تهران اشرفی اصفهانی، پیامبر شرقی، خیابان گلدشت، روبروی درب شرقی بیمارستان پیامبران، نبش کوچه شفق، ساختمان پزشکان آریا، طبقه 4، واحد 13
تهران شهرک گلستان (راه آهن)، خیابان هاشم زاده، بلوار اقاقیا، ساختمان پزشکان اقاقیا، پلاک94
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اشرفی اصفهانی، پیامبر شرقی، خیابان گلدشت، روبروی درب شرقی بیمارستان پیامبران، نبش کوچه شفق، ساختمان پزشکان آریا، طبقه ۴، واحد ۱۳
شهرک گلستان (راه آهن)، خیابان هاشم زاده، بلوار اقاقیا، ساختمان پزشکان اقاقیا، پلاک ۹۴
دکتری دقیق با رویکردی عالی در درمان بیمارانش
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بهم پیشنهاد دادن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتر خیلی با صبر و حوصله به تمام سوالات و نگرانیهای من پاسخ داد و از درمان بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۵جراحی رباط pcl و aclانجام دادم عالی بودن دکترم و دو هفته ای کارمو شروع کردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳ایشان بسیار پزشک حاذقی هستند بنده برای بار دوم بود که به مطب خانم بهامین جهت درمان میرفتم که به لطف خدا و تشخیص درست ایشان مشکل بنده برطرف شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیاردکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷پارگی pcl برخورد بسیار عالی تشخیص بسیار عالی.
۱۴۰۳/۱۰/۰۶عالیییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام مراجعه به علت انگشت ماشه ای و معالجه سریع و عالی ممنونم بابت وقتی که گذاشتن و با دقت ویزیت گردن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴برای مشکل مچ دستم ولی عالی بود نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹دخترم کف پای صاف و پیچ داره در حال درمانه
۱۴۰۴/۰۹/۰۲شانه درد. کمر درد. گردن درد. تحت درمان فیزیوتراپی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸تازه یکبار رفتم و mri نوشته
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار دکتر مهربان و با حوصله ای هستن،با تشخیص درستشون خداروشکر درد پا وکمرم بهتر شده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خانم دکتر پرانرژی و بسیار خوش برخورد، تشخیص شون عالی بود، من سالهاست کە مشکل درد ناحیەی پشت داشتم با داروها ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عمل تعویض مفضل انجام دادم خیل راضی بودم از روند عمل برخورد و پیگیری منشی و پزشک و اطلاعات بالای پزشک در این زمینه و سریع خوب شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴تنهامشکل خانم دکتراینکه داخل درمانگاه بیمارستان مریض ویزیت نمیکنه....
۱۴۰۳/۱۰/۲۵دکتر فوق العاده خوش اخلاق و دارای تخصص بالا
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر فوق العاده دقیق . مشکل کشیدگی تاندون داشتم که با تشخیص سریع معالجه شد.
۱۴۰۴/۰۱/۰۳یکبار مراجعه کردم برایم ام آر آی نوشت چند قرص هم نوشت که باعث مشکل در معده ام شد که من دیگر نخوردم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عمل ارتپدی انجام دادند
۱۴۰۴/۰۴/۲۷همه چی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳به چندتا دکتر بابت درد کمر مراجعه کردم خوب نشد ولی با ویزیت خانم دکتر خوب شدم راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سلام من مشکل درد شانه وزانو داشتم مراجعه کردم ایشون بعدازام آرای دارو و فیزیوتراپی تجویزکردندتایکماه دیگه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳مشکل کمردرد داشتم و حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷پزشک بسیار متبحر و دلسوز با تشخیص و تجویز دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۰۵کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دیروز برای دومین بار پیش ایشون بودم و واقعا میتونم بگم از همه لحاظ ایشون درجه یک و عالی بودن، هم شخصیت و هم تخصص
۱۴۰۳/۰۹/۲۲زمان بندی و برخورد عالی.صبور.متین و مسلط
۱۴۰۴/۰۲/۱۳با سلام بسیار دکتر محترم و حرفه ای میباشند
۱۴۰۴/۰۲/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار دکتر با سوادی هستند خیلی راضی هستم و نتیجە گرفتم ممنون
۱۴۰۳/۰۹/۲۳اولین بو
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر خوب و خوش برخورد هستن برای پا درد مادرم رفتیم پای مادرم درمان شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار با حوصله و خوش اخلاق و باشخصیت
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر بسیار خوب وخوش اخلاق بودن ومن راضی بودم وداروهای خوبی هم برایم نوشت ومن سریع جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹فوق العاده دکتر با اخلاق وبا علم بالا
۱۴۰۳/۰۹/۲۵فوقالعاده حرفهای و متخصص
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خوش برخورد_صبور و بصورت کامل به سوالات جواب میدن.مادرم تحت درمان هستن و درمانشون موثر هستش
۱۴۰۳/۱۰/۲۵برخورد خوب داردمن جلسه دوم میخوام برم زیاد نمی تونم نظر بدم انشا الله که خوبه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹مشکل تورم م
۱۴۰۳/۰۹/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۸بسیار حاذق با تشخیص عالی در ضمن بسیار صبور، با حوصله، فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۸همه جوره عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳معمولی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶من زانودرد داشتم پیش ایشون پی آر پی کردم جلسه سومم یک هفته پیش انجام شد خیلی خوبم اصلا درد ندارم
۱۴۰۳/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر خوبی بود با تشخیص عالی .ممنون دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۴دکتربسیار خوش اخلاق ومهربان پارگی مینیسک وآرترزشدیدداشتم تحت درمانم بسیار باتجربه عالی هستن به عزیزان بیمار حتما توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام چهارشنبه هفته پیش ویزیت شدم. (برای گرفتگی کمر) یک ربع معطل شدم. دارو تجویز کردن قرار شد دو هفته دیگه مراجعه کنم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر خیلی خوبیه ازنظر اخلاق رفتار عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۹پس از ۳ بار مراجعه هنوز بهبودی کامل صورت نگرفته
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۰۲