عمل زانوی پرانتزی هر دو زانو انجام دادم؛ از نتیجه زیاد راضی نیستم.
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بسیار کاربلد خوش برخورد و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
دکتر بسیار خوش برخورد و دقیق بودن و با حوصله توضیحات رو دادن، به نظر تشخیص خوب هم دادن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
ایشون زانوی همسر بنده رو تو زنجان عمل کردن و کارشون و اخلاقشون عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۲۹
دکتر باحوصله و دلسوزی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۷/۰۷
تعویض مفصل
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
مشکل ربات و مینیسک داشتم که خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
نتیجه ای
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
فوق العاده با حوصله و با علم و تشخیص بالا و بسیار با وجدان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عمل تعویض زانو
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
تشخیص ایشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بله عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
ایشون فوقلاده دکتر کار درستی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
هر دو زانو را عمل کردم و پروتز گذاشتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
درد شانه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
عمل پای پرانتزی هردوپا درزنجان
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
بسیار عالی وقت میگذارن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
با سلام مادرم هردو زانو را عمل کردن فوق العاده پزشک حاذقی هستند و مادرم کاملا زانوشون صاف شده و اصلا درد نداره .ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
دکتر حاذق و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
دکتر مجید عسکری شوهرم را عمل کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دکتر انسان خوش برخورد هستند.. من یکبار بابت معاینه پیش دکتر رفتم خیلی خوب و با حوصله توضیح دادن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
عمل جراجی لگن انجام دادن عمل خیلی خوب بوده
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
درد زانو،ژل تزریق کردن و عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
باهاش زانو عمل کردم خیلی دکتر خوش رفتار و حرفه ی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
ژنووارم داشتم .نتیجه ش عالی بود رفتم پیش هر دکتر بعد از عمل فقط تعریف و تمجید کرد
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
پزشک قادری هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۱
ایشان پاهای پدرم را عمل کرده بودند
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
عمل زانو وموفقیت آمیز بوده ممنونم ازایشان
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
سلام ایشون بسیار پزشک متعهد و بسیار در کارشون با تجربه و مسلط و در زمینه ی تعویض مفصل زانو بنظر من جزو بهترینها هستن و جهت جراحی های زانو حتما اقای دکتر رو پیشنهاد میکنم .
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
مشکلی در کتف داشتم که خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
مادرم مشکل غضروف لگن داشتن که عمل کردن و پروتز گذاشتن،و الان راحت راه میرن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
برای مشکل پارگی منیسک دیروز به ایشان مراجعه کردم .بسیار مسلط و به طور کامل موضوع توضیح دادند و گفتند فعلا نیازی به عمل نیست در حالی که هر دکتر دیگه ای بود بلافاصه می گفت بیا عملت کنم ! .به هر حال ایشان کاملا مجرب و کاملا قابل اعتماده
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
دکتر خوش اخلاق ودرکار خود حرفه ای
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
جراحی زانو
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
مشکل زانو داشتم با نسخه ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بسیار کار بلد و حرفهای هستند.
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
بسیار خوب و با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
خیلی پزشک عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
تعویض مفصل پای مادرم بود بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
زانوم درد میکنه
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
سلام پدرم مشکل درد زانو داشت و با ویزیت اقای دکتر خیلی بهتر شدن
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
هردو زانوی مادرم را عمل کردند و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
در ابتدای درمان زانو هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
بسیار راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
سلام بسیار دکتر خوب وخوش بخورد میباشد
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خالی کردن زانو هنگام راه رفتن که بعد از جراحی دکتر بهبود یافت
۱۴۰۲/۱۰/۰۱
زانو ضربدری پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
عالی بودند
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
ارتروز زانو داشتم با دارو بهتر شدم یعنی موقع راه رفتن زانو هام جون نداشتن واقعا دکتر فوق العاده ای هست خدا بهشون طول عمر بده
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
دکتر با سوادی هستند و در کارشون ماهر
۱۴۰۲/۰۷/۰۵
عمل تعویض مفصل زانو
۱۳۹۸/۰۶/۰۸
خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
مادر همسرم جراحی زانو داشتن .کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۱۹
درود. فعلا یکبار ویزیت شدم پیش ایشون، ولی هم خوش اخلاق بودن و هم دلگرمی دادن بهم. پیشنهاد میدم ایشونرو
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
اینستاگرامشون رو داشتم و پست هاشون مفید بود و دایرکت جواب سوال میدادن کلا مهربون به نظر میان انیدوارم برای مراجعه حضوری برم نتیجه بگیرم
۱۳۹۸/۰۹/۰۳
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
ایشان عالی هستند و هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
از شما و تشخیصتون خوبتون تشکر میکنم واقعا ممنون
۱۳۹۷/۰۸/۱۵
مشکل مینیسک زانو داشتم. دکتر فرمودند در بیمارستان پیامبران عملت میکنم. ولی من هنوز عمل نکردم
۱۳۹۸/۰۷/۲۷
زانودرد
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
مامان دوستم به سختی میتونستن راه برن مراجعه کردند خداروشکر بهبود یافتند
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
جراحی استخوان اضافه روی پا، عالی بووود
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
سلام من چندماه که زانو درد دارم باید چی کار بکنم ممنون میشم اگرراهنمای هم بکنی
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
مشکل ارتروز زانو و با عمل جراحی توسط دکتر عسکری مشکل رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
پارگیacl بعد از عمل خیلی از کارشون راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دکتر بسیار با اخلاق متبحر
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
مادرم عمل زانو داشتن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
خوش برخورد . مدت انتظار مناسب . تشخیص خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
پارگی ربات صلیبی دکتر خیلی عالی هستن.
۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ایشون عالی هستند .پرانتزی ورباط صلیبی پیششون همزمان عمل کردم.
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
زانود درد مادرم و فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
مشکل مفصل داشتم عمل زانو کردم عالی بود خداروشکر خیلی تشکر میکنم از دکتر خوش اخلاق و حازق
️بورد تخصص ارتوپدی ️فلوشیپ فوق تخصص زانو از آلمان ۲۰۱۴ و اتریش ۲۰۱۷ ️ جراحی انواع اختلالات زانو اعم از انحراف زانو، آرتروز و تعویض مفصل، آسیبهای ورزشی آرتروسکوپی و بازسازی لیگامان و منیسک ️ عضو انجمن جراحان زانوی ایران ISKAST ️ وب orthopedi.ir
عمل زانوی پرانتزی هر دو زانو انجام دادم؛ از نتیجه زیاد راضی نیستم.
۱۴۰۲/۱۱/۰۶عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۳بسیار کاربلد خوش برخورد و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر بسیار خوش برخورد و دقیق بودن و با حوصله توضیحات رو دادن، به نظر تشخیص خوب هم دادن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹ایشون زانوی همسر بنده رو تو زنجان عمل کردن و کارشون و اخلاقشون عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۲۹دکتر باحوصله و دلسوزی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۸/۱۰مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۷/۰۷تعویض مفصل
۱۴۰۰/۰۱/۱۸مشکل ربات و مینیسک داشتم که خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶نتیجه ای
۱۴۰۳/۰۵/۰۲فوق العاده با حوصله و با علم و تشخیص بالا و بسیار با وجدان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عمل تعویض زانو
۱۴۰۲/۱۱/۲۸تشخیص ایشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بله عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ایشون فوقلاده دکتر کار درستی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴هر دو زانو را عمل کردم و پروتز گذاشتم
۱۴۰۲/۱۲/۰۱درد شانه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عمل پای پرانتزی هردوپا درزنجان
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار عالی وقت میگذارن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰با سلام مادرم هردو زانو را عمل کردن فوق العاده پزشک حاذقی هستند و مادرم کاملا زانوشون صاف شده و اصلا درد نداره .ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر حاذق و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۱۹دکتر مجید عسکری شوهرم را عمل کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر انسان خوش برخورد هستند.. من یکبار بابت معاینه پیش دکتر رفتم خیلی خوب و با حوصله توضیح دادن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عمل جراجی لگن انجام دادن عمل خیلی خوب بوده
۱۳۹۷/۱۰/۳۰درد زانو،ژل تزریق کردن و عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۵باهاش زانو عمل کردم خیلی دکتر خوش رفتار و حرفه ی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ژنووارم داشتم .نتیجه ش عالی بود رفتم پیش هر دکتر بعد از عمل فقط تعریف و تمجید کرد
۱۳۹۸/۱۰/۱۱پزشک قادری هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۱ایشان پاهای پدرم را عمل کرده بودند
۱۳۹۹/۰۸/۲۸عمل زانو وموفقیت آمیز بوده ممنونم ازایشان
۱۳۹۹/۱۰/۲۱بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۱سلام ایشون بسیار پزشک متعهد و بسیار در کارشون با تجربه و مسلط و در زمینه ی تعویض مفصل زانو بنظر من جزو بهترینها هستن و جهت جراحی های زانو حتما اقای دکتر رو پیشنهاد میکنم .
۱۳۹۷/۰۸/۲۰مشکلی در کتف داشتم که خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸مادرم مشکل غضروف لگن داشتن که عمل کردن و پروتز گذاشتن،و الان راحت راه میرن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵برای مشکل پارگی منیسک دیروز به ایشان مراجعه کردم .بسیار مسلط و به طور کامل موضوع توضیح دادند و گفتند فعلا نیازی به عمل نیست در حالی که هر دکتر دیگه ای بود بلافاصه می گفت بیا عملت کنم ! .به هر حال ایشان کاملا مجرب و کاملا قابل اعتماده
۱۳۹۷/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر خوش اخلاق ودرکار خود حرفه ای
۱۳۹۹/۰۵/۱۱جراحی زانو
۱۳۹۹/۱۲/۱۹مشکل زانو داشتم با نسخه ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار کار بلد و حرفهای هستند.
۱۴۰۳/۰۱/۳۱بسیار خوب و با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خیلی پزشک عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹تعویض مفصل پای مادرم بود بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۰زانوم درد میکنه
۱۳۹۹/۱۱/۲۷سلام پدرم مشکل درد زانو داشت و با ویزیت اقای دکتر خیلی بهتر شدن
۱۳۹۹/۰۷/۲۴هردو زانوی مادرم را عمل کردند و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱در ابتدای درمان زانو هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیار راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰سلام بسیار دکتر خوب وخوش بخورد میباشد
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خالی کردن زانو هنگام راه رفتن که بعد از جراحی دکتر بهبود یافت
۱۴۰۲/۱۰/۰۱زانو ضربدری پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی بودند
۱۳۹۹/۰۷/۲۴ارتروز زانو داشتم با دارو بهتر شدم یعنی موقع راه رفتن زانو هام جون نداشتن واقعا دکتر فوق العاده ای هست خدا بهشون طول عمر بده
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دکتر با سوادی هستند و در کارشون ماهر
۱۴۰۲/۰۷/۰۵عمل تعویض مفصل زانو
۱۳۹۸/۰۶/۰۸خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۹مادر همسرم جراحی زانو داشتن .کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۱۹درود. فعلا یکبار ویزیت شدم پیش ایشون، ولی هم خوش اخلاق بودن و هم دلگرمی دادن بهم. پیشنهاد میدم ایشونرو
۱۴۰۵/۰۳/۱۷اینستاگرامشون رو داشتم و پست هاشون مفید بود و دایرکت جواب سوال میدادن کلا مهربون به نظر میان انیدوارم برای مراجعه حضوری برم نتیجه بگیرم
۱۳۹۸/۰۹/۰۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ایشان عالی هستند و هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۰۴از شما و تشخیصتون خوبتون تشکر میکنم واقعا ممنون
۱۳۹۷/۰۸/۱۵مشکل مینیسک زانو داشتم. دکتر فرمودند در بیمارستان پیامبران عملت میکنم. ولی من هنوز عمل نکردم
۱۳۹۸/۰۷/۲۷زانودرد
۱۴۰۳/۰۱/۱۴بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۲مامان دوستم به سختی میتونستن راه برن مراجعه کردند خداروشکر بهبود یافتند
۱۳۹۹/۰۳/۱۴جراحی استخوان اضافه روی پا، عالی بووود
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶سلام من چندماه که زانو درد دارم باید چی کار بکنم ممنون میشم اگرراهنمای هم بکنی
۱۴۰۳/۰۴/۰۶مشکل ارتروز زانو و با عمل جراحی توسط دکتر عسکری مشکل رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸پارگیacl بعد از عمل خیلی از کارشون راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دکتر بسیار با اخلاق متبحر
۱۳۹۹/۰۹/۲۲مادرم عمل زانو داشتن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خوش برخورد . مدت انتظار مناسب . تشخیص خوب
۱۴۰۵/۰۳/۰۹پارگی ربات صلیبی دکتر خیلی عالی هستن.
۱۳۹۸/۰۴/۱۲ایشون عالی هستند .پرانتزی ورباط صلیبی پیششون همزمان عمل کردم.
۱۳۹۸/۰۴/۳۱زانود درد مادرم و فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مشکل مفصل داشتم عمل زانو کردم عالی بود خداروشکر خیلی تشکر میکنم از دکتر خوش اخلاق و حازق
۱۴۰۲/۱۱/۲۰زانو درد
۱۴۰۲/۱۰/۱۶بهبودوضعیت زانوی مادرم،باتشخیص ومعالجه ی دکترعزیزامکان پذیرشد
۱۳۹۸/۰۷/۲۸تشخیص مشکل زانو ودرمان با دارو
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۷مشکل زانو داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱نیاز هست که دوباره چک شوم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰زانو درد
۱۳۹۹/۱۱/۱۷عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶تعویض مفصل انجام دادیم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱پزشک حاذق و حرفهای
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶مشکل من
۱۳۹۹/۱۱/۲۹تعویض مفصل عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بهترین و با اخلاقترین پزشک ارتوپد دنیا میباشند
۱۳۹۸/۰۹/۱۷کارشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴مشکل زانو داشتم عمل کردن ومشکل رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷پارکی رباط
۱۴۰۰/۰۵/۱۷جراحی زانو از
۱۴۰۳/۰۵/۰۳فوق العاده و باتجربه بسیار دقیق و تشخیص بیماری عالی هرچی از توانایی ایشون بگم کم گفتم. انسانی شریف
۱۴۰۴/۱۲/۱۷از ضعف جسمی و بدنی خود شاکی بوده جهت معافیت پزشکی مراجعه نمودم و از دکترانتظار معافیت پزشکی را دارم که انشاا…به نتیجه خواهم رسید… .
۱۴۰۴/۱۰/۱۴مشکل صافی کف پا که دکتر تشخیص دادن
۱۳۹۸/۰۴/۲۰عالی بود پدرم درد زانو داشت تو دو هفته خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵پارهگی رباط فعلا تازه شروع کردیم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷سلام.فعلا فقط ویزیت شدیم و منتظر وقت عمل هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳مینیسک پامو 2هفته قبل پیش ایشون عمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۹تشخیص عالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۱بسیار عالی و با حوصله و دقیق
۱۳۹۸/۰۷/۰۷درد زانو
۱۳۹۹/۱۱/۰۴درد زانو
۱۴۰۰/۰۹/۱۷تو مطب لب تاب نداشتن سی تی رو ببینن ولی بالینی خوب معاینه کردند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴جراحی کرده بودم توسط دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خیلی خوب وعالی
۱۳۹۷/۱۱/۲۱پزشک مهربان بسیاااار متخصص و توانا و قابل اعتمادی هستند.
۱۳۹۹/۰۱/۰۶بیمارستان خانواده
۱۴۰۲/۰۸/۱۵دکتر خوش اخلاق وحاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بله تشخیص ایشون خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خدای زانو
۱۴۰۰/۰۲/۰۵کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عمل زانو و صاف کردن استخوان ساق
۱۳۹۹/۰۲/۲۳درد زانو براثر داروی کورتون.که با داروهای غضروف ساز ایشان الان یک ساله خیلی خوبم.خدا ازشون راضی باشه.دکتر با اخلاق و عالی هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۰۱درد زانو پارگی رباط خلفی
۱۴۰۰/۰۷/۰۸دیسک کمر
۱۳۹۷/۱۱/۰۵عالی نامبروان هرچی بگم کمه بازم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱جراحی تعویض گشکک
۱۴۰۱/۰۱/۰۱دکتر عزیز ژنوارم پا عمل کرد هر دوپا رازی بودم خداروشکر
۱۳۹۸/۰۷/۰۹دکتر بسیار خوی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۸ساییدگی مفاصل زانو دارم، هنوز مراحل اولیه درمان هست، فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خوش اخلاق ولی کمی عجول
۱۴۰۴/۱۲/۱۱عمل دست
۱۴۰۰/۱۱/۰۳در حال درمان
۱۳۹۹/۰۵/۲۱سلام.من نوبت گرفتم باپرداخت ۱۵۰ تومان درنوبت اینترنتی ام ارای من اماده نشدتااون تاریخ بسیارتماس گرفتم بامطب درساعات کاری ولی منشی جواب نداد دایم روپخش ادرس بود...نتونستم هماهنگ کنم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸ایشون بهترین و باخلاقترین دکتر هستن مشکلم انحراف زانو و پارگی مینیسک بعد جراحی زانو توسط این دکتر مهربان زانو پا مشکلی نداره ایشون بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶بسیار خوش اخلاق و متواضع
۱۴۰۲/۱۱/۱۶درد زانو
۱۴۰۳/۰۲/۲۹زانو درد داشتن وهمچنان دارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶فعلا نتیجه نهایی معلوم نیست
۱۳۹۹/۰۸/۲۴پای پرانتزی نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۵بهترین دکتر جهان
۱۴۰۳/۰۵/۰۶پاره گی زانو
۱۳۹۹/۰۹/۲۷دکتر خوبیه هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۲۰دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۱کار دکتر
۱۳۹۸/۰۳/۲۳بی نظیر
۱۴۰۲/۰۷/۱۳بهترین تشخیص رو از زانوی من داشتن و درمان شدم بینهایت ممنونم از ایشان
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالیییییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹درد زانو مادرم عااالی شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خار پاشنه که درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳پسرم زانوی درد میکرد
۱۴۰۰/۰۴/۰۵مادرم مشکل زانو داشت و درد زیادی داشت فعلا یک جلسه ویزیت شدیم و یه سری مراقبت گفتن انجام بدن و 3 ماه بعد دوباره بریم برای ویزیت
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی از هر نظر. بسیار بسیار خوش رو و مهربان و باسواد با تشخیص درست و دقیق.
۱۴۰۴/۰۸/۱۵سلام بسیار خبره و دانش به روز داره
۱۳۹۹/۱۲/۱۱عالی این مرد
۱۳۹۹/۰۶/۲۶بسیار دقیق
۱۳۹۹/۱۲/۰۲سلام وقت بخیر آقای دکتر عزیز که بی نظرین سر وقت بدون معطلی.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳دکتر خوب و باحوصله ای هستند و وقت کافی برای بیمار می گذارند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خوب هست
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عالی ومتین ونامبروان تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۳باسلام ودرودمن در قسمت زانو دردشدیدی داشتم کەبامراجعه بەمطب دکترمجیدعسکری وتجویزهای ایشان ومخصوصااخلاق خوب راهنمایهای جناب دکترشکرخدا خوب خوب شدم خداوکیلی ازهر لحاظ نمونه هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۳تشخیص جناب دکتر عالی بود و همچنین روند درمانی خیلی سریع بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳بسیار دکتر مهربان و باتجربه
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۲عمل دست انجام دادیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر بسیار عالی و مجربی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۶پارگی مینیسک زانو- تا حدودی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۲بسیار دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۱۸فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵وری نایس
۱۳۹۸/۰۷/۰۴درد کتف راست،نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۱سلام من مشکل مینیسک زانو داشتم که خدارو شکر توسط آقای دکتر و با تجویز فیزیوتراپی و لیزر و داروهای متعدد خیلی زانوم بهتر شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۲فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عمل پروتز زانو عالی بود کارشون خیلی دکتر بااخلاق ومهربونی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۶عالی هستن
۱۳۹۸/۰۶/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰مشکل زانو داشتم حل شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۳عمل دست
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۹/۲۹ایشون یکی از بهترین ها هستن در زمینه ارتوپدی حیف که از زنجان رفتن و دیگه نمیتونیم از حضورشون استفاده کنیم آرزوی موفقیت دارم براشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکترخوب وباحوصله ای هتن ممنون اززحمات ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۶در یک کلام اخلاق و علم پزشکی عالی چیزیکه این روزها در کمتر پزشکی یافت میشود.انشالله همیشه سلامت و تندرست باشند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۴بسمه تعالی زانودرد همراه با خالی کردن آن دارم و تا کنون یک مرتبه مراجعه کرده و نتیجه خوبی داشته و طی دو ماه زانو خالی نکرده است.
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بسیار دکتر عالی و فوق العاده ای هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲چندتا از دوستای ورزشکارم پیششون عمل داشتن راضی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ویزیت بعد از عمل
۱۴۰۰/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۰عمل دست
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دررفتگی کتف
۱۳۹۸/۰۴/۲۶دکتر فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۱/۰۱با سلام خیلی دکتر عالی هستن اقای دکتر . یعنی بهتون بگم دستاش شفا بخشه . اخلاقشم بیسته بیسته
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر خیلی خوبیه مهربون
۱۳۹۸/۰۸/۰۲عمل acl انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عااالی
۱۳۹۹/۰۱/۱۵عالی هیلی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰۷ ماه قبل عمل رباط صلیبی انجام دادم خیلی هم راضی ام.چند روز پیش هم فوتبال بازی کردم هر چند با ترس بازی کردم ولی تقریبا بدون مشکل بازی کردم
۱۴۰۲/۱۰/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸سابقه عمل جراحی زانو داشتم و الان راحت میتونم به ورزش رزمیم ادامه بدم
۱۳۹۷/۰۹/۰۷مادر پیش ایشان عمل تعویض مفصل زانو انجام داد فعلا رضایت داریم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸بهترین مهربانترین دکتر هستن با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خیلی خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۵انحراف زانو وپارگی مینیسک دارم فعلا درمان دارویی دادن
۱۳۹۹/۱۱/۲۲خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۹بسیار عالین
۱۴۰۲/۱۱/۲۹بسیار حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۱زانو درد
۱۳۹۹/۰۷/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۳۰ارتروز شدید و له شدگی مینیسک تحت درمان هستم دردشدید داشتم با تجویز دکتر بهتر شده
۱۳۹۹/۰۵/۲۵خیلی دکتر خوب ومهربان باشخصیت پا ی راست منو عمل کرده
۱۴۰۰/۰۲/۱۰بسیار عالی و منصف
۱۴۰۲/۱۱/۲۰خیلی خوب بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۷خوب است
۱۳۹۷/۱۱/۲۸پدرم مشکل پارگی رباط دارن راضی هستیم از اقای دکتر خیلی خوبن فعلا تحت درمانیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۳عمل زانو
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عمل aclانجام دادم
۱۳۹۸/۰۸/۰۷درد شانه
۱۴۰۲/۱۱/۲۵واقعا دکتر عالی هستن شک نکنین
۱۴۰۲/۰۷/۱۸فعلا که یه نوبت رفتم الان دوباره میخوام برم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰مشکل دیسک کمر داشتم ،بهتر شدم،وهمچنین آرتروز زانو
۱۴۰۰/۱۲/۱۶برای مشکل کمردرد چندساله امروز اولین بار دیدم شون، طرز برخوردشون عالی بود، محترمانه و باصداقت، فعلا ام ار ای نوشتن ،ببرم ببینم تشخیص شون چیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۶سلام وقتتون بخیر بنده پارگی مینیسک و رباط داشتم که در اسفند ماه سال گذشته جراحی کردم و واقعا جزو بهترین و ماهرترین و حاذق ترین ها هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۷خداروشکر پای راستم رو عمل کرده آقای دکتر خوب شده
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیارعالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸زانوهام مشگل داشت میخوام عمل بشم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دکار فوق العاده ای هستند با وجدان کاری بسیار با حوصله و تشخیص فوق العاده دقیق ممنونم از عاقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عالی عالی ایشون فوق العاده دکتر خوش برخورد و متبحری هستن خدا رو شکر که با ایشون آشنا شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶