این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان ونک - بزرگراه حقانی -بعد از گاندی جنوبی- پلاک ۵۰- کلینیک مرکز چشم ونک
خیابان استادحسن بنا (مجیدیه) جنوبی - نرسیده به سه راه ارامنه - جنب بهار - پلاک ۳۸۸
آستیگمات و عمل لیزیک و نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۶مادرم عمل آب مروارید انجام دادند
۱۳۹۷/۱۱/۱۷من شبکیه چشمم پاره شده بود ایشون معجزه کردن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۲دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۳شبکیه. و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیارعالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۴بسیار حاذق و صبور
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱سلام ما خیلی سال هست که خدمت دکتر محمدرضا برادران میریم و همیشه هم راضی بودیم کارشون و تشخیصشون عالیه و خیلی هم خوش اخلاق و با حوصله هستن خدا عمر بلند بهشون بده
۱۳۹۹/۱۱/۰۴بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۱۰سالهای قبل با نظر درست و دقیق آقای دکتر چشمم را لیزر کردم به خاطر اینکه مویرگ چشمم پاره شده بود.
۱۴۰۰/۰۲/۱۲انحراف چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱مشکل استیگمات ونزدیک بینی داشتم که لازک برام انجام دادن وکلامشکلم رفع شدوبعدچندسال هنوزم ازکارشون راضیم
۱۳۹۷/۰۹/۱۵دکتر برادران دکتری بسیارعالی. نوزادما تنگی مجاری اشکی داشت ،سایرپزشکان پیشنهاد عمل جراحی رامیدادند ولی دکتربرادران با یک فشاردر گوشه چشم عفونت راتخلیه کرده و مشکل راحل کردند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ایشان عالی انجام کار میکنن چشمم مشکل قرنیه داشت گفتن دکترا گفتن باید عمل بشی ولی ایشان با قرص درمان کردن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۷بهترین دکتر هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵مشکل ضعیفی چشم.خوب بوده از دکتر ممنونم
۱۳۹۹/۰۶/۱۹خوتریزی شبکیه
۱۳۹۷/۰۹/۲۴بسیار دکتر با سواد و خوبی هستند ایشان
۱۳۹۸/۰۵/۱۴کارشو خیلی خوب بود و راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالیییی
۱۳۹۹/۰۴/۱۵خوب ولی همیشه در دسترس نیست
۱۴۰۰/۰۶/۲۱برای اولین باراومده بودم پیششون برای چشمم وخیلی دکترخوبی بودن بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۹/۱۲مشکل شبکیه ، عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵عمل لیزیک برای من انجام دادن
۱۴۰۱/۰۶/۲۸بهترین دکتر چشم. من عمل لیزیک پیششون انجام دادم و فوق العاده از نتیجه عملم راضی بودم و الان که 15 سال از عمل چشمم میگذره، هنوز هم دید چشمم 100 درصده.
۱۳۹۸/۰۶/۲۴فوق العاده ست
۱۳۹۸/۰۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۶سلام ایشان قبلا اهواز بودند ، دکتری حاذق، خوش اخلاق ، خاله بنده چشمش آب مروارید داشت و باتوجه به سن ایشان که 80 سال بود عملی موفقیت آمیز انجام دادند .
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عمل شبکیه
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عاااالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰مشکل بینایی وفلوتر داشتم. خدا شکر درمان شدم وکاملا خوب شدم. واقعا پزشک حاذق. دستش درد نکنه
۱۴۰۱/۰۵/۲۹عمل لیزیک
۱۳۹۹/۱۰/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی ایشون عمل کرده چشام رو و خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲سلام س
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۱من از کا ش و وقتی که برا بیمار میگذرد راضیم من از بچگی مریض بودم،
۱۳۹۹/۰۶/۲۰همسر من چشم سمت راستش ضرب خورده بود و ما متوجه نشدیم که شبکیه چشم سوراخ شده بوده دکتر برداران تشخیص دادند و همون روز به صورت اورژانسی لیزر کردن فوق العاده دکتر خوبی هستند و برخورد خیلی عالی با بیمارانشان دارند و بسیار متواضع هستند و سریع کار انجام میدهند و همه بیمارانشان ازشون راضی بودند
۱۳۹۸/۰۸/۱۴لیزر کردم
۱۴۰۱/۰۶/۱۳عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۸در چشم راستم تبخال دارم وجای تبخال درچشمم مانده هر چند گاه تبخال میزنم وهمین باعث شده دیدم کم شده فقط وقتی تبخال میزنم دکتر دارو میدهد
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۰عفونت شبکیه
۱۳۹۹/۰۶/۲۵دکتر کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۳فشار چشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۶با سلام . دکتر برادران 12سال پیش برای بنده جراحی لیزیک انجام دادند بسیارپزشک حاذق، استاد و درجه یک میباشند.خداوند به ایشان سلامتی و طول عمرعطا کند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار دکتر خارق و باسواد و مهربان هستند.
۱۴۰۱/۰۲/۰۵پدرم بیمار ایشان بوده اند و از جراحی ایشان رضایت داشته اند.
۱۴۰۰/۰۳/۲۳فوق العاده کار بلد
۱۴۰۱/۰۶/۲۵پارگی شبکیه بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر بسیار خوب با ادب و با تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عمل لازک ۱۰ سال پیش انجام دادم.فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۱