دکتر امیرحسین آقاجانی متخصص و جراح چشم با شماره نظام پزشکی 113280 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در بیمارستان فارابی تهران واقع شده و بیماران میتوانند برای دریافت نوبت با این مرکز تماس بگیرند.
دکتر امیرحسین آقاجانی به عنوان متخصص و جراح چشم با شماره نظام پزشکی 113280 در شهر تهران فعالیت میکند. دکتر امیرحسین آقاجانی دارای تخصص چشمپزشکی بوده و درمان و جراحی بیماریهای مختلف چشم را بر عهده دارد. مطب دکتر امیرحسین آقاجانی در بیمارستان فارابی تهران واقع شده است؛ این بیمارستان یکی از مراکز معتبر و شناختهشده چشمپزشکی کشور به شمار میرود و آدرس آن تهران، کارگر جنوبی، بیمارستان فارابی است. ایشان با اتکا به دانش تخصصی و تجربه در زمینه چشمپزشکی، به ارائه خدمات تشخیصی و درمانی برای بیماران مراجعهکننده میپردازد.
دکتر امیرحسین آقاجانی متخصص چشم در تهران، با توجه به مدارک دانشگاهی معتبر، به درمان طیف گستردهای از مشکلات و بیماریهای چشمی مانند آب مروارید، گلوکوم، خشکی چشم، عیوب انکساری و سایر اختلالات بینایی میپردازد. بیماران از حضور دکتر امیرحسین آقاجانی در بیمارستان فارابی بهرهمند میشوند و امکان دسترسی به تجهیزات پیشرفته و تخصصی حوزه چشمپزشکی برای آنها فراهم است.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر امیرحسین آقاجانی به دلیل دقت در تشخیص و برخورد حرفهای توانسته است رضایت مراجعهکنندگان را جلب کند. بسیاری از مراجعهکنندگانی که به دنبال متخصص چشم در تهران هستند، دکتر امیرحسین آقاجانی را به دلیل حضور در بیمارستان فارابی انتخاب میکنند. ایشان همواره سعی کردهاند خدمات درمانی خود را با کیفیت بالا و بر اساس استانداردهای روز دنیا ارائه دهند.
دکتر امیرحسین آقاجانی، متخصص و جراح چشم در تهران، آماده ارائه مشاوره و خدمات درمانی در بیمارستان فارابی است. بیماران میتوانند برای دریافت نوبت با بخش پذیرش بیمارستان تماس بگیرند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران کارگر جنوبی بیمارستان فارابی
همه چیز عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸آب مرواریدداشتم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتر دقیق هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۰۷مجرای اشکی پسرم بسته س نوبت عمل دادن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲دکتر بسیار خوبی هستن.
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عمل پتوز داشتم ایشون عمل کردند و کاملا راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹تنبلی چشم.
۱۴۰۲/۱۰/۰۲تنبلی چشم دخترم تحت نظر هستن
۱۳۹۷/۰۹/۱۱عمل اب مروارید انجام دادم توسط ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دخترم افتادگی پلک داشت
۱۴۰۳/۱۲/۳۰پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰مشکل شبکیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۷راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عالی و با حوصله
۱۴۰۲/۰۴/۳۱برای چکاپ چشم پسرم به ایشان مراجعه میکنم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹سلام وقت بخیر برلی مادر رم یه دکتر دیگه ای وقت عمل آب مروارید داده بودند که دکتر آقا جانی گفتند اصلا اینطور نیست وبراشون جراحی لازم نیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹افتادگی پلک داشتم و ایشون عمل کردند ولی هنوز دوره نقاهت تموم نشده ولی راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۶بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴پسر من در ۶ سالگی دچار اسرابیسم شد و دکتر چشمهای پسرم را عمل کردند. الان ۱۲ سالشه و خداروشکر تا این سن عالیه. من آرامشم رو مدیون دکتر هستم و بهشون ایمان صد در صد دارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۶بسیار دکتر حاذقی هستند.
۱۴۰۲/۰۲/۱۷خیلی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۲من پیششون عمل استرابیسم انجام دادم و عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳دکتری متشخص ودرمان عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶فقط معاینه معمولی بود.
۱۳۹۷/۱۱/۲۱خونریزی پشت شبکه دراثر دیابت
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بیماری داکریو ادنیت از چشم چپم بیوپسی برداشتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیاردکتر
۱۴۰۲/۰۵/۲۱خیلی خوبع
۱۳۹۸/۰۷/۱۴دخترم تنبلی چشم داشت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴در آستارا توسط دکتر ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عمل تنبلی چشم داشتیم . خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۱راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۷بهترین دکتر هم باعلم وهم خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۳حقیقت گرفتن نوبت مجدد بنده صرفا به خاطر ویزیت دوباره آقای دکتر آقاجانی از پدر بنده می باشد چراکه بعد از عمل غدد اشک ریز پدرم توسط آقای دکتر، همچنان از در دو چشم ایشان اشک می ریزد که باید این موضوع توسط آقای دکتر مجدد بررسی شود.
۱۳۹۸/۰۱/۰۶پسرم از کودکی بیمار ایشون بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۴برخورد عالی و تجربه فنی فوق العاده خودم ومادرم پیشون عمل کردیم و واقعاراضی هستیم از کارشون
۱۳۹۷/۱۱/۰۱چکاب چشم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱تشخیص عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۷مجاری اشکی مسدود شده بود دکتر زحمت عمل کشیدند بسیار عالی عمل شدم وکلی دعا گوشون هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲پتوز چشم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عالی خیلی نتیجه بخش بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۲من بلفارست عمل کردم و واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱جراحی چشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مشکل شبکیه فعلایکبارویزیت شدن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶تشخیص و اخلاق عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳نتیجه ای حاصل ن
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۳خوب بودن
۱۳۹۷/۰۸/۱۹بسیار عالی دستیار عمل دکتر غیاثی بودند آن زمان نتیجه ی عمل عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بیمارستان فارابی ایشون رو دیدم بیرون زدگی چشم داشتم بخاطر تیرویید قراره دوباره برای ویزیت مراجعه کنم اگه نیازی ب عمل باشه انجام بدن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خوب عالی
۱۳۹۸/۰۲/۱۶دکتر متخصص چشم هستن و ما از ایشون راضی بودیم
۱۳۹۸/۰۶/۰۶روند بهبودی رو حس کردم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷سلام خیلی دکتر خوبیه هم خوش اخلاقه وهم باتجربه
۱۴۰۱/۰۹/۱۳خیلی بادقت هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۸بیمارستان رفتم پیش شون
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴تنبلی چشم
۱۳۹۸/۱۱/۲۱فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰اب مرواردی و رفع شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹برای چکاب رفتم گفتند چشمم آب آورده باید عمل کنم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار پزشک حاذق و کاردانی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار با حوصله و خوش اخلاق و البته با سواد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بی نظیر
۱۴۰۰/۰۶/۱۵تشخیص عالی.به نظرم بهترین دکتر هستن. به صحبت های بیمار خوب گوش میکنن و براشون وقت میزارن. دلسوز و با حوصله.تخصصو تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۳بسیار عالی وبا تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۱خوب بودند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۷خوب است
۱۴۰۲/۰۳/۰۶هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴پسر من در ۶ سالگی دچار اسرابیسم شد و دکتر چشمهای پسرم را عمل کردند. الان ۱۲ سالشه و خداروشکر تا این سن عالیه. من آرامشم رو مدیون دکتر هستم و بهشون ایمان صد در صد دارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۶جراحی بیوپسی داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹انحراف
۱۳۹۹/۰۴/۰۱پسرم مشکل استرابیسم داشت و ایشون عمل کردن و انحراف برطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۴عمل چشم داشته که انجام شده
۱۴۰۱/۰۸/۰۱تنبلی چشم.رضایت بخش
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵نزدیک بودن به تنبلی چشم.و رفع مشکل
۱۳۹۹/۰۷/۱۹جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۲/۲۰بسیار دکتر با تجربه ایست
۱۳۹۹/۱۰/۰۵پارگی پلک
۱۴۰۳/۰۲/۰۹انسداد مجرای اشکی نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بسیار راضی هستم ، دخترم را برای چکاپ سالانه پیش آقای دکتر میبرم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰بسیار دکتر حاذق و کاربردی است
۱۴۰۲/۰۵/۱۳ضعیفی چشم وانحراف چشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳عمل حذف عینک
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عمل استرابیسم چشم پسرم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتربسیاربااخلاق. مهربان. وماهر
۱۴۰۲/۰۲/۱۷دکتر خیلی عالی هستش تشخیص قوی داره و مطبش خیلی شلوغه
۱۴۰۲/۱۲/۰۲آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳برای مداوای چشم همسرم ازشون کمک گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۰۸دکتربسیار خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۹شالازیون داشتم ایشون جراحی کردن و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۰۷سلام وارادت. بسیاردکترحاذق وتوانایی هستند. پدربزرگوارم مشکل مجرای اشکی داشتن وافتادگی پلک جفت چشمهاشونوعمل کردندبسیارعالی وبدون نقص متشکرم جناب دکتر. خداوندعمرطولانی به همچین دکترایی بده. امتیازمن اگه به ایشون صدباشه من میرم بالای صد.
۱۴۰۳/۰۹/۲۵دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۳/۲۱بله خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵خوب عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۶دوستم از عمل ایشان بسیار راضی بودند و به من پیشنهاد دادند دکتر اقاجانی رو برای عمل انتخاب کنم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکترحاذق وصبوری هستن وتجارب خوبی دارد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲عالییییییییییییییییی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتر بسیار دلنشین بودن و کارشون حرف نداره دوست دارم دوباره با ایشان ملاقات کنم من فقط در عرض ۵ دقیقه ایشان را دیدم بد بیهوشی ک بهوش اومدم دنبالشون بودم ک ندیدمشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲سلام دکتر کارش واقعا عالی من وهمسرش واقعا از کارشون راضی هستیم خداخیرشون بده
۱۴۰۳/۰۱/۰۴یکی از چشم هام افتادگی پلک داشتم ک اقای دکتر عمل کردن ولی خب با گذشت بیش از چهارماه هنوز قرینه نشده با این یکی چشمم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بسیار و
۱۴۰۱/۰۸/۱۴دکتر بسیار خوب وزمان گذاز برای بیمار ومعاینه کامل
۱۴۰۳/۰۳/۰۸آب مروارید ، هر دو چشم عمل کردم خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۶پسره من چشمش ضعیف بود تحت نظر ایشون هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عاای بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰جابجایی غده اشکی وبلفاس
۱۴۰۲/۰۳/۱۰تازه عمل شدم هنوز کامل خوب نشدم دکتر گفته سه ماه وقت لازم داری تا چشمت عادی بشه
۱۴۰۳/۰۷/۱۶اب مروارید
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عمل چشم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴متخصصی بسیار عالی هستند. بنده مراحعه به ایشان را توصیه میکنم
۱۳۹۷/۰۵/۰۷دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶معاینه چشم فرزندم، خوش برخورد و خوش رفتار
۱۴۰۲/۰۹/۰۴تنبلی چشم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴ایشون در
۱۴۰۰/۰۱/۲۲معاینه چشم شدم و باید برای دیدن مجدد مراجعه کنم
۱۳۹۷/۰۸/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۴در نوبت بعدی اظهار نظر خواهم نمود
۱۴۰۱/۰۳/۰۱هنوز ادامه
۱۴۰۱/۰۵/۰۳استرابیسم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خوب بود.
۱۴۰۳/۱۲/۲۵انحراف چشم عالییی بودن آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عالی تشخیص ضعیفی چشم کودک 1 ساله
۱۳۹۹/۰۹/۲۲پسرم مشکل داشت و در حال حاضر تحت درمان هست .خدا رو شکر خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکترخوب
۱۴۰۳/۰۴/۰۷عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳برای کودک رفتم.مشکلی نداشتند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسته بودن مجرای اشکی
۱۳۹۸/۰۴/۱۶خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عمل بلفا انجام دادیم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتر عالی هس
۱۴۰۳/۰۷/۰۹پارگی مجاری اشکی داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۲۲دکتری بسیار مهربان و با تجربه می باشند . برای بیمار وقت می گذارند بسیار دقیق و با حوصله توضیح میدهند .
۱۳۹۸/۰۷/۰۲نتیجه عمل چشم برای دخترم عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عالی .بسیار دقیق و خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عمل برداشت پلک
۱۴۰۳/۰۹/۱۷چکاپ سالانه
۱۴۰۲/۰۵/۰۸دکتری خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۵بیرون زدگی چشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰انحرافی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۳بسیار خوب و رضایت کامل داستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتر حاذق و عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۶خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲تنبلی چشم فعلا تخت درمان میباشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱تازه باهاشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۵تجربه خاصی ندارم ، قبلا توسط ایشان در بیمارستان فارابی ویزیت شدم دکتر فرموده بودن آبان ماه دوباره برم خدمت ایشان.
۱۴۰۱/۰۸/۰۹برای چکاپ چشم کودکم مراجعه کردم
۱۳۹۷/۰۵/۱۷الحمدلله
۱۴۰۴/۰۷/۲۶زیر نظر دکتر غیلثی و ایشون دخترم عمل انحراف انجام دادن
۱۴۰۱/۱۲/۱۶بی نظیر است
۱۴۰۰/۰۷/۰۱فعلا نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۳/۲۹مجرای اشکی ..درمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عمل مجرای اشکی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸هفته گذشته توسط ایشان ویزیت شدم و ایشان با مهارت و تبحر من را از دردی که مدت یک ماه داشتم نجات دادند. خداوند به ایشان طول عمر و سلامتی دهد.
۱۳۹۸/۰۷/۰۵افتادگیپلک
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بسیار باتجربه وصدور هستند وبا دقت معاینه میکنند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲خال روی چشمم داشتم اقای دکتر برداشتند فرستادن پاتولوژی کفتند تومور باید تحت نظر باشم تا اینجا که خوبه راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۹غیر از بیماری
۱۴۰۰/۰۴/۱۲مشکل شالازیون پلک چشم همسرم بود خداروشکر خوب هستن فعلا
۱۴۰۲/۰۸/۲۳تنبلی و انحراف چشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۳تنبلی چشم پسرم
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ایشان دکتر بسیار باتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۴بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر خوبی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۲۴مشکل مجرای اشکی بسته بود الان بهد جراحی خوب شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۴من یکشنه این هفته عمل کردم دکتر اقا جانی بینظیرند هیچ امیدی ب خب شدنم نداشتم اما ایشون خبم کردن بهترین دکتر دنیاس امیدوارم دست بخاک بزنع طلا شع
۱۴۰۲/۰۸/۲۳من. بیمارستان فارابی معاینه کرده اما یکی از همکاران آقای دکتر خانم لیلا آنالویی برای من یک دارویی نوشته ک هیچ جا قادر ب خواندن آن نیست من شهرستان هستم الان موندم چکار کنم راهنمایی کنید من مشکلم حل بشه
۱۴۰۱/۱۱/۲۴افتادگی پلک
۱۴۰۱/۰۸/۲۰اشک چشم داشتم .خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۱تنبلی چشم پسرم با مراقبت حل شد و از کار ایشان راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰درخصوص عمل جراحی پلک
۱۴۰۲/۱۰/۰۴جراحی بیرون زدگی چشم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶بسار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹با سلام دکتر خوبی هست ولی من چون نمره چشمم بالای 10 بود و کاندید عمل بودم به من گفتن انجام ندم و دلیلی بهم نگفتن ولی دکتر خوبی هستن مهربان و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹در مورد به بیماری چشم ناشناخته نتیجه خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۵استرابیسم خیلی باحوصله معاینه میکنند و برای مریض وقت میگذارند
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱مجاری اشکی عفونی شد
۱۴۰۲/۰۵/۳۰دکتر بسیار صبوری است
۱۳۹۸/۰۳/۱۹خیلی آقا بامرام حزق عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۷تومورنزدیک چشم
۱۴۰۱/۰۹/۱۳تاری دید
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عمل اربیت
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بسته شدن مجرای اشکی کودک بود و عمل شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷آب مروارید عمل کردم ولی دید چشمم خیلی کمه
۱۴۰۳/۰۳/۰۶برداشتن تومور گوشه چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دستگاه ها ی خوبی داشتند
۱۴۰۱/۰۶/۲۳راضی بودم
۱۳۹۷/۱۱/۱۰خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۹/۰۶/۲۹دکتر حاذق و عالی
۱۳۹۹/۰۱/۰۶بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عمل لازیک
۱۳۹۹/۱۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳جراحی آب مروارید موفق
۱۴۰۰/۰۶/۳۱خوب و خوش اخلاق هستند فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عمل پلک
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۴چشم عمل کردا
۱۴۰۴/۰۶/۲۳