برای دریافت نوبت از عصمت شیربیگی تغذیه و رژیم درمانی در اهواز، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب عصمت شیربیگی تغذیه و رژیم درمانی در اهواز: ۱- درمانگاه کمیل، زیتون کارمندی، خیابان زاویه، نبش خیابان کمیل، روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح ۲- کلینیک بهجو، زیتون کارمندی، خیابان زاویه، نبش خیابان صالح پور، روزهای پنجشنبه ساعت ۶ عصر
هزینهٔ تقریبی ویزیت عصمت شیربیگی تغذیه و رژیم درمانی در اهواز حدود ۱,۸۸۷,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب عصمت شیربیگی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
۱- درمانگاه کمیل، زیتون کارمندی، خیابان زاویه، نبش خیابان کمیل، روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح
۲- کلینیک بهجو، زیتون کارمندی، خیابان زاویه، نبش خیابان صالح پور، روزهای پنجشنبه ساعت ۶ عصر
من اضافه وزن داشتم مراجعه کردم و8کیلوکم کردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲برای لاغری پیش ایشون رفتم بسیار خوش بر خورد و مهربان هستن و با صبر و حوصله پاسخ تمام بیماران رو میدن .... طبق رژیم ایشون من وزن کم کردم و راضی هستم از مشاوره با ایشون
۱۳۹۸/۰۲/۲۰براچاقی رفتم ک خوشبختانه طی سه مرحله 9کیلو اضاف کردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱مشکل اضافه وزن داشتم،در طول یک ماه 7 کیلو کم کردم بدون بازگشت
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بی نظیر
۱۳۹۸/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۱۳اضافه وزن داشتم خیلی خوش اخلاق هستن ورژیمی که واسط میده خیلی خوبه همه چی توش هست من راضی هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۵بسیار خوب و کاردان
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ایشون واقعا با اخلاق و دقیق هستن
۱۳۹۷/۰۶/۲۷کارشون خیلی عالی وخودشون مهربون هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷سلام قبل از کرونا برنامه لاغری گرفتم 14 کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵7 کیلو کاهش وزن داشتم
۱۳۹۹/۰۵/۱۰دندون کارش تمیزه
۱۴۰۲/۰۸/۰۱بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۹خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۹رژیم غذایی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰چاق بودم برای دریافت رژیم پیش خانم شیربیگی مراجعه کردم .... بسیار مهربانانه برخورد کردن و با صبر و حوصله پاسخگو بودن .... و طبق رژیم ایشون من کاهش وزن خوبی داشتم بدون بازگشت .....
۱۳۹۸/۰۳/۲۵عالی عابلی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹نظری ندارم مشکل من کم وزن و بی اشتهایی هست نتیجه ای حاصل نشده فعلا در حال حاضر
۱۳۹۹/۰۳/۳۱عالیییی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خیلی خوب وخوش اخلاق هستن ومن با رژیم ایشان ۱۳کیلوکاهش وزن داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶عالی خیلی خوش برخورد و دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰اضافه وزن داشتم به کمک ایشان تونستم به وزن مناسب برسم . بسیار با اخلاق هستن و با صبر و دقت به سوالات پاسخ میدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیار عالی بود در۳ماه ۸کیلو اضاف کردم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶بسیار خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۲/۰۲بسیار عالی هستش
۱۳۹۹/۰۷/۰۶عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۳اضافه وزن داشتم و به نتیجه دلخواه رسیدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹برای افزایش وزن
۱۴۰۱/۱۲/۲۷یماه رژیم گرفتم کارش خوب بود فعلا خودم وزن نکردم ببینم چقد کم کردم ولی خوب ازظاهرمشخص لاغرشدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بنده اضافه وزن داشتم و تونستم 10کیلودرمدت 6ماه کم کنم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱رژیم درمانی فوق العاده هستش
۱۳۹۸/۰۹/۱۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عالی و نتیجه بخش
۱۴۰۳/۰۴/۰۷بسیار خوب و خوش برخورد و با تجربه است اما من خودم پیگیر نشدم و دوباره میخوام بدم ویزیت بشم
۱۳۹۸/۰۴/۱۱اضافه وزن . خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۲8 کیلو کم داشتم باید سه ماه میرفتم و ماه اخرمو نتونستم برم ولی توهمون دوماه6 کیلو اضافه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵