من لیدر توریست درمانی هستم و مریضای چشم بسیاری رو خدمت دکتر عبدالرحیمی برای معالجە بردم به جرات میتونم بگم در کار خودشون استاد هستن
۱۳۹۸/۰۸/۰۶
عمل چشم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
بسیار دکتر خوب و دانایی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
مشکل شبکیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
درحال ادامه درمان شبکیه هستم . نتیجه در نظرات آینده خواهم داد فعلا روند خوبی داره
شیرمحمدی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
شبکیه چشم عمل کردم و الان به مشگل خوردم باید دکتر ویزیت کنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
عمل لازک
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
آسیب شبکیه در اثر دیابت.درمان موفقیت آمیز بود.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
دکتر بسیار خوش اخلاق و زبده ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عدسه طبعیی چشم من از جایش درامده بود بدون عمل باز اقدام به جا گذاری ان نمود ونتیجه مطلوب بوده است
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
من خیلی راضی بودم ازشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
فقط میتونم بگم که دکتر دست خدا روی زمین
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
دکتر فوق العاده ماهری هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
دکتر خوبین خیلی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
بهبودی کام
۱۳۹۹/۰۹/۲۰
با دقت و دلسوزانه بیمار را ویزیت می نمایند.
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
خیلی دکتر با تجربه ماهر خوش رفتار خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بسیار عالی ان شالله که همیشه سلامت باشند و شاد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بینهایت با اخلاق و ماهر
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
اب مروارید
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
آب مروارید و لنزگذاری راضیم ازش خدا خیرش بده بچه کوچیک داشتم عمل کردن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
من عمل prk پیششون انجام دادم . کارشون خیلی خوبه . و بسیار صبور و مهربون و منصف هستند. با تشکر ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
واقعا عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بسیار متبحر کاربلد و باوجدان هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
مشکل csrچشم راست و بهبود یافته ام
۱۳۹۸/۰۷/۱۱
من فشار چشمم ثابت نبود و مدام تغییر میکرد و بالا و پایین میشد.حتی بعضی موقع ها فقط بالا میرفت.تا این رفتم مطب دکتر عبدالرحیمی و ایشون به من کمک کردن.الان فشار چشمام در شرایط خوبی هستن.ازشون تشکر میکنم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
بسیا بسیار در کار خد عالی و بی نظیر
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
عالی عالی عالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دکتر نمونه و مسلط به کار
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
دکتر خیلی خیلی عالی من چشمم دکتر عمل کرد خیلی راضی هستم خدا عمرش بده
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
دکترعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
لیزر هر دو چشم مادرم عالی بوده
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
عمل اصلاح دید انجام دادند
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
سلام، ایشون خیلی با مسولیت و دقت بودن و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
همه نوع مشکل و پیشش بردیم و حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
خیلی دکتر زیبایی است
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خیلی عالی ورضایت کامل
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
جراحی لیزیک اصلاح دید انجام دادم و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خانوادگی تحت نظر ایشون بودیم و هستیم و خیلی از برخورد خوبشون و کارشون راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
از اینکه بیمارایشون هستم انرژی مثبت میگیرم
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
جلسه ی اوله که رفتم پیششون عمل نوشتن هنوز انجام ندادم تاریخش دو هفته دیگه س
فارغ التحصیل درجه فوق تخصص شبکیه از دانشگاه تهران بیمارستان فارابی موسس بخش چشم مرکز جراحی حضرت زینب مربوط به موسسه خیریه محکم سایقه بیش از پنج هزارجراحی چشم در شهرستان ورامین به همراه راه اندازی اعمال مدرن جراحی چشم در بیمارستان ١٥ خرداد ورامین سابقه ده سال جراحی های پیچیده چشم در کلینیک های رازی و نوین دیدگان و ونک و... عضو انجمن جراحان شبکیه آمریکا عضو انجمن جشم اریکا و اروپا
عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار صبور و با تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۰۴کارشون بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۲۲لیزرچشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸من لیدر توریست درمانی هستم و مریضای چشم بسیاری رو خدمت دکتر عبدالرحیمی برای معالجە بردم به جرات میتونم بگم در کار خودشون استاد هستن
۱۳۹۸/۰۸/۰۶عمل چشم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیار دکتر خوب و دانایی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۹مشکل شبکیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۳درحال ادامه درمان شبکیه هستم . نتیجه در نظرات آینده خواهم داد فعلا روند خوبی داره شیرمحمدی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷شبکیه چشم عمل کردم و الان به مشگل خوردم باید دکتر ویزیت کنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عمل لازک
۱۴۰۰/۰۲/۲۶آسیب شبکیه در اثر دیابت.درمان موفقیت آمیز بود.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲دکتر بسیار خوش اخلاق و زبده ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عدسه طبعیی چشم من از جایش درامده بود بدون عمل باز اقدام به جا گذاری ان نمود ونتیجه مطلوب بوده است
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲من خیلی راضی بودم ازشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۴فقط میتونم بگم که دکتر دست خدا روی زمین
۱۳۹۹/۰۶/۱۶دکتر فوق العاده ماهری هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۱دکتر خوبین خیلی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰بهبودی کام
۱۳۹۹/۰۹/۲۰با دقت و دلسوزانه بیمار را ویزیت می نمایند.
۱۳۹۹/۰۸/۲۴خیلی دکتر با تجربه ماهر خوش رفتار خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بسیار عالی ان شالله که همیشه سلامت باشند و شاد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بینهایت با اخلاق و ماهر
۱۴۰۰/۰۴/۱۳اب مروارید
۱۴۰۰/۰۲/۲۱آب مروارید و لنزگذاری راضیم ازش خدا خیرش بده بچه کوچیک داشتم عمل کردن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲من عمل prk پیششون انجام دادم . کارشون خیلی خوبه . و بسیار صبور و مهربون و منصف هستند. با تشکر ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۰۸واقعا عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۱عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۹بسیار متبحر کاربلد و باوجدان هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۳مشکل csrچشم راست و بهبود یافته ام
۱۳۹۸/۰۷/۱۱من فشار چشمم ثابت نبود و مدام تغییر میکرد و بالا و پایین میشد.حتی بعضی موقع ها فقط بالا میرفت.تا این رفتم مطب دکتر عبدالرحیمی و ایشون به من کمک کردن.الان فشار چشمام در شرایط خوبی هستن.ازشون تشکر میکنم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیا بسیار در کار خد عالی و بی نظیر
۱۳۹۹/۰۲/۲۹عالی عالی عالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۰دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر نمونه و مسلط به کار
۱۳۹۹/۰۶/۱۱دکتر خیلی خیلی عالی من چشمم دکتر عمل کرد خیلی راضی هستم خدا عمرش بده
۱۴۰۱/۰۵/۰۴دکترعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۲۸لیزر هر دو چشم مادرم عالی بوده
۱۴۰۱/۰۵/۰۹عمل اصلاح دید انجام دادند
۱۳۹۸/۱۱/۰۱سلام، ایشون خیلی با مسولیت و دقت بودن و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲همه نوع مشکل و پیشش بردیم و حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خیلی دکتر زیبایی است
۱۳۹۸/۰۴/۲۴خیلی عالی ورضایت کامل
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۴جراحی لیزیک اصلاح دید انجام دادم و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۰خانوادگی تحت نظر ایشون بودیم و هستیم و خیلی از برخورد خوبشون و کارشون راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸از اینکه بیمارایشون هستم انرژی مثبت میگیرم
۱۳۹۹/۰۵/۱۸جلسه ی اوله که رفتم پیششون عمل نوشتن هنوز انجام ندادم تاریخش دو هفته دیگه س
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۴دکتر بسیار خوب و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۵زونای چشمی
۱۴۰۰/۰۹/۱۹کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰مشکل شبکیه و تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۶کارشون عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۳مادرم اب مروارید داشت دکتر عمل کردن خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳کارشونعالیمنخیلیازکارشونراضیهستم. مندوسالپیشعمللیزروانجامدادم
۱۴۰۱/۰۶/۲۹دکتر خوش اخلاق و توانمندی هستند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیار دکتر خوب و متخصصی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۰۲شبکیه چشمم سوراخ بود عمل کردم خوب شد پیوند
۱۳۹۹/۰۵/۲۰کارشون عالیه من از بچگی میرفتم پیششون الان 2 تا بچه دارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷آب مروارید خیلی سخت داشت مادرم عمل کرد خدا ازش راضی باشه دکتر فوق العاده ایست
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار بسیار دکتر خوب و قابلی اند
۱۴۰۰/۰۲/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تحت درمان شبکیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی و بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۴دکتر واقعا بینظیری هستند
۱۳۹۸/۰۷/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰خونریزی شبکیه و بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱اب مروارید داشتم الان عمل کردم میخام نشون بدم چشمم را،
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عالبی عال
۱۳۹۸/۰۷/۱۷خیلی مهربون و خوش اخلاق و با خوصله و فرز هستن ماشالا خیلی کار بلد هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۲بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۰۱/۲۹ناخونک چشم داشتم شکر خدا خوب شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۲من عمل لازک انجام دادم و به شدت راضی هستم. خدا خیرشون بده.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر بسیار عالی ومنصف
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۲