این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان ونک - ابتدای حقانی - جنب بانک کشاورزی - پلاک ۷۲ - واحد ۳۰۳
خ ملکی پاساژ زرافشان طبقه دوم واحد ۵۲
نوبتدهی مطب رباط کریم فقط از طریق تماس تلفنی با شماره مطب میباشد.
عمل ساق پا..عمل خوب و بدون مشکل خاص
۱۳۹۹/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خانمم دسک کمر دارد خوب بوده
۱۴۰۳/۱۱/۰۵دکتر بسیار حاذقی هستند و خیلی صبور .اسیب زانو در اثر ورزش داشتم با طبابت ایشان طی دوماه مشکلم رفع شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۵در مورد پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷تصادف کرده بود دو تا دست شمسته بود دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹مشکل زانو داشتم رفع باداروشد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳مشکل پای مادرم بود که خداروشکربهترشدند
۱۳۹۹/۰۹/۱۹سلام خسته نباشید جعفرزاده هستم من هردو فرزندم را که مشکلات مادرزاده لگن داشته از سه روز گی پیش ایشون بردم تشخیص ایشون عالی ودرمان هم عالی ممنونم از ایشون و همیشه دعا گویشان هستم هرجا که هستند خدا پشت وپناهشون باشه انشاالله
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیا عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مشکل کتف
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی دکتر خوبی هستند از درد دست رنج میبردم با یه جلسه ویزیت تشخیص دادن و خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار دکتر ماهری هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷تازه ب ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی و حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکتدخوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۶آرنج تنیس باز با تزریق کورتون
۱۳۹۹/۰۳/۱۵دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۲درد زانو دارم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بد نبوده
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دیسک گردن
۱۴۰۳/۰۹/۲۰مشکل عفونت پا داشتم درمان کردند
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خالی کردن زانو فعلا هیچ نتیجه
۱۴۰۰/۰۴/۱۰دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۹/۰۴متخصص خوب و کار بلدی هستن من از اینکه به ایشون مراجعه میکنم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳پا درد
۱۴۰۰/۰۳/۱۲بسیار دکتر خوبی هستند فقط معطلی زیاد داره
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶گدی کمر
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳خیلی دکتر خوبی است خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۱/۰۲در رفتگی کتف راست و جا انداختن در بیهوشی کامل
۱۳۹۹/۱۰/۲۹من تصادف شدیدی داشتم و استخونها خورد شده بود تقای دکتر جراحی کردن و خداروشکر 10سال میگذده از اون قضیه و هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲با سلام کارشون عالی هستش دستشون درد نکنه ممنونم ازشون
۱۳۹۹/۰۳/۲۵باسلام دکترانصاری پور دستم روعمل کردن گرفتگی کانال داشتم که خداذوشکر الان خیلی خوب شده ومشکلی ندارم
۱۳۹۸/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۳خونریزی رباط زانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰سلام دکتر بسیار با تجربه است
۱۴۰۰/۱۰/۲۵زانو درد داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴نتیجه ای عالیییییییییییییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱رباط پام آسیب دیده
۱۳۹۹/۰۹/۰۴عمل جراحی استخوان
۱۴۰۰/۰۴/۲۰تصادف کرده بودم عمل کرد عالی بود کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر واقعا خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳حادثه انگشت راست
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر خوب باتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بهترین
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عالی هست
۱۴۰۰/۰۸/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶سلام با توجه که دخترم درد شدید کمر داشت و پزشکان نظرات متفاوت داده بودند ولی نظر ایشان کاملا درست و امید وارکننده بود و خدا رو شکر چندین سال میشه که مشکلاتی که دکترای دیگه میگفتن پیش نیومد و چند تا از اقوام و دوستان هم از نحوه درمان آقای دکتر بسیار رضایت دارند خدا عمر با عزت به خودشون و خانواده شون بده
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۷/۲۲تلفن مطبشون رومیخوام
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی تشخیص و درمان فوقالعاده بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۶کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بهترین دکتر مادرم را خوب کرد خدابهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۰واقعا دکتر کاربلدی هستن .خداازشون رازی باشه
۱۳۹۹/۰۲/۰۹تعداد مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۴/۲۸من تاندوم دستم رو عمل کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷دکتر بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۹تصادف کرده بودم برای درد کمرم پیش ایشان آمدم دکتر خیلی خوب وبا تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بله قبلا دست چپ درد داشتم با تزریق مشکل حل شده ولی بعد از یازده سال دوباره مشکل دارم و درد میکنه
۱۴۰۰/۰۶/۱۰باتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۴خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالییی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بهترین تشخیص
۱۴۰۰/۰۹/۱۶باتجربه وعالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۳بسیاری عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲بسیار ،بسیار، عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دکتر خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بهترین دکتر رباب
۱۴۰۳/۱۰/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۴کیست مچ دست
۱۴۰۰/۱۱/۰۶میخوام برم پیشش جواب آزمایش
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عالی بودن/ زانوهام التهاب داشتن با دارو و ورزش خیلی بهترن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲ایشان از دوستان بنده میباشد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۱زانو درد
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰برای دیسک رفتم پیششون عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر فوق للعاده
۱۴۰۰/۰۸/۲۵