شادکامی خواستارم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲هنوز نوبت عملم نرسیده
۱۴۰۲/۰۸/۲۷درد لگن داشتم
۱۴۰۱/۰۳/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹سلام،دو عمل روی پای راست داشتم.هیپ و فمور.
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیاردکتردقیق وحاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱نمیدونم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲فوق العاده با سواد و خوشب خورد تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۵تزریق درلگن بسیار اثر بخش
۱۴۰۱/۰۵/۲۹دکتر خیلی خوش اخلاق وخولیه من خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹استخوان سیاه
۱۴۰۳/۰۱/۱۶پزشک خوش اخلاق و حاذق هستند. چندسال درد ناحیه هیپ داشتم با یکبار ویزیت و توصیه های ایشان، بدون عمل جراحی و حتی بدون مصرف دارو درمان شدم. خدا نگهدار شان باشد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۳آرتروسکوپی.تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴مشکل لگن و در انتظار عمل تعویض مفصل
۱۴۰۳/۱۱/۲۵بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸جراحی مفصل ران و نتیجه فعلا عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عالی بهترین
۱۴۰۰/۱۰/۱۸سلام و روزبخیر من ندا هستم مچ پای راستم در تصادف بشدت اسیب دیده و خورد شده بود از دو ناحیه و خداروشکر میکنم که اقای دکتر قریشی معجزه کردند و عملم کردند الان با اینکه دوماه از عملم گذشته توانستم دوباره بایستم. ایشان دکتری حاذق مهربان و دلسوز هستند و هربار میدیدمشان قوت قلب و ارامش میگرفتم انشاالله همیشه سلامت و پاینده باشند.
۱۴۰۰/۱۱/۲۹هم تشخیص وهم درمان عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۰جراحی لگن
۱۴۰۲/۰۲/۰۸کوفتگی مچ پا
۱۴۰۲/۰۶/۰۶مادرم تعویض مفصل لگن انجام داد خدا به عمر و زندگیش برکت بده
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خوب عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دیسک کمر و بهبود حال جسمانی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۲۰بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۱۷از کمر تا زانو ها عمل شده
۱۴۰۲/۰۲/۰۵جراحی پروتز لگن انجام دادم دربیمارستان اختر
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۹عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۱۰/۱۶جراحی توتال هیپ
۱۴۰۲/۰۴/۲۹ایشان عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۲بسیار خوش انرژی و کاردان هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۵/۲۵کشیدگی رباط پاشنه پا بنده را دمان عالی نموداند
۱۴۰۰/۱۱/۱۵آقای دکتر بسیار خوشبرخورد و با دانش هستند؛ منشی هم باحوصله و برخورد خوب پاسخگوی بیماران بودند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بهترین دکتر در عمل هیپ است.
۱۴۰۳/۰۶/۲۸با سلام دوستم به خاطر مشگل سیاهی سر لگن اومده بودن و من برای برادرم که این مشگل رو داره میخوام
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عالییییی
۱۴۰۱/۰۳/۲۳تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خداروشکرجراحی خوبی داش
۱۴۰۱/۰۶/۱۸لنگش با تشخیص پوکی استخوان گذرا که خیلی بهتر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳پارگی تاندم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۵جراحی ران و زانو
۱۴۰۳/۰۸/۰۹بسیا عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸من برای تعویض مفصل مراجعه کردم ولی هنوز انجام ندادم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹با سلام
۱۴۰۱/۱۱/۳۰سلام امدادی هستم حدود ۳ سال پیش در بیمارستان بهمن توسط دکتر قریشی و جزایری عمل تعویض پروتز لگن انجام دادم ولی الان ۲ الی ۳ روز صدا جیر جیر می دهد. نمیدانم مشکل از پروتز هست یا زانو واقعا نمیدانم چکار کنم . لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید
۱۴۰۳/۰۷/۰۵سلام بسیاردکترعالی کاردرست وخداشناسی هستند ورودستش نیست
۱۴۰۳/۰۸/۰۲واقعا عااااالی بنده رو تعویض مفصل لگن کردن بسیار عالی مثل اینکه تازه از مادر متولد شدم اصلن دیگه درگیر دردها و لنگیدن قبل از عمل نیستم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰خوب بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۱دکتر فوق العاده یی هستن برای برداشت خال اقدام کرده بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶مشکل پا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۶ایشون عااالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۳فعلا هیچی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱جراحی دست بستگان کاملا سالم هست
۱۴۰۱/۰۷/۰۴خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵جراحی هیپ و لگن
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بنده استخوان لگنم مشکل داشت ودکتر قریشی درمان کردند ایشون یک دکتر خوب وفوق تخصص هستن بنداز ایشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰مامانم عمل تعویض مفصل هیپ داشتن. یعتی هرچی از اخلاق مداری دکتر و انسان بودنشون بگم کم گفتم.به قدری تو کارشون حاذق هستن که خدا میدونه،امیدوارم هرچی خوبی و خوشی هست نصیبشون بشه
۱۴۰۲/۰۳/۱۱جراحی زانو
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دیسک کمر و گردن و انحراف ستون فقرات، به بهترین شکل درمان شدم و به همه توصیه می کنم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵جراحی شدم بیمارستان اختر
۱۴۰۱/۰۹/۲۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۰جراحی استخوان فمور پای چپ مادر
۱۴۰۲/۰۸/۰۷عالی دکتر رو دستش نیومده
۱۴۰۳/۰۲/۰۷یک بار مراجعه کردم که هنوز مشکلم حل نشده
۱۴۰۲/۰۲/۱۷بسیار خوب و مجرب
۱۴۰۲/۰۳/۱۰جراحی سرشانه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عمل تعویض مفصل داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۲۰دکترواقعا حرفه ای محترم با شخصیت
۱۴۰۲/۰۸/۰۳یعنی بهترین دکتری که طی زندگیم دیدم دکتر قریشی بوده
۱۴۰۳/۰۱/۱۵کف پا دچار خرد شدگی استخوان شده بود پین و پیچ کردن
۱۴۰۳/۰۴/۲۸جراحی باجناق
۱۴۰۲/۰۶/۰۶عالییی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بنده توسط ایشان جراحی تعویض مفصل لگن شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۸جراحی شفت فمور و گردن فمور شدم و کاملا راضی ام از ایشون خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۵/۱۸بهترین
۱۴۰۲/۰۶/۰۵جراحی هیپ مادرم داشتندوواقعاتوکارشون حرفا اول رومیزنن
۱۴۰۲/۰۴/۰۷جراحی زانو
۱۴۰۳/۰۸/۰۹دکتر فو العاده
۱۴۰۳/۰۴/۰۹دکتر فوقالعاده ای هستن . خیلی خوب تشخیص دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۴نوبت برای کف دست داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دررابطه با لگن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱استاد بزرگ ارتوپدی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱هنوز نتیج
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عمل لگن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷بسیار بادانش وعلم روز دنیا وهمه مهمتر باروحیه بالا که به مریض میدهند وخوش رو .موسوی بابل
۱۴۰۳/۰۴/۰۹دکتر خوبی هستند و با درمان بدون عمل جراحی من را از یک عمل جراحی سخت نجات دادند و الان عالی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۲۳کمر درد و پا درد
۱۴۰۳/۰۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۳۱واقعا عااااالی بنده رو تعویض مفصل لگن کردن بسیار عالی مثل اینکه تازه از مادر متولد شدم اصلن دیگه درگیر دردها و لنگیدن قبل از عمل نیستم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ام آر آی نوشتند
۱۴۰۳/۰۵/۲۳جرتحی لگن. فعلا به تجویز دکتر انجام ندادم
۱۴۰۲/۰۱/۱۰عالی عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۱با سلام بنده درد و التهاب در ناحیه لگن و مفصل هیپ داشتم که خدمت دکتر رسیدم و ایشان کمک کردن تا بهبود کامل پیدا کنم،واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۸سلام بنده چند سال پیش آقای دکتر قریشی عمل لگن برام انجام دادن ا عالی ک هیچ دکتر ارتوپد در شهرستان ساوه باور نمیکردن ک این عمل در ایران انجام شده ...
۱۴۰۳/۰۲/۱۸در حال درمان
۱۴۰۱/۰۵/۱۷با توجه بی اینکه ایشان به نوعی با بنده همکار هستند و تعریف ایشان را از همکاران دیگرم شنیدم معتقدم یکی از پزشکان خوب ایران هستند و در جراحی هیپ و لگن بهترینتد
۱۴۰۳/۰۹/۰۶جراحی لگنلگن
۱۴۰۲/۰۸/۱۴عالی بود ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷دکتر خیلی
۱۴۰۲/۰۷/۲۹ماه پیش من جراحی پاه شده ام فعلا پین پاهام کشیدم ۲ روزه راه میرم پام پندیده
۱۴۰۳/۱۰/۰۶فعلا در مراحل اولیه درمان هستم پس نظر قطعی ندارم
۱۴۰۲/۰۵/۱۷نوبت تعویض مفصل لگن ولی فعلا انجام نشده
۱۴۰۰/۰۲/۰۸پیگیر دستورات دکتر برای مشخص شدن بیماری هستم ولی برخورد پزشک و خانم منشی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بهترین و عالی در تخصص خود و جراحی
۱۴۰۲/۰۷/۰۴فقط معاینه
۱۴۰۲/۰۱/۱۳دکتر عالی بینظیر در حرفه خودشون بسیار باشخصیت با ادب و پر فهم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عاااالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۰خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۵درد لگن.برام دارو نوشتن خیییییلی سرگیجه میگیرم با داروها
۱۴۰۳/۰۶/۱۲خودشون رو سر بیمار نمیادو دستیاراشون که خیلی هم وارد نیستن میان و این خیلی بده
۱۴۰۰/۰۳/۲۵پا دخترم شکیته بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۷من ویزیت شدم و چون مشکلم به کمر مربوط میشد و لازم بود جراحی کنم ایشون پزشک مربوطه رو معرفی کردن و لازم هست ذکر کنم بسیار دکتر محترم و خوش رفتار هستن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی بهترین هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۸مشکل کمر و هیپ
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عالی در عالی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دکتر فوقالعاده حاذق،مهربون،با شخصیت،تشخیص عالی،عمل موفقیت آمیز بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳سلام من اولین بار توسط آقای دکتر قریشی ویزیت شدم ایشان پزشکی فوق العاده محترم ، باحوصله و به معنای واقعی با شخصیت میباشد. چرا که در بدو ورود هر بیماری به احترام بیمار از جای بلند میشدند و در پایان ویزیت ،مجدد بیمار را بدرقه میکردند. من به شخصه از هیچ پزشکی همچین رفتاری ندیدم. با حوصله به توضیحات من گوش میکردند. و با اولین ویزیت ایشان مشکل و درد زانوی بنده بعد از دو روز تسکین پیدا کرد همینطور وظیفه دارم ،از خانم منشی ایشان نیز تشکر کنم، چرا که با بیماران خوش برخورد و مهربان بودند ، و نسبت به مشکل بیمار درک داشتند، طاهره کشانی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۱۲پدرم را عمل کردن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر را در بیمارستان آشنا شدم
۱۴۰۲/۰۷/۳۰رفتار خیلی خوب. ب بیمار امید میدن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸عمل جراحی داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عالی فقط
۱۴۰۳/۰۴/۱۴جراحی هیپ و لگن
۱۴۰۳/۱۰/۱۳دکتر بسیار حاذق، باهوش و با انصاف.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷پدرم مشکل لگن داشتند . توسط دکتر عمل شدند و راضی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۳۰دکتر بسیارخوب وماهر
۱۴۰۳/۰۷/۱۴فعلاهیچی
۱۴۰۱/۰۹/۲۴از دوستانمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۸فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالیه ازهمه لحاظ
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵معجزه میکنه
۱۴۰۳/۰۷/۲۷فمور سر لگن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱درجه یک
۱۴۰۳/۰۵/۰۸آرتروز شدید لگن، وقرار شد کهمقدمات عمل جراحی را انجام دهم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۵دکتر فوقالعاده حاذق وتوانمدی هستن پیششون جراحی دست انجام دادم
۱۴۰۳/۰۵/۰۲لگنم رو عمل کردن. بسیاااار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶از هر نظر عالی نتیجه جراحی بسیار عالی و کادرو منشی بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۵مشکل زانو درد
۱۴۰۲/۰۴/۲۵دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶من هر دو دستم خورد شده بود و دکتر به بهترین حالت ممکن عمل کردن که حتا رد بخیه روی دست مشخص نیست
۱۴۰۳/۰۹/۱۸پسرم آرش عمل پاش داشت خیلی خوب انجام شده است
۱۴۰۳/۰۴/۰۴بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۲من از دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۲۳خوب وعال
۱۴۰۳/۰۷/۱۹جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۴/۰۹انقدر خوب عالی هستش ک دکتر قریشی نباشه من هیچ وقت پام رو عمل نمیکنم انقدر خوب هستش هیچی پیدا نمیتونم بکنم بگم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عمل دست
۱۴۰۲/۰۸/۰۶