پزشک و متخصص تغذیه و رژیم درمانی
هیئت علمی دانشگاه
عضو انجمن تغذیه آمریکا
پژوهشگر برتر دانشگاه
زمان مشخص شده در سایت حدودی می باشد و زمان ویزیت ممکن است بین نیم تا یک ساعت بعد باشد و از صبر و شکیبایی شما متشکریم.
***لطفا در گرفتن نوبت دقت بفرمایید، فقط امکان جابجایی نوبت وجود دارد و هزینه قابل برگشت نیست. بقیه هزینه ویزیت در مطب اخذ می شود.***
دارای تالیفات متعدد بین المللی در زمینه پزشکی و تغذیه درمانی از جمله مقالات منتشر شده در مجلات معتبر
لینک مقالات علمی:
scholar.google.com/citations?user=uwd2…آنالیز ترکیب بدن
چکاپ بیماری ها
مشاوره تغذیه جراحی چاقی مانند بای پس
درمان چاقی موضعی با تکنیک لیپولیز
تجویز نسخ الکترونیک داروها و آزمایشات برای داروها و آزمایشات تحت پوشش بیمه
درمان بیماری ها و تغذیه و رژیم درمانی در بیماری ها مانند دیابت و کبد چرب، رژیم های چاقی و لاغری، اختلال رشد در کودکان
تغذیه در ورزشکاران
رژیم درمانی در بیماران مبتلا به سرطان
رژیم درمانی سالمندان و خانم های باردار و دیابت بارداری و تعیین جنسیت
جهت نوبت حضوری ساعت ۵ بعد از ظهر یکشنبه و دوشنبه یا چهارشنبه در مطب حضور داشته باشید.
نوبت تلفنی (زمان تماس یکشنبه و دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۹:۳۰): ۰۵۱۳۸۴۸۰۳۰۸
همراه (لطفا فقط پیامک بدهید.): ۰۹۰۳۰۹۴۰۳۵۱
برای افزایش وزن رفتم و بسیار راضیم دکتر بسیار با سواد و خوش برخوردی هستند خیلی عالی خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸مشکل درد زانو داشتم با مصرف داروهاش تا ۴ سال زانوهام درد نمی کرد
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بینظیر وعالی هستن ایشون من پیش دکترای تغذیه مطرح وپر تبلیغات مشهد رفتم ایشون سرآمد همشون هستن با حوصله خوش اخلاق وبا سود وبروز
۱۴۰۵/۰۳/۲۴مشکل چاقی و عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خیلی خوب و اصولی کار میکردند
۱۴۰۲/۰۶/۲۳رژیم لاغری و کبد چرب -بسیار عالی و علمی بودند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بسیارعالی وبااخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار با دقت و نتیجه بخش
۱۴۰۲/۰۲/۱۷با حوصله و دقت نظر بالا
۱۴۰۴/۱۱/۲۲بسیار عالی و علمی و نتیجه بخش، خوش اخلاق بودن و پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲واقعا دکتر بی نظیرین و من خیلی پیششون نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵باحوصله خوش اخلاق باعلم و درایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۲آقای دکتر پزشک متخصص بسیار خوب و حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۵یکی از بهترین دکترهایی که دیدم،بسیار دکتر خوش اخلاق و با دانشی هستن.
۱۴۰۲/۰۴/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۶خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲قبلا مراجعه نمودم رضایت بخش بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۸برای اضافه وزن مراجعه کردم و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برای اضافه وزن پسرم مراجعه کردم بسیار خوش اخلاق و باسواد هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۳۱باسلام :من برای پسر۱۶ساله ام که وزن شان ازوزن استاندارد پایین تربودخدمت آقای دکترطباطبایی زاده مراجعه نمودم آقای دکترخیلی خوش اخلاق وخوش برخوردهستند وهنوز تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار خوب .
۱۴۰۴/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۹بسیار پزشک
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۴بسیار دکتر حاذق و
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۳۰مشکل چاقی و اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸برادرم مریض ایشون بودن .
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مدت انتظار طولانی در حالیکه تماس گرفتم گفتن نیم ساعت نهایت بشه و این دروغ خوب نیس زشته و بعدم به کارشناس طباطبایی گفتم گفتش خب همینه که هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۹عالیییی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰به شدت عاااالی و خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۰۲