تهران زعفرانیه خ مقدس اردبیلی، بعد از پالادیوم، بین کوچه شیرین و ملکی، ساختمان ٩٨، ط دوم، واحد ٢٠٢
مبلغ قابل پرداخت 100/000 تومان زمان ثبت نوبت بیعانه میباشد مبلغ ویزیت کامل 620/000 تومان میباشد
زمان نوبت شما کاملا تقریبی و زمان حضور در مطب میباشد
زمان انتظار در مطب ممکن است چند ساعت باشد لطفا صبوری بفرمایید
تهران خیابان ملاصدرا، جنب بیمارستان بقیه ا..، ساختمان 212، واحد 6
مبلغ قابل پرداخت 100/000تومان زمان ثبت نوبت بیعانه میباشد مبلغ ویزیت کامل 620/000 تومان میباشد
زمان نوبت شما کاملا تقریبی و زمان حضور در مطب میباشد
زمان انتظار در مطب ممکن است چند ساعت باشد لطفا صبوری بفرمایید
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زعفرانیه خ مقدس اردبیلی، بعد از پالادیوم، بین کوچه شیرین و ملکی، ساختمان ۹۸، ط دوم، واحد ۲۰۲
مبلغ قابل پرداخت ۱۰۰/۰۰۰ تومان زمان ثبت نوبت بیعانه میباشد مبلغ ویزیت کامل ۶۲۰/۰۰۰ تومان میباشد
زمان نوبت شما کاملا تقریبی و زمان حضور در مطب میباشد
زمان انتظار در مطب ممکن است چند ساعت باشد لطفا صبوری بفرمایید
زعفرانیه خ مقدس اردبیلی، بعد از پالادیوم، بین کوچه شیرین و ملکی، ساختمان ۹۸، ط دوم، واحد ۲۰۲
مبلغ قابل پرداخت ۱۰۰/۰۰۰ تومان زمان ثبت نوبت بیعانه میباشد مبلغ ویزیت کامل ۶۲۰/۰۰۰ تومان میباشد
زمان نوبت شما کاملا تقریبی و زمان حضور در مطب میباشد
زمان انتظار در مطب ممکن است چند ساعت باشد لطفا صبوری بفرمایید
خیابان ملاصدرا، جنب بیمارستان بقیه ا..، ساختمان ۲۱۲، واحد ۶
مبلغ قابل پرداخت ۱۰۰/۰۰۰ تومان زمان ثبت نوبت بیعانه میباشد مبلغ ویزیت کامل ۶۲۰/۰۰۰ تومان میباشد
زمان نوبت شما کاملا تقریبی و زمان حضور در مطب میباشد
زمان انتظار در مطب ممکن است چند ساعت باشد لطفا صبوری بفرمایید
دکتر عالی هستن با ی ویزیت همسر خوب شد دچار آسیب ورزشی شده بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۲آرنچ دست چپم خشک شده و ایشالا ب کمک دکتر اخوت پور درست میشه.
۱۴۰۰/۰۷/۱۸دکتر مجرب و حاذقی هستند .
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عمل جراحی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵پیوند انگشت شصت سمت راست
۱۴۰۱/۰۶/۰۹جراحی انگشت برادرم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴فوق العاده حاذق
۱۴۰۱/۰۴/۱۲منشی بسیار محترم و استاد بسیار باسواد
۱۴۰۴/۱۱/۲۱مراجعه کردم و راهنمایی لازم را در ارتباط با دست دخترم را داشتند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸به جرات میتونم قسم بخورم در کارشون استادترین هستن و بسییییار دلسوز و باحوصله. به هر بیماری ایشون رو معرفی کردم دعای خیر پشت سرشون داشتن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳شلوغ و بی نظم دکتر هم سریع ویزیت کرد و تمام من جای دیگه رفتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی هستن تشخیص دقیق و درمان قطعی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷برنامه ریزی منشی ضعیف بود و اشفتگی در فرستادن بیمار به اتاق معاینه
۱۴۰۴/۱۰/۲۲آقای دکتر اخوت پور پزشک بسیار متعهدو مبرزی هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بسیار حاذق و کار درست. ممنون از ایشون بابت تشخیص و درمانشون.
۱۴۰۴/۱۲/۱۲سلام وقت بخیر تشخیص درست .خوش رفتار.بااخلاق.من برای زانو درد ویزیت شدم.وفعلا دارو مصرف می کنم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۶فعلا مشخص نیست
۱۴۰۱/۰۸/۱۸باسلام. دکتر بسیار مجرب و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دکتر بسیار خوش اخلاق و خیلی حاذق و خیبی با حوصله بودن .فقط تنها مشکلشون اینه که داخل کلینیک خصوصی عمل می کنن که هزینه های عمل خیلی زیاد میشه و من بخاطر همین نتونستم دستمو عمل کنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰دربیمارستان طالقانی مودعمل جراحی دست قرارگرفته
۱۴۰۱/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ایشون پزشک متخصص و متعهدی هستند و بسیار خوشرو و با صحه صدر بالا
۱۴۰۴/۱۰/۱۶.......
۱۴۰۱/۰۵/۲۷دکتر ماهر و بامعلوماتی هستند اما بیشتر از چند دقیقه بیمار را ویزیت نمیکنند و معاینه و کار اصلی با دستیارشان است که ایشان هم ارتوپد هستند معطلی در مطب زیاد است اما درکل از تشخیص راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خیلی عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ازبهتریندکترایحالحاضرهستنبااخلاقخاکیدستمنروبهمبرگردوندخدایااینخوبانروزگارروازاینجامعهنگیر(نوری
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی خدا قوت
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر بی شک از بهترین جراح های دست ایران هستند برخورد بسیار محترمانه و با اخلاق کاملا حرفه ای داشتند
۱۴۰۴/۱۱/۲۳بیمارستان طالقانی عمل ارتروسکوپی شانه برای دررفتگی شانه انجام دادم و هفته پنجم بعد از عمل رو دارم به سر می برم و باید برای هفته ششم دوباره برم پیش دکتر برای معاینه، دکتر اخوت از بهترین های فوق تخصص جراحی دست هستن خدا بهشون سلامتی بده.
۱۴۰۵/۰۱/۰۳بهترین تعریف برای دکتر اخوت پور اینه که ایشون تشخیص درست دارند و با اینکار شما رو مشمول پرداخت هزینه بیجا نمیکنند و من از ایشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی بود راضیم
۱۴۰۱/۰۹/۰۷دکتر تایید شده همکارانشان هستند و باسواد ولی با وجود جوان بودن بی انگیزه ویزیت میکنن و توضیح نمیدن همکاران مشابه با سن بالاتر خیلی باانگیزه تر هستن و توضیح کامل میدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹برخورد و نطم و مهارت ایشون و همکارانشون خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتری حاذق بااخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۱۱دکتر خوش برخورد و عالی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱عالی واقعا خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱جراحی مچ دست چپ واقعا یکی از پنجه طلاهای پزشکی جراحی دست دکتر اخوت پور عزیز بدون شک
۱۴۰۱/۰۹/۰۶دکتر اخوت یکی از بهترین و با اخلاق ترین و باشخصیت ترین دکترهایی هست ک دیدم واقعا خدا هر چی میخواد بهش بده من پای پسرم را مدیون آقای دکتر هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷درحال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار استاد وفرهیخته هستند ایشون و بسیار دلسوز .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷آقای دکتر اخوت پور دکتر بسیار عالی..باتجربه..خوش برخورد..خیلی عالی هستن بنده بسیار بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار بسیار عالی و با حوصله هستن ، دکتر بهترینن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸جراحی کانال کارپال مچ دست چپ همسرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی بود با حوصله و متانت بود .با مطب خوب مدیریت میشد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲من عمل مچ دست داشتم واقعا خوب عمل کردن و دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۳بهترین و عالی ترین پزشک
۱۴۰۱/۰۷/۰۶عالی هستن با اخلاق و ماهر و تشخیصشون عالی خدا سلامتی بده بهشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۸فقط یکبار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳معمولی
۱۴۰۴/۱۰/۰۴بیماری دپویترن داشتم که دستم رو ایشون پارسال عمل کردند اما دوباره اوت کرده
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خوش برخورد و بادقت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی پزشک خوبین تشخیصشون عالی و منشی خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۰۵سلام دکتر اخوت پور یکی از بهترین و کار درسترین دکتران ایران هستند واقعا کارشون حرف نداره خیلی ممنونم ازشون اجرشون با خدا
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خوش برخورد وبا سواد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵جراحی مچ دست پسرم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بیش از دو ساعت در مطب انتظار کشیدیم عملا چیزی به نام نوبت آنلاین وجود ندارد و هر شخص مراجعه کند باید دو ساعت رو منتظر بماند
۱۴۰۴/۱۱/۲۵در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱Prp شانه داشتم. راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۱۹مادرم مشکل عصب دست داشت که ایشان معالجه کردن و خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۰۷جناب دکتر برخورد عالی حاذق وکار بلد درجه یک
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر خوب وخوش برخورد و دلسوز و بادانش و مجموعه محترم و عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵با سلام خیلی دکتر با اخلاق بودن درد کتف وشانه داشتم وبا دقت معاینه شدم وتشخیص درست دادن در مرحله درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰همچین توضیحی به من ندادن معاینه خاصی هم انجام ندادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷مطب شلوغ و زمان برای ویزیت بیمار کم و دقت در معاینه کم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹پدرتصادف کردنداقای دکترپاش روجراحی کردند
۱۴۰۰/۰۸/۲۷بسیار با اخلاق و حرفه ای و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۳۰حداقل ۳ساعت رو منتظر میمونین هر ساعتی که مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۹/۲۴مشگل انگشت
۱۴۰۱/۰۵/۰۲خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۳بیش ار سه ساعت منتظر ماندیم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸درد دست
۱۴۰۱/۰۵/۲۹خیلی دکتر عالی هستن امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خیلی مطب شلوغ بود و بی نظمی زیاد در نوبت دهی مشاهده شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تشخیص درستشان دررابطه بامشکل دست پسرم
۱۴۰۱/۰۶/۱۲عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۷ما بعد 1 سال برای پست آپ رفتیم و همه چیز خیلی عالی بود . دستی که تو کانادا عمل نتونستن بکنن رو ایشون به بهترین نحو درمان کردند ، خداروشکر منشی هم عوض شده بود و فضای مطب خیلی مثبت بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی، تشخیص درست و جراحی عالی عصب شانه
۱۴۰۴/۱۰/۲۰دکتر فوق العاده صبور با اخلاق با اینکه بمن گفت دست شما درست نمیشه ولی ازش راظییم
۱۴۰۱/۰۴/۲۲مشکل دست داشتم نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۷راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹چون اولین مراجعه ام بود ، فعلا نمی توانم نظر کاملا مثبتی بدهم .
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عااالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸مشکل درد آرنج داشتم که ایشان پی آر پی کردند برام و خوشبختانه خوب شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دکتر اخوت یکی از بهترین و با اخلاق ترین و باشخصیت ترین دکترهایی هست ک دیدم واقعا خدا هر چی میخواد بهش بده من پای پسرم را ندیون آقای دکتر هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴