دکتر حسین حاجی تقی، فلوشیپ جراحی زانو و آسیبهای ورزشی شانه و زانو با شماره نظام پزشکی 102828 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در میدان ونک، ابتدای خیابان صانعی، پلاک ۴۱، ساختمان پزشکان درخشان، طبقه سوم واقع شده است.
دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ جراحی زانو و آسیبهای ورزشی شانه و زانو، با شماره نظام پزشکی 102828، از جمله پزشکان معتبر و شناختهشده در حوزه ارتوپدی و درمان آسیبهای مفصلی در تهران است. ایشان دارای تخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) و فلوشیپ جراحی زانو بوده و دورههای تکمیلی متعددی را در مراکز معتبر بینالمللی گذراندهاند، از جمله دوره فلوشیپ جراحی زانو در اتریش، دوره آرتروسکوپی شانه در فرانسه و دوره تروما و شکستگی در Ao سوئیس. این پشتوانه علمی و تجربه عملی، موجب شده تا دکتر حسین حاجی تقی به عنوان یکی از جراحان مورد اعتماد در زمینه درمان آسیبهای ورزشی زانو و شانه در تهران شناخته شود.
مطب دکتر حسین حاجی تقی در منطقه ونک تهران قرار دارد؛ به طور دقیق، این مطب در میدان ونک، ابتدای خیابان صانعی، پلاک ۴۱، ساختمان پزشکان درخشان، طبقه سوم واقع شده است. همچنین مسیر بدون پله نیز از خیابان صیرفی، پلاک ۴۱، طبقه سوم قابل دسترسی است. این موقعیت مکانی مناسب، امکان مراجعه آسان برای بیماران ساکن شمال و مرکز تهران را فراهم میکند.
ایشان عضو انجمن جراحان زانو و آرتروسکوپیهای ورزشی ایران، و همچنین عضو انجمن جراحان اروپا و آمریکا هستند. این عضویتها نشاندهنده اعتبار بینالمللی و بهروز بودن دانش پزشکی دکتر حسین حاجی تقی است. بیماران زیادی از شهر تهران و مناطق اطراف برای درمان دردهای زانو، مشکلات رباط، پارگی مینیسک و آسیبهای شانه به مطب دکتر حسین حاجی تقی مراجعه میکنند و بسیاری از آنان از دقت تشخیص و برخورد حرفهای ایشان ابراز رضایت داشتهاند. در نظرات بیماران، به توانایی ایشان در مدیریت آسیبهای ورزشی و ارائه راهکارهای درمانی مؤثر اشاره شده است.
لازم به ذکر است که امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری دکتر حسین حاجی تقی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. با توجه به تخصص، مدارک علمی معتبر و رضایتمندی بیماران، دکتر حسین حاجی تقی یکی از گزینههای قابل اعتماد برای درمان آسیبهای زانو و شانه در تهران به شمار میآید.
دکتر حسین حاجی تقی دارای تخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) و فلوشیپ جراحی زانو و آسیبهای ورزشی شانه و زانو است.
مطب ایشان در تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان صانعی، پلاک ۴۱، ساختمان پزشکان درخشان، طبقه سوم قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری دکتر حسین حاجی تقی نوبت اینترنتی دریافت کنند.
ایشان در درمان آسیبهای زانو، پارگی رباط و مینیسک، مشکلات شانه، شکستگی استخوان و آسیبهای ورزشی تخصص دارد.
بله، ایشان عضو انجمن جراحان زانو و آرتروسکوپیهای ورزشی ایران و عضو انجمن جراحان اروپا و آمریکا هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مسیر ۱: میدان ونک.ابتدای خیابان صانعی.پلاک ۴۱.ساختمان پزشکان درخشان.طبقه سوم.
مسیر ۲(مسیر بدون پله): میدان ونک.خیابان صیرفی.پلاک ۴۱ طبقه سوم
عالی ودقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۱به دلیل شلوغی بیش از اندازه ، وقت کافی برای مریض نمیتونن بزارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار راضی بودم دکتر با علم حرفه ای مشکل زانو داشتم جراحی کردم ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عمل acl و mcl انجام دادم الان ۶ روز گذشته عمل دومم هست تفاوت رو دارم احساس میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸راضی بودم عمل کردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ممنونم ژل و پی ار پی عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۰. من برای همیشه قدردان کلمات آرامش بخش و درک رفتار شما خواهم بود.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴پارگی pclداشتم جراحی کردم و درمان شدم ممنونم از دکتر و همکاران
۱۴۰۵/۰۱/۰۲عمل زانو کردم بعد از یک ماه عصا رو گذاشتن کنار و برای پیر خالم میخوام نوبت بگیرم الان
۱۴۰۲/۰۴/۲۴عمل منیسک کردم بعد از یک ماه عالی هستم خداروشکر
۱۴۰۲/۰۴/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷پیش دکتر ژل زدم برای هردوشانه ام خیلی بهترم التهابم کمتر شده و الان شب ها خیلی راحت میخوابم
۱۴۰۵/۰۱/۲۱عالیییییییی از عالی اون ور تر ندارههههه خیلی خوب و سریع درمان شروع کردن
۱۴۰۲/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۴عمل آرتروسکوپی شانه انجام دادم.هم از لحاظ علمی دکتر فوق العاده ای هستن هم حسن خلقشون بی نظیره
۱۳۹۹/۱۲/۲۹عمل رباط صلیبی کارشون عالیه عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالیی بودند از تیمتون ممنونم بازم بابت مشاوره ایم که دادید ممنون
۱۴۰۴/۱۰/۱۳ژل و پی ارپی زدم به شانه واقعا راضی ام بسیار تاثیر گذار بود دکتر واقعا حرفه ای زدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳برای ویزیت اومدم داضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۰۴فرشته نجات دکتر حاجی تقی عزیز ۷ما پیش زانومو جراحی کردن و الان از روز اولشم بهتره
۱۴۰۴/۱۱/۲۹دکتر خیلی حرفه ای زانوم درمان شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۱بسیار عالی بود خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۱۰/۰۲زانوم اسیب دیده تو بسکتبال مراجعه کردم پیش دکتر ژل زدم الان خیلی بهترم خداروشکر
۱۴۰۵/۰۱/۱۷دکتر پزشک ورزشکارهای حرفه ای من بار ها رفتم پیشش کلی سلبریتی و خیلی شلوغه و واقعا جواب گرفتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ژل و پی ار پی زدم برای زانوم خیلی راضی هستم ممنونم از دکتر و همکاران
۱۴۰۵/۰۲/۱۲درناحیه زانو تزریق انجام دادم ژل و پی ارپی خیلی راضی ام خشکی و درد زانوم برطرف شده و دامنه حرکتیمم بهتره
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عمل رباط نظرم مثبته
۱۴۰۲/۱۰/۱۸فوتبالیست جوانان استقلال هستم رباط پاره کردم پیش دکتر عزیز عمل کردم الان بعد از ۷ ماه حرفه ای شروع کردم روش دکتر فوق العادس
۱۴۰۲/۱۰/۰۴داخل ورزش والیبال اسیب دیدم ۳روز از عمل زانوم گذشته راضی ام از لحظه ویزیت تا بعد عمل همراهی دکتر بی نظیر
۱۴۰۴/۱۲/۰۶تو حرفه ی خودشان استاد و بی نظیر هستن واقعا برای بیمار وقت میزاره و دلسوز و نسبت به پزشک های دیگه رفتم کاملا به روز تر هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴بسیار عالییی
۱۴۰۵/۰۱/۰۲دکتر بسیار حاذق و با تجربهای هستند. قویا پیشنهاد میکنم
۱۴۰۱/۰۶/۰۲تزریق ژل کردم و ٣ مرحله پی آر پی انجام دادم رضایت عالی و تشکر میکنم از جناب دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۳۱با درود و احترام بنده دوسال درگیر پارکی رباط صلیبی بودم و منیسک زانوم آسیب دیده بود و با عمل جراحی جناب اقای دکتر حاجی تقی اللن دوازده روز عمل شدم و واقعا از نحوه کار ایشون و تیم ارزشمندشان راضی ام و الان بدون واکر کمک میتونم راه برم بینهایت قدردان زحماتشان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر بسیار عالی تیم بسیار خوب منتهی تنها مورد اینکه حداقل دو تا چهار ساعت معطلی در مطب دارد
۱۴۰۳/۱۲/۱۸ارتروسکپی شانه انجام دادم واقعا راضی ام دکتر با علم تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دارو و تزریق پی ار پی پیشنهاد شد دوره هارو تکمیل کردم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲Prpبرای زانو پسرم انجام دادیم و پس از آن به فیزیوتراپی مراجعه کردیم وافعا لی بودن و نتیجه گرفتیم
۱۴۰۵/۰۱/۰۵زانو درد شدید داشتم پیش دکتر ویزیت شدم دارو دادن و خیلی بهترم الان خیلی صبور دکتر و کامل تخصصی ماینه میکنه و بهترین روش درمان پیشنهاد میکنن
۱۴۰۴/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰شونمو پیش اقا دکتر عمل کردم دوهفته هستش
۱۴۰۵/۰۲/۳۰ژل و پی ارپی کردم خیلی راضیم دکتر ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عفونت مفصلی داشتم دکتر دارو دادن رفع شد ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۲۱تزریق ژل و پی ار پی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵جراحی رباط امدم دامنه حرکتی و عضلاتم خیلی بهتر شده و راضی ام ممنون از دکتر و دستیار های خوبشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۲Pclجراحی کردم پیش دکتر واقعا راضی ام من برای جراحی خیلی تحقیق کردم ولی نظر همه دکتر حاجی تقی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۲من چند وقت پیش مفصل لگن رو پیش ایشون عوض کردم و الان خدارو شکر خیلی خوبم ممنون از ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۰۹تشخیص حرف ندارند خدا قوت دکتر عزیز
۱۴۰۲/۱۰/۱۷دکتر حاجی تقی نماد دانش و تعهد و انسانیت
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکتر پنجه طلای ایران
۱۴۰۳/۰۹/۳۰مشکل زانو و فعلا prpتزیق کردم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸پیش دکتر جراحی انجام دادم aclو خیلی راضی ام و تزریق ام کردم خیلی راضی
۱۴۰۵/۰۲/۰۵فوتسالیست هستم ۶۰روز از جراحی aclگذشته کاملا راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶سلام علیکم بنده با این سن و سال نا امید شده بودم بابت زانوهایم و تقریبا با خونه نشینی میخواستم کنار بیام اما دکتر حسین حاجی تقی کاری کرده که من دوباره هر روز باغ میرم و صب به صب پیاده روی میکنم تشکر فراوان
۱۴۰۵/۰۱/۱۳عمل زانو
۱۴۰۲/۱۲/۰۷نمیگم پزشک بدی بودن اما اگه بخوام چکیده و کوتاه داستان رو بگم اینه که راهنمایی های گوگل و جی پی تی بیشتر به کارم اومد تا ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۰۵ژل و پی ارپی زانو انجام دادم پیش دکتر و خیلی راضی هستم ممنونم بسیار تاثیر گذار و مفید بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۴جراحی رباط
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عمل زانو داشتم دکتر حاجی تقی عمل کرد و خیلی هم بهم کمک کرد تا بتونم مثل روز اول راه برم واقعا
۱۴۰۵/۰۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خیلی خوبی نبودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸پیش دکتر زانومو جراحی کردم واقعا از زمان ویزیت تا بعد جراحی خودشون و دستیار ها کنارم بودن ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۱۹هردو زانومو عمل کردم پیششون تکواندو کارم از یکیش دوسال گذشته از یکیش ۱۵روز واقعا همه چیز عالیه و راضی ام ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۲۹پدرم مشکل شانه داشتن بسیار عالی تشیخص دادن و عملشون هم با موفقیت انجام شد خیلی راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱قفل شدگی زانو داشتم جراحی کردم خیلی بهترم و دیگه قفل نمیشه زانوم
۱۴۰۴/۱۲/۱۴برای تزریق PRP مراحعه کردم پیششون واقعا عالی بود حتما پیشنهاد میشه
۱۴۰۴/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۰۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار تاثیر مثبتی داشت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالییه زانومو عمل
۱۴۰۰/۰۳/۰۷کشیدگی تاندون، در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۹پزشکی بسیار باتجربه، خوشبرخورد و دلسوز. از روند و نتیجه درمان کاملا راضی هستم و ایشان را به دیگران توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی و حرفه ایی
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار عالی جراحی aclکردم راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۵واقعا باحوصله هستن خیلی خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار عالی ژل زدم خوب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱تازه درمان رو شروع کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار حرفه ای جراحی ام عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۱خکب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۷مشکل قفل شدگی زانو داشتم پیش دکتر جراحی کردم خیلی راضی ام ممنونم از دکتر و کادر حرفه ایشون
۱۴۰۴/۱۲/۲۲دکتر باتجربه و با دانش و صبر زیاد و فوق العاده عالی و درجه یک
۱۴۰۲/۱۲/۱۳پارگی مینیسک داشتم بعد کلی تحقیق همه دکتر حاجی تقی پیشنهاد کردن عالین واقعا ممنونم
۱۴۰۵/۰۱/۱۰پیش دکتر تزریق انجام دادم ژل و پی ارپی برای زانوام تاثیر گذاری زیاد به شدت راضی هستم ممنونم از دکتر و پرسنل
۱۴۰۵/۰۲/۱۴من خیلی متوجه نشدم دکتر خوبی هستن یا نه. تعداد بیمارها به شدت زیاد بود و زمان زیادی رو منتظر شدم کلا هم با دکتر خیلی فرصت نکردم صحبت کنم چون با اون حجم بیمار طبیعیه که فرصت نکنن با حوصله بیمارها رو بررسی کنن. یه مقدار هم حس تجاری بودن کار بهم دست داد چون کلی ادم اونجا ریختن که بدون هیچ توضیحی میخوان فقط برات prp انجام بدن یا کارای دیگه بکنن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عمل رباط صلیبی و منیسک ۱۷ سالمه به ورزش دارم ادامه میدم خدا خیر بده دکتر عزیز
۱۴۰۲/۱۰/۰۶جراحی زانو انجام دادم و عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۷جراحی شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بدنسازی کار میکنم رباط پاره کردم و پیش دکتر عمل کردم بعد از دوماه ورزشم شروع کردی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴علی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱پارگی مینیسک.توسط ایشون عمل شدم .بسیار عالی حاذق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۹پزشک فوق العاده ماهر دکتر حاجی تقی عزیز
۱۴۰۳/۰۹/۳۰جراحی زانو داشتم پیش دکتر خیلی رازی بودم بدون هیچ مشکلی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲بهترین جراح زانو
۱۴۰۲/۱۱/۱۹زانوی من را دکتر حاجتقی عمل کردند. خوشبختانه روند جراحی و بهبودی بسیار خوب پیش رفت و از نتیجه درمان کاملا رضایت دارم. سپاس از دکتر عزیز بابت تخصص و اخلاق حرفهای
۱۴۰۵/۰۳/۳۰پارگی مینیسک جراحی داشتم راصی ام
۱۴۰۴/۱۱/۰۱دکتر خیلی شناخته شده هستن هرجا میریم تو ارتوپد ها اسمشون هست
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸برای پی ار پی اومدم عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۴جراحی مینیسک و رباط صلیبی و رباط کمکی بود و بسیار عالی بودن،بعد از ۲ماه و نیم با اینکه جراحی سنگینی بود حتی رانندگی هم میکنم و عصا رو ۱ماه و نیم استفاده کردم ،با تشکر از دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۱/۲۴من چهار بار در رفتگی شونه داشتم که پیش دکتر رفتم که گفتن بسته و آردو سکپی قابل درمانه که عمل کردم یه روزم بیشتر تو بیمارستان نبودم و خدا روشکر عمل عالی بوده و خیلی راحتم خواستم از دکتر تشکر کنم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱واقعا حرفه ای بهترین در ایران دکتر سرشون خیلی شلوغ اما تو ویزیت واقعا وقت میزارن برای بیمار
۱۴۰۴/۱۱/۱۵پزشکی بااخلاق و متخصص که برای سلامت بیمار واقعا ارزش قائل است
۱۴۰۵/۰۳/۳۰باسلام خوب بود باتجربه
۱۴۰۵/۰۳/۱۸جراحی acl تو ورزش رزمی اسیب دیدم راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۵تزریق شانه انجام شد دس خوش به دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۱۹من تازه میخوام 3ته رباط عمل کنم برام معلوم نیست کی چیجوریست اومیدوارم خوب باشد چون زندگی بیمار دست دکترهست
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۶/۰۹فوتبالیستم اسیب aclدیدم پیش دکتر جراحی کردم خیلی راضی ام ممنونم از دکتر و پرسنل تیم عالیشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۵جراحی aclداشتم سه روز گذشته اما واقعا از روز عمل جراحیم همراهی دکتر و مشاوره ها راضی ام و تمام استرسی ک داشتم از بین رفت
۱۴۰۴/۱۱/۲۹عمل acl all شدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰قدردان توانمند دکتر حاجی تقی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ای سی ال و ال ال و منیسک داخلی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ریشه منیسیک خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴من برای درد زانوم مراجعه کرده بودم برخورد خوب بود ممنون
۱۴۰۴/۱۰/۱۳برای جراحی مراجعه کردم و خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۱/۰۲مهربانی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷اینکه برام وقت گذاشتن و به حرفام گوش دادن و با حوصله جواب سوال هام دادن ممنونم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ژل و پی ارپی کردم خشکی زانوم رفع شد دیگه هنگام دویدن درد ندارم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶رباط صلیبی عمل کردم ، الان بعد از ۶ ماه دوباره برگشتم دارم بسکتبال بازی میکنم چند جا رفتم برای معاینه چون من خیلی حساس بودم و ایشون انتخاب کردم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بعد از تصادف، امیدم را از دست داده بودم که بتوانم مثل قبل راه بروم. جراحی انجام شد و امروز بدون لنگش و با درد بسیار کم راه میروم. این تغییر برایم فوقالعاده ارزشمند است.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بشدت عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰با تشکر از آقای دکتر تشخیص و تجویز عالی بود و کلا درد من از بین رفت
۱۴۰۲/۰۵/۰۲برای زانو مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۱مشکل زانو داشتم خشکی و صدا با درد الان خیلی بهترم ممنونم از دکتر و پرسنل
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹ژل زدم راضی ام درد زانوهام کم شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵از برخورد صمیمانه و حرفهای دکتر حاجتقی و تیم ایشان بسیار ممنونم. درد و مشکل حرکتی من به شکل چشمگیری بهبود پیدا کرد و از انتخاب ایشان بسیار خوشحالم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار دکتر خوبی هستند برای من همزمان زانوهایم راپروتز گداشتندنتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۳پارگی مینیسک داشتم بعد کلی تحقیقات دکتر همه معرفی کردن بهم جراحی کردم و خیلی راضی ام بعد از دوره فیزیو بهترم شدم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷بسیار حرفه ای
۱۴۰۴/۱۱/۰۱دکتر با تجربه خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عمل و هماهنگی های قبل عمل عالی بود و دکتر هم برای بازتوانی بعد عمل خیلی پیگیر هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی است
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خوش برخورد وباسواد هستن باید ام -ر ای روببرم تا تشخیص قطعی روبگن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶جراحی aclانجام دادم ۴۰روز گذشته فیزیوتراپی ام رفتم به نسخه دکتر واقعا عالیه ممنونم از همراهی دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۲۲پیش دکتر حاجی تقی برا مج پام امدم برام فیزیوتراپی نوشتن دارو خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰برای مشکل زانو مراجعه داشتیم عالی بودن کاملا راهنمایی فرمودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴درد زانو .در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خوبه تتتنت
۱۴۰۲/۱۲/۱۶Mclمینیسک جراحی کردم 80روز گذشته عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴عالی.واقعا از انتظاری که داشتم خیلی بهتر بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۹فوق العاده انسان شریف و درستی هستن باعلم و تجربه و بی نظیری هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دقت در تشخیص و انتخاب بهترین روش درمانی برای من خیلی مهم بود. خوشبختانه نتیجه عالی بود و حالا میتوانم با آرامش بیشتری ورزش و فعالیت کنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹جراحی تاندون شانه و عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۹واقعا ممنون دکتر عزیز هم برای جراحی و هم برای پیگیریهای بعد از عمل
۱۴۰۲/۰۲/۰۴و دکتر عالی هستند من برای جراحیaclمراجعه کردم
۱۴۰۵/۰۱/۰۲برای تزریق کورتون اومدم عالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۹معطلی بسیااااااااار زیاد
۱۴۰۴/۰۳/۱۵پارگی رباط صلیبی ساعت ۷ وقت داشتم ساعت ۱ نوبتم شد.
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشکل کمر درد داشتم با تشخیص درست دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵• «عالی بود دکتر، ممنون که دانشتون رو به اشتراک میذارید »
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بیشتر از ۵ ساعت در انتظار ورود به اتاق آقای دکتر هستی و دکتر زیاد معاینه نمیکنند. زانو درد دارم و فعلد دارو میخورم و فیزیوتراپی.
۱۴۰۳/۱۰/۲۳خیلی ممنون از شمااا واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۶در ورزش بدنسازی مینیسک زانوم پاره شد اما خداروشکر یکی از دوستان دکتر حاجی تقی معرفی کرد واقعا نخبه هستن پیش ایشون جراحی کردم
۱۴۰۵/۰۱/۱۴پارگی مینیسک داشتم جراحی کردم الان به ورزش برگشتم از قبلمم بهترم
۱۴۰۵/۰۱/۱۳Mclمینیسک جراحی کردم راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۱۳سلام من مسعود هستم دوهفته پیش هفتم بهمن ۱۴۰۳عمل ASLو پارگی رباط صلیبی زانو داشتم .جناب دکتر عالی عمل کردن .معاینات مرتب ایشان بعد از عمل هم نشون از توجه به بیماران هست .خدایش دمش گرم .تو مطب هم کارکنان به خوبی رفتار کردن .فقط مطبشون خیلی شلوغه اونم بخاطر شلوغی و معروف بودنش هست که طبیعیه.خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۳/۱۱/۲۲در خیلی خوب بودن کاره شما واقعا شکی نیست چون من به خوب شدنه زانوم امیدی نداشتم اما الان صبحها ۱ساعت ورزش میکنم و بعد میرم سره کار
۱۴۰۵/۰۱/۱۷مشکل من کامل حل نشده ولی بهتر هست از قبل
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مطب خیلی شلوغ بود،ماهم شنیدیم کارش خوبه، فعلا که تا mri گرفتن پیش رفتیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳جراحی acl داشتم بعد گذشت ۳۰روز پام به خوبی خم میشه ممنونم از دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۵جراحی ای سی ال کردم راضی ام ممنونم از تلاش های بی وقفه دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۵حرفای بیمار رو خیلی جدی نمیگیره برای من اینجوری بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۱جراحی رباط انجام دادن برام کارشون حرف نداشت ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۲/۰۷عالییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱من عمل تعویض مفصل زانو رو پیش ایشون انجام دادم و خیلی راضیم،واقعا ممنونم
۱۳۹۹/۰۲/۲۹زانو درد داشتم مراجعه کردم دکتر پی ار پی پیشنهاد کردن و الان بعد از زدن پی ار پی خیلی بهترم
۱۴۰۴/۱۲/۱۰بسیار دقیق و با حوصله بعد چندین پزشک من ایشان را انتخاب کردم
۱۴۰۳/۰۴/۲۲پیش دکتر حاجی تقی جراحی aclکرذم خیلی راضی ام در فوتبال اسیب دیده بودم دکتر بسیار حرفه ای کلی از استرسم کم کرد
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خودم ارتوسکوپی کردم .وپسرم بر اثر دو تا تصادف به مدت دوسال زانوهاشو عمل کرده .دکتر فوقالعاده آیی هستش
۱۴۰۴/۰۳/۰۴پارگی رباط صلیبی و منیسک داشتم و عمل کردم و الان تحت درمانم ولی پام واقعا در وضعیت خیلی خوبی قرار داره خیلی خیلی ممنونم از آقای دکتر و دستیارانشون
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عالی بودش
۱۴۰۴/۰۸/۰۲در ورزش جودو اسیب دیدم پیش دکتر جراحی کردم راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۰۹سلام.من با مشکل پارگی منیسک پیش ایشون رفت.بعد از عمل خیلی بهترم و برگشتم به شرایط قبل.کار ایشون حرف نداره
۱۳۹۹/۰۲/۲۶مادرم تزریق ژل انجام دادن وخیلی راضی هستیم ممنونم از دکتر و دقت نظرشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۴https://g.co/kgs/Cixs4S
۱۳۹۹/۰۸/۱۲سلام رباط پیسیالم پاره شده بود.درفوتسال پیش دکتر جراحی کردم الان یک ماه گذشته و حالم خیلی خوبه
۱۴۰۴/۱۲/۱۰جراحی کردم بعد از جراحی برای ارترپز ژل زدم نتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹دکتر خیلی عالین واقعا تک هستن ورزشکارم پیششون جراحی کردم زانومو چندسال پیش از روز اولشم بهتره
۱۴۰۵/۰۱/۲۱به خاطر پارگی رباط صلیبی مجبور به جراحی شدم و واقعا نگران آینده ورزشیام بودم. اما الان که چند ماه گذشته، نهتنها به تمرین برگشتم بلکه احساس قدرت بیشتری هم دارم. مهارت جراح نقش خیلی مهمی در این نتیجه داشت.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بهترین دکتر و جراح دنیا
۱۴۰۲/۱۰/۲۷سلام جراحی تعویض مفصل داشته مادرم پیششون و الان واقعا بهتر شده
۱۴۰۴/۱۲/۱۰قبل از جراحی خیلی تحقیق کردم و خوشحالم که انتخاب درستی داشتم. نتیجه عمل دقیقا مطابق توضیحاتی بود که قبل از جراحی داده شد. الان کیفیت زندگیام به شکل محسوسی بهتر شده است.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷تشخیص پارگی شانه بود که موفقیت آمیز جناب دکتر عمل کردند بعد ۳ ماه راضیم
۱۴۰۲/۰۶/۱۱رباط صلیبی زانو آسیب دیده بود و بعد از عمل قبلی پیش دکتر زهتاب پاره شده بود، این جا انتظارش حدود ۴ ساعت و ۴۰ دقیقه بود کلا هم حدود ۵ دقیقه معاینه کردند دکتر خوش برخورد و محترمی هستند بعد از معاینه گفتند عمل نیاز دارد. اگر بخوام نظر دقیق بگم باید بعد از عمل بگم ولی همین پا رو دکتر کیهانی دید گفت من اصلا عمل نمی کنم باید همان دفعه اول میامدی پیش من
۱۴۰۴/۰۲/۱۵برای درد شدید پشت زانوم رفتم دکتر تشخیص درست دادن و برلی پی ارپی و ژل راهنمایی مشاوره دادن عالی بود ممنون
۱۴۰۴/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹پرسنل مهربان و صبور واقعا به بیمار ارامش میدن و دکتر هم بسیار حرفه ای هستن تشخیص خیلی خوب ممنونم
۱۴۰۵/۰۱/۱۳تو فوتسال اسیب دیدم جراحی aclانجام دادم۶۶روز گذشته و خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۱/۲۲پیش دکتر ژل و پی ارپی زدم خیلی راضی ام ممنونم از دکتر و همکاران
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۴• «کاش همه پزشکان اینقدر باحوصله توضیح میدادند »
۱۴۰۵/۰۳/۰۴درد زانو ،فعلا در مرحله تشخیص
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیاردکترعالی هستن من عمل زانو انجام خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹ژل به زانو راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۰دکتر خوبی هست ،، اما مدت انتظار خیلی طولانی و طاقت فرسا میباشد.
۱۴۰۳/۱۱/۲۲ژل زدم برای زانوم دکتر برای ویزیت خیلی خوب وقت میزارن دقیق ماینه میکنن ممنونم ازشون ژل خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴جراحیaclبسیار عالی راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار حرفه ای کار بلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۱زانو درد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار عالی جراحی داشتم رباط صلیبی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱پارگی مینیسک زانو وآب آوردن زانو.تزیق ژل وپی ارپی
۱۴۰۳/۰۲/۱۸Mcl acl miniskعمل دومم بود راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بی نظیر هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۴جراحی مینیسک و رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶سپاس از دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۹/۱۲در رفتگی کشکک زانو ۴۵ روز از عمل گذشته عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲زانوی راست عمل کردم لیگ گلستان بازی میکنم ۱ ماهه عمل کردم از شرایط عملم کاملا راضیم مقایسه میکنم با بقیه نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سیاتیک زانو
۱۴۰۲/۱۱/۱۷آی سی ال ام سی ال مینیسک جراحی کردم راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۰برای زانو درد مراجعه کردم بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۳من زانو درد شدید داشتم پیش ایشون مراجعه کردم خیلی خوب شدم ممنون
۱۳۹۹/۰۳/۰۹عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۴برادرم عمل زانو انجام دادن فوق العاده خوب هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۳عمل زانو عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتربسیارعالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۱مشکلم دررفتگی شانه بود پیش دکتر ویزیت شدم و درمان شروع کردم الان خیلی خوبم بی ثباتی شانه ام حل شد
۱۴۰۵/۰۱/۰۲درمان تزریق ۳ مرحله انجام دادم ایشان بسیار فرد علمی و با سواد و بروز هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۸مراجعه داشتم خدمت دکتر برای درد زانوم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰برای prpمراجعه کردم و راضی بودم مچکر
۱۴۰۵/۰۱/۰۳نکتهای که برای من ارزشمند بود، دقت و صداقت دکتر در توضیح شرایط و روند درمان بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دوتا رباط و منیسک الان ۷ ماهه عمل شدم برگشتم به فوتسال اومدم از دکتر اجازه بگیرم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵در خصوص یکی از دوستان بود
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیاری عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰در حال درمان می باشم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸دکتر ، جراح زانو که ایستادن دوباره رو به بیماران هدیه می دهد
۱۴۰۴/۰۶/۰۵جراحی زانو داشتم ۲ماه گذشته و خیلی راضی ام زانوم خالی میکرد قبل عمل اما الان راحت بدون استرس راه میرم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲جراحی mcl pcl مینیسک داخلی داشتم از روند جراحیم راضی بودم هنوز تو مرحله بازتوانی ام دامنه حرکتیم عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خدمات عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۱جراحیaclداشتم راضی ام ممنون
۱۴۰۴/۱۱/۲۵تزریق انجام دادم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲حدود ۸ماه پیش پیش دکتر جراحی انجام دادم برای زانوم خیلی بهتر شدم بی ثباتی و قفل شدگی زانوم خیلی بهتر شده و دیگه مشکلی ندارم
۱۴۰۵/۰۱/۳۱ژل زدم به شانه ام خیلی راضی ام ممنون از دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۲مادرم ارتروز داشت بردم پیش دکتر و ژل زدن اان مادرم خیلی بهتره و راضی ایم دکتر حاجی تقی بهترینن برای زانو
۱۴۰۴/۱۲/۱۰تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۳۰بسیار عالی جراحیم راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱جراحی آرتوسکوپی فعلا تحت نظر
۱۴۰۱/۱۱/۰۴Aclجراحی کردم ممنونم از دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۰تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۱/۳۱Acl.mclجراحی کردم عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱عمل مجدد رباط زانوی چپ
۱۴۰۴/۰۹/۰۱برای تزریق شانه امدم خیلی راضی ام مسیرم دوره ولی ارزششو داره واقعا عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عمل زانو انجام شده بعد از دوهفته از وضعیتم راضیم
۱۴۰۲/۰۵/۰۴بسیار عالی و حرفه ایی من ازشون راضی بودم پیشنهاد میشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر بی نظیره
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی با تجربه
۱۴۰۱/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بعد از مراجعه به چند پزشک، بالاخره با تشخیص درست دکتر حاجتقی مشکل من مشخص شد. از ایشان بسیار ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۲۳فقط ویزیت شده ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۸نوبت دهی بسیار بد هست معطلی بالای پنج ساعت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴به نظرم دکتر خوب و مسلطی بود ولی من نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰Aclداشتم داشتم خیلی راصی بودم فضا اتاق عمل شاد بژ استرس
۱۴۰۴/۱۱/۰۱دوستم عمل کرده تشخیص عالی و همه تعریف میکنن
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عمل صلیبی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹قبلا برای زانو
۱۴۰۳/۰۸/۱۳جراحی ای سی ال و مینیسک ۱۳ روز گذشته ممنونم دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام،زانوی من همیشه در حال راه رفتن یا ایستادن یهو قفل میکرد ولی از روزی که به دکتر حاجی تقی مراجعه کردم دیگه این اتفاق نمیوفته و ایشون واقعا یه دانشمنده خیلی عادی شده وضعیتم
۱۴۰۵/۰۱/۱۰برای دکتر خیلی تحقیق کردم ایشون بهترینن تخصص زانو دارن برای اسیب زانوم در فوتبال مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۲/۱۰جناب دکتر حاجی تقی بسیار خوش برخورد وخوش اخلاق بودند واینکه علت درد زانوهای من رو به خوبی متوجه شدند وبنده را تحت درمان قرار دادند
۱۴۰۵/۰۳/۲۷تزریق درمانی دکتر تجویز کردن واقعا کار دکتر درسته
۱۴۰۲/۰۵/۰۴جراحی زانو انجام دادم پیش دکتر ۶۰روز گذشته زانو بخوبی خم میشه و کم کم داره توانایی عضلاتمم برمیگرده ممنونم از دکتر و اقا رشید همراهی پیگیری هم قبل عمل هم بعد عمل عالی بود از استرسم کم کرد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴جراحی داشتم عالین
۱۴۰۴/۱۱/۰۱دکتر بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۰۴بعد از جراحی زانو فکر نمیکردم بتوانم دوباره راحت راه بروم اما با کمک دکتر همه چیز عالی گذشت و به ورزش برگشتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بابت درد پاهام مراجعه کرده بودم خوب بود ممنون
۱۴۰۴/۱۰/۱۳با دیدن آقای دکتر یقین پیدا کردیم که پای پسرم که پارگی رباط داشتن معالجه خواهد شد به یاری خدا تشخیصشان درست و تعریف جراحی ایشان را شنیده بودم از اقای دکتر و پرسنل خوبشان متشکرم که از ویزیت تا بستری شدن برای عمل در کنار ما بودن برای همشون تندرستی و سلامتی را ارزومندم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶Aclجراحی کردم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱جناب دکتر خودشان عالی هستند . هربیماری که مراجعه کرد مطب دکتر حتما قرص آرام بخش مصرف کنه چون چند نفر منشی داره که آروم ترین آدم ها رو هم خشمگین می کنند چون هیچ احترامی برای مراجعه کننده قائل نیستند .
۱۴۰۵/۰۳/۲۷عالی شکی نیست
۱۴۰۳/۰۲/۰۳پی ار پی کردم پیش دکتر واقعا راضی ام بسیار تاثیر گذار و مفید بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۵زانو درد فعلا کاری صورت نگرفته تحت درمان هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عمل رباط صلیبی کردم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱تزریق درمانی برای هر دوزانو انجام دادم و فیزیوتراپی رفتم الان بعد از 2ماه هیج دردی ندارم و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱دکتر بسیار خوب خوش اخلاق من اسمش میزارم پنجه طلا خدا حفظش کنه
۱۴۰۵/۰۴/۰۱های بی نظیرین شما بسیار با شخصیت و عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۴تعویض مفصل زانو فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ای سی ال و مینیسک جراحی کردم پیش دکتر از خوزستان آمدم ارزششو داره عالین
۱۴۰۴/۱۱/۲۵من با درد زانو مراجعه کردم پیششون و با تجویز و تشخیص دقیقشون بهبود یافتم
۱۴۰۴/۱۰/۲۹بله نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بهترین تو هر نظر
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عمل جراحی رباط صلیبی داشتم کارشون عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۰حرفهای بودن تیم جراحی برایم خیلی مهم بود. از برخورد محترمانه گرفته تا پیگیریهای بعد از عمل، همه چیز منظم و دقیق انجام شد. حس میکردم واقعا برای بهبودی من اهمیت قائل هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۰۷جراحی رباط صلیبی خلفی و قدامی
۱۴۰۲/۰۹/۲۳پزشک با اخلاق و حرفه ای و باسوادی هستن ایشان
۱۴۰۲/۰۵/۰۴مشاوره جهت ریکاوری شانه توسط دکتر حاجی تقی و مشکل زانو هم داشتم که الان خداروشکر همه چی عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۲۴تو فوتبال زانوم اسیب دید aclزدم با کلی تحقیق دکتر حاجی تقی پیدا کردم از عملم۶روز گذشته و خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار با تدبیر
۱۴۰۴/۰۶/۰۷پارگی رباط صلیبی عمل انجام دادم درحاله درمانم
۱۴۰۳/۰۹/۰۲مادرم پی ارپی زانو انجام دادن اینجا و خیلی راضی هستیم دکتر عالین یک ایرانن
۱۴۰۴/۱۲/۲۱ژل وی پی ار پی زدم قبل سال الان حالم بی نظیره
۱۴۰۵/۰۱/۱۰پیش دکتر جراحی مینیسک کردم تو والیبال اسیب دیده بودم واقعا بهترینن در اسیب های ورزشی
۱۴۰۵/۰۱/۱۹فعلا تحت درمانم، برام فیزیوتراپی و دارو تجویز کردن بعد تصمیم میگیرن عمل لازم دارم برای پارگی مینیسک یا خیر برخورد خودشون و منشی ها خوبه، اما مطب خیلی شلوغه و زمان زیادی باید منتظر بود، با یه مدیریت ساده میشه مطب رو سر و سامون داد اما فکر کنم شگردشون اینه که شلوغ و پر هیاهو نشون بدن مطب رو
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر بسیار خوبی است و نتیجه مثبت برای جراحی شانه
۱۴۰۳/۰۳/۱۳خیلی خوب درباره مشکلم برام با حوصله توضیح میدادن و این خیلی برای قشنگ بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۴