فشار خون داشتم. رفتم نصرتی وزنمو کم کرد الان فشارم کنترل شده
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
رشد قدی و وزنی دختر 6 سالم بعد چهار ماه خوب شد من همیشه دعا میکنم را
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
بهترین متخصص تغذیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
یکی از بهترین های ایران
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
برای افزایش وزن پسرم رفتم برای یک ماه دارو نوشتن استفاده کرد پسرم تا حالا که خوب بودن یکمی بهتر شدن تا بعد ببینیم چی میشه ان شا الله که خوب بشه پسرم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
نتیجه خوبی گرفتم، دخترم کمبود وزن داشت که رفع شد
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
عالی بودن قبل عیدی خوب لاغر شدم از چاقی خسته شده بودم نصرتی منو از چاقی نجات داد
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
برای کمبود وزن میرم الان دومین باره که میخوام برم تا الان که خوب بود تا ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
عالی مث گل قالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
خیلی کمک کردن به من
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
سرطان داشتم . پزشک شیمی درمانی گفت برو پیش نصرتی برای بی اشتهاییت.خیلی خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بعد از عمل جراحی دچار مشکل شده بودم که جراحم نصرتی رو معرفی کردن، الان خیلی روبراه شدم، خیلی راصیم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
برای کم اشتهای رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۹
عااااالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
من اضافه وزن زیادی داشتم، و خیلی خوب نتیجه گرفتم. راضیم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
لاغری شکم و پهلو بادستگاه که نتیجش عالی شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
از راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
شکم بزرگی داشتم الان خوبه
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
نتیجه خوبی گرفتم و ازدستگاههای مطب خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
سرما خورده بودم وحالا خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
کبد چرب درمان شد
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
عالی واقعا
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
تا الان راضیم . عالی کارشو بلده . خیلی خوب وزنم کم شده
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
عالیه . دوباره میخوام برم پیششون
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
امتیاز عالی
۱۴۰۲/۰۵/۳۱
فعلا یک باره که رفتم تا بعد ییینم چه تاثیری داره
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
ایشان را میشناسم و به کارشان ایمان دارم چون رشد دخترم را بعد از مریضی درمان کرد خدا کنه خودش این پیام من را ببیند
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
برخورد ایشان با بیمار بسیار عالی است. دارای معلومات بسیار بالایی هستند.به حرف بیمار گوش میکنند. اگر مراجع بیماری خاصی داشته باشد داروها را با حوصله چک میکنند و اگر تداخل دارویی با داروهای ایشان داشته باشد آن دارو را تجویز نمیکنند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
بنده دیابت دارم و ایشون جهت رژیم غذایی کمک ارزنده ای به من کرد. الان داروهامو کم کردم و با کمک امیر نصرتی قند خونم تنظیم شده است. تشکر فراوان ازایشان
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
برای افزایش وزن رفتم ولی توی یک ماه تحت نظر و انواع دارو حتی ۱۰۰گرم اضافه نکردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
من خیلی شدید لاغر بودم و هر کاری میکردم وزنم اضافه نمیشد، اما با مشاوره نصرتی به نتیجه رسیدم، خیلی تغییر کردم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
همه چیز عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
برا کاهش وزن مراجعه کردم دوهفته فعلا تا ویزیت بعدی نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
واقعا وقت میذارن
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
کاهش وزن، و سایز
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
خوبیه نتیجه گرفتیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
بی نظیر
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
بعد یک ماه 4کیلو کم کردم. خیلی راضیم
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
بهترین متخصص تغذیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
من برای افزایش وزن مراجعه کردم و هنوز دوره رژیم غذایی من تمام نشده
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
ریزش مو دارم اشتها ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
بسیار عالیای هستن مشکل بنده که لاغری و افسردگی داشتم رو کاملا برطرف کردن خوش برخورد و با دانش بالا
خیلی پیشنهاد میشه
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
بسیار عالی و خوش اخلاق برای اضافه کردن وزن بهشون مراجعه کردم و خیلی کمک کردن و روحیه دادن پیشنهاد میکنم بهتون
عضو انجمن تغذیه و متابولیسم اروپا، ارائه رژیم های کاهش و افزایش وزن، افزایش رشد و افزایش قد در دوران رشد، ارائه رژیم برای بیماران دیابتی، دیالیزی، سرطان، مادران باردار، مجهز به به روزترین دستگاه های لاغری موضعی طبق آخرین متد اروپا. عصرها: ۱۶:۰۰ تا ۱۹:۳۰
عضو انجمن تغذیه و متابولیسم اروپا، مشاور تغذیه در بیمارستان قائم ـ علوم پزشکی مشهد، ارائه رژیمهای کاهش و افزایش وزن، افزایش رشد و افزایش قد در دوران رشد و درمان اختلالات رشد، ارائه رژیم برای بیماران دیابتی، دیالیزی، سرطان، مادران باردار، مجهز به به روزترین دستگاههای لاغری موضعی طبق آخرین متد اروپا
هنوز تحت نظرم.تا الان خوب بوده
۱۴۰۱/۰۶/۱۴اضافه وزن، عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار دقیق و حساس به کار بیمارانشان هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۳فشار خون داشتم. رفتم نصرتی وزنمو کم کرد الان فشارم کنترل شده
۱۴۰۱/۱۱/۱۲رشد قدی و وزنی دختر 6 سالم بعد چهار ماه خوب شد من همیشه دعا میکنم را
۱۴۰۲/۰۶/۲۱خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵بهترین متخصص تغذیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹یکی از بهترین های ایران
۱۴۰۴/۱۲/۰۵برای افزایش وزن پسرم رفتم برای یک ماه دارو نوشتن استفاده کرد پسرم تا حالا که خوب بودن یکمی بهتر شدن تا بعد ببینیم چی میشه ان شا الله که خوب بشه پسرم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶نتیجه خوبی گرفتم، دخترم کمبود وزن داشت که رفع شد
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عالی بودن قبل عیدی خوب لاغر شدم از چاقی خسته شده بودم نصرتی منو از چاقی نجات داد
۱۴۰۱/۱۲/۱۳برای کمبود وزن میرم الان دومین باره که میخوام برم تا الان که خوب بود تا ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی مث گل قالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۲خیلی کمک کردن به من
۱۴۰۲/۰۱/۱۹سرطان داشتم . پزشک شیمی درمانی گفت برو پیش نصرتی برای بی اشتهاییت.خیلی خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۳بعد از عمل جراحی دچار مشکل شده بودم که جراحم نصرتی رو معرفی کردن، الان خیلی روبراه شدم، خیلی راصیم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳برای کم اشتهای رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۹عااااالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۰من اضافه وزن زیادی داشتم، و خیلی خوب نتیجه گرفتم. راضیم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶لاغری شکم و پهلو بادستگاه که نتیجش عالی شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۸از راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷شکم بزرگی داشتم الان خوبه
۱۴۰۲/۰۲/۱۹نتیجه خوبی گرفتم و ازدستگاههای مطب خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳سرما خورده بودم وحالا خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۰کبد چرب درمان شد
۱۴۰۲/۰۷/۰۳عالی واقعا
۱۴۰۳/۱۲/۱۹تا الان راضیم . عالی کارشو بلده . خیلی خوب وزنم کم شده
۱۴۰۱/۱۰/۰۶عالیه . دوباره میخوام برم پیششون
۱۴۰۱/۱۰/۰۳امتیاز عالی
۱۴۰۲/۰۵/۳۱فعلا یک باره که رفتم تا بعد ییینم چه تاثیری داره
۱۴۰۴/۰۹/۰۳ایشان را میشناسم و به کارشان ایمان دارم چون رشد دخترم را بعد از مریضی درمان کرد خدا کنه خودش این پیام من را ببیند
۱۴۰۲/۰۴/۰۲برخورد ایشان با بیمار بسیار عالی است. دارای معلومات بسیار بالایی هستند.به حرف بیمار گوش میکنند. اگر مراجع بیماری خاصی داشته باشد داروها را با حوصله چک میکنند و اگر تداخل دارویی با داروهای ایشان داشته باشد آن دارو را تجویز نمیکنند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۶بنده دیابت دارم و ایشون جهت رژیم غذایی کمک ارزنده ای به من کرد. الان داروهامو کم کردم و با کمک امیر نصرتی قند خونم تنظیم شده است. تشکر فراوان ازایشان
۱۴۰۱/۱۰/۱۱برای افزایش وزن رفتم ولی توی یک ماه تحت نظر و انواع دارو حتی ۱۰۰گرم اضافه نکردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۱/۰۶/۰۴من خیلی شدید لاغر بودم و هر کاری میکردم وزنم اضافه نمیشد، اما با مشاوره نصرتی به نتیجه رسیدم، خیلی تغییر کردم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۹همه چیز عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۶برا کاهش وزن مراجعه کردم دوهفته فعلا تا ویزیت بعدی نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۰۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸واقعا وقت میذارن
۱۴۰۱/۰۶/۲۶کاهش وزن، و سایز
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۰خوبیه نتیجه گرفتیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بی نظیر
۱۴۰۲/۰۳/۱۸بعد یک ماه 4کیلو کم کردم. خیلی راضیم
۱۴۰۱/۱۰/۰۵بهترین متخصص تغذیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۹من برای افزایش وزن مراجعه کردم و هنوز دوره رژیم غذایی من تمام نشده
۱۴۰۳/۰۶/۰۷ریزش مو دارم اشتها ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار عالیای هستن مشکل بنده که لاغری و افسردگی داشتم رو کاملا برطرف کردن خوش برخورد و با دانش بالا خیلی پیشنهاد میشه
۱۴۰۲/۰۶/۲۰بسیار عالی و خوش اخلاق برای اضافه کردن وزن بهشون مراجعه کردم و خیلی کمک کردن و روحیه دادن پیشنهاد میکنم بهتون
۱۴۰۲/۰۶/۲۰مراجعه سوم و راضیم
۱۴۰۱/۰۹/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۳خوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار عالی ونتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱باعلم و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۷/۲۵رضایت کامل دارم
۱۴۰۲/۰۴/۰۵اضافه وزن داشتم، خیلی کمکم کردند، توصیه های خوبی داشتند ورژیم راحتی دادند، نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۰۷خیلی خوب و کامل
۱۴۰۲/۰۶/۰۱من سلامتیمو مدیون ایشان هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۶امتیاز عالی میدهم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳افتادگی و شلی شکم داشتم با رژیم و دستگاه تو مطبشون به چیزی میخواستم رسیدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۸بهترین متخصص تغذیه
۱۴۰۲/۰۳/۲۹