۶۲۲ نفر
دکتر بهنام سلیمانی

دکتر بهنام سلیمانی

متخصص اورتوپدی جراح زانو

متخصص شماره نظام: ۳۴۹۸۸
۶۱۶ نفر

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

پزشکی خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

دکتر خیلی

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

ماندم پام روبات سلیمی پام رو ایشون عمل کردن

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

با سلام پدرومادرم قبلا مشکل زانو وکمر داشتن بامراجعه به آقای دکتر سلیمانی خیلی بهتر شدند

۱۴۰۱/۱۱/۲۷

ورم انگشت پا با دارو خوب شد

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

دکتر خوب دقیق با تجربه ای هستن اما رفتارشون یکم تند

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

درد شانه و درحال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

خول ورل

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

دکتر خوب

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

سلام. دردزانوداشتم باتشخیص ایشون و درمانشون خیلی بهترشدم.خداخیرشون بده

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

زانو درد دارم و هنوز تحت درمان دکترم

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

درد زانو با مراجعه ب دکتر خیلی جواب گرفتم.

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

متعهد با تخصص بالا

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

درد زانو ۴سال پیش خیلی بهترشدم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

درد گردن

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

خوش برخورد ، دلسوز و با تجربه .

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

درد زانو تشخیص پارگی منسیک

۱۴۰۱/۱۲/۱۵

کمردرد

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

بسیار دکتر مهربان و دقیقی هستن

۱۳۹۹/۰۴/۱۶

خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۴/۰۵

تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

از ناحیه پا مشکل داشتم

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

سلام با این شرایط اقتصادی اگه بیمه قبول کنن خیلی عالی میشه

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

مچ دستم درد میکرد تشخیص خوبی داشتند

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

فعلا در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

عالی بوده

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

کمر درد

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

عمل دست

۱۴۰۱/۰۴/۳۱

تحت نظر

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

زانو درد داشتم، کاملا بهبود پیدا کردم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

خیلی خوب

۱۴۰۱/۰۴/۳۰

ببمار ما درد زانو داشتند با ویزیت ایشون خیلی بهتر شدن

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

مشگل آرتروز بود که با0دارو حل0شده باید عمل بشه

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

بیرون زدگی دیسک.

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

دیسک داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

بسیار با حوصله و خوب بودن

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

بسیار باحوصله و با اخلاق.با منشی و دستیارصبور.خداقوت به همشون

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

نیس البو داشتم درمان شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

جراحی دست کارگرم رو انجام دادن خیلی خوب بود و متشکرم

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

خیلی عالیست

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

برای درد زانو

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

مچ دستم به شدت درد میکرد که با یک نسخه پیش ایشان خوب شدم

۱۴۰۱/۰۲/۱۶

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

عالیه دردزانو

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

بد نیست

۱۴۰۰/۰۷/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

خیلی عالی است

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

مشکل زانوی یکی ازبستگان بود راضی بودیم

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

زانو درد داشتم با یک جلسه ویزیت خوب شدم واقعا دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

خوب بودن فقط خیلی برای توضیحات وقت نمیذاشتند

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

گردن درد فعلا ام ار ای دادم

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

کمر درد داشتم که میزد به ریشه عصبی ، درد میزد روی رون پام ، قبل از ام آر آی با معاینه تشخیص دقیق دادن و با ورزش هایی که بهم دادن معالجه شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

خداروشکرررر عالیی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

دکتربسیارکاربلدهستند

۱۴۰۳/۰۹/۰۴

بهبود کام

۱۴۰۱/۱۲/۰۴

عالی و دلسوز

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

دکتری عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

دورادور

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

عالییییی

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

یکی از بستگان معرفی کردند

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

یکبار ویزیت شدم در حال درمانم.فعلا نتیجه بخش نبوده.

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

دکترخوب وباتجربه ای است

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

عالی است پسرم بیمار ایشان بودند پلاتین برایشان گذاشتند و بعد از مدتی برداشتند.ایشان فوق العاده هستند

۱۳۹۷/۰۳/۲۹

دکترخوبی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

درد کمر

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

دو سه مورد زانو، کتف بود که بسیار نتیجه بخش بود

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

هنوز نمیدونم تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

عالی هس

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

تاندون دستم مشکل داشت درد زیادی داشتم تشخیصشون عالی بود منو از عمل کردن نجات دادن

۱۴۰۲/۰۱/۳۱

ارتروز زانو

۱۴۰۳/۰۴/۰۱

دهقانی

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عالی خوب

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

بسیار دکتر خوب مهربان با اخلاق و متخصص خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دفعه اول بود ولی راضی بودم

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

دکتر خوب و با تجربه

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

اولین بار مادرم مراجعه کردتر راضی بودیم مشغول ادامه درمان هستیم

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

مشکل پارگی مینیسک زانو و ایشون عالی بودن

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

ام ار ای تجویز کردند انجام دادم هنوز نبردم چک کنند

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

پزشک حاذق میباشند

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

مشکل زانو و تقریبا درد و ورم کم شده

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

خیلی عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۲/۱۲

عمل پلاتین درشت نی

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

دکتر فوق العاده محترم و باشخصیتی هستن .من برای درمان درد کتف تحت نظر ایشان هستم

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

فوقالعاده

۱۴۰۱/۰۵/۲۳

بینهایت عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

زانو وعالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

درد زانو

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

مشکل مفصل مچ و انگشت شست

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خوب بوده

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

ایشان دکتر خوب و مجربی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

درد زانو با ورزش خوب شد

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

بسیار تشخیص درست وعالی داشتند

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

در دست بررسی

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

برای زانو درد پدرم مراجعه کردم با یک نسخه خوب شد

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

بسیار دکتر ماهر برای کمر درد مراجعه کردم و نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

ایشان دکترمادربنده بوده لگن مادرم راعمل کرده فوق العاده هست.واقعا عالی .

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

سلام برخورد و معاینه ی آقای دکتر عالی بود و پس از یک روز از مصرف دارو های آقای دکتر بهبودی نسبیم کاملا محسوس بود باتشکر و آرزوی سلامتی و شادکامی برای ایشان

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

درد لگن داشتم قرص دادند خوب شده فعلا البته گفتند آرتروزه ولی درد رفته

۱۴۰۱/۰۴/۲۲

برای درمان آرتروز فقط ورزش دادن بهم و بهتر شدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۳/۲۶

راضی هستم. خیلی عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

عاااالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

سلام دکتر حاذق وخوبی است.وتشخیص درستی انجام داد. ممنون از زحمات دکترعزیز

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

گردن درد. فعلا مراجعه اول

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

دیسک گردن

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

زانو درد

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

خوب بوده است نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

کارش خوب است

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

زانوی مادر خانمم آرترو داشت که با یک نسخه بهببود 80درصدی پیدا کرد که ممنون هستم

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

باسلام. کمر درد شدید داشتم که با مداوای آقای دکتر خدارو شکربهبود پیدا کردم.

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

زانو عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

بسیار عالی ه

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

بهترین د

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

خیلی حاذق و مهربان و فعلا تحت درمانم ودردم کم شده

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

دیسک کمر

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

مشکل زانو

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

خوب است

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

هنوز نتیجه نگرفتم باید دوباره ویزیت بشم

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

جراحی زانو

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

عالی بودند

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

دیسک کمر خداروشکر عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

مشکل تاندون پا که تا اینجای کار قسمت عمده مشکل برطرف گردیده است

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

خوب بود

۱۴۰۱/۰۹/۱۶

عالی از همه نظر

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

کتف همسرم عالی بودند

۱۴۰۱/۱۲/۱۰

خوب بود

۱۴۰۳/۰۴/۲۴

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

سیباصخه

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

سلام. دکتر بسیار دقیق و کار بدی هست.عاااالیه

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

دیسک پسرم را تشخیص داد

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

دکتر خوبیه ، من مادرم رو برای زانو درد پیششون میبرم

۱۴۰۱/۰۴/۱۳

پادرد داشتم خب ویزیت شدم و خوب بود تشخیصشون

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

دکتر کار بلد و باسواد

۱۴۰۲/۱۱/۱۹

بسیار دکتر مهربان وبا تجربه

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

اقوام پیش ایشان رفتند و نتیجه مطلوب گرفتند

۱۴۰۱/۱۲/۱۷

دکتر خوبی هسن

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

تصادف کرده بودم واز عملشان راضیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

برای بار اول بود مراجعه کردم راضی بدم فعلا از روند درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

رفتار محترمانه و معطلی کم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

سلام جهت مشورت رفته بودم. نظرشان خوب بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

زانو درد عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

خوب بوده است

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

بسیار با ادب و متعهد

۱۴۰۱/۱۱/۲۳

رفتار دکتر عالیه و تشخیص و کارشون هم عالیه

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

بسیار عالی بودند

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

ارترز داشتم دارو دادن

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

زانو درد.. از طریق رادیولوژی فهمیدن مربوط به دیسک کمرم هست

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

کمر درد داشتن بهترن الان حالا باید این ماه دوباره مراجعه کنیم

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

درد پا با قرص برطرف شد

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

آرتروز زانو

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

دکتر عالی وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

مرا عمل کرده

۱۴۰۱/۱۲/۲۵

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۹/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

مشکل گرفتگی زلنوداشتم وبخوبی برطرف شد.

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

زانو درد داشتم خیلی جواب گرفتم

۱۴۰۰/۰۲/۲۴

آرتروز تسکین درد

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

سلام دکتربسیارخوش اخلاق خوش برخوردتشخیص عالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

زانو درد

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

من ازتنگی کانال نخاع رنج میبردم چندین دکتر گفتن فقط عمل باید بکنم،ولی ایشان با ساده ترین روش و بدون هزینه مرا درمان کردن

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

زانو درد

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

تازه درمانم شروع شده ولی دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

مشکل پا که بسیار عالی تشخیص و درمان کردند

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

زانو درد وتجویز دارو

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

عالییییی نامیروان

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

مشکل زانو

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

کاربلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خار پاشنه با یک بار تجویز خوب شدم

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

دکتر باتجربه و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

باسلام به دلیل درد در ناحیه زانو مراجعه کردم و اولین بار بود که مراجعه کردم برخورد دکتر بسیار عالی بود نحوه رسیدگی عالی و با حوصله بودند تحت درمان میباشم دارو دادند ان شاالله که با دارو مشکلم حل بشه به تشکر از آقای دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

مشکل زانو داشتم. رفته بودم یه دکتر ارتوپد دیگه . بهم گفت زانوت کلی مشکل داره و باید فیزیوتراپی و پی آرپی بشی. من به همون دکتر اکتفا نکردم و اومدم پیش دکتر سلیمانی برا مشاوره مجدد ایشون فقط با معاینه بهم گفتن زانوهات فقط ورم داره و هیچ مشکلی نداره و ورزش کارهای معمولی دیگه درد زانوهام رفع شد ممنونم از تشخیص خوب شما آقای دکتر.

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

عالی بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

تشخیص عالیی

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

مادر مریض بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

زانو درد ،،، مشکلم حل نشده

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

مادرم تحت درمان هستن. تشخیصشون عالی بود .

۱۴۰۱/۰۴/۰۴

خیلی دکتر خوب و باانصافی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

برای درد زانو رفتم و ایشون با معاینه دقیق و کامل برام ام ار ای نوشتن و الان تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

کمر درد داشتم خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

ارتروس

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

مشکل زانو داشتم تشخیصشون خوب بود فعلا دارو دادن در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

پیچ خوردگی مچ پا

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

خوب بود،تحت درمانم، پارگی مینیسک زانو

۱۴۰۲/۰۹/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

پا درد داشتم درمان شدم

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بسیار دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

بد نبو

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

معطلی در ویزیت اصلا نداشتم. منشی بسیار خوشبرخورد. محیط آرامبخش. دکتر باحوصله و باتجربه. پارکی مینیسک و رباط صلیبی زانو داشتم که با نرمش زانو و دارو رو به بهبود هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

دست دد و با یک ویزیت خوب شدم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

فعلا هیچی

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

معمولی

۱۴۰۲/۱۱/۱۳

بب نظیر

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

کمردرد بهترشد

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

کتف درد میکرد که طی درمان با ایشان بهبود یافته

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

دکتر خوب

۱۴۰۲/۰۷/۲۷

اولین بار پیش آقای دکتر میرفتم رفتار منشی بسیار خوب و محترمانه بود، زمان انتظار خیلی زیاد نبود، تشخیص دکتر بسیار خیلی خوب بود.

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

واقعا عالی

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

زانودرد

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

زانو درد و با راهکارها بهبود یافتم

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

عالی درجه یک

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

زانو درد و کمر درد و دیسک کمر و مهره ال 4 ال 3 افتادگی دارد

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

بله خوب بود ودردرمانم

۱۴۰۳/۱۰/۰۹
مطب دکتر آقای بهنام سلیمانی(ارتوپد و جراح زانو)
تهرانپایین تر از فلکه سوم تهرانپارس، نبش خیابان ۱۸۸ غربی (کوچه ریحانچی)، ساختمان پزشکان ۳۲۴(ساختمان داروخانه شبانه روزی ماهک)، طبقه بالای داروخانه ماهک، طبقه اول، واحد ۱۱
روز‌های کاری مطب روز‌های زوج (شنبه-دوشنبه-چهارشنبه) و ساعت کاری مطب از ۱۵ بعدازظهر تا ۲۰:۳۰ شب می باشد.
جهت گرفتن وقت ویزیت بین بیماران
اینترنتی میتوانید روز‌های زوج در صورت نیاز از ساعت ۱۵ بعدازظهر به بعد با شماره مطب تماس حاصل فرمایید.
لذا لازم به ذکر می باشد: بیماران لطفا ۱۵ دقیقه زودتر از تایم گرفته شده در مطب حضور داشته باشند و ساعت نوبت‌ها ی اینترنتی و تلفنی تقریبی می باشد و تایم انتظار ۴۰ دقیقه حداقل می باشد و سر ساعت گرفته شده ویزیت نمی شوندو حتی برای نشان دادن عکس و آزمایش و ام آر آی و نوار عصب هم باید نوبت بگیرند و در نوبت ویزیت قراربگیرند .((لطفا جهت ویزیت صبر و شکیبایی داشته باشید.))
  • مطب در روز ۳ تیر تعطیل می باشد.
لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
امروز
۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۳۰
پس فردا
۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۳۰
۵ روز دیگر
۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۳۰
کسانی که دکتر بهنام سلیمانی را پیشنهاد میکنند:
سرکار خانم نفیسه مومن زاده فیزیوتراپی سرکار خانم نفیسه مومن زاده
جناب آقای دکتر منوچهر نظری رادیولوژی و سونوگرافی جناب آقای دکتر منوچهر نظری

این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

مسیریابی
مطب دکتر آقای بهنام سلیمانی(ارتوپد و جراح زانو)

پایین تر از فلکه سوم تهرانپارس، نبش خیابان ۱۸۸ غربی (کوچه ریحانچی)، ساختمان پزشکان ۳۲۴(ساختمان داروخانه شبانه روزی ماهک)، طبقه بالای داروخانه ماهک، طبقه اول، واحد ۱۱