تهران تهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - خیابان شریفی - رو به روی کلانتری - ساختمان پزشکان مهر - پلاک 34 طبقه 5 - واحد 17
شهریار خیابان ولیعصر میدان امام خمینی خیابان شهید محسنی روبروی مدرسه معلم کوچه نام آوران ساختمان پزشکان پارمیدا طبقه اول واحد یک
دکتر فاطمه صفائی نیک فوق تخصص بیماریهای ریه و متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 119660 در تهران و شهریار فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطبهای ایشان فراهم است.
دکتر فاطمه صفائی نیک از پزشکان برجسته در حوزه بیماریهای داخلی و فوق تخصص ریه است که با شماره نظام پزشکی 119660 در تهران و شهریار فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای داخلی و همچنین فوق تخصص بیماریهای ریه هستند که نشاندهنده دانش و تجربه بالا در درمان مشکلات ریه، آسم، بیماریهای مزمن تنفسی و سایر اختلالات مرتبط است. دکتر فاطمه صفائی نیک خدمات درمانی خود را در چندین مطب و مرکز درمانی ارائه میدهد و بیماران میتوانند متناسب با محل سکونت خود از خدمات ایشان بهرهمند شوند.
در تهران، مطب دکتر فاطمه صفائی نیک در میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، خیابان شریفی، ساختمان پزشکان مهر واقع شده و دسترسی مناسبی برای ساکنان مناطق مرکزی و شمالی تهران فراهم میکند. همچنین بیماران غرب تهران میتوانند ایشان را در بیمارستان پیامبران، واقع در بلوار آیت الله کاشانی، خیابان اباذر، صادقیه ملاقات کنند. برای ساکنان شهریار و مناطق اطراف نیز دکتر صفائی نیک در خیابان ولیعصر، میدان امام خمینی، ساختمان پزشکان پارمیدا ویزیت انجام میدهد.
بیش از ۹۵٪ بیماران دکتر فاطمه صفائی نیک را به دیگران توصیه کردهاند و نظرات بیماران نشاندهنده رضایت بالا از تشخیص دقیق و رویکرد حرفهای ایشان است. بسیاری از مراجعین از توضیحات کامل، توجه به جزئیات و پیگیری درمان توسط دکتر صفائی نیک قدردانی کردهاند. حضور فعال ایشان در دو شهر و ارائه خدمات در چند مرکز به بیماران امکان انتخاب بهترین زمان و مکان را میدهد.
همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطبهای تهران (ونک) و شهریار فراهم شده است، که این موضوع روند مراجعه بیماران را تسهیل میکند. دکتر فاطمه صفائی نیک به عنوان یک فوق تخصص بیماریهای ریه و متخصص بیماریهای داخلی در تهران و شهریار شناخته شده است و همواره در جهت ارتقای سلامت بیماران خود تلاش میکند.
برای دریافت نوبت اینترنتی میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام کنید یا با مطبهای تهران (ونک) و شهریار تماس بگیرید.
دکتر فاطمه صفائی نیک دارای تخصص بیماریهای داخلی و فوق تخصص بیماریهای ریه هستند.
ایشان در تهران (مطب میدان ونک و بیمارستان پیامبران صادقیه) و شهریار (ساختمان پزشکان پارمیدا) بیماران را ویزیت میکنند.
بیماریهایی مانند آسم، سرفه مزمن، برونشیت، ذاتالریه، تنگی نفس و سایر اختلالات ریوی توسط ایشان درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - خیابان شریفی - رو به روی کلانتری - ساختمان پزشکان مهر - پلاک ۳۴ طبقه ۵ - واحد ۱۷
تهران - میدان ونک - خیابان گاندی شمالی - خیابان شریفی - رو به روی کلانتری - ساختمان پزشکان مهر - پلاک ۳۴ طبقه ۵ - واحد ۱۷
خیابان ولیعصر میدان امام خمینی خیابان شهید محسنی روبروی مدرسه معلم کوچه نام آوران ساختمان پزشکان پارمیدا طبقه اول واحد یک
برای مادرم عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۸/۲۶بد نبود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۴مشکل اسم داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بسیار تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عالی بودند
۱۴۰۱/۱۲/۰۳کرونا بود خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۱/۲۴سلام من نفس تنگی ومشکل ریه داشتم که ایشون با یه نسخه مشکل من رو حل کرد خدا خیرشون بده بسیار دکتر مهربان ودلسوز هستن وبرای بیماران وقت می گذارن ممنون
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۴مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۵/۲۶تجربه ی خیلی خوبی از ویزیت با دکتر صفایی نیک داشتم توضیحاتشون کاملا شفاف و علمی بود وحش امنیت و امیدواری بهم دادن درمان پیش رفته و نتایجش عالی بوده واقعا ممنونم از ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عالی و تشخیص
۱۴۰۰/۰۸/۲۸مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۹/۰۷ریه ..
۱۴۰۲/۰۹/۲۹سرفه های زیاد داشتم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بسیارخوش برخورد بودن پدرم مشکل داشتن که ایشون بخوبی ودرستی تشخیص دادن والان دوساله که پدرم واقعا حالش عالی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مشکل تنفسی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰دکتر خوبی ه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دگتر بسیار خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲مشکل سرفه دخترم . اسپری دادند بهتر شدند ولی امسال بازم سرفه هاش شروع شده .
۱۴۰۳/۰۶/۰۶مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۷/۲۴من اولین باره مراجعه کردم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۲کار دکترخوب بود ولی خیلی معطلی داشت ۳تامنشی داشت هرکدوم به دلخواه مریض میفرستادن داخل
۱۴۰۴/۱۱/۱۱با یه نسخه کاملا خوب شدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۷عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۰۷عااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵واقعا دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دگتر خوب عالی من ازش راضی ام خدا ازش رازی باشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۱اسم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶تنگی نفس آسم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عالی بوده
۱۴۰۱/۰۷/۰۹خانم دکتر محترم دانشمند و بزرگوار فرشته نجات و جان بخش این شعر سعدی را تقدیم میکنم به استاد تشخیص ودرمان بیماری های ریوی که نفس هایم را مدیون ایشان هستم هر نفسی که فرو میرود ممد حیات است و چون برمیاید مفرح ذات پس در هر نفسی دو نعمت موجود است و برهر نعمتی شکری واجب
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۲/۱۱/۱۴مادرم بیمار ایشون هستند و آسم دارند راضی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۰دکتر صفایی نیک واقعا فرشته نجات هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۶اسم تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر واقعا خوبیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۶در حال درمان هستیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸پزشک خوب وبسیار با دقت و پیگیر هستند خدا حفظش کنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۰کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۱خس خس سینه فعلا بهبود حاصل شده
۱۴۰۲/۱۲/۱۸خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خیلی داکتر محترم لایق مهربان استن و گپه مهم اینکه با رفتن پیش داکتر صفایی مامانم کاملا شفایاب شدند
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۷با سلام بنده با یکبار مراجعه نزد ایشان کاملا بهبود پیدا کردم وداروهایی که تجویز کردند تاثیر گزار بود درضمن به جرات میتونم بگم یکی از با اخلاقترین وصبور ترین هستند باآرزوی موقیت برای ایشان
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خیلی عالیه تشکر میکنم ازدکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۸بهترین پزشک ریه
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار دکتر حاذق و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکترفوق العاده ای هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۸از وقتی پدرم داروهای تجویز دکتر رو استفاده کردند حالشون خیلی خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی معطلی داره ۴٫۵ساعت باید منتظر بمونی این خیلی بده
۱۴۰۵/۰۲/۱۴تنگی نفس ک با دارو بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۰دکتر صفایی نیک واقعا پزشک متعهد و دلسوز و بزرگواری هستن تشخیص و درمانشان برای ما عالی بود به بیماران ریوی با توجه به تجربه شان حتما توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲الرژی داشتم که فکرمیکردم سرماخوردگیه و داروهای اشتباه مصرف میکردم ولی بایک تشخیص درست وبایک نسخه درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶.تتتست
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سرفه های مکرر،نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹تحت نظر ایشان میباشم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴چی بگم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸مشکل آسم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر با حوصله ..تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲سلام خداروشکر حال پدرم خیلی خوب شده
۱۴۰۱/۰۲/۱۷سلام خیلی خوب عالی ممنونم از شما تشکر
۱۴۰۴/۱۲/۰۵مادرم آسم داره و ی بار بردم پیششون عالی شده بهترین دکتره
۱۴۰۱/۰۲/۰۸مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۸/۰۶عالیییی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۳/۰۷آسم دارم ...تحت کنترل هستم...
۱۴۰۳/۰۲/۱۵مهربان باحوصله
۱۴۰۰/۱۰/۱۲از همه لحاظ خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۲۴تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خیلی دکتر ماهر و کار بلد هستن من با ی ویزیت پیش ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱سلام دکترخوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۱۵عالیه دستش شفاست واقعا
۱۴۰۴/۰۸/۱۴ناراحتی ریه مادرم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۱/۳۱بنده به علت تنگی نفس و سرفه به ایشان مراجعه کردم..بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند.مشکل بنده پس از درمانهای ایشان کاملا بهبود پیدا کرد.
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی دکتر با شخصیت و مهربانی هستند و وقت میزارن و با تجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار پزشک پر حوصله وبا تجربه وتشخیص درست
۱۴۰۰/۰۹/۲۴من همش حالت سرما خورده بودم و صبح ها با آبریزش بینی شدید بیدار میشدم و شب ها از سرفه های شدید نمیتونستم بخوابم و ایشون با تشخیص درست بهم کمک کردن و الان سلامت هستم و ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۱۷بهترین دکتر ازتون ممنونم حقتونه همه چیز
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خوش برخورد ،با انرژی مثبت،منطقی و علی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عالی فوق العاده خوش رفتارهستن ایشون
۱۴۰۱/۱۲/۱۴خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل الرژی فصلی داشتم خوب شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۷خوب است
۱۴۰۳/۱۰/۲۷فوقالعاده عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیاز خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عااالی وبسیار د
۱۴۰۳/۰۸/۰۵درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱خانم دکتر صفابی ازهمه نظر عالی هستن من پیش ده تا دکتر رفتم بی نتیجه بود ولی فقط یک ماه بعداز ویزت شدن پیش خانم دکتر بهترم از نظر اخلاق هم عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بهترین دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۰۲مشگل کیست ریه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶خیلی دکتر خوبیه واسه ریه من خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی حرف
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر بسیار
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیارخوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶آسم داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹بسیارعالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱پدرم آسم دارند نفس که میکشیدند از ریشون مثل قلیون صدا میومد و قلقل میکرد، ترسیده بودیم از این صدا، مراجعه کردیم خدمت خانم دکتر خدا خیرشون بده با یک نسخه اون صدای قلقل کردن افتاد و خیلی بهتر شدن.
۱۴۰۳/۰۸/۰۱در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۶دکتر مهربان و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱برای مادرم آسم داره الحمدالله خوبه تحت نظرات
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۹بسیار دکتر کاربلد و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹باسلام خانم دکتر کارشون حرف نداره خوش برخورد و محترم همچنین منشی هاشون فقط پیشنهادمیکنم مطب شهریار رفتید به هیچ عنوان از داروخانه پایین مطب دارو نگیرید فوقالعاده بیخود هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۱مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۵/۰۶تحت درمان کروناهستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶مادرم آسم دارد تحت نظر خانم دکتر هستن ایشان بسیار حاذق و مهربان رسیدگی میکنند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۵مشکل روبه تنفسی و خس خس ریه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰شدیداسرفه داشتم الان بعد از حدود سه هفته بعد از ویزیت توسط خانم دکتر الحمدلله بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تشکر از لطف و وجدان کاری که دارن خیلی عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۶مشکلات ریوی و مشکوک به آسم نتیجه خیلی خوب با دوبار ویزیت بهبودی ۹۵درصدی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴درود بر شما. مشکل شدید ریه داشتم.الان حالم عالی است.خیلی از ایشون راضی هستم.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۰بیماری ریه
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خوب بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۲برونشیت ریه دارم پیشش رفتم خیلی عالی بود بسیار خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۰با سلام
۱۴۰۳/۱۱/۱۸سلام بسیار دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴همسرم مشکل ریه داشتن و پیش ایشون مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹کم حرف میزنه با مریض ولی عاشقش هستم بخدا
۱۴۰۰/۱۲/۲۳تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸سلام پدرم من برونشیت داستن که به لطف خانم دکتر و تجویز عالیشون طی چند روز مصرف دارو خیلی وضعیتشون بهترشده .
۱۴۰۰/۱۲/۱۸همسرم مشکل تنفس داشت خداروشکر خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۱۰بله خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۹/۱۲خیلی خوب مشکل برونشیت مزمن پدرم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱اخلاق وتشخیص عالی من نمیتونستم نفس بکشم الان خوبم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۲همسرم نفس تنگی داشت تشخیصشون اسم شغلی بود در حال درمان هستن ،از تشخیص و تجویز دارشون کاملا رضایت داریم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵دکتر خوبی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۳با دقت باحوصله و پیگیر تنگی نفس مادر بنده با داروهای ایشان بسیار بهبود یافته ممنون از خانم دکتر صفایی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خیلی خوش اخلاقو دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷دکتر فوقالعاده عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶واقعا عالی به بیماران ریوی فقط خانم دکتر را توصیه میکنم واقعا نتیجه عالی از درمانم گرفتم داروهای تجویزی شان عالی ست
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتری خوب و باتجربه و خوش برخورد فعلا تحت درمان هستم. زمان انتظار در مطب زیاد هست.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۳۱بسیار مودب و کاردان هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۲سرفه مزمن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵فوق العاده ست خانم دکتر از خانم دکتر ممنونم کارشون حرف نداره بنده از سال 1401 مریض شون هستم ریه م مشکل داره هر جا رفتم فایده نداشت فقط خانم دکتر صفایی تونست منو درمان کنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیار صبور و با حوصله ،خوش اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۸اسم مزمن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷برخورد عالی تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار خوب هستن و با حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۲۰خواهرم آلرژی و حساسیت داشت که پیش خانم دکتر اومدن و خیلی راضی بودن و ایشون رو معرفی کردن به من
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۱مشکل ریه به کمک ایشون خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹باسلام تشخیص بیماری سارکوییدوز ریه بنده توسط خانم دکتر .بسیار توانمند و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکتر خوبی هستن خداروشکر
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۸فعلا تخت درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر بسیار حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸فعلا هیچی
۱۴۰۲/۰۱/۱۵نفسم سخت بالا می اومد فعلا تحت درمانم ولی نسبت ب یک ماه قبل 70٪بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰همسرم خلط خونی داشت که با دارو برطرف کردند
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بسیار عالی و
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۹عالی و بسیار مودب
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳سلام من مادرم پیش ایشون ویزیت شده بودند و دکتر بی نهایت عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عااالی بودن ، آسم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سلام بنده سرفه های شدید داشتم با یک نسخه حالم خیلی بهتر شد ممنون از زحمات ایشان.
۱۴۰۳/۰۲/۲۵دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۷/۲۶پزشکی فوق العاده مشکلی داشتم خداروشکر با داروهایی که دادن حل شد ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶پزشک کاملا حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۹دستان شفابخش و توانمند در شفای بیماران در پناه پروردگارباشند
۱۴۰۲/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۳مشکل ریه
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مشکل تنفسی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵مهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار عالی هستند دعای ما پشت سر شان است .فقط نوبت گرفتن از ایشان سخت است
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالی ما که خیلی راضی بودیم پسرم آسم کودکی داشت الان کاملا خوب هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱در حال حاضر درمان نشدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۹کرونا داشتم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶پدرم کنسر متاستاتیک شده داشت بابت ریه اش پیش ایشان رفتم فرصت و توجه کافی به بیمار دارد .
۱۴۰۰/۱۱/۰۲مادرم مشکل ریه داشتن بهتر شدن با تجویز دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۳به خاطر درگیری ریه وابتلا به کرونا به ایشون مراجعه کردم کارشون عالی بود ومن تو خونه با داروهای که دادن درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۴/۱۸خیلی دکتر صبور و با دانشیه
۱۴۰۲/۰۱/۱۷صبور و با حوصله با یک نسخه درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتربسیاربسارخوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خیلی دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۳آسم و بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶آلرژی الان خوبه خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸مشکل تنفسی داشتم،بامعاینات صورت گرفته وداروهایی که دادند درمدت کمی نتیجه گرفتم.هنوزهم تحت درمان هستم.
۱۴۰۱/۰۹/۱۰دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مشکل.ریه.داشتم.خدا.راشکر.الان.بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالی مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دوره اول درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ادامه دارد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دکتر خیلی خوبی بودن خیلی هم اخلاق خوبی داشتند من چند سال بود مشکل ریه داشتم اومدم پیش ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳با حوصله هستند فقط مطب خیلی شلوغ هست نوبت دهی ها مرتب پیش نمیره
۱۴۰۴/۰۳/۱۰با نسخه اول خوب شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۰تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خوش اخلاق وتشخیص درست
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر بسیار مهربان و خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۶مادرم آسم شدید داره خیلی عالی بود نتیجه
۱۴۰۱/۰۴/۰۴مشکل ذات الریه و عفونت شدید ریوی واقعا درمان های شان عالی بود قبل از ایشان چند بار مراجعه به پزشک داشتم و حتی بستری شدم ولی تشخیص و درمان شان خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار توانمند حاذق و با حوصله می باشند.سالها آسم داشتم.مشکل بیماری آسم بنده با داروهای ایشان بسیار بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی با یک نسخه خوب شدم عفونت ریه داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹نفس تنگی تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸آمبولی ریه داشتم وتوسط دکتر صفایی نیک معالجه شدم ورضایت کامل دارم ازدکتر چون بکارشون مسلط هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۳۰مشکل تنفسی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی بودند
۱۴۰۱/۰۲/۲۶خوب بود و با حوصله
۱۴۰۱/۰۴/۰۴من شخصا ایشان را تایید میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیارعالی در تشخیص
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۴/۳۰مشکل آسم واکنشی داشتم،ودرمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بهترین پزشک ریه دست خدا به همراهشان
۱۴۰۳/۰۶/۰۲درگیر الرژی شدید بودم چند سال تحت درمانم و خیلی خوبم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتر خیلی خوب و ماهروخوش اخلاق با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بسیار عالی و متبحر
۱۴۰۱/۰۶/۱۲آسم کودکان داشت خواهرم فعلا دارو میخوره
۱۴۰۳/۰۶/۲۸مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۷/۱۶خوب بوده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵من دو ماه بود ک سرفه داشتم و چند بار دکتر متخصص رفته بودم اما نتیجه ای نگرفتم اما پیش ایشون واقعا نتیجه گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶آسم داشتم الان با دمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱سلام ه
۱۴۰۳/۰۲/۱۴بیماری سارکوییدوز تشخیص دادند وتحت درمانم خیلی خوب شدم برای تشخیص ودرمان بیماری من چون جز بیماری های خاص هست و نیاز به نمونه برداری داشت خیلی وقت گذاشتند
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰مشکل ریه داشتم.فعلا زیرنظرهستم.
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۲مشکل ریه داشت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار دکتر مهربان و با علمی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ریه همسرم....عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خیلی خیلی خوب و درست با یک نسخه اصلا تنگی نفس ندارم مطب خوب و پرسنل موب
۱۴۰۳/۱۰/۰۱آلرژی ریه
۱۴۰۴/۰۴/۲۵واقعا دکتر حاذقی هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۲۷پزشک عالی وچیره دست مطب مجهز و با سطح بسیار بالا از هر لحاظ تجربه ام از ویزیت با ایشان عالی و حر فه ای و به بیماران ریوی ختما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خانم دکتر یکی از بهترینها
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۱نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۲۴بهتر شدم الا
۱۴۰۲/۱۱/۰۴واقعا دکتر بسیار مهربان و باتجربه ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خوب بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۶عالی دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۷مشکل ریه داشتم خدارا شکر بهتر دارم میشم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ریه درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عوارض بعداز کرونا. بعد از مراجعه کاملا بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷دکتر خیلی با تجربه و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار پزشک خوبی هستند.سالها تنگی نفس وحملات گهگاهی آسم داشتم.به پزشکان مختلف مراجعه کردم نتیجه مناسبی حاصل نشد ولی پس از مراجعه به ایشان با حوصله و دقت به بنده گوش کردند خدا رو شکرنسخه ایشان شفا بخش بود.خیلی بهتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸