برای دریافت نوبت از حمیدرضا طغیانی تغذیه و رژیم درمانی در اصفهان، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب حمیدرضا طغیانی تغذیه و رژیم درمانی در اصفهان: دروازه شیراز، پشت ورودی شماره ۳ ایستگاه مترو، بن بست هاله ۴۵، ۵۰ متری داخل کوچه
هزینهٔ تقریبی ویزیت حمیدرضا طغیانی تغذیه و رژیم درمانی در اصفهان حدود ۱,۶۰۳,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب حمیدرضا طغیانی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
دروازه شیراز، پشت ورودی شماره ۳ ایستگاه مترو، بن بست هاله ۴۵، ۵۰ متری داخل کوچه
چاقی و عالی نتیجه گرفتم البته بدون گرسنگی
۱۴۰۰/۰۱/۰۶درجه یک به تمام معنی
۱۳۹۹/۰۳/۱۸با سلام من در حدود نزدیک شیش ماه سیزده کیلو و خورده ای وزن کم کردم و به تناسب اندازم رسیدم به کارشون شک نکنین اصلن ایشون واقعن عالی و خوش برخورد و پرتجربه هستند به امید موفقیت برای همه شما عزیزان
۱۳۹۸/۰۷/۲۶خوب وصبوروخوش برخوردرژیم راحت ولی خوب من واقعاازایشان راضی ام
۱۳۹۷/۰۶/۳۰لاغری بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰من باکمک آقای طغیانی تونستم ۲۵ کیلو به راحتی وزن کم کنم
۱۴۰۲/۰۲/۰۸برای لاغری خدمت ایشون بودم درعرض یه هفته ۲کیلوکم کردم ولی مشکلی برام پیش امد ورهاکردم مجددا میرم خدمتشون
۱۴۰۲/۰۵/۱۰عااالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶خیلی عالی و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خیلی خیلی عالی بودن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بیماری قند البته در حد مرز بوده واضافه وزن وبارژیم غذائی وورزش دوچرخه سوار ی میزان قند نرمال و وزن از 90 کیلو به 78.5 رسیده
۱۳۹۷/۱۰/۰۵متین و با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۷مشکل اصافه وزن و تحت درمان هستم وزن کم کردم و از درمان ایشون راضی هستم با اخلاق و با تجربه ..
۱۴۰۰/۰۶/۱۷سلام من چند سالی هست رژیم میگیرم 105 کیلو وزن داشتم الان 73 کیلو دارم ورزشکارم بدنسازی حرفه ای کار میکنم ولی دنبال یه رژیم میگشتم ک از ناحیه شکم وپهلو سایز کم کنم تا اینکه با طغیانی اشنا شدم یه رژیم از ایشون گرفتم از رژیم ابشون راضیم چیزییه ک من میخاستم تازه شروع کردم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸رژیم لاغری
۱۴۰۲/۰۴/۱۷عالی بسیاربااخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۱۷برای لاغری مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳اضافه وزن. به راحتی وزن کم میکردم.بدون عوارض
۱۴۰۲/۰۲/۰۳رفتار بسیار مناسب
۱۴۰۱/۰۶/۰۷بسیار پزشک عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰اضافه وزن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲بسیار با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی خوبین
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عالی من تو یک ماه ۵کیلو کم کردم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴من چاق هستم توی یک هفته دوکیلوکم کردم
۱۳۹۷/۰۲/۰۶خیلی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶صددرصد خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۲۴لاغر بودم زیر نظر هستم تا الان 2 جلسه مراجعه داشتم و در طی یک ماه 4 کیلو اضافه کردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار با اخلاق. ولی من نتیجه برای کاهش وزن نگرفتم،با یه داروخونه هم کار میکنه که بعداز هر جلسه کلی باید دارو تقویتی بگیریم که واقعا الکیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دربرخورد اول بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳من تازه رژیمم را شروع کردم ولی ی خیلی خوش اخلاق هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۶سلام من دوهفته میشه به ایشون مراجعه کردم و دچار چاقی معمولی هستم و در عرض این دوهفته 4 کیلو کم کردم.ایشون واقعا در کارشون باتجربه اند و از همه مهم تر خوش اخلاق هستن.
۱۳۹۷/۰۹/۱۹راضی هستم
۱۳۹۷/۰۸/۲۶بسیار پر حوصله و مهربونن. رژیم های ساده و اصلاح زندگی میدن . من ک خیلی دوسشون دارم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶بسیار خوش اخلاق و بسیار با تجربه
۱۴۰۱/۰۸/۰۷کارشون بسیار عالی بود و من در زمینه ی لاغری نتیجه ی دلخواهم رو گرفتم
۱۳۹۷/۰۷/۱۲عالی بودکارشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۷هنوز حاص
۱۴۰۰/۰۵/۱۲راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۱۸خوب هست
۱۴۰۲/۰۲/۱۰فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵خوب پیش میرفت. رژیم. ولی خودم نرفتم دیگه
۱۴۰۳/۰۲/۰۴کبدچرب
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی بودن ولی من ادامه ندادم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲عاااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱اضافه وزن داشتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹من دچار چاقی مفرط بودم و با رژیم ایشون دارم عااااااااااالی پیش میرم.خیلی راضیم .خیلیییییی عالی و خوش برخورد هستن
۱۳۹۷/۰۹/۰۲عالییه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۸چاق بودم لاغرشدم بعدباردارشدم دیگه نرفتم پیششون وبازهم چاق شدن
۱۳۹۹/۰۵/۱۹اضافه وزن داشتم با کمک خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳برای لاغری
۱۴۰۰/۰۵/۰۹اضافه وزن ک الان عالی شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالیییییییییی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۵/۰۴من خیلی راضی بودم فقط حیف که وسط کار رها کردم و کارم دوباره خراب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۴چاق بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۱۵رژیم گرفتم همراه باورزش توی دوسال ۱۲کیلوکم کردم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۵/۰۱عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خیلی عالی برای کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶برای لاغری مراجعه کردم خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ایشون فوق العاده عالی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۷هنوزلاغرنشوده ام که بخواهم نظری بدهم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴بسیاربسیارخوبی است، برای افزایش قد مراجعه کردم، عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۸لاغر بودم و به علت رها کردن و عدم اجرا رها کردم
۱۳۹۹/۰۸/۰۹برای کاهش وزن به ایشون مراجعه کردم، واقعا کارشون فوق العاده بود ممنونم ازشون بخاطر کمکی که به من کردن. حتما به ایشون مراجعه کنید
۱۳۹۸/۰۷/۲۲مشکل چاقی داشتم خداروشکر دارم وزن کم میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸مشکل اضافه وزن عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰من 110کیلو بودم طی سه سال به کمک ایشون به وزن 67 رسیدم.کارشون عالی
۱۳۹۸/۰۶/۲۴برخورد عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵من برای پسرم مراجعه میکنم خیلی راضیم .درضمن خیلی با اخلاق هم هستند اقای طغیانی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی بود من در طول 1 ماه 4 کیلو وزن کم کردم خوش اخلاق وحوش برخورد هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۲کار ایشان عالی ولی اشکال از بی همتی من بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خوبی هستند برای اضافه وزن بودم پیش ایشون اما بیماری پیدا کردم و دوره چاره مشکل شد
۱۴۰۲/۰۲/۲۸رژیم درمانی
۱۳۹۸/۱۲/۰۴واقعا خوبین ع
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ازهمه لحاظ عالی مخصوصا حوصله واخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دیابت بارداری داشتم و کنترل شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۹بسیار حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۱۵برای کاهش وزن و هنوز تحت درمانم .
۱۴۰۰/۰۲/۲۷برای لاغری ب ایشون مراجعه کردم و ب شدت ازشون راضی بودم کارشون واقعا فوقالعاده بود همینطور دوستان دیگر بنده نیز برای موارد دیگه مثل لاغر شدن یا مشکلات معده ب ایشون مراجعه کردن و آنها هم جوابی رو که میخواستند گرفتن
۱۳۹۷/۰۶/۲۸افزایش وزن و شدید کم کردم عالی بود
۱۳۹۷/۰۳/۲۰عالی بود ن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ایشان بسیار با اخلاق و متخصص هستند من مشکلم بالا بودن چربی اسیداوریک قند فشارخون و انزیم های کبدی و چربی بود که با رعایت دستورات ایشان هم کاهش وزن زیادی داشتم و هم تمام مشکلاتم طی سه ماه رفع شد خدا حفظشان کند
۱۳۹۸/۱۰/۲۴در رابطه با چاقی ، نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۶/۲۵من تو یه ماه ۷کیلو وزن کم کردم ممنونم از رژیم خوبشون خیلی عااالی هم اخلاقشون وهم تجربه کاریشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹چاق بودم لاغر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۵عالی من تو سه هفته 5 کیلو کم کردم بسیار خوب با اخلاق و شریف هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خیلی خوش برخورد و کار درستی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عاالی بودند و دوباره میخوام برم پیششون
۱۳۹۸/۰۵/۰۴عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۵نسبتا خوب بوده برا چاقی رفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۱مشکل کبدچرب تازه یکبارپیش ایشون ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰نتیجه ای نگرفتم چون خودم ادامه ندادم درمانمو وگرنه عالین
۱۴۰۱/۰۴/۲۶عالیییی. خیلی راحت لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عااالی هستن چه از نظر اخلاق و چه از نظر تجربه کاری من خیلی راحت با رژیمهای ایشون بدون گرسنگی وزن کم کردم
۱۳۹۸/۰۵/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴دفعه اول خودم بوده ولی مادرم پیششان رفته اند
۱۳۹۷/۱۰/۰۹بسیار عالی و در طول 4ماه تقریبا 10 کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲من قد و وزنم کم بود و با یک ماه بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴قبل بی حال وهمش در حال خوای بودم ولی الان مثل قبل نیستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بله کمک میکند،رژیم کاهش وزن
۱۳۹۸/۰۲/۲۰هنوزبعددوماه تقریباخبری نیست-توکل به خدا
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیاررر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰من کمی اضافه وزن داشتم و کمک زیادی به کم کردن وزن من انجام دادند ممنونم از
۱۳۹۹/۰۹/۰۲سلام خیلی خوب بودمن وزن کم کردم 10 کیلو خیلیم عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۶برای لاغری پیششون رفتم و کارشون بسیار عالی بود و با کمکشون تونستم به شرایط ایده آلی که میخواستم برسم
۱۳۹۷/۰۶/۲۴من به ایشان مراجعه کردم، بسیار از برنامه ایشان راضی هستم
۱۳۹۸/۰۷/۲۰عالییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲رژیم لاغری وچاقی که بستگان از طریق گرفته اند
۱۳۹۸/۰۷/۲۵عاالللیییی هستن هرچی بگم از نتیجه خوبی که دیدم کم گفتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸اگ اراده باشه خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالین عااااالی هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱بسیار خوش اخلاق و باتجربه هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳من برای رژیم رفتم خیلی عالی بودن در یک ماه 3 کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خوب بودن و دوست داشتم رژیمشون را
۱۴۰۲/۱۱/۱۱برای لاغری بهشون مراجعه کردم عالی بودن واقعا عشقن عشق
۱۴۰۱/۰۹/۲۸بهترین تغذیه است
۱۳۹۷/۰۶/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۸رژیم تحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶مشکل چاقی و واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۳درحال درمان لاغری
۱۳۹۹/۰۴/۲۳برای کاهش وزن مراجعه کردم و رژیم بسیار قابل اجرایی تجویز کردند که خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵نتیجه ای نگرفتم تاحالا،تقریبادوماه است
۱۴۰۱/۰۴/۲۹رژیم غذایی عالی
۱۳۹۸/۰۹/۰۳بسیار عالی و با اخلاق و صبورهستند اضافه وزن داشتم که از نتیجه بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱چاق بودم و دارم لاغر میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹