۱۵۹۹ نفر
دکتر حسین حاجی تقی

دکتر حسین حاجی تقی

فلوشیب زانو و آسیبهای ورزشی شانه و زانو

فلوشیپ شماره نظام: ۱۰۲۸۲۸
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
شنبه۲۰ تیر
دوشنبه۲۲ تیر
۱۳۸۳ نفر

عالی ودقیق

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

به دلیل شلوغی بیش از اندازه ، وقت کافی برای مریض نمیتونن بزارن

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

دکتر بسیار کار بلد

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

بسیار راضی بودم دکتر با علم حرفه ای مشکل زانو داشتم جراحی کردم ممنونم

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

عمل acl و mcl انجام دادم الان ۶ روز گذشته عمل دومم هست تفاوت رو دارم احساس میکنم

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

راضی بودم عمل کردم

۱۴۰۲/۰۹/۲۹

ممنونم ژل و پی ار پی عالیه

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

. من برای همیشه قدردان کلمات آرامش بخش و درک رفتار شما خواهم بود.

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

پارگی pclداشتم جراحی کردم و درمان شدم ممنونم از دکتر و همکاران

۱۴۰۵/۰۱/۰۲

عمل زانو کردم بعد از یک ماه عصا رو گذاشتن کنار و برای پیر خالم میخوام نوبت بگیرم الان

۱۴۰۲/۰۴/۲۴

عمل منیسک کردم بعد از یک ماه عالی هستم خداروشکر

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

پیش دکتر ژل زدم برای هردوشانه ام خیلی بهترم التهابم کمتر شده و الان شب ها خیلی راحت میخوابم

۱۴۰۵/۰۱/۲۱

عالیییییییی از عالی اون ور تر ندارههههه خیلی خوب و سریع درمان شروع کردن

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

عمل آرتروسکوپی شانه انجام دادم.هم از لحاظ علمی دکتر فوق العاده ای هستن هم حسن خلقشون بی نظیره

۱۳۹۹/۱۲/۲۹

عمل رباط صلیبی کارشون عالیه عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عالیی بودند از تیمتون ممنونم بازم بابت مشاوره ایم که دادید ممنون

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

ژل و پی ارپی زدم به شانه واقعا راضی ام بسیار تاثیر گذار بود دکتر واقعا حرفه ای زدن

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

برای ویزیت اومدم داضی بودم

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

فرشته نجات دکتر حاجی تقی عزیز ۷ما پیش زانومو جراحی کردن و الان از روز اولشم بهتره

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

دکتر خیلی حرفه ای زانوم درمان شد

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

بسیار عالی بود خیلی خوش برخورد بودن

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

زانوم اسیب دیده تو بسکتبال مراجعه کردم پیش دکتر ژل زدم الان خیلی بهترم خداروشکر

۱۴۰۵/۰۱/۱۷

دکتر پزشک ورزشکارهای حرفه ای من بار ها رفتم پیشش کلی سلبریتی و خیلی شلوغه و واقعا جواب گرفتم

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

فعلا تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۰۷/۲۵

ژل و پی ار پی زدم برای زانوم خیلی راضی هستم ممنونم از دکتر و همکاران

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

درناحیه زانو تزریق انجام دادم ژل و پی ارپی خیلی راضی ام خشکی و درد زانوم برطرف شده و دامنه حرکتیمم بهتره

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

عمل رباط نظرم مثبته

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

فوتبالیست جوانان استقلال هستم رباط پاره کردم پیش دکتر عزیز عمل کردم الان بعد از ۷ ماه حرفه ای شروع کردم روش دکتر فوق العادس

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

داخل ورزش والیبال اسیب دیدم ۳روز از عمل زانوم گذشته راضی ام از لحظه ویزیت تا بعد عمل همراهی دکتر بی نظیر

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

تو حرفه ی خودشان استاد و بی نظیر هستن واقعا برای بیمار وقت میزاره و دلسوز و نسبت به پزشک های دیگه رفتم کاملا به روز تر هستن

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

بسیار عالییی

۱۴۰۵/۰۱/۰۲

دکتر بسیار حاذق و با تجربهای هستند. قویا پیشنهاد میکنم

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

تزریق ژل کردم و ٣ مرحله پی آر پی انجام دادم رضایت عالی و تشکر میکنم از جناب دکتر

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

با درود و احترام بنده دوسال درگیر پارکی رباط صلیبی بودم و منیسک زانوم آسیب دیده بود و با عمل جراحی جناب اقای دکتر حاجی تقی اللن دوازده روز عمل شدم و واقعا از نحوه کار ایشون و تیم ارزشمندشان راضی ام و الان بدون واکر کمک میتونم راه برم بینهایت قدردان زحماتشان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

دکتر بسیار عالی تیم بسیار خوب منتهی تنها مورد اینکه حداقل دو تا چهار ساعت معطلی در مطب دارد

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

ارتروسکپی شانه انجام دادم واقعا راضی ام دکتر با علم تشخیص عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

دارو و تزریق پی ار پی پیشنهاد شد دوره هارو تکمیل کردم نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

Prpبرای زانو پسرم انجام دادیم و پس از آن به فیزیوتراپی مراجعه کردیم وافعا لی بودن و نتیجه گرفتیم

۱۴۰۵/۰۱/۰۵

زانو درد شدید داشتم پیش دکتر ویزیت شدم دارو دادن و خیلی بهترم الان خیلی صبور دکتر و کامل تخصصی ماینه میکنه و بهترین روش درمان پیشنهاد میکنن

۱۴۰۴/۱۲/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

شونمو پیش اقا دکتر عمل کردم دوهفته هستش

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

ژل و پی ارپی کردم خیلی راضیم دکتر ممنونم

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

فوق العاده بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

عفونت مفصلی داشتم دکتر دارو دادن رفع شد ممنونم

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

تزریق ژل و پی ار پی

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

جراحی رباط امدم دامنه حرکتی و عضلاتم خیلی بهتر شده و راضی ام ممنون از دکتر و دستیار های خوبشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

Pclجراحی کردم پیش دکتر واقعا راضی ام من برای جراحی خیلی تحقیق کردم ولی نظر همه دکتر حاجی تقی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

من چند وقت پیش مفصل لگن رو پیش ایشون عوض کردم و الان خدارو شکر خیلی خوبم ممنون از ایشون

۱۳۹۹/۰۳/۰۹

تشخیص حرف ندارند خدا قوت دکتر عزیز

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

دکتر حاجی تقی نماد دانش و تعهد و انسانیت

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

دکتر پنجه طلای ایران

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

مشکل زانو و فعلا prpتزیق کردم

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

پیش دکتر جراحی انجام دادم aclو خیلی راضی ام و تزریق ام کردم خیلی راضی

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

فوتسالیست هستم ۶۰روز از جراحی aclگذشته کاملا راضی هستم

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

سلام علیکم بنده با این سن و سال نا امید شده بودم بابت زانوهایم و تقریبا با خونه نشینی میخواستم کنار بیام اما دکتر حسین حاجی تقی کاری کرده که من دوباره هر روز باغ میرم و صب به صب پیاده روی میکنم تشکر فراوان

۱۴۰۵/۰۱/۱۳

عمل زانو

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

نمیگم پزشک بدی بودن اما اگه بخوام چکیده و کوتاه داستان رو بگم اینه که راهنمایی های گوگل و جی پی تی بیشتر به کارم اومد تا ایشون

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

ژل و پی ارپی زانو انجام دادم پیش دکتر و خیلی راضی هستم ممنونم بسیار تاثیر گذار و مفید بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

جراحی رباط

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

عمل زانو داشتم دکتر حاجی تقی عمل کرد و خیلی هم بهم کمک کرد تا بتونم مثل روز اول راه برم واقعا

۱۴۰۵/۰۱/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

دکتر خیلی خوبی نبودن

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

پیش دکتر زانومو جراحی کردم واقعا از زمان ویزیت تا بعد جراحی خودشون و دستیار ها کنارم بودن ممنون

۱۴۰۵/۰۱/۱۹

هردو زانومو عمل کردم پیششون تکواندو کارم از یکیش دوسال گذشته از یکیش ۱۵روز واقعا همه چیز عالیه و راضی ام ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

پدرم مشکل شانه داشتن بسیار عالی تشیخص دادن و عملشون هم با موفقیت انجام شد خیلی راضی هستیم

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

قفل شدگی زانو داشتم جراحی کردم خیلی بهترم و دیگه قفل نمیشه زانوم

۱۴۰۴/۱۲/۱۴

برای تزریق PRP مراحعه کردم پیششون واقعا عالی بود حتما پیشنهاد میشه

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۰/۰۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

بسیار تاثیر مثبتی داشت

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عالییه زانومو عمل

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

کشیدگی تاندون، در حال درمان

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

پزشکی بسیار باتجربه، خوشبرخورد و دلسوز. از روند و نتیجه درمان کاملا راضی هستم و ایشان را به دیگران توصیه میکنم

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

عالی و حرفه ایی

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

بسیار عالی جراحی aclکردم راضی ام

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

واقعا باحوصله هستن خیلی خوش اخلاق و مهربون

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

بسیار عالی ژل زدم خوب شدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

تازه درمان رو شروع کردم

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

بسیار حرفه ای جراحی ام عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

خکب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

مشکل قفل شدگی زانو داشتم پیش دکتر جراحی کردم خیلی راضی ام ممنونم از دکتر و کادر حرفه ایشون

۱۴۰۴/۱۲/۲۲

دکتر باتجربه و با دانش و صبر زیاد و فوق العاده عالی و درجه یک

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

پارگی مینیسک داشتم بعد کلی تحقیق همه دکتر حاجی تقی پیشنهاد کردن عالین واقعا ممنونم

۱۴۰۵/۰۱/۱۰

پیش دکتر تزریق انجام دادم ژل و پی ارپی برای زانوام تاثیر گذاری زیاد به شدت راضی هستم ممنونم از دکتر و پرسنل

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

من خیلی متوجه نشدم دکتر خوبی هستن یا نه. تعداد بیمارها به شدت زیاد بود و زمان زیادی رو منتظر شدم کلا هم با دکتر خیلی فرصت نکردم صحبت کنم چون با اون حجم بیمار طبیعیه که فرصت نکنن با حوصله بیمارها رو بررسی کنن. یه مقدار هم حس تجاری بودن کار بهم دست داد چون کلی ادم اونجا ریختن که بدون هیچ توضیحی میخوان فقط برات prp انجام بدن یا کارای دیگه بکنن

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

عمل رباط صلیبی و منیسک ۱۷ سالمه به ورزش دارم ادامه میدم خدا خیر بده دکتر عزیز

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

جراحی زانو انجام دادم و عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

جراحی شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

بدنسازی کار میکنم رباط پاره کردم و پیش دکتر عمل کردم بعد از دوماه ورزشم شروع کردی

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

علی بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

پارگی مینیسک.توسط ایشون عمل شدم .بسیار عالی حاذق و دلسوز

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

پزشک فوق العاده ماهر دکتر حاجی تقی عزیز

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

جراحی زانو داشتم پیش دکتر خیلی رازی بودم بدون هیچ مشکلی

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

بهترین جراح زانو

۱۴۰۲/۱۱/۱۹

زانوی من را دکتر حاجتقی عمل کردند. خوشبختانه روند جراحی و بهبودی بسیار خوب پیش رفت و از نتیجه درمان کاملا رضایت دارم. سپاس از دکتر عزیز بابت تخصص و اخلاق حرفهای

۱۴۰۵/۰۳/۳۰

پارگی مینیسک جراحی داشتم راصی ام

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

دکتر خیلی شناخته شده هستن هرجا میریم تو ارتوپد ها اسمشون هست

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

عالی عالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

برای پی ار پی اومدم عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

جراحی مینیسک و رباط صلیبی و رباط کمکی بود و بسیار عالی بودن،بعد از ۲ماه و نیم با اینکه جراحی سنگینی بود حتی رانندگی هم میکنم و عصا رو ۱ماه و نیم استفاده کردم ،با تشکر از دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۱/۲۴

من چهار بار در رفتگی شونه داشتم که پیش دکتر رفتم که گفتن بسته و آردو سکپی قابل درمانه که عمل کردم یه روزم بیشتر تو بیمارستان نبودم و خدا روشکر عمل عالی بوده و خیلی راحتم خواستم از دکتر تشکر کنم

۱۳۹۹/۰۳/۱۱

واقعا حرفه ای بهترین در ایران دکتر سرشون خیلی شلوغ اما تو ویزیت واقعا وقت میزارن برای بیمار

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

پزشکی بااخلاق و متخصص که برای سلامت بیمار واقعا ارزش قائل است

۱۴۰۵/۰۳/۳۰

باسلام خوب بود باتجربه

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

جراحی acl تو ورزش رزمی اسیب دیدم راضی ام

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

تزریق شانه انجام شد دس خوش به دکتر

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

من تازه میخوام 3ته رباط عمل کنم برام معلوم نیست کی چیجوریست اومیدوارم خوب باشد چون زندگی بیمار دست دکترهست

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

فوتبالیستم اسیب aclدیدم پیش دکتر جراحی کردم خیلی راضی ام ممنونم از دکتر و پرسنل تیم عالیشون

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

جراحی aclداشتم سه روز گذشته اما واقعا از روز عمل جراحیم همراهی دکتر و مشاوره ها راضی ام و تمام استرسی ک داشتم از بین رفت

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

عمل acl all شدم

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

قدردان توانمند دکتر حاجی تقی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

ای سی ال و ال ال و منیسک داخلی

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

ریشه منیسیک خوبه

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

من برای درد زانوم مراجعه کرده بودم برخورد خوب بود ممنون

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

برای جراحی مراجعه کردم و خیلی راضیم

۱۴۰۵/۰۱/۰۲

مهربانی عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

اینکه برام وقت گذاشتن و به حرفام گوش دادن و با حوصله جواب سوال هام دادن ممنونم

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

ژل و پی ارپی کردم خشکی زانوم رفع شد دیگه هنگام دویدن درد ندارم

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

رباط صلیبی عمل کردم ، الان بعد از ۶ ماه دوباره برگشتم دارم بسکتبال بازی میکنم چند جا رفتم برای معاینه چون من خیلی حساس بودم و ایشون انتخاب کردم

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

بعد از تصادف، امیدم را از دست داده بودم که بتوانم مثل قبل راه بروم. جراحی انجام شد و امروز بدون لنگش و با درد بسیار کم راه میروم. این تغییر برایم فوقالعاده ارزشمند است.

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بشدت عالی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

با تشکر از آقای دکتر تشخیص و تجویز عالی بود و کلا درد من از بین رفت

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

برای زانو مراجعه کردم عالی بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

مشکل زانو داشتم خشکی و صدا با درد الان خیلی بهترم ممنونم از دکتر و پرسنل

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

ژل زدم راضی ام درد زانوهام کم شد

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

از برخورد صمیمانه و حرفهای دکتر حاجتقی و تیم ایشان بسیار ممنونم. درد و مشکل حرکتی من به شکل چشمگیری بهبود پیدا کرد و از انتخاب ایشان بسیار خوشحالم

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

بسیار دکتر خوبی هستند برای من همزمان زانوهایم راپروتز گداشتندنتیجه رضایت بخش بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

پارگی مینیسک داشتم بعد کلی تحقیقات دکتر همه معرفی کردن بهم جراحی کردم و خیلی راضی ام بعد از دوره فیزیو بهترم شدم

۱۴۰۵/۰۱/۱۷

بسیار حرفه ای

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

دکتر با تجربه خوبی

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

عمل و هماهنگی های قبل عمل عالی بود و دکتر هم برای بازتوانی بعد عمل خیلی پیگیر هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

عالی است

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

خوش برخورد وباسواد هستن باید ام -ر ای روببرم تا تشخیص قطعی روبگن

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

جراحی aclانجام دادم ۴۰روز گذشته فیزیوتراپی ام رفتم به نسخه دکتر واقعا عالیه ممنونم از همراهی دکتر

۱۴۰۵/۰۱/۲۲

پیش دکتر حاجی تقی برا مج پام امدم برام فیزیوتراپی نوشتن دارو خیلی بهترم

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

برای مشکل زانو مراجعه داشتیم عالی بودن کاملا راهنمایی فرمودن

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

درد زانو .در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

خوبه تتتنت

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

Mclمینیسک جراحی کردم 80روز گذشته عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۴

عالی.واقعا از انتظاری که داشتم خیلی بهتر بود

۱۴۰۲/۰۹/۲۹

فوق العاده انسان شریف و درستی هستن باعلم و تجربه و بی نظیری هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

دقت در تشخیص و انتخاب بهترین روش درمانی برای من خیلی مهم بود. خوشبختانه نتیجه عالی بود و حالا میتوانم با آرامش بیشتری ورزش و فعالیت کنم

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

جراحی تاندون شانه و عالی بودند

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

واقعا ممنون دکتر عزیز هم برای جراحی و هم برای پیگیریهای بعد از عمل

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

و دکتر عالی هستند من برای جراحیaclمراجعه کردم

۱۴۰۵/۰۱/۰۲

برای تزریق کورتون اومدم عالی بود

۱۴۰۵/۰۱/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

معطلی بسیااااااااار زیاد

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

پارگی رباط صلیبی ساعت ۷ وقت داشتم ساعت ۱ نوبتم شد.

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

مشکل کمر درد داشتم با تشخیص درست دکتر درمان شدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

• «عالی بود دکتر، ممنون که دانشتون رو به اشتراک میذارید »

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

بیشتر از ۵ ساعت در انتظار ورود به اتاق آقای دکتر هستی و دکتر زیاد معاینه نمیکنند. زانو درد دارم و فعلد دارو میخورم و فیزیوتراپی.

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

خیلی ممنون از شمااا واقعا عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

در ورزش بدنسازی مینیسک زانوم پاره شد اما خداروشکر یکی از دوستان دکتر حاجی تقی معرفی کرد واقعا نخبه هستن پیش ایشون جراحی کردم

۱۴۰۵/۰۱/۱۴

پارگی مینیسک داشتم جراحی کردم الان به ورزش برگشتم از قبلمم بهترم

۱۴۰۵/۰۱/۱۳

Mclمینیسک جراحی کردم راضی ام

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

سلام من مسعود هستم دوهفته پیش هفتم بهمن ۱۴۰۳عمل ASLو پارگی رباط صلیبی زانو داشتم .جناب دکتر عالی عمل کردن .معاینات مرتب ایشان بعد از عمل هم نشون از توجه به بیماران هست .خدایش دمش گرم .تو مطب هم کارکنان به خوبی رفتار کردن .فقط مطبشون خیلی شلوغه اونم بخاطر شلوغی و معروف بودنش هست که طبیعیه.خدا حفظشون کنه.

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

در خیلی خوب بودن کاره شما واقعا شکی نیست چون من به خوب شدنه زانوم امیدی نداشتم اما الان صبحها ۱ساعت ورزش میکنم و بعد میرم سره کار

۱۴۰۵/۰۱/۱۷

مشکل من کامل حل نشده ولی بهتر هست از قبل

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

مطب خیلی شلوغ بود،ماهم شنیدیم کارش خوبه، فعلا که تا mri گرفتن پیش رفتیم

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

جراحی acl داشتم بعد گذشت ۳۰روز پام به خوبی خم میشه ممنونم از دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

جراحی ای سی ال کردم راضی ام ممنونم از تلاش های بی وقفه دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

حرفای بیمار رو خیلی جدی نمیگیره برای من اینجوری بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

جراحی رباط انجام دادن برام کارشون حرف نداشت ممنونم ازشون

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

عالییی

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

من عمل تعویض مفصل زانو رو پیش ایشون انجام دادم و خیلی راضیم،واقعا ممنونم

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

زانو درد داشتم مراجعه کردم دکتر پی ار پی پیشنهاد کردن و الان بعد از زدن پی ار پی خیلی بهترم

۱۴۰۴/۱۲/۱۰

بسیار دقیق و با حوصله بعد چندین پزشک من ایشان را انتخاب کردم

۱۴۰۳/۰۴/۲۲

پیش دکتر حاجی تقی جراحی aclکرذم خیلی راضی ام در فوتبال اسیب دیده بودم دکتر بسیار حرفه ای کلی از استرسم کم کرد

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

خودم ارتوسکوپی کردم .وپسرم بر اثر دو تا تصادف به مدت دوسال زانوهاشو عمل کرده .دکتر فوقالعاده آیی هستش

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

پارگی رباط صلیبی و منیسک داشتم و عمل کردم و الان تحت درمانم ولی پام واقعا در وضعیت خیلی خوبی قرار داره خیلی خیلی ممنونم از آقای دکتر و دستیارانشون

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

عالی بودش

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

در ورزش جودو اسیب دیدم پیش دکتر جراحی کردم راضی ام

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

سلام.من با مشکل پارگی منیسک پیش ایشون رفت.بعد از عمل خیلی بهترم و برگشتم به شرایط قبل.کار ایشون حرف نداره

۱۳۹۹/۰۲/۲۶

مادرم تزریق ژل انجام دادن وخیلی راضی هستیم ممنونم از دکتر و دقت نظرشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

https://g.co/kgs/Cixs4S

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

سلام رباط پیسیالم پاره شده بود.درفوتسال پیش دکتر جراحی کردم الان یک ماه گذشته و حالم خیلی خوبه

۱۴۰۴/۱۲/۱۰

جراحی کردم بعد از جراحی برای ارترپز ژل زدم نتیجه عالی

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

دکتر خیلی عالین واقعا تک هستن ورزشکارم پیششون جراحی کردم زانومو چندسال پیش از روز اولشم بهتره

۱۴۰۵/۰۱/۲۱

به خاطر پارگی رباط صلیبی مجبور به جراحی شدم و واقعا نگران آینده ورزشیام بودم. اما الان که چند ماه گذشته، نهتنها به تمرین برگشتم بلکه احساس قدرت بیشتری هم دارم. مهارت جراح نقش خیلی مهمی در این نتیجه داشت.

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بهترین دکتر و جراح دنیا

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

سلام جراحی تعویض مفصل داشته مادرم پیششون و الان واقعا بهتر شده

۱۴۰۴/۱۲/۱۰

قبل از جراحی خیلی تحقیق کردم و خوشحالم که انتخاب درستی داشتم. نتیجه عمل دقیقا مطابق توضیحاتی بود که قبل از جراحی داده شد. الان کیفیت زندگیام به شکل محسوسی بهتر شده است.

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

تشخیص پارگی شانه بود که موفقیت آمیز جناب دکتر عمل کردند بعد ۳ ماه راضیم

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

رباط صلیبی زانو آسیب دیده بود و بعد از عمل قبلی پیش دکتر زهتاب پاره شده بود، این جا انتظارش حدود ۴ ساعت و ۴۰ دقیقه بود کلا هم حدود ۵ دقیقه معاینه کردند دکتر خوش برخورد و محترمی هستند بعد از معاینه گفتند عمل نیاز دارد. اگر بخوام نظر دقیق بگم باید بعد از عمل بگم ولی همین پا رو دکتر کیهانی دید گفت من اصلا عمل نمی کنم باید همان دفعه اول میامدی پیش من

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

برای درد شدید پشت زانوم رفتم دکتر تشخیص درست دادن و برلی پی ارپی و ژل راهنمایی مشاوره دادن عالی بود ممنون

۱۴۰۴/۱۲/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

پرسنل مهربان و صبور واقعا به بیمار ارامش میدن و دکتر هم بسیار حرفه ای هستن تشخیص خیلی خوب ممنونم

۱۴۰۵/۰۱/۱۳

تو فوتسال اسیب دیدم جراحی aclانجام دادم۶۶روز گذشته و خیلی راضی ام

۱۴۰۵/۰۱/۲۲

پیش دکتر ژل و پی ارپی زدم خیلی راضی ام ممنونم از دکتر و همکاران

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

• «کاش همه پزشکان اینقدر باحوصله توضیح میدادند »

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

درد زانو ،فعلا در مرحله تشخیص

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

بسیاردکترعالی هستن من عمل زانو انجام خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

ژل به زانو راضی ام

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

دکتر خوبی هست ،، اما مدت انتظار خیلی طولانی و طاقت فرسا میباشد.

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

ژل زدم برای زانوم دکتر برای ویزیت خیلی خوب وقت میزارن دقیق ماینه میکنن ممنونم ازشون ژل خیلی بهم کمک کرد

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

جراحیaclبسیار عالی راضی ام

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

بسیار حرفه ای کار بلد

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

زانو درد

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

بسیار عالی جراحی داشتم رباط صلیبی

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

پارگی مینیسک زانو وآب آوردن زانو.تزیق ژل وپی ارپی

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

Mcl acl miniskعمل دومم بود راضی بودم

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

بی نظیر هستن

۱۴۰۳/۰۳/۱۴

جراحی مینیسک و رباط صلیبی

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

سپاس از دکتر عزیز

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

در رفتگی کشکک زانو ۴۵ روز از عمل گذشته عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

زانوی راست عمل کردم لیگ گلستان بازی میکنم ۱ ماهه عمل کردم از شرایط عملم کاملا راضیم مقایسه میکنم با بقیه نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

سیاتیک زانو

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

آی سی ال ام سی ال مینیسک جراحی کردم راضی ام

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

برای زانو درد مراجعه کردم بهتر شدم

۱۴۰۴/۱۱/۲۳

من زانو درد شدید داشتم پیش ایشون مراجعه کردم خیلی خوب شدم ممنون

۱۳۹۹/۰۳/۰۹

عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۱۴

برادرم عمل زانو انجام دادن فوق العاده خوب هستن

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

عمل زانو عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

دکتربسیارعالی

۱۴۰۳/۰۲/۲۱

مشکلم دررفتگی شانه بود پیش دکتر ویزیت شدم و درمان شروع کردم الان خیلی خوبم بی ثباتی شانه ام حل شد

۱۴۰۵/۰۱/۰۲

درمان تزریق ۳ مرحله انجام دادم ایشان بسیار فرد علمی و با سواد و بروز هستند

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

مراجعه داشتم خدمت دکتر برای درد زانوم

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

برای prpمراجعه کردم و راضی بودم مچکر

۱۴۰۵/۰۱/۰۳

نکتهای که برای من ارزشمند بود، دقت و صداقت دکتر در توضیح شرایط و روند درمان بود

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

دوتا رباط و منیسک الان ۷ ماهه عمل شدم برگشتم به فوتسال اومدم از دکتر اجازه بگیرم

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

در خصوص یکی از دوستان بود

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیاری عالی

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

در حال درمان می باشم

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

دکتر ، جراح زانو که ایستادن دوباره رو به بیماران هدیه می دهد

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

جراحی زانو داشتم ۲ماه گذشته و خیلی راضی ام زانوم خالی میکرد قبل عمل اما الان راحت بدون استرس راه میرم

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

جراحی mcl pcl مینیسک داخلی داشتم از روند جراحیم راضی بودم هنوز تو مرحله بازتوانی ام دامنه حرکتیم عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

خدمات عالی بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

جراحیaclداشتم راضی ام ممنون

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

تزریق انجام دادم

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

حدود ۸ماه پیش پیش دکتر جراحی انجام دادم برای زانوم خیلی بهتر شدم بی ثباتی و قفل شدگی زانوم خیلی بهتر شده و دیگه مشکلی ندارم

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

ژل زدم به شانه ام خیلی راضی ام ممنون از دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

مادرم ارتروز داشت بردم پیش دکتر و ژل زدن اان مادرم خیلی بهتره و راضی ایم دکتر حاجی تقی بهترینن برای زانو

۱۴۰۴/۱۲/۱۰

تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۰۴/۳۰

بسیار عالی جراحیم راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

جراحی آرتوسکوپی فعلا تحت نظر

۱۴۰۱/۱۱/۰۴

Aclجراحی کردم ممنونم از دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۱/۳۱

Acl.mclجراحی کردم عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

عمل مجدد رباط زانوی چپ

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

برای تزریق شانه امدم خیلی راضی ام مسیرم دوره ولی ارزششو داره واقعا عالی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

عمل زانو انجام شده بعد از دوهفته از وضعیتم راضیم

۱۴۰۲/۰۵/۰۴

بسیار عالی و حرفه ایی من ازشون راضی بودم پیشنهاد میشه

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

دکتر بی نظیره

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

عالی با تجربه

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

بعد از مراجعه به چند پزشک، بالاخره با تشخیص درست دکتر حاجتقی مشکل من مشخص شد. از ایشان بسیار ممنون

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

فقط ویزیت شده ام

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

نوبت دهی بسیار بد هست معطلی بالای پنج ساعت

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

به نظرم دکتر خوب و مسلطی بود ولی من نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

Aclداشتم داشتم خیلی راصی بودم فضا اتاق عمل شاد بژ استرس

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

دوستم عمل کرده تشخیص عالی و همه تعریف میکنن

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

عمل صلیبی عالی

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

قبلا برای زانو

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

جراحی ای سی ال و مینیسک ۱۳ روز گذشته ممنونم دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

سلام،زانوی من همیشه در حال راه رفتن یا ایستادن یهو قفل میکرد ولی از روزی که به دکتر حاجی تقی مراجعه کردم دیگه این اتفاق نمیوفته و ایشون واقعا یه دانشمنده خیلی عادی شده وضعیتم

۱۴۰۵/۰۱/۱۰

برای دکتر خیلی تحقیق کردم ایشون بهترینن تخصص زانو دارن برای اسیب زانوم در فوتبال مراجعه کردم

۱۴۰۴/۱۲/۱۰

جناب دکتر حاجی تقی بسیار خوش برخورد وخوش اخلاق بودند واینکه علت درد زانوهای من رو به خوبی متوجه شدند وبنده را تحت درمان قرار دادند

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

تزریق درمانی دکتر تجویز کردن واقعا کار دکتر درسته

۱۴۰۲/۰۵/۰۴

جراحی زانو انجام دادم پیش دکتر ۶۰روز گذشته زانو بخوبی خم میشه و کم کم داره توانایی عضلاتمم برمیگرده ممنونم از دکتر و اقا رشید همراهی پیگیری هم قبل عمل هم بعد عمل عالی بود از استرسم کم کرد

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

جراحی داشتم عالین

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

دکتر بسیار خوش اخلاق

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

بعد از جراحی زانو فکر نمیکردم بتوانم دوباره راحت راه بروم اما با کمک دکتر همه چیز عالی گذشت و به ورزش برگشتم

۱۴۰۴/۱۱/۲۹

بابت درد پاهام مراجعه کرده بودم خوب بود ممنون

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

با دیدن آقای دکتر یقین پیدا کردیم که پای پسرم که پارگی رباط داشتن معالجه خواهد شد به یاری خدا تشخیصشان درست و تعریف جراحی ایشان را شنیده بودم از اقای دکتر و پرسنل خوبشان متشکرم که از ویزیت تا بستری شدن برای عمل در کنار ما بودن برای همشون تندرستی و سلامتی را ارزومندم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

Aclجراحی کردم

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

جناب دکتر خودشان عالی هستند . هربیماری که مراجعه کرد مطب دکتر حتما قرص آرام بخش مصرف کنه چون چند نفر منشی داره که آروم ترین آدم ها رو هم خشمگین می کنند چون هیچ احترامی برای مراجعه کننده قائل نیستند .

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

عالی شکی نیست

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

پی ار پی کردم پیش دکتر واقعا راضی ام بسیار تاثیر گذار و مفید بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

زانو درد فعلا کاری صورت نگرفته تحت درمان هستن

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

عمل رباط صلیبی کردم

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

تزریق درمانی برای هر دوزانو انجام دادم و فیزیوتراپی رفتم الان بعد از 2ماه هیج دردی ندارم و درمان شدم

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

دکتر بسیار خوب خوش اخلاق من اسمش میزارم پنجه طلا خدا حفظش کنه

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

های بی نظیرین شما بسیار با شخصیت و عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

تعویض مفصل زانو فوق العاده عالی

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

ای سی ال و مینیسک جراحی کردم پیش دکتر از خوزستان آمدم ارزششو داره عالین

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

من با درد زانو مراجعه کردم پیششون و با تجویز و تشخیص دقیقشون بهبود یافتم

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

بله نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

بهترین تو هر نظر

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

عمل جراحی رباط صلیبی داشتم کارشون عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

حرفهای بودن تیم جراحی برایم خیلی مهم بود. از برخورد محترمانه گرفته تا پیگیریهای بعد از عمل، همه چیز منظم و دقیق انجام شد. حس میکردم واقعا برای بهبودی من اهمیت قائل هستند.

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۶/۰۷

جراحی رباط صلیبی خلفی و قدامی

۱۴۰۲/۰۹/۲۳

پزشک با اخلاق و حرفه ای و باسوادی هستن ایشان

۱۴۰۲/۰۵/۰۴

مشاوره جهت ریکاوری شانه توسط دکتر حاجی تقی و مشکل زانو هم داشتم که الان خداروشکر همه چی عالیه

۱۴۰۲/۰۴/۲۴

تو فوتبال زانوم اسیب دید aclزدم با کلی تحقیق دکتر حاجی تقی پیدا کردم از عملم۶روز گذشته و خیلی راضی ام

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

بسیار با تدبیر

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

پارگی رباط صلیبی عمل انجام دادم درحاله درمانم

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

مادرم پی ارپی زانو انجام دادن اینجا و خیلی راضی هستیم دکتر عالین یک ایرانن

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

ژل وی پی ار پی زدم قبل سال الان حالم بی نظیره

۱۴۰۵/۰۱/۱۰

پیش دکتر جراحی مینیسک کردم تو والیبال اسیب دیده بودم واقعا بهترینن در اسیب های ورزشی

۱۴۰۵/۰۱/۱۹

فعلا تحت درمانم، برام فیزیوتراپی و دارو تجویز کردن بعد تصمیم میگیرن عمل لازم دارم برای پارگی مینیسک یا خیر برخورد خودشون و منشی ها خوبه، اما مطب خیلی شلوغه و زمان زیادی باید منتظر بود، با یه مدیریت ساده میشه مطب رو سر و سامون داد اما فکر کنم شگردشون اینه که شلوغ و پر هیاهو نشون بدن مطب رو

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

دکتر بسیار خوبی است و نتیجه مثبت برای جراحی شانه

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

خیلی خوب درباره مشکلم برام با حوصله توضیح میدادن و این خیلی برای قشنگ بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۴
اطلاعات تکمیلی
- دوره تکمیلی فلوشیپ زانو از اتریش
- دوره تکمیلی آرترسکوپی شانه از فرانسه
- دوره تروما و شکستگی از Ao سوئیس
- عضو انجمن جراحان و زانو و آرترسکوپی های ورزشی ایران
- عضو انجمن جراحان اروپا و آمریکا
آدرس اینستاگرام dr.hosseinhajitaghi@
آدرس اینستاگرام drhajitaghii@
سایت: drhosseinhajitaghi.com/
مطب ونک
تهرانمسیر ۱: میدان ونک.ابتدای خیابان صانعی.پلاک ۴۱.ساختمان پزشکان درخشان.طبقه سوم.
مسیر ۲(مسیر بدون پله): میدان ونک.خیابان صیرفی.پلاک ۴۱ طبقه سوم
لطفا توجه فرمایید این مرکز صرفا پذیرش و نوبت دهی برای مشکلات مرتبط با زانو و شانه را انجام می دهد؛ لذا از رزرو وقت برای سایر موارد خودداری فرمایید.
لطفا پس از دریافت نوبت با تلفن ۰۹۱۰۷۷۶۵۵۴۹ تماس حاصل فرمائید در غیر این صورت به علت ازدحام بیماران مطب امکان لغو نوبت وجود دارد .
در صورت نیاز به جراحی با تلفن مشاوره جراحی تماس حاصل فرمایید.
تلفن مشاوره جراحی: ۰۹۱۰۷۷۸۳۲۷۷
نوبت داده شده به منزله حضور در مطب هست و حدود دو تا سه ساعت زمان انتظار دارد.
ارائه مدرک شناسایی جهت پذیرش در مطب الزامی است.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    ۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    کسانی که دکتر حسین حاجی تقی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر محمد فلاح رودپیشی ارتوپدی جناب آقای دکتر محمد فلاح رودپیشی
    جناب آقای دکتر حسن محمدی مغز و اعصاب جناب آقای دکتر حسن محمدی
    جناب آقای دکتر مجید فرجی قلب و عروق جناب آقای دکتر مجید فرجی
    سرکار خانم زینب توحیدی راد فیزیوتراپی سرکار خانم زینب توحیدی راد
    اینستاگرام دکتر حسین حاجی تقی

    دکتر حسین حاجی تقی، فلوشیپ جراحی زانو و آسیب‌های ورزشی شانه و زانو با شماره نظام پزشکی 102828 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در میدان ونک، ابتدای خیابان صانعی، پلاک ۴۱، ساختمان پزشکان درخشان، طبقه سوم واقع شده است.

    دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ جراحی زانو و آسیب‌های ورزشی شانه و زانو، با شماره نظام پزشکی 102828، از جمله پزشکان معتبر و شناخته‌شده در حوزه ارتوپدی و درمان آسیب‌های مفصلی در تهران است. ایشان دارای تخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) و فلوشیپ جراحی زانو بوده و دوره‌های تکمیلی متعددی را در مراکز معتبر بین‌المللی گذرانده‌اند، از جمله دوره فلوشیپ جراحی زانو در اتریش، دوره آرتروسکوپی شانه در فرانسه و دوره تروما و شکستگی در Ao سوئیس. این پشتوانه علمی و تجربه عملی، موجب شده تا دکتر حسین حاجی تقی به عنوان یکی از جراحان مورد اعتماد در زمینه درمان آسیب‌های ورزشی زانو و شانه در تهران شناخته شود.

    مطب دکتر حسین حاجی تقی در منطقه ونک تهران قرار دارد؛ به طور دقیق، این مطب در میدان ونک، ابتدای خیابان صانعی، پلاک ۴۱، ساختمان پزشکان درخشان، طبقه سوم واقع شده است. همچنین مسیر بدون پله نیز از خیابان صیرفی، پلاک ۴۱، طبقه سوم قابل دسترسی است. این موقعیت مکانی مناسب، امکان مراجعه آسان برای بیماران ساکن شمال و مرکز تهران را فراهم می‌کند.

    ایشان عضو انجمن جراحان زانو و آرتروسکوپی‌های ورزشی ایران، و همچنین عضو انجمن جراحان اروپا و آمریکا هستند. این عضویت‌ها نشان‌دهنده اعتبار بین‌المللی و به‌روز بودن دانش پزشکی دکتر حسین حاجی تقی است. بیماران زیادی از شهر تهران و مناطق اطراف برای درمان دردهای زانو، مشکلات رباط، پارگی مینیسک و آسیب‌های شانه به مطب دکتر حسین حاجی تقی مراجعه می‌کنند و بسیاری از آنان از دقت تشخیص و برخورد حرفه‌ای ایشان ابراز رضایت داشته‌اند. در نظرات بیماران، به توانایی ایشان در مدیریت آسیب‌های ورزشی و ارائه راهکارهای درمانی مؤثر اشاره شده است.

    لازم به ذکر است که امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری دکتر حسین حاجی تقی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. با توجه به تخصص، مدارک علمی معتبر و رضایتمندی بیماران، دکتر حسین حاجی تقی یکی از گزینه‌های قابل اعتماد برای درمان آسیب‌های زانو و شانه در تهران به شمار می‌آید.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر حسین حاجی تقی چه تخصصی دارد؟

    دکتر حسین حاجی تقی دارای تخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) و فلوشیپ جراحی زانو و آسیب‌های ورزشی شانه و زانو است.

    مطب دکتر حسین حاجی تقی کجاست؟

    مطب ایشان در تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان صانعی، پلاک ۴۱، ساختمان پزشکان درخشان، طبقه سوم قرار دارد.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری دکتر حسین حاجی تقی نوبت اینترنتی دریافت کنند.

    دکتر حسین حاجی تقی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

    ایشان در درمان آسیب‌های زانو، پارگی رباط و مینیسک، مشکلات شانه، شکستگی استخوان و آسیب‌های ورزشی تخصص دارد.

    آیا دکتر حسین حاجی تقی عضو انجمن‌های علمی بین‌المللی است؟

    بله، ایشان عضو انجمن جراحان زانو و آرتروسکوپی‌های ورزشی ایران و عضو انجمن جراحان اروپا و آمریکا هستند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب ونک

    مسیر ۱: میدان ونک.ابتدای خیابان صانعی.پلاک ۴۱.ساختمان پزشکان درخشان.طبقه سوم.
    مسیر ۲(مسیر بدون پله): میدان ونک.خیابان صیرفی.پلاک ۴۱ طبقه سوم

    مطب ونک

    مسیر ۱: میدان ونک.ابتدای خیابان صانعی.پلاک ۴۱.ساختمان پزشکان درخشان.طبقه سوم.
    مسیر ۲(مسیر بدون پله): میدان ونک.خیابان صیرفی.پلاک ۴۱ طبقه سوم