این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پایین تر از فلکه سوم تهرانپارس، نبش خیابان ۱۸۸ غربی (کوچه ریحانچی)، ساختمان پزشکان ۳۲۴(ساختمان داروخانه شبانه روزی ماهک)، طبقه بالای داروخانه ماهک، طبقه اول، واحد ۱۱
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۵پزشکی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر خیلی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸ماندم پام روبات سلیمی پام رو ایشون عمل کردن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹با سلام پدرومادرم قبلا مشکل زانو وکمر داشتن بامراجعه به آقای دکتر سلیمانی خیلی بهتر شدند
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ورم انگشت پا با دارو خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر خوب دقیق با تجربه ای هستن اما رفتارشون یکم تند
۱۴۰۴/۰۷/۲۸درد شانه و درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خول ورل
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۳سلام. دردزانوداشتم باتشخیص ایشون و درمانشون خیلی بهترشدم.خداخیرشون بده
۱۴۰۲/۱۲/۱۳زانو درد دارم و هنوز تحت درمان دکترم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲درد زانو با مراجعه ب دکتر خیلی جواب گرفتم.
۱۴۰۲/۱۰/۱۰متعهد با تخصص بالا
۱۴۰۵/۰۳/۱۸درد زانو ۴سال پیش خیلی بهترشدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰درد گردن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خوش برخورد ، دلسوز و با تجربه .
۱۴۰۵/۰۲/۳۰درد زانو تشخیص پارگی منسیک
۱۴۰۱/۱۲/۱۵کمردرد
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار دکتر مهربان و دقیقی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۶خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۴/۰۵تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۸/۲۸از ناحیه پا مشکل داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴سلام با این شرایط اقتصادی اگه بیمه قبول کنن خیلی عالی میشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۰مچ دستم درد میکرد تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی بوده
۱۴۰۱/۱۲/۱۶کمر درد
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عمل دست
۱۴۰۱/۰۴/۳۱تحت نظر
۱۴۰۴/۰۲/۱۵زانو درد داشتم، کاملا بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ببمار ما درد زانو داشتند با ویزیت ایشون خیلی بهتر شدن
۱۴۰۳/۰۱/۱۸مشگل آرتروز بود که با0دارو حل0شده باید عمل بشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بیرون زدگی دیسک.
۱۴۰۳/۰۱/۱۵دیسک داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بسیار با حوصله و خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بسیار باحوصله و با اخلاق.با منشی و دستیارصبور.خداقوت به همشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۹نیس البو داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۷جراحی دست کارگرم رو انجام دادن خیلی خوب بود و متشکرم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خیلی عالیست
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴برای درد زانو
۱۴۰۲/۰۲/۱۱مچ دستم به شدت درد میکرد که با یک نسخه پیش ایشان خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالیه دردزانو
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بد نیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خیلی عالی است
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۷مشکل زانوی یکی ازبستگان بود راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲زانو درد داشتم با یک جلسه ویزیت خوب شدم واقعا دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خوب بودن فقط خیلی برای توضیحات وقت نمیذاشتند
۱۴۰۲/۰۳/۱۶گردن درد فعلا ام ار ای دادم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵کمر درد داشتم که میزد به ریشه عصبی ، درد میزد روی رون پام ، قبل از ام آر آی با معاینه تشخیص دقیق دادن و با ورزش هایی که بهم دادن معالجه شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خداروشکرررر عالیی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۸دکتربسیارکاربلدهستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۴بهبود کام
۱۴۰۱/۱۲/۰۴عالی و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۲۰دکتری عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دورادور
۱۴۰۳/۰۹/۲۷عالییییی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵یکی از بستگان معرفی کردند
۱۴۰۳/۰۹/۱۱یکبار ویزیت شدم در حال درمانم.فعلا نتیجه بخش نبوده.
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکترخوب وباتجربه ای است
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی است پسرم بیمار ایشان بودند پلاتین برایشان گذاشتند و بعد از مدتی برداشتند.ایشان فوق العاده هستند
۱۳۹۷/۰۳/۲۹دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹درد کمر
۱۴۰۴/۰۴/۰۵دو سه مورد زانو، کتف بود که بسیار نتیجه بخش بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۹هنوز نمیدونم تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی هس
۱۴۰۴/۰۷/۲۸تاندون دستم مشکل داشت درد زیادی داشتم تشخیصشون عالی بود منو از عمل کردن نجات دادن
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ارتروز زانو
۱۴۰۳/۰۴/۰۱دهقانی
۱۴۰۰/۰۵/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بسیار دکتر خوب مهربان با اخلاق و متخصص خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دفعه اول بود ولی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۴اولین بار مادرم مراجعه کردتر راضی بودیم مشغول ادامه درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸مشکل پارگی مینیسک زانو و ایشون عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۶ام ار ای تجویز کردند انجام دادم هنوز نبردم چک کنند
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خوب بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۵پزشک حاذق میباشند
۱۴۰۳/۰۵/۱۴مشکل زانو و تقریبا درد و ورم کم شده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۱۲عمل پلاتین درشت نی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر فوق العاده محترم و باشخصیتی هستن .من برای درمان درد کتف تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶فوقالعاده
۱۴۰۱/۰۵/۲۳بینهایت عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱زانو وعالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸درد زانو
۱۴۰۴/۰۸/۰۶مشکل مفصل مچ و انگشت شست
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۱۹ایشان دکتر خوب و مجربی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵درد زانو با ورزش خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار تشخیص درست وعالی داشتند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵در دست بررسی
۱۴۰۱/۰۲/۱۰برای زانو درد پدرم مراجعه کردم با یک نسخه خوب شد
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار دکتر ماهر برای کمر درد مراجعه کردم و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸ایشان دکترمادربنده بوده لگن مادرم راعمل کرده فوق العاده هست.واقعا عالی .
۱۴۰۴/۰۷/۱۶سلام برخورد و معاینه ی آقای دکتر عالی بود و پس از یک روز از مصرف دارو های آقای دکتر بهبودی نسبیم کاملا محسوس بود باتشکر و آرزوی سلامتی و شادکامی برای ایشان
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱درد لگن داشتم قرص دادند خوب شده فعلا البته گفتند آرتروزه ولی درد رفته
۱۴۰۱/۰۴/۲۲برای درمان آرتروز فقط ورزش دادن بهم و بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۶راضی هستم. خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عاااالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶سلام دکتر حاذق وخوبی است.وتشخیص درستی انجام داد. ممنون از زحمات دکترعزیز
۱۴۰۵/۰۳/۰۲گردن درد. فعلا مراجعه اول
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دیسک گردن
۱۴۰۴/۰۲/۱۲زانو درد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوب بوده است نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴کارش خوب است
۱۴۰۰/۰۹/۱۴زانوی مادر خانمم آرترو داشت که با یک نسخه بهببود 80درصدی پیدا کرد که ممنون هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳باسلام. کمر درد شدید داشتم که با مداوای آقای دکتر خدارو شکربهبود پیدا کردم.
۱۴۰۳/۰۳/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴زانو عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بسیار عالی ه
۱۴۰۳/۰۴/۰۷بهترین د
۱۴۰۴/۰۱/۲۲خیلی حاذق و مهربان و فعلا تحت درمانم ودردم کم شده
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۲۰دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مشکل زانو
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۳۱هنوز نتیجه نگرفتم باید دوباره ویزیت بشم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵جراحی زانو
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۲۰دیسک کمر خداروشکر عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶مشکل تاندون پا که تا اینجای کار قسمت عمده مشکل برطرف گردیده است
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۶عالی از همه نظر
۱۴۰۳/۰۷/۰۴کتف همسرم عالی بودند
۱۴۰۱/۱۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰سیباصخه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۷سلام. دکتر بسیار دقیق و کار بدی هست.عاااالیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷دیسک پسرم را تشخیص داد
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکتر خوبیه ، من مادرم رو برای زانو درد پیششون میبرم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳پادرد داشتم خب ویزیت شدم و خوب بود تشخیصشون
۱۴۰۲/۰۴/۰۳دکتر کار بلد و باسواد
۱۴۰۲/۱۱/۱۹بسیار دکتر مهربان وبا تجربه
۱۴۰۳/۰۹/۰۲اقوام پیش ایشان رفتند و نتیجه مطلوب گرفتند
۱۴۰۱/۱۲/۱۷دکتر خوبی هسن
۱۴۰۲/۱۰/۱۰تصادف کرده بودم واز عملشان راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶برای بار اول بود مراجعه کردم راضی بدم فعلا از روند درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶رفتار محترمانه و معطلی کم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سلام جهت مشورت رفته بودم. نظرشان خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۲زانو درد عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۳خوب بوده است
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۴بسیار با ادب و متعهد
۱۴۰۱/۱۱/۲۳رفتار دکتر عالیه و تشخیص و کارشون هم عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار عالی بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۷ارترز داشتم دارو دادن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷زانو درد.. از طریق رادیولوژی فهمیدن مربوط به دیسک کمرم هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۲کمر درد داشتن بهترن الان حالا باید این ماه دوباره مراجعه کنیم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱درد پا با قرص برطرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۳آرتروز زانو
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مرا عمل کرده
۱۴۰۱/۱۲/۲۵عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸مشکل گرفتگی زلنوداشتم وبخوبی برطرف شد.
۱۴۰۱/۰۱/۱۳زانو درد داشتم خیلی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴آرتروز تسکین درد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶سلام دکتربسیارخوش اخلاق خوش برخوردتشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳زانو درد
۱۴۰۳/۱۰/۲۸من ازتنگی کانال نخاع رنج میبردم چندین دکتر گفتن فقط عمل باید بکنم،ولی ایشان با ساده ترین روش و بدون هزینه مرا درمان کردن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷زانو درد
۱۴۰۳/۰۷/۲۸تازه درمانم شروع شده ولی دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۹مشکل پا که بسیار عالی تشخیص و درمان کردند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶زانو درد وتجویز دارو
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالییییی نامیروان
۱۴۰۴/۰۸/۰۴مشکل زانو
۱۴۰۱/۱۰/۱۲کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خار پاشنه با یک بار تجویز خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر باتجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۸باسلام به دلیل درد در ناحیه زانو مراجعه کردم و اولین بار بود که مراجعه کردم برخورد دکتر بسیار عالی بود نحوه رسیدگی عالی و با حوصله بودند تحت درمان میباشم دارو دادند ان شاالله که با دارو مشکلم حل بشه به تشکر از آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۱مشکل زانو داشتم. رفته بودم یه دکتر ارتوپد دیگه . بهم گفت زانوت کلی مشکل داره و باید فیزیوتراپی و پی آرپی بشی. من به همون دکتر اکتفا نکردم و اومدم پیش دکتر سلیمانی برا مشاوره مجدد ایشون فقط با معاینه بهم گفتن زانوهات فقط ورم داره و هیچ مشکلی نداره و ورزش کارهای معمولی دیگه درد زانوهام رفع شد ممنونم از تشخیص خوب شما آقای دکتر.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷تشخیص عالیی
۱۴۰۴/۱۰/۱۱مادر مریض بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹زانو درد ،،، مشکلم حل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۲۱مادرم تحت درمان هستن. تشخیصشون عالی بود .
۱۴۰۱/۰۴/۰۴خیلی دکتر خوب و باانصافی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱برای درد زانو رفتم و ایشون با معاینه دقیق و کامل برام ام ار ای نوشتن و الان تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱کمر درد داشتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۸ارتروس
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مشکل زانو داشتم تشخیصشون خوب بود فعلا دارو دادن در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵پیچ خوردگی مچ پا
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خوب بود،تحت درمانم، پارگی مینیسک زانو
۱۴۰۲/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵پا درد داشتم درمان شدم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹بد نبو
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۸معطلی در ویزیت اصلا نداشتم. منشی بسیار خوشبرخورد. محیط آرامبخش. دکتر باحوصله و باتجربه. پارکی مینیسک و رباط صلیبی زانو داشتم که با نرمش زانو و دارو رو به بهبود هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دست دد و با یک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۵/۳۰معمولی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳بب نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۱۲کمردرد بهترشد
۱۴۰۲/۱۰/۳۰کتف درد میکرد که طی درمان با ایشان بهبود یافته
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۷اولین بار پیش آقای دکتر میرفتم رفتار منشی بسیار خوب و محترمانه بود، زمان انتظار خیلی زیاد نبود، تشخیص دکتر بسیار خیلی خوب بود.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲واقعا عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۶زانودرد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹زانو درد و با راهکارها بهبود یافتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۵/۳۰زانو درد و کمر درد و دیسک کمر و مهره ال 4 ال 3 افتادگی دارد
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بله خوب بود ودردرمانم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹