برای کبد چرب و سنگ صفرا رفتم پیششون واقعا رژیمشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کمبود وزن و نتیجه گرفتم تا الان عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
برای لاغری
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
برای لاغری مراجعه کردم با رژیم و دارو تونستم نهایت ۵ کیلو کم کنم ،ولی باردارشدم و دوباره بیشتر از قبل چاق شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
لاغری ومشکل معده خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالی کم وزنی اما اوکی شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
من اضافه وزن داشتم طی 20روز 4کیلو کم کردم...از زحمات تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
پسرم خیلی لاغر هستش یک دفعه مراجعه کردیم بسیار رفتار محترمانه وخوبی داشتن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
فعلا در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
خیلی خوبی هسته
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
عالی بودن ایشان وهم خوش برخوردوقابل احترام
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
بسیار با اخلاق وبا حوصله
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
لاغری عالی بودن بهترین مشاور تغذیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
جلسه اولمه
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
سلام خیلی حرفه ای و خوش اخلاق و بیست من برای چاقیمیرفتم و قشنگ ب وزن دلخواهم رسیدم عالی بود فقط نسخه هاشون گرون بود ولی ب نتیجه رسیدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
سلام برای افزایش وزن رفتم تو یک ماه یک کیلو اضافه کردم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
مشکل لاغری داشتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
سلام باتشکر از ایشان 80 درصد راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
کمبود وزن داشتم و با دو جلسه پنج کیلو افزایش وزن داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
عالیییییییییییییی خیلی عالییییی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
برای کاهش وزن و عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عالیییییییییی
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
پیگیری نکردم
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
من کمبود وزن داشتم. و تا چند ماه خیلی عالی جواب گرفتم اما حدود یک ماهه ک وزن کم کردم
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
برا مشکل لاغریم رفتم خدارو شکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
کمبود وزن.نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
سلام و وقت بخیر باعجله ویزیت کردن
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
عاااالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
واقعا عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
واقعا کارشون عالیه من که نتیجه گرفتم و بسیار راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
برای لاغری مراجعه کردم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
درحال درمان فعلاا که خوبه تو دوره اول14روز4/5کم کردم ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
افزایش وزن . خیلی راضی بودم به بقیه توصیه می کنم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
فقط قرصاش خوبه
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
تاثیر گذار
۱۳۹۹/۰۴/۰۳
عالی هستن من چند ماه پیش ایشون برای لاغری میرم خداشکر نتیجه عالی بوده ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
خوب و عالی .ولی اولش ی آزمایش با امواج ازم گرفتن ک به نظرم هیچ ارزشی نداشت(آخه تیرویید مثلا مربوط به غدد میشه چ ربطی ب امواج داره) و بابت اون چند برابر ویزیت هزینه ازم گرفتن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
خوب بودن وزنم خوب کم شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
برای افزایش وزن بود و خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
من خیلی لاغرم ولی هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
من یازده سال پیش برای کاهش وزن رفتم مطبشون و عالی هم جواب گرفتم .البته بازایمان کردنم دوباره چاق شدم که تصمیم دارم برم دوباره
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خود خوب هستین ولی منشیای مطب دلم میخواد بزنم لج در بیارا
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
فعلا جوابی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
واسه چاقی میرم جلسه دوم میرم خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
برای کاهش چربی شکم که طی پنج جلسه تفاوت زیادی حس شد
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
الحمدلله خوب بودن با امر خدا
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
متبحر و باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
برای افزایش وزن و تاثیر موبت داشت
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هنوز نت
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
لاغری-خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
عاااالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
وزنم کم بود اضافه شد خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
جلسه اولمه
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
تازه رفتم پیششون
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
خوبی بودن واقعا
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
بسیار عالی است
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
بهترین هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
برای افزایش وزن خدمت رسیدم. اولین جلسه بعد از 20 روز 6 کیلو اضافه کردم
۱۴۰۲/۰۵/۱۰
لاغری نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
خیلی عالی
برای افزایش وزن میرم راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
خواهرم پیششون 15 کیلو لاغر کرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
سلام دوستان من
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
کمبود وزن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
واسه لاغر شدن اومدم ازشون راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
Best doctor
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
کاهش وزن خیلی عالی باسواد و خوش برخورد من راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
کمبود وزن داشتم.تو 2 هفته 2 کیلو اضافه کردم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
بسیار علی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
بسیار خوبی هستند من در دو هفته از 84رسیدم به 80
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
تجربه که جای ایشون داشتم واقعا خوب بوده بسیار عالی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
با سلام. عالی بودن من چندین بار رفتم پیششون و هرکیو هم فرستادم راضی بودن و مشکلشون برطرف شده. خدا خیرشون بده.
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
اوایل خیلی خوب بود ولی بعدش مثه قبل نتیجه نداد البته هنوزم تحت درمانم،در کل راضی ام ازش
۱۳۹۸/۰۲/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
من برای افزایش وزن خدمت ایشان رسیدم و واقعا نتیجه گرفتم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
مشکل کاهش اضافه وزن شدید داشتم
خوشبختانه با تجویز داروهاشون تونستم ب حد نرمال و مطلوبی برسم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
راضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
وزنم کم بود. فعلا دو کیلو اضافه شدم در یک ماه
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
هنوز نمی دانم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
خوب بوده برای چاقی
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
فوق العاده عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
خوب وعالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
ایشان بسیار خوش اخلاق و دغدغه مند برطرف کردن مشکل فرد میباشند
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
ایشان بسیار برای مریض وقت میذارن وکارشون هم عالیه
۱۳۹۸/۰۵/۲۰
عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
پسرم نمی تونست هر غذایی بخوره و کاهش وزن داشت ایشان نتوانستند مشکل پسرم حل کنند
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
مشکل بی اشتهایی ولاغری داشتم.الانم زیرنظرهستم وازنتیجم واقعن راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
بدنبود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
برای افزایش وزن به ایشان مراجعه کردم. تا الان نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
اضافه وزن داشتم با خواهرم رفتیم من تو دو ماه و نیم 15 کیلو کم کردم و خواهرم 24 کیلو خیلی سخت نبود رژیمی ک دادن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
جهت افزایش وزن پیش ایشون رفتم ودرطی یه ماع12کیلواضافه کردم خیلی عالیه الانم یه ماهه که نرفتم پیششون ووزنمم برگشت نداشته خداروشکرایشون عالین
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
عالی هستندایشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
خوب خوش اخلاق هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
افزایش وزن پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
پاسخگویی خوبی ندارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
برای افزایش وزن رفتم و نتیجه گرفتم . عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
رژیم لاغری
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
برای بار اول رفتم.خیلی با دقت به حرفام گوش دادن توی یک هفته ۳ کیلو کم کردم
۱۴۰۲/۰۹/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
بسیار توانمند و دقیق.
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
بی نظیره این مرد
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
برای افزایش وزن نزد ایشان مراجعه کردم و با داروهایی که تجویز کردن در مدت ۴ ماه ۲۰ کیلو اضافه کردم
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
برای مشکل کمبودوزن مراجعه کردم وخوب نتیچه گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
لاغری نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
نمیدونم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
کمبود وزن
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
واقعا عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
باسلام برای لاغری شکم وپهلو مراجعه کردم ورژیم غذایی بهمراه دارو تجویز بود .راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
کمبود وزن داشتم با یک جلسه درمان مکمل های درست و اصولی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عالیه خیلی خوب وزن زیاد کردم همه بدنم چاق شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
من دیابت دارم و بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
خیلی عالی بود در عرض 1ماه 7و8 کیلو اضافه وزن داشتم الان وزنی دارم که توی عمر 28ساله ندلشتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
از کارشون فوق العاده رضایت دارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
مورد تایید هستن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
چاق بودم الان تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
خیلی عالی هستند ، سطح علمی خوبی دارند
۱۳۹۸/۰۷/۲۲
کاهش وزن و درمان موفق در 5 ماه به وزن ایده ال رسیدن
۱۴۰۲/۰۱/۳۱
شکموپهلو
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
درحال درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
افزایش وزن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
برای افزایش وزن رفتم... درحال درمانم بسیار خوب و خوش برخوردی هستند... در طول یک ماه 7کیلو اضافه کردم
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
مشکل کمبود وزن داشتم و
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
عالی بودن کمبود وزن داشتم و فوقالعاده بودن ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
افزایش وزن
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
من اضافه وزن داشتم وکالت اندامک مناسب شده
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
خیلی عالیه من نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
افزایش قد
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
بذای چاقی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
۱۵کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
بی حالی و ضعف شدید داشتم کامل خوب نشدم ولی خیلی بهتر شدم گفتن دوهفته ی دیگه برم پیششون
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
رژیم درمانی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
برای افزایش وزن رفتم نظرم نسبت به فرآیند کار توضیحات محیط مطب برخورد پرسنل و مثبته
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
من نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم و 10 کیلو وزنم اضافه شد.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
جهت افزایش وزن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
واسه لاغری
۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
برای لاغری رفتم و13 کیلوکم کردم هنوزم بعدچندسال برنگشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
بسیار عالی هستن ومن مشکل کمبود وزن داشتم در حال درمانم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
خیلی نتیجه عالی گرفتم فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
مادرم راضی بودند
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
اضافه وزن
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
عالیه بهترین ی ک تو مشهدمیشناسم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
لاغری موضعی- نتیجه شگفت انگیز
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
خیلی علی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خوبی هست فقط سریع کارارو انجام میده و زیاد حرفتو گوش نمیده داروهایی هم که میده خیلی سنگین درمیاد قیمتش مثلا هر بار ویزیت که دوره هاش بین یک تا دو هفته هست حدود 250 هزار تومن میشه
من توی 6 بار ویزیت رفتن از 49 کیلو رسیدم به 60 کیلو ممنون
۱۳۹۸/۰۲/۰۳
برای کاهش اضافه وزن خیلی خوب بودن برام
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
من ۴۸کیلوبودم ۳ماه پیش رفتم الان ۶۲کیلویم واقعا حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عالی بودن من 10 کیلو وزن اضافه کردم در دو ماه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
اضافه وزنو تا کنون بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
بسیار خوبی هستن
من واسه افزایش وزن رفتن و جواب گرفتم وخیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
من تا الان بیست کیلو کم کم کردم و خیلی راضی هستم و به خیلی ها توصیه کردم برن پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
برای چکاپ کامل نیاز به انجام چند آزمایش مختلف بود که هم وقتگیر بود و هم هزینه بالایی داشت و انجام بعضی از آزمایشات عوارض جانبی نیز داشت که به لطف آقای اسلامی و چکاپ کامل توسط ایشون هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی شد و هیچ عوارض جانبی نیز نداشت
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
خوش اخلاق و بادانش
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خوبی هستن اما باید دوره ی درمان کامل شود ، و طولانی شدن دوره هزینه ی نسبتا زیادی دارد
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
خیییلی خوش برخوردن من دو سال پیش رفتم پیششون ویزیت شدم خیلی عالی جواب گرفتم ولی ادامه ندادم الان دارم دوباره میرم.
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
اضافه وزن
نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
عالییییی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بسیاااااااار بسیاااااار عالی هستند آقای کاظمی من واقعا راضی بودم و جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱
خوب بود من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
لاغری دو کیلو اضاف کردم در یک ماه
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
لاغری زیاد،وبی اشتهایی،ازنتیجم فوق العاده راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
راضی ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیار خوب و عالی هستند، به من خیلی کمک کردند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اضافه وزن داشتم و الان دو نسخه پیش ایشون رفتم و تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
چاق بودم از۱۱۲کیلو شدم۸۹کیلو طی ۳ماه رژیم درمانی توام با ورزش و نتیجه مطلوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
برای کاهش وزن مراجعه کردم.کهتا الان خوب بوده.و تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
افزایش وزن زیرنظرهستم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
هنوز نوبت اول مراجعه داشتیم طی یک ماه سه کیلو کم شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
من مشکل لاغری داشتم با یه دوره مصرف داروهاشون به نسبت نتیجه خوبی گرفتم.
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
رژیم افزایش وزن میخاستم ک خداروشکر تو نوبت اول ویزیت و دو هفته اول خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
بسیار با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
کمبود وزن داشتم توی دو ماه وزنم 12کیلو اومد بالا
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
سلام من برای افزایش وزن رفتم و عالی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
مشگل کمبود وزن و الان بعد دوهفته بهبودی واضح داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
برای کاهش وزن مراجعه کردم و تو چهار ماه، 15 کیلو وزن کم کردم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
کارشون فوق الهاده است من رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
برای کاهش وزن مراجعه داشتم و موثر بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
هنوز در ابتدا دوره درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
من خیلی راضی ام
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
سرگیجه ضعف و بیحالی شدید حالت تهوع دلدرد و بیماری منیر داشتم که خیلی اذیتم میکرد و بی اشتها بودم با رژیم غذایی ایشون حالم بهتر شده اشتهام بهتر شده حال او احوالم خیلی بهتر شده به امید بهبودی کامل
کارشناس ارشد تغذیه از ـ علوم پزشکی مشهد، کارشناس تغذیه از ـ علوم پزشکی شیراز، عضو انجمن تغذیه ایران، اخذ تندیس افتخار ویژه تقدیر از دانشجویان ممتاز ـ علوم پزشکی شیراز دی ماه ۸۴، مدرس ـ shapeland.ir
مشهداحمدآباد، مقابل بیمارستان قائم، جنب پل هوایی، ساختمان ۷۳، طبقه ۵
مراجعین گرامی، نوبت اختصاص داده شده به شما تقریبی بوده و امکان تاخیر در ویزیت، به علت طولانی شدن مراجعین قبل از شما وجود دارد. از همکاری شما صمیمانه سپاسگزاریم. در صورت نیاز به آنالیز ترکیبات بدن با دستگاه، هزینه آن طبق تعرفه جداگانه در مرکز اخذ خواهد شد.
لاغری عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶عالی خوش برخورد وباشخصیت
۱۴۰۱/۰۲/۲۲بسیار عالی و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۳۰کمبود وزن.فعلا ابتدای درمان هست و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار عالی من 7 کیلو کم کردم از زمانی که به مراجعه کردم و هنوزم دارم کم میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عالی ان
۱۴۰۱/۰۲/۱۸نتیجه خوبی داشت مشکل معده من بهتر شده
۱۴۰۰/۰۵/۰۸کارشوت
۱۴۰۰/۱۲/۲۴خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۲مشکل اضافه وزن داشتم والان 15کیلوکم کردم تاالان وهمچنان ادامه میدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳برای کمبود وزن عالی بودن توی 1ماه 5کیلو چاق شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۶کبدم جرب بودخیلی بهترشده
۱۴۰۲/۰۲/۱۲برای لاغری راضی هستم
۱۳۹۷/۰۴/۱۹کمبود وزن نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲کمبود وزن داشتم و واقعا نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱خیلی خوب و با شخصیت و زیبایی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۲چاق بودم الان تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷ب نظرمن جواب گرفتم برای اضافه وزن ک میخواستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۷در رابطه با رژیم درمانی عالی بودند
۱۴۰۲/۱۱/۱۱Excelent
۱۴۰۱/۰۲/۱۴بسیار عاا
۱۴۰۲/۰۵/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۳۰اضافه وزن تحت درمان تا الان که خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خیلی عالین من که خیلی راضی ام
۱۳۹۹/۰۳/۲۹برای کبد چرب و سنگ صفرا رفتم پیششون واقعا رژیمشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۹کمبود وزن و نتیجه گرفتم تا الان عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۲۹برای لاغری
۱۴۰۰/۱۱/۲۵برای لاغری مراجعه کردم با رژیم و دارو تونستم نهایت ۵ کیلو کم کنم ،ولی باردارشدم و دوباره بیشتر از قبل چاق شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳لاغری ومشکل معده خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی کم وزنی اما اوکی شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳من اضافه وزن داشتم طی 20روز 4کیلو کم کردم...از زحمات تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳پسرم خیلی لاغر هستش یک دفعه مراجعه کردیم بسیار رفتار محترمانه وخوبی داشتن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳فعلا در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶خیلی خوبی هسته
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عالی بودن ایشان وهم خوش برخوردوقابل احترام
۱۳۹۹/۱۱/۱۳بسیار با اخلاق وبا حوصله
۱۴۰۲/۰۱/۲۰لاغری عالی بودن بهترین مشاور تغذیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۶بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰جلسه اولمه
۱۴۰۱/۰۴/۰۸سلام خیلی حرفه ای و خوش اخلاق و بیست من برای چاقیمیرفتم و قشنگ ب وزن دلخواهم رسیدم عالی بود فقط نسخه هاشون گرون بود ولی ب نتیجه رسیدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۸سلام برای افزایش وزن رفتم تو یک ماه یک کیلو اضافه کردم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱مشکل لاغری داشتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۲سلام باتشکر از ایشان 80 درصد راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴کمبود وزن داشتم و با دو جلسه پنج کیلو افزایش وزن داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۹عالیییییییییییییی خیلی عالییییی
۱۴۰۲/۰۸/۰۲برای کاهش وزن و عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۴خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالیییییییییی
۱۳۹۸/۰۹/۱۰پیگیری نکردم
۱۴۰۱/۱۲/۱۱من کمبود وزن داشتم. و تا چند ماه خیلی عالی جواب گرفتم اما حدود یک ماهه ک وزن کم کردم
۱۴۰۰/۰۱/۰۹برا مشکل لاغریم رفتم خدارو شکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲کمبود وزن.نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۶سلام و وقت بخیر باعجله ویزیت کردن
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عاااالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۱واقعا عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۲۰واقعا کارشون عالیه من که نتیجه گرفتم و بسیار راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۰۷برای لاغری مراجعه کردم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵درحال درمان فعلاا که خوبه تو دوره اول14روز4/5کم کردم ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷افزایش وزن . خیلی راضی بودم به بقیه توصیه می کنم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹فقط قرصاش خوبه
۱۴۰۲/۰۳/۰۶تاثیر گذار
۱۳۹۹/۰۴/۰۳عالی هستن من چند ماه پیش ایشون برای لاغری میرم خداشکر نتیجه عالی بوده ممنونم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خوب و عالی .ولی اولش ی آزمایش با امواج ازم گرفتن ک به نظرم هیچ ارزشی نداشت(آخه تیرویید مثلا مربوط به غدد میشه چ ربطی ب امواج داره) و بابت اون چند برابر ویزیت هزینه ازم گرفتن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱خوب بودن وزنم خوب کم شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۹برای افزایش وزن بود و خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالیییییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲من خیلی لاغرم ولی هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۳من یازده سال پیش برای کاهش وزن رفتم مطبشون و عالی هم جواب گرفتم .البته بازایمان کردنم دوباره چاق شدم که تصمیم دارم برم دوباره
۱۳۹۸/۱۰/۱۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۴بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰خود خوب هستین ولی منشیای مطب دلم میخواد بزنم لج در بیارا
۱۴۰۴/۰۱/۱۶فعلا جوابی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳واسه چاقی میرم جلسه دوم میرم خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶برای کاهش چربی شکم که طی پنج جلسه تفاوت زیادی حس شد
۱۳۹۹/۱۰/۳۰الحمدلله خوب بودن با امر خدا
۱۴۰۰/۰۷/۲۴متبحر و باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱برای افزایش وزن و تاثیر موبت داشت
۱۴۰۲/۰۸/۲۱هنوز نت
۱۴۰۱/۰۳/۱۶لاغری-خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۷عاااالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۶وزنم کم بود اضافه شد خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱جلسه اولمه
۱۴۰۱/۰۴/۰۸خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۰تازه رفتم پیششون
۱۴۰۰/۱۲/۱۴فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۷خوبی بودن واقعا
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار عالی است
۱۴۰۳/۰۶/۰۸بهترین هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴برای افزایش وزن خدمت رسیدم. اولین جلسه بعد از 20 روز 6 کیلو اضافه کردم
۱۴۰۲/۰۵/۱۰لاغری نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹خیلی عالی برای افزایش وزن میرم راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خواهرم پیششون 15 کیلو لاغر کرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۸سلام دوستان من
۱۴۰۳/۰۸/۰۶کمبود وزن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳واسه لاغر شدن اومدم ازشون راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹Best doctor
۱۴۰۰/۱۰/۱۹کاهش وزن خیلی عالی باسواد و خوش برخورد من راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۴کمبود وزن داشتم.تو 2 هفته 2 کیلو اضافه کردم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۳۱بسیار علی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰بسیار خوبی هستند من در دو هفته از 84رسیدم به 80
۱۴۰۳/۰۳/۲۰خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۰۸تجربه که جای ایشون داشتم واقعا خوب بوده بسیار عالی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶با سلام. عالی بودن من چندین بار رفتم پیششون و هرکیو هم فرستادم راضی بودن و مشکلشون برطرف شده. خدا خیرشون بده.
۱۴۰۰/۰۱/۳۱اوایل خیلی خوب بود ولی بعدش مثه قبل نتیجه نداد البته هنوزم تحت درمانم،در کل راضی ام ازش
۱۳۹۸/۰۲/۲۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۴عالیییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴من برای افزایش وزن خدمت ایشان رسیدم و واقعا نتیجه گرفتم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸مشکل کاهش اضافه وزن شدید داشتم خوشبختانه با تجویز داروهاشون تونستم ب حد نرمال و مطلوبی برسم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳راضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶وزنم کم بود. فعلا دو کیلو اضافه شدم در یک ماه
۱۴۰۰/۱۱/۲۸هنوز نمی دانم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵خوب بوده برای چاقی
۱۴۰۲/۰۴/۱۳فوق العاده عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱خوب وعالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ایشان بسیار خوش اخلاق و دغدغه مند برطرف کردن مشکل فرد میباشند
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ایشان بسیار برای مریض وقت میذارن وکارشون هم عالیه
۱۳۹۸/۰۵/۲۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۵عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۸تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹پسرم نمی تونست هر غذایی بخوره و کاهش وزن داشت ایشان نتوانستند مشکل پسرم حل کنند
۱۴۰۱/۰۷/۰۴مشکل بی اشتهایی ولاغری داشتم.الانم زیرنظرهستم وازنتیجم واقعن راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بدنبود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸برای افزایش وزن به ایشان مراجعه کردم. تا الان نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۱۳اضافه وزن داشتم با خواهرم رفتیم من تو دو ماه و نیم 15 کیلو کم کردم و خواهرم 24 کیلو خیلی سخت نبود رژیمی ک دادن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰جهت افزایش وزن پیش ایشون رفتم ودرطی یه ماع12کیلواضافه کردم خیلی عالیه الانم یه ماهه که نرفتم پیششون ووزنمم برگشت نداشته خداروشکرایشون عالین
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالی هستندایشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۳۱خوب خوش اخلاق هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۷افزایش وزن پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴پاسخگویی خوبی ندارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برای افزایش وزن رفتم و نتیجه گرفتم . عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹رژیم لاغری
۱۳۹۹/۱۲/۱۰برای بار اول رفتم.خیلی با دقت به حرفام گوش دادن توی یک هفته ۳ کیلو کم کردم
۱۴۰۲/۰۹/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۱۸بسیار توانمند و دقیق.
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بی نظیره این مرد
۱۳۹۸/۰۷/۱۵برای افزایش وزن نزد ایشان مراجعه کردم و با داروهایی که تجویز کردن در مدت ۴ ماه ۲۰ کیلو اضافه کردم
۱۴۰۲/۰۱/۲۵برای مشکل کمبودوزن مراجعه کردم وخوب نتیچه گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴لاغری نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲نمیدونم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸کمبود وزن
۱۴۰۱/۰۸/۲۱واقعا عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹باسلام برای لاغری شکم وپهلو مراجعه کردم ورژیم غذایی بهمراه دارو تجویز بود .راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷کمبود وزن داشتم با یک جلسه درمان مکمل های درست و اصولی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالیه خیلی خوب وزن زیاد کردم همه بدنم چاق شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۶من دیابت دارم و بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۲خیلی عالی بود در عرض 1ماه 7و8 کیلو اضافه وزن داشتم الان وزنی دارم که توی عمر 28ساله ندلشتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴عالی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۳از کارشون فوق العاده رضایت دارم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵مورد تایید هستن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲چاق بودم الان تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸خیلی عالی هستند ، سطح علمی خوبی دارند
۱۳۹۸/۰۷/۲۲کاهش وزن و درمان موفق در 5 ماه به وزن ایده ال رسیدن
۱۴۰۲/۰۱/۳۱شکموپهلو
۱۴۰۲/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۰درحال درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۳افزایش وزن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰برای افزایش وزن رفتم... درحال درمانم بسیار خوب و خوش برخوردی هستند... در طول یک ماه 7کیلو اضافه کردم
۱۴۰۱/۰۵/۰۶مشکل کمبود وزن داشتم و
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عالی بودن کمبود وزن داشتم و فوقالعاده بودن ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۱۲افزایش وزن
۱۴۰۲/۰۳/۲۱من اضافه وزن داشتم وکالت اندامک مناسب شده
۱۴۰۲/۰۷/۱۲خیلی عالیه من نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۴افزایش قد
۱۴۰۱/۰۶/۱۲بذای چاقی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۰۱۵کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بی حالی و ضعف شدید داشتم کامل خوب نشدم ولی خیلی بهتر شدم گفتن دوهفته ی دیگه برم پیششون
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴رژیم درمانی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷برای افزایش وزن رفتم نظرم نسبت به فرآیند کار توضیحات محیط مطب برخورد پرسنل و مثبته
۱۴۰۴/۰۶/۱۶در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۶من نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم و 10 کیلو وزنم اضافه شد.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷جهت افزایش وزن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸واسه لاغری
۱۳۹۹/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶برای لاغری رفتم و13 کیلوکم کردم هنوزم بعدچندسال برنگشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱بسیار عالی هستن ومن مشکل کمبود وزن داشتم در حال درمانم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷خیلی نتیجه عالی گرفتم فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۹مادرم راضی بودند
۱۴۰۳/۰۱/۰۲اضافه وزن
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عالیه بهترین ی ک تو مشهدمیشناسم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱لاغری موضعی- نتیجه شگفت انگیز
۱۴۰۱/۰۴/۰۹خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۱خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خیلی علی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خوبی هست فقط سریع کارارو انجام میده و زیاد حرفتو گوش نمیده داروهایی هم که میده خیلی سنگین درمیاد قیمتش مثلا هر بار ویزیت که دوره هاش بین یک تا دو هفته هست حدود 250 هزار تومن میشه من توی 6 بار ویزیت رفتن از 49 کیلو رسیدم به 60 کیلو ممنون
۱۳۹۸/۰۲/۰۳برای کاهش اضافه وزن خیلی خوب بودن برام
۱۴۰۳/۱۱/۲۷من ۴۸کیلوبودم ۳ماه پیش رفتم الان ۶۲کیلویم واقعا حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی بودن من 10 کیلو وزن اضافه کردم در دو ماه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹اضافه وزنو تا کنون بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸بسیار خوبی هستن من واسه افزایش وزن رفتن و جواب گرفتم وخیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷من تا الان بیست کیلو کم کم کردم و خیلی راضی هستم و به خیلی ها توصیه کردم برن پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۳۱برای چکاپ کامل نیاز به انجام چند آزمایش مختلف بود که هم وقتگیر بود و هم هزینه بالایی داشت و انجام بعضی از آزمایشات عوارض جانبی نیز داشت که به لطف آقای اسلامی و چکاپ کامل توسط ایشون هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی شد و هیچ عوارض جانبی نیز نداشت
۱۳۹۸/۰۷/۱۵خوش اخلاق و بادانش
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خوبی هستن اما باید دوره ی درمان کامل شود ، و طولانی شدن دوره هزینه ی نسبتا زیادی دارد
۱۳۹۹/۰۲/۰۸خیییلی خوش برخوردن من دو سال پیش رفتم پیششون ویزیت شدم خیلی عالی جواب گرفتم ولی ادامه ندادم الان دارم دوباره میرم.
۱۴۰۲/۰۹/۲۷اضافه وزن نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۹عالییییی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲بسیاااااااار بسیاااااار عالی هستند آقای کاظمی من واقعا راضی بودم و جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱خوب بود من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹لاغری دو کیلو اضاف کردم در یک ماه
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶لاغری زیاد،وبی اشتهایی،ازنتیجم فوق العاده راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵راضی ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار خوب و عالی هستند، به من خیلی کمک کردند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹اضافه وزن داشتم و الان دو نسخه پیش ایشون رفتم و تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳چاق بودم از۱۱۲کیلو شدم۸۹کیلو طی ۳ماه رژیم درمانی توام با ورزش و نتیجه مطلوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۹برای کاهش وزن مراجعه کردم.کهتا الان خوب بوده.و تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷افزایش وزن زیرنظرهستم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳هنوز نوبت اول مراجعه داشتیم طی یک ماه سه کیلو کم شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۴من مشکل لاغری داشتم با یه دوره مصرف داروهاشون به نسبت نتیجه خوبی گرفتم.
۱۴۰۱/۱۰/۰۵رژیم افزایش وزن میخاستم ک خداروشکر تو نوبت اول ویزیت و دو هفته اول خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۶بسیار با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۱۰تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۳درحال درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱کمبود وزن داشتم توی دو ماه وزنم 12کیلو اومد بالا
۱۴۰۰/۰۵/۰۲سلام من برای افزایش وزن رفتم و عالی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸مشگل کمبود وزن و الان بعد دوهفته بهبودی واضح داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸برای کاهش وزن مراجعه کردم و تو چهار ماه، 15 کیلو وزن کم کردم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۶کارشون فوق الهاده است من رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱برای کاهش وزن مراجعه داشتم و موثر بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۴هنوز در ابتدا دوره درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹من خیلی راضی ام
۱۴۰۱/۰۲/۳۰در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۴سرگیجه ضعف و بیحالی شدید حالت تهوع دلدرد و بیماری منیر داشتم که خیلی اذیتم میکرد و بی اشتها بودم با رژیم غذایی ایشون حالم بهتر شده اشتهام بهتر شده حال او احوالم خیلی بهتر شده به امید بهبودی کامل
۱۴۰۰/۱۰/۳۰بهترین تغذیه مشهد
۱۴۰۲/۰۵/۲۰اضافه وزن
۱۴۰۲/۰۸/۲۳تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹خدارو شکر خیلی راضی بودم بسیار مهربون و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶چاقی وزن کم کردم
۱۳۹۸/۰۴/۰۲بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۹خیلی خوبیه من توی دو روز ۲ کیلو چاق سدن
۱۴۰۱/۰۴/۲۲برای چاق شدن.عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲اضافه وزن داشتم کم کردم عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۶کارشان عالیع
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عالی بود تا
۱۳۹۹/۱۰/۰۷برای افزایش وزن رفتم عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۲۰خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷