بهترین خوش برخوردترین وباوجدان ترین دکتره واقعا واسه مریضاش وقت میزاره ازخدابراشون سلامتیوطول عمرمیخام
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
پی آر پی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
دکتر حاذق و باتجربه ایست.
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
عمل تومور در ران پا
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
بسیار باسواد
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
خدا خیرش بده دکتر مسئولیت پذیر و کار بلدی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
جراحی برداشتن تومور استخوان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
ایشان یک پزشک واقعا حادق هستن وکارشون حرف نداره فقط حیف گرون میگیرن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
اولین بار بود توسط ایشان ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
فوق العاده باشخصیت.
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
جهت تومور بازو مراجعه شد. توصیه به نمونه برداری کردند
خیلی خوش برخورد بودن و با صبوری و حوصله سوالاتو پاسخ دادن
انرژیشون مثبت بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
با درود برای صافی کف پای پسرم مراجعه داشتم برخورد و تشخیصش عالی بود و با تجویز کفش،طبی بهتر شدند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
بسیارعالی بیمارداشتم ویزیت کردن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
سلام و خسته نباشید من پسر 3 ساله دارم که انگشت را میکنه خون میاد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
پزشک با حوصله و دقیقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
باحوصله توضیح کامل دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
کیست دست
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار دکتر با اخلاق.صبور و متعهدی هستن.از لحاظ تشخیص هم عالی هستن.پسرم تومور استخوان ساق دست جراحی کردن پیش ایشون وبسیاااار راضی بودیم از تشخیص و کارشون.
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بسیار مودب و با سواد هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
سلام بسیار بسیار دکتر حاذق میباشند خواهر بنده مشکل دوره پشت زانو داشت که هم در نمونه برداری وهم عمل جراحی بسیار موفق و دلسوزانه کار کردند کمال تشکر دارم دعاگوی ایشان همیشه هستیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
زانودرد داشتم الان یکم بهترم
۱۳۹۹/۰۵/۲۴
مشکل زانو داشتم یک دوره دارو و فیزیوتراپی و با ورزش مخصوص زانو شکر خدا بهتر هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
مشکل پارگی مینیسک زانوم حل شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
من توده توپام داشتم اقای دکترعمل کردن تودروبرداشتن بهترین خوش اخلاق ترین وصبورترین دکتری هستن که تاحالا دیدم واقعا هرچغدازخوب بودنشون بگم کمه ازخدابراش طول عمروسلامتی میخوام انشالله همیشه هرجاکه هستن سربلندوموفق باشن
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
فعلا در ابتدای درمان هستم و لی اخلاق بسیار خوبی دارند
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
دکتر بسیاری خوبی می باشد
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
من به دلیل تورم و توده در ناحیه روی پای چپ مراجعه کردم. تشخیص کارشناس آزمایشگاه و کارشناس امآرآی که متخصص جراحی درخواست کرده بود مشکوک بود.
دکتر ابوالقاسم زاده به درستی تشخیص دادن که اینها بیاعتباره و باید نمونهبرداری بشه.
خوشبختانه در نمونهبرداری مشخص شد توده نقرسی هست.
یک دنیا تشکر از جناب دکتر و همچنین منشی خوش اخلاق ایشون.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
واقعا دکتر عالی هستن پیر منو نجات دادن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
بسیار دکتر خوب و عالی هستند بشدت باحوصله و برای مریض وقت میزارن مامان من سارکوم داشت که پیش اقای دکتر جراحی شدن و تحت درمان هستند بهترین دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
تومور بدخیم در ناحیه ران پا راست
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
فوقالعادست
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
عاااالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
من یه غده همانژیوم در ساعد دست چپ و یه غده همانژیوم دیگر در ساق پای راست دارم ک اگه خدا بخواد زیر نظر جناب دکتر تحت مداوا قرار میگیرم
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
سلام تومورسرنازک نی داشتم عمل شدم خیلی راضیم ازدکترابولقاسم زاده
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
پزشک فوق العاده ای هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
بسیار مودب ، ومتخصص در طبابت خود
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
دکتر عالی هست وعمل تعویض مفصل زانو انجام دادیم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
تومور پشت ساق پا کارش حرف نداره
دستتون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
دکتر خوب و خوش برخورد و وقت برای مریض میزارن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
من تومور پاک چپ ران پا داشتم که ایشان منو بهبودی کامل دادن و بدون هیچ مشکلی زندگی رو ادامه میدم واقعا دستشون درد نکنه عالی هستن نمونه هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
من در سال 95 عمل زانوی پای چپ داشتم
و از نتیجه عمل راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام عصب دستم مشکل داشت جراحی انجام دادند خیلی رازی بودم الآن 12سال شد مشکل دستم مچ دست راستم درد داشت گزگز شدید وبی حسی ودرد زیاد حتی شب موقع خواب کل جسممو میزاشتم روش که دردش آروم شه اما امکانش وجود نداشت بعد از 45 جلسه فیزیوتراپی هیچ نتیجه مثبتی نگرفتم دستور دکتر قاسمی آمل کار میکردم وبعد از اون رفتم پیش دکتر ابوالقاسم زاده خوشبختانه راضی هستم به رضای خدا وهرجا هستم دعواشون میکنم موفق وپیروز باشند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
تشخیص وطبابت ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
دکتر خوبی هستن هم از لحاظ حرفه هم اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
تومور ساق پا
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
تومور ران داشتم و جراحی نمودند
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
دکتر عالی هست خدا خیرش بده آرزوی سلامتی برای ایشان داریم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بی نظیرن..
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
بسیار با حوصله وکارشون خوبه
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
سلام.برادرزاده یک ساله ام یک توده در استخوان ران داشت.به جناب دکتر ابوالقاسم زاده مراجعه کردیم.پای دخترمون رو جراحی کردن و متوجه شدن عفونت بود.
واقعا ممنونم از زحمات و درایتشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
پادرد داشتم خیلی خوب شدم تشکر از آقای دکتر خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
پزشک بسیار حاذقی هستن
تشخیص ایشان عالی
و برای بیمار بسیار وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
یک انسان فوق العاده،ویک دکتر عالی وبا تجربه هستند،ایشون من رو عمل کردند،ومن از ایشون کمال تشکر و قدر دانی را دارم،دکتر مومن،با خدا وکار درست وکار بلد .
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
دکتر بسیار با شخصیت محترم کاربلد خدا انشالله حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
سلام وقت ویزیت شدم برخورد خیلی عالی داشتن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
خیلی خو
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
کیست گردن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
دکتر فوق العاده ای هستن،من دوبار تومور استخونی عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
عمل پا
......
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
عالی تومور در ساق پا داشتم وبا تشخیص به موقع آقای دکتر عمل شدم وتومور برداشته شد
فوق تخصص تومورهای عضلانی و اسکلتی ارائه خدمات در زمینه های -ارتوپدی عمومی، درمان شکستگی ها، انحرافات، ناهنجاری های استخوانی، کمردرد، مشکلات دیسک بین مهره ای، درد زانو و مفاصل، تعویض مفاصل لگن و زانو، آرتروسکوپی، درمان آسیب منیسک و رباط ها -فارغ التحصیل ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی ایران بیمارستان شفایحیاییان و دارای مدرک بورد تخصصی سال ۱۳۸۹ -سابقه هییت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل -اولین پذیرفته شده و فارغ التحصیل رشته جراحی تومورهای ارتوپدی در ایران از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۳۹۴
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بهترین خوش برخوردترین وباوجدان ترین دکتره واقعا واسه مریضاش وقت میزاره ازخدابراشون سلامتیوطول عمرمیخام
۱۳۹۹/۰۵/۲۹پی آر پی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵تحت درمان
۱۴۰۱/۰۹/۲۰دکتر حاذق و باتجربه ایست.
۱۴۰۱/۰۵/۰۷عمل تومور در ران پا
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بسیار باسواد
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خدا خیرش بده دکتر مسئولیت پذیر و کار بلدی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۵جراحی برداشتن تومور استخوان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ایشان یک پزشک واقعا حادق هستن وکارشون حرف نداره فقط حیف گرون میگیرن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷اولین بار بود توسط ایشان ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳فوق العاده باشخصیت. فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸جهت تومور بازو مراجعه شد. توصیه به نمونه برداری کردند خیلی خوش برخورد بودن و با صبوری و حوصله سوالاتو پاسخ دادن انرژیشون مثبت بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۵با درود برای صافی کف پای پسرم مراجعه داشتم برخورد و تشخیصش عالی بود و با تجویز کفش،طبی بهتر شدند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بسیارعالی بیمارداشتم ویزیت کردن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سلام و خسته نباشید من پسر 3 ساله دارم که انگشت را میکنه خون میاد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳پزشک با حوصله و دقیقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۱باحوصله توضیح کامل دادن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱کیست دست
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار دکتر با اخلاق.صبور و متعهدی هستن.از لحاظ تشخیص هم عالی هستن.پسرم تومور استخوان ساق دست جراحی کردن پیش ایشون وبسیاااار راضی بودیم از تشخیص و کارشون.
۱۴۰۱/۱۱/۱۶بسیار مودب و با سواد هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۵سلام بسیار بسیار دکتر حاذق میباشند خواهر بنده مشکل دوره پشت زانو داشت که هم در نمونه برداری وهم عمل جراحی بسیار موفق و دلسوزانه کار کردند کمال تشکر دارم دعاگوی ایشان همیشه هستیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۸زانودرد داشتم الان یکم بهترم
۱۳۹۹/۰۵/۲۴مشکل زانو داشتم یک دوره دارو و فیزیوتراپی و با ورزش مخصوص زانو شکر خدا بهتر هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۰مشکل پارگی مینیسک زانوم حل شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۲من توده توپام داشتم اقای دکترعمل کردن تودروبرداشتن بهترین خوش اخلاق ترین وصبورترین دکتری هستن که تاحالا دیدم واقعا هرچغدازخوب بودنشون بگم کمه ازخدابراش طول عمروسلامتی میخوام انشالله همیشه هرجاکه هستن سربلندوموفق باشن
۱۳۹۹/۰۷/۲۴فعلا در ابتدای درمان هستم و لی اخلاق بسیار خوبی دارند
۱۳۹۹/۰۷/۲۳دکتر بسیاری خوبی می باشد
۱۳۹۹/۱۱/۱۲من به دلیل تورم و توده در ناحیه روی پای چپ مراجعه کردم. تشخیص کارشناس آزمایشگاه و کارشناس امآرآی که متخصص جراحی درخواست کرده بود مشکوک بود. دکتر ابوالقاسم زاده به درستی تشخیص دادن که اینها بیاعتباره و باید نمونهبرداری بشه. خوشبختانه در نمونهبرداری مشخص شد توده نقرسی هست. یک دنیا تشکر از جناب دکتر و همچنین منشی خوش اخلاق ایشون.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱واقعا دکتر عالی هستن پیر منو نجات دادن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار دکتر خوب و عالی هستند بشدت باحوصله و برای مریض وقت میزارن مامان من سارکوم داشت که پیش اقای دکتر جراحی شدن و تحت درمان هستند بهترین دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱تومور بدخیم در ناحیه ران پا راست
۱۴۰۱/۰۹/۰۴فوقالعادست
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عاااالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶من یه غده همانژیوم در ساعد دست چپ و یه غده همانژیوم دیگر در ساق پای راست دارم ک اگه خدا بخواد زیر نظر جناب دکتر تحت مداوا قرار میگیرم
۱۴۰۱/۰۵/۲۵سلام تومورسرنازک نی داشتم عمل شدم خیلی راضیم ازدکترابولقاسم زاده
۱۴۰۴/۰۴/۲۹پزشک فوق العاده ای هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار مودب ، ومتخصص در طبابت خود
۱۴۰۱/۱۲/۱۲دکتر عالی هست وعمل تعویض مفصل زانو انجام دادیم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲تومور پشت ساق پا کارش حرف نداره دستتون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۳دکتر خوب و خوش برخورد و وقت برای مریض میزارن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷من تومور پاک چپ ران پا داشتم که ایشان منو بهبودی کامل دادن و بدون هیچ مشکلی زندگی رو ادامه میدم واقعا دستشون درد نکنه عالی هستن نمونه هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳من در سال 95 عمل زانوی پای چپ داشتم و از نتیجه عمل راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰سلام عصب دستم مشکل داشت جراحی انجام دادند خیلی رازی بودم الآن 12سال شد مشکل دستم مچ دست راستم درد داشت گزگز شدید وبی حسی ودرد زیاد حتی شب موقع خواب کل جسممو میزاشتم روش که دردش آروم شه اما امکانش وجود نداشت بعد از 45 جلسه فیزیوتراپی هیچ نتیجه مثبتی نگرفتم دستور دکتر قاسمی آمل کار میکردم وبعد از اون رفتم پیش دکتر ابوالقاسم زاده خوشبختانه راضی هستم به رضای خدا وهرجا هستم دعواشون میکنم موفق وپیروز باشند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تشخیص وطبابت ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر خوبی هستن هم از لحاظ حرفه هم اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۰۳بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵تومور ساق پا
۱۴۰۱/۰۸/۰۳راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵تومور ران داشتم و جراحی نمودند
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دکتر عالی هست خدا خیرش بده آرزوی سلامتی برای ایشان داریم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بی نظیرن..
۱۳۹۹/۱۲/۱۶خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بسیار با حوصله وکارشون خوبه
۱۴۰۱/۱۰/۰۳سلام.برادرزاده یک ساله ام یک توده در استخوان ران داشت.به جناب دکتر ابوالقاسم زاده مراجعه کردیم.پای دخترمون رو جراحی کردن و متوجه شدن عفونت بود. واقعا ممنونم از زحمات و درایتشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۴پادرد داشتم خیلی خوب شدم تشکر از آقای دکتر خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰پزشک بسیار حاذقی هستن تشخیص ایشان عالی و برای بیمار بسیار وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴یک انسان فوق العاده،ویک دکتر عالی وبا تجربه هستند،ایشون من رو عمل کردند،ومن از ایشون کمال تشکر و قدر دانی را دارم،دکتر مومن،با خدا وکار درست وکار بلد .
۱۴۰۱/۱۱/۲۳دکتر بسیار با شخصیت محترم کاربلد خدا انشالله حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵سلام وقت ویزیت شدم برخورد خیلی عالی داشتن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸خیلی خو
۱۴۰۱/۱۱/۰۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۲کیست گردن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۹دکتر فوق العاده ای هستن،من دوبار تومور استخونی عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عمل پا ......
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عالی تومور در ساق پا داشتم وبا تشخیص به موقع آقای دکتر عمل شدم وتومور برداشته شد
۱۴۰۱/۱۰/۳۰خیلی عالی هستن.من دوبار پیششون تومور جراحی کردم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ایشان خیلی دکتر باهوش و حاذقی هستند
۱۳۹۷/۱۲/۱۵