برای دریافت نوبت از دکتر بابک باب شریف مشاک فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر بابک باب شریف مشاک فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) در تهران: ضلع شمالی میدان ونک - کوچه صانعی - ساختمان پزشکان مرجان - طبقه 5
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر بابک باب شریف مشاک فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) در تهران حدود ۳,۸۵۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر بابک باب شریف مشاک:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ضلع شمالی میدان ونک - کوچه صانعی - ساختمان پزشکان مرجان - طبقه ۵
خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۰۶از کودکی دکتر دخترم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳یبار مراجعه داشتم دخترم افتادگی پلک داره اتفاقا دوباره قراره بهش مراجعه کنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بلفارو
۱۴۰۰/۰۹/۱۰تشخیص درست و دقت بالا برای مشکل چشم پدرم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی انحرافی چشم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳عالی هستن من دررشت بیمارش بودم
۱۳۹۷/۰۹/۲۶انحراف کاذب چشم دخترم. که دکتر ذهن مارو اروم کرد ما فکرمیکردیم دخترمون چشاش چپن اما اونجورنبودخداروشکر
۱۳۹۷/۰۲/۲۲دکتر خیلی فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیارپزشک حاذقی هستن ومجارای اشک چشمم بسته شده بود که دکتربدون اینکه جای جراحی مشخص باشه برام عمل کردن کارشون بی نهایت عالی بود.
۱۴۰۲/۱۱/۲۴خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۳عمل بلفاروپلتستی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱مشاوره برا جراحی پف رسید جشم، بسیار حس خوب از دکتر گرفتم و همه مراجعین خیلی راضی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۲با سلام پسرم انحراف چشم داشت که خوشبختانه تا 95% حل شده است
۱۴۰۲/۰۶/۱۹در همه مراحل عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸فعلا کار
۱۴۰۰/۰۵/۱۸انحراف چشم داشتم بهترین دکتر چشم هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳افتادگی پلک بالا توسط ایشون جراحی وازنتیجه راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲پف زیر چشم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸دکتر بسیار صبور و دقیقی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۱۲سلام ضعیفی چشم داشتم کار ایشان را قبول دارم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳جراحی پلک بالا انجام دادم و کاملا از جراحی و برخورد و رفتار و کردار ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷پف پلک پایین. زمان زیادی از عمل نگذشته که بخوام درست قصاوت کنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عمل لازک که راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عمل پلک چشم.رضایت داشتم
۱۳۹۷/۰۲/۱۷مشورت در خصوص عمل پلک عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵انحراف چشم نمره چشم بالا ی پسرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵من میخوام عمل انحراف چشم انجام بدم ماه آینده لطفا منو راهنمایی کنید بنظرتون نتیجه داره
۱۳۹۷/۰۲/۰۶مشکل خاصی نداشتم برای چکاپ به مطب ایشون از زمانیک قبلا در انزلی ورشت بودند و هم اکنون در تهران تشریف دارند مراجعه می کنم و پزشک حاذقی هستند. عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۰۹