دکتر رضا غیاثوند دکترای تخصصی علوم تغذیه و متخصص تغذیه و رژیم درمانی با شماره نظام پزشکی 2364 در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان شریف واقفی، بعد از چهارراه ابوالحسن اصفهانی، روبهروی کوچه ۲۹ واقع شده است.
دکتر رضا غیاثوند دکترای تخصصی علوم تغذیه و متخصص تغذیه و رژیم درمانی در اصفهان است که با شماره نظام پزشکی 2364 شناخته میشود. ایشان یکی از معدود دارندگان مدرک دکترای تخصصی (Ph.D) علوم تغذیه در کشور بوده و دانشآموخته دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. دکتر رضا غیاثوند، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با تمرکز بر تغذیه بالینی و رژیمشناسی، خدمات متنوعی در حوزه تنظیم رژیمهای غذایی درمانی ارائه میدهد. مطب دکتر رضا غیاثوند در اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان شریف واقفی، بعد از چهارراه ابوالحسن اصفهانی، روبهروی کوچه ۲۹ و طبقه فوقانی داروخانه بهشتی واقع شده است و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
وی دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم تغذیه نیز میباشد و با سالها فعالیت علمی و پژوهشی، به عنوان پژوهشگر برتر کشور در سال ۱۳۹۱ انتخاب شده است. حوزه کاری دکتر رضا غیاثوند شامل رژیمهای کاهش یا افزایش وزن، کمک به درمان دیابت، درمان کبد چرب، و نیز افزایش قد نوجوانان بدون بهرهگیری از هورمون رشد است. بسیاری از بیماران اصفهانی که به دنبال متخصص تغذیه بالینی و رژیمشناسی هستند، تجربه موفقی از مراجعه به دکتر رضا غیاثوند داشتهاند و وی در میان مراجعان خود از اعتبار بالایی برخوردار است.
دکتر رضا غیاثوند در اصفهان، با ارائه مشاورههای تخصصی تغذیه، به بیماران کمک میکند تا برنامه غذایی مناسب با شرایط جسمی و بیماریهای زمینهای خود را دریافت کنند. ایشان به دلیل فعالیت در دانشگاه و مشارکت در طرحهای پژوهشی، دانش روز دنیا را در تنظیم رژیمهای درمانی به کار میگیرد. مطب دکتر رضا غیاثوند در منطقه بزرگمهر اصفهان محل مراجعه بیماران بسیاری است که به دنبال راهکارهای علمی و عملی برای مدیریت وزن و بهبود سلامت خود هستند. در پایان، دکتر رضا غیاثوند متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تکیه بر دانش آکادمیک و سابقه پژوهشی، مرجع معتبر مشاوره تغذیه در اصفهان محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس مطب:
اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان شریف واقفی، بعد از چهار راه ابوالحسن اصفهانی (تقاطع شریف واقفی و گلزار)، روبروی کوچه ۲۹، طبقه فوقانی داروخانه بهشتی
تلفنهای رزرو نوبت:
۰۹۱۳۵۹۵۵۰۰۴
۳۲۶۴۴۰۷۳
۳۲۶۴۳۱۷۶
افراد زیر ۵ سال ویزیت نمی شوند
خیلی عالیه در زمینه رشد کودکان.
۱۳۹۹/۰۵/۱۹مراجعه نکردم اصلا
۱۴۰۴/۰۲/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۳سلام من اضافه وزن دارم و تازه یک جلسه هست پیش آقای دکتر رفتم دارو بهم داد و منتظر نتیجه هستم ولی دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق و خوبی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالییییی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۷عالی،نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۱/۳۱بسیار پزشک توانمندی هستند آدم اصلا با رژیمهای ایشون اذیت نمیشه منشی ها و همکارانشان بسیار محترم هستند و سرتایمی که دادند نوبتم سد
۱۴۰۵/۰۲/۱۰میخواستم وزن اضافه کنم کمبود وزن داشتم ، نتیجه بی نظیر گرفتم و توی فقط ۲ ماه به وزن دلخواهم رسیدم. بیشتر ۲ سال درگیر بودم با رژیم های مختلف ولی رژیم دکتر کمی از معجزه نداشت.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۰نتیجه عععععالی در عرض چهار ماه ده کیلو وزن کم کردم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴لاغر بودم ۱۰ کیلو وزن اضافه کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶آقای دکتر باحوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷رژیمی که بهت میده رورعایت کنی واقعا لاغر میشی.. من بعد از یک ماه ۵ کیلو کم کردم که کنار ورزش بوده.. خوبیش اینه که مته به خشخاش نمیذاره.. بنشینی گالری بشماری و از این داستانا که نشه ادامه داد.. مثل بچه آدم.. یه سری چیزو نباید بخوری.. یه سری چیزم به مقدار مشخص میخوری.. مثلا ۴ کفدست نون مثلا.. بقیه چیزارم بخور.. وسطشمچیزمیز نخور.. خوردی کم بخور چیز حسابی بخور.. تبدیل میشه به سبک زندگیت یه جورایی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکتر عالیییییییییییی
۱۴۰۲/۰۶/۰۷من برای اضافه وزن حدود ۸ کیلو مراجعه کردم رژیم غذایی همان سفره خانواده هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۶تو ماه اول ۵ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر غیاثوند بی نظیره دمش گرم واقعا قبولش دارم
۱۳۹۸/۰۴/۱۳خوب بوده
۱۳۹۸/۱۱/۱۳بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۲/۱۳خیلی خوب دریک ماه 4کیلو کم کردم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴کمی اضافه وزن داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بله دکتر خیلی خوب چون دفعه اول بود خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴سلام تجویز بسیار خوبی داشتند برای لاغری پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خیلی عالی بودن اصلا برنامه غذایی که دادن برنامه سختی نبود فقط مقدار تایین می کنن وموثر بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱من بعد از یکماه رژیم وزنم ثابت مونده با این رژیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۸همه چیز عالی فقط یک منشی ای استخدام کردن که زیاد مهربون نیست، وگرنه همه چیز عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹نظری ندارم
۱۴۰۱/۱۱/۱۲لاغری عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰اولین جلسه بود ویزیت شدم برخورد عالی پزشک عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱از دوستان شتیدم رژیمشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۳فعلا خوب جواب داده
۱۴۰۲/۰۳/۳۰برنامه ایشان برای من بسیار مفید بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۷یک برگه از پیش کپی شده را به من داد
۱۴۰۳/۱۲/۰۲اضافه وزن و ریزش مو داشتم، با نسخه و رژیمی که دریافت کردم خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۸فوقالعادن ایشون ،من به راحتی ۷ کیلو وزن اضافه کردم در عرض ۳ ماه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴اضافه وزن.درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۴یه بار رفتم انشالله باز هم برم ببینم چه جوریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱سلام جلسه اول بودم طی این ده روز با توجه به رژیم که داده اند حس سبکی دارم و نتیجه گرفتم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲برای وزنم مراجعه کردم خوب کم کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶ایشون بسیار علمی و مهربان هستند. براشون آرزوی سلامتی دارم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۹بهترین دکتر در خصوص تغذیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷از96کیلوتودورهاستفادهازدستوراتدکتربهوزن75کیلورسیدمدرمدتزمانتقریباحدود2ماه!
۱۴۰۴/۰۶/۲۵الحمدلله برای افزایش وزن مراجعه کردم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بسیار دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستن. عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۲آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و با انرژی مثبت ویزیت انجام میدهند و طی مدت یک سال با راهنمایی های ایشون وزنم ۱۵ کیلو کاهش داشته و همچنان هم زیر نظرشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵مشکل قند و آقای دکتر خیلی کمک کردن در روند بهبود بیماری
۱۴۰۲/۱۱/۱۱اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عالی فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۹سلام.من بدلیل اضافه وزن و فشار خون بالا مراجعه کردم ۶ماه مرتب ویزیت شدم با کمک و لطف ایشون خیلی عالی و خوب وزن کم کردم ودرحال حاضر مشکلی از بابت فشارخون هم ندارم.خیلی عالی و بااخلاق هستن
۱۴۰۵/۰۱/۰۱عالی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیار عا
۱۴۰۴/۰۵/۲۰برای اضافه وزن اومدم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶دکتر با تشخیص و تجویز مناسب مسیر رشد فرزندم را بهبود دادند
۱۴۰۲/۰۳/۰۷اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۳/۰۹چون همسرم جزو بیماران خاص هستند،میل به غذا نداشت وکم خوابی داشتند،تشخیص وویزیت آقای دکتر عالی بودو الان خیلی بهترن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷سلام و درود اولین مرتبه بود که مراجعه نمودم؛ آنالیز بدن خوب، برنامه غذایی خوب و داروهای مناسبی تجویز شد. سپاس
۱۴۰۳/۱۲/۰۶تناسب اندام
۱۴۰۴/۰۵/۰۸با سلام و دورود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷فقط میتونم بگم فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۱۱لاغربودم خداروشکر وزن اضافه کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۳برای یک جلسه حدود ۲کیلو کم کردم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بی نظیر
۱۴۰۴/۰۳/۲۱سلام خیلی دکتر خوب و باشخصیتی هستن برخورد پرسنل هم تقریبا خوبه درکل راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عرض ادب درمان را تازه شروع کردیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سلام من لاغر بودم فعلا در یک ماه ۸ کیلو اضافه کردم خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۴اخلاق خوش و با حوصله انشالله که جواب میگیریم.
۱۴۰۳/۱۲/۳۰دکتر حاذقی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹برای چاقی دخترم و بهترین نتیجه را گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۰تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر حاذقی هستند و ویزیت ایشان بر اصول علمی است
۱۴۰۵/۰۲/۲۲خیلی تاثیری نداشت فقط گفتن کم بخور
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳مشکل کاهش وزن داشتم و عالی بودن بهترین دکتر تغذیه هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷قند وکراتین خون داشتم با تغذیه بهتر سدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱من ۱۶ کیلو با رژیم دکتر غیاثوند کم کردم ایشون عالی هستد
۱۴۰۴/۰۶/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۳سلام رفتار پرسنل ب شدت بد هس مخصوصا اگ بچه همراهت باشه انگار حکومت نظامی هس خود دکترم برا افزایش،اشتها دارو هورمونی دادن ک من راضی،نبودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵من اضافه وزن داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۹مشکل چاقی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عالی اند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲اضافه وزن داشتم.دکترفوق العاده ایی هستند.
۱۳۹۹/۰۹/۲۳سلام.چند سال پیش برای دخترم نزد ایشان رفتم و واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خوبن و برخورد خیلی خوبی دارن کاهش وزن که راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸اخلاق بسیار عالی و واقعا از رژیمم جواب گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹رژیم لاغری، عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عااااالی دکترخیلی خوش اخلاق و باتجربه است کلا انرژی مثبت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴یبلبلبلبل
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار خوش برخورد و با دانش
۱۴۰۴/۰۲/۱۴تازه یکماه ویزیت شدم وهنوز نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲دوستان نتیجه گرفتن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱واقعا ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴مشکلم استپ وزنی یک جلسه مراجعه کردم هنوز نتیجه ی مطلوب نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲تشخیص خوبی داشتن
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عااااااالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی و بی نظیرن آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۷افزایش. وزن داشتم که با کمک دکتر نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷در طی چند روز خیلی خوب لاغر شدم اما فقط تایم کمی را در مطب توضیح دادند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عالیییییی
۱۴۰۲/۰۲/۱۴مشکل اضافه وزن دخترم خوب عمل کردن دخترم توی یک ماه وزن خوبی کم کرد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷با درود و احترام برای رژیم تغدیه و بیماری دیابت مراجعه کردم و بسیار رضایت بخش بود .
۱۴۰۴/۰۶/۲۳من ۱۳کیلو کم کردم داخل ۴ماه
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عاااالی با رژیم اولیش13 کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱بسیار عالی هستند. خوش اخلاق، حاذق و ماهر و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷در مدت مراجعه نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالییی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیار صبور خوش برخورد ومهربان
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عالی واقعا راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۰۶بسیار عالیی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲جهت رژیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب بوپ
۱۴۰۴/۰۵/۱۴تازه ماه اولمه ولی رژیمشون خوبه و اصولی
۱۴۰۲/۰۲/۲۵بهترینن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲سال ها کمبود وزن شدید داشتم و درمان نمیشد، با رژیم عالی ایشون در دو ماه 5 کیلو وزن اضافه کردم و همچنان تحت رژیم ایشون هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲خیلی دکتر خوبی بودند عااااللیی من که نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۰۸واقعا نتی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷می خواستم بدنم را در همین حالت نگه دارم و دریک ماهی که به برنامه عمل کردم روی وزن 67ماندم
۱۳۹۸/۱۲/۰۳سلام عرض ادب من دفع پروتئین داشتم و بهشون مراجعه کردم و با رژیمی که دادن مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶اضافه وزن داشتم ، لاغر شدم کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۷/۰۸کمبود وزن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰آقای دکتر بسیار انسان شایسته وخوش برخورد هستند من برای لاغری مراجعه کردم و نتیجه ی بسیار خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷آقای د
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالیییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۶دیابت رژیم درمانی
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۰۵مشکل اضافه وزن داشتم به راحتی نوبت گرفتم وبادستورات غذایی وتجویزدارودرمسیردزست تناسب اندام قرارگرفتم ازایشان وتیمشون ممنونم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۰برای لاغری رفتم جلسه اول بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲برای لاغری مراجعه کردم و 20 کیلو کم کردم بدون ذره ای شل شدن پوست و خییییییییلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۳درمان لاغری .
۱۴۰۴/۰۶/۰۱نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خیلی خوب بودن من با استپ وزن تونستم وزن کم کنم.بدون گرسنگی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۷/۰۵اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵چاقی بود نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر عالی با حوصله .و تجویز دارو های عالی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عالی بودن ایشون
۱۴۰۱/۱۱/۱۰اضافه وزن داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۲۵با نتایج آزمایشات خونی که داشتم رفتم مطب شون، آنالیز بدن شدم، دکتر خوش اخلاق اما وقت نگذاشت و فقط کپسول چربی سوز که روتین هست برام نوشت.!!! و نهایتا رفتم پیش نفر دیگری و اون روی یک برگه از قبل کپی شده بود، حجم وعده ها را نوشت. در کل تفاوت خاصی حس نکردم! و با توجه به تجربه ام ،پزشک معمولی ای بودند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲چاقی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالییی خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵وزنم کم بود که اضافه کردم عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۴یه جلسه رفتم و صبر میکنم تا نتیجه نهایی ببینم اعلام کنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خوب بود فعلا یک جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸رژیم و لاغری و عالی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۱۰اضافه وزن داشتم و خیلی خوب جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عالی 6 ماه رژیم لاغری گرفتم تحت نظر ایشان و 12 کیلو کم کردم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷در مراحل ابتدایی درمان هستم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۷برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶رژیم لاغری
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱رژیم برای اضافه وزن گرفتم، رژیم های راحت و منطقی
۱۳۹۹/۰۶/۱۷درود بیکران خدمت شما خدا قوت بنده افتخار یک جلسه را داشتم فعلا ولی در همین یک ماه نتیجه ای عالی گرفتم از دستور و العمل آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۳ن هنوز
۱۴۰۴/۰۵/۳۰درمورد فرزندم،دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۴برای بچه ام رفتم خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵رژیمشان عالی است
۱۳۹۸/۰۶/۲۴بسیاردکترخوب وصبورهستندومن دارم نتیجه می گیرم
۱۴۰۱/۰۸/۱۰لاغر بودم الان خوبم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱عالییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵اضافه وزن نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵فوق العاده صبور هستن و با آرامش همه ی سوالات راهم جواب میدن و کمترین معطلی را آقای دکتر دارن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶اضافه وزن داشتم خودم رفتم 11 کیلو کم کردم و الان 8 ماه گذشته وزنم ثابت مونده و همه ی خونوادمو هم بردم همه نتیجه خوب گرفتن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶برخورد عالی تجویز عالی به مریض آرامش میداند
۱۴۰۳/۱۰/۳۰بسیار عالی مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار عالی.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب بود همه چی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۳۱علاوه بر اینکه رژیم خیلی ساده و در دسترسه نتیجه اش هم عاالیه البته اگه رعایت کنیم
۱۳۹۸/۱۰/۲۷عالی وبی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۱نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بهترین دکتر است
۱۳۹۹/۰۴/۱۵بسیار عالی و خوش برخورد رژیم عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۹برا چاقی
۱۴۰۴/۰۶/۱۴بسیاردکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶برای دخترم بهشون مراجعه کردم و جوابدهی عالی بود ، البته خود دخترم پیگیری نکرد ولی از کار ایشون راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱پزشک با اخلاق و متبحر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴من پیچ ایشان را دارم مطالب بسیار مفیدی بیان میکنن
۱۴۰۲/۰۲/۰۲عالی بودند
۱۴۰۲/۱۱/۰۱فقط یک جلسه ویزیت داشته ام
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار نتیجه رضایت بخش
۱۴۰۳/۰۶/۳۰درمان چاقی نتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۹اضافه وزن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بااخلاق. با آرامش. صبور. کاربلد. نتیجه بخش.
۱۴۰۳/۱۲/۰۵اضافه وزن و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۴سلام بنده برای لاغری رفتم ورژیمشون بسیار عالی وراحت هست واصلا آدم اذیت نمیشه من ممنونم از جناب آفای دکتر وکادر مجربشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برای رژیم لاغری دریک ماه3/5 کیلووزن کم کردم
۱۳۹۷/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار عالی و اصولی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ایشان بسیار حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۲اضافه وزن و خدارو شکر ماه اول شش کلی تقریبا کاهش دادم
۱۴۰۱/۱۰/۲۱بهعلت دیابت وزنم کمتر شده ودرحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتربااخلاق وعالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷نتیجه خوبی بود ولی خودم رژیمم رو رها کردم و بعد ۴ سال دوباره میخوام رژیم میگیرم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱برای بیمار دیابتی وکلیوی خیلی خوب بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲جهت روند رشو پسرم ،به خاطر فعالیت ورزشی زیادی که داره . تنظیم خوراک و خوابش خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰مشکل کمبود وزن داشتم وباتجویزآقای دکترچندکیلواضافه کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی بودن لاغربودم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴در مرح
۱۴۰۳/۱۰/۲۴خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۲عالی طی پنج ماه ۱۵ کیلو کم کردم و سه ماهه که دیگه رژیم نیستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵چاق بودم که جواب گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰قبلا که مرکز موسی صدر بودنند بیشتر برای مراجعین وقت می گداشتند
۱۴۰۰/۰۴/۲۵آنالیز حرفه ای رفتار صبورانه و دلسوزانه
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۷خیلی خوب عالی ولی من ادامه ندادم و پشیمونم
۱۳۹۹/۰۴/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸برخورد آقای دکتر فوق العاده عالی بود.. دو هفته از جلسه اول میگذره که پسرم وزن گرفته.. عالی عالی هم رفتار هم تجویز.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بیمارکلیوی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳لاغری و افزایش قد عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۶لاغری-خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۰مشکلچاقیوتحتدرمانهستم.
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عالی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲بی نتیجه
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۳۰موضوع چاقی فرزندم بوده . که به توصیه دکتر عمل نشد .
۱۴۰۴/۰۵/۰۶جلسه اول و هنوز روز اول و نظری ندارم ولی دکتر با اخلاق و امیدوار میکنن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴