من پارگی شبکیه داشتم که توسط آقای دکتر نیکخواه جراحی شدم و خیلی هم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
خیلی دکتر با
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
عالی درجه ۱
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
آقای دکتر بسیار با حوصله ودقت فراوان بیمار را ویزیت میکنندمشکل خاصی نداشتم چون دیابتی هستم سالی یکبار باید به پزشک مرجعه کنم
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
سلام، بسیار دکتر عالم و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
لیزر شبکیه
دکتر بسیار غال هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
بسیار دکتر عالی و با سوادی هستن برای التهاب چشم پسرم مراجعه کردم راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
آسیب دیدگی شبکیه چشم - در اثر ضربه - داشتم که با دانش و تبحر ایشان عمل کرده و بهبود یافتم
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
شبکیه. دکتر خیلی با حوصله و محترمی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عالی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
هنوز هیچی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
عالی، درجه یک، کار بلد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شبکیه چشم مادرم خونریزی کرده
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بله صددرصد واقعا دلسوزانه
۱۳۹۷/۰۷/۰۲
عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
جداشدگی شبکیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
یکی از بهترین دکترها.
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
بسیار حاذق و ماهر در کارشون هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
مشکل پارگی شبکیه داشتم که آقای دکتر نیکخواه چشم مرا عمل کردند ونتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
پزشک بسیار حاذق و با تجربه ی بالا
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
جراحی شبکیه
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
پزشکی معتمد و بسیار ماهر و به شدت در کار خود حرفه ایی.در مورد اخلاق حرفه ایی هم که عالی هستند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
عمل لازم کردم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
تزریق چشم عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
نیاز به عینک تدریجی که با تشخیص بسیار خوبی همراه بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دکتر عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
پزشک حاذق عمل شبکیه نتیجه خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
بسیار درکار خود متبحر هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
مشکل رسوب در شبکیه داشتم و در حال درمان و رو به بهبودی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
اقا دکتر نیخواه دکتر بادقت و با توجهی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
عالی ...
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
عالیییییی
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
برای مادرم خدمتشون رسیدم و بسیار رضایت دارم
۱۴۰۲/۰۲/۰۱
عمل شکبیه انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
تحت درمان، خوب است
۱۴۰۲/۰۷/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بسیار دکتر صبور وتو کارخودشون بی نظیرن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
پزشک حاذق عمل شبکیه نتیجه خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
عمل کردند ایشان
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
عمل چشم لازک
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
عالی وکاردان
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
دکتر خوب وخوش اخلاقه
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
قرمزی چشم داشتم خوب شد
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
مشکل پارگیه شبکیه . دکتر فوق العاده خوبیه . و دو عمل عالی و موفق امیز داشتیم در بارداری. واقعا دستو پنجش درد نکنه
۱۳۹۸/۰۴/۲۲
بسیار عالی ️
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
رو به بهبود هست
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
بسیار پزشک حاذق و صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
تزریق چشم عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
بسیار با ادب، با اخلاق و دانا
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
مشکل خونریز ی شبکیه و حل شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
بی نظیرن
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عالی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
عمل شبکیه داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
سه سال پیش همسرم سوراخ شبکیه داشت که با تشخیص ودرمان عالی ایشون دیدشون برگشت وعمل جراحی بسیارعالی وموثری داشت.
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
بسیار بسیار پزشک حاذق ومتبحری و هم چنین پیگیر هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
دکتر بسیار عای
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
خونریزی داخلی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
پزشک حاذقی است
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
بسیار دکترخوب فقط درمانگاه طرفه چه روزهایی هست؟
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
مشکل شبکیه خوب نشدم
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
چشم را عمل
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
التهاب شبکیه - عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
دچار رتینوپاتی هستم همچنان تحت نظر استاد.
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
تزریق چشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
پارکی شبکیه و خونریزی چشم
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
چشم مادرم خونریزی کرده بود واسیب دیده بوددکتر عمل کردن والان از نظر دید عالی شده
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
من توسط ایشان در بیمارستان طرفه بستری شدم و خیلی از عمل جراحی که برایم انجام دادن راضی هستم
وهردوماه یکبار به ایشان مراجعه میکنم و تحت نظر پزشک فوق تخصص چشم هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
انسانی وارسته و پزشکی حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
چشم برطرف شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
عمل خوب شبکیه انجام دادم نزدایشون
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
عالی خوش برخورد حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
پیوند شبکیه عالی خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
خوب بودند
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
عالی و با تجربه هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
مشکل شبکیه عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
خیلی ماهر و دانا
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
بیماری شبکیه چشم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
برای درمان مادرم به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
اب مروارید داشتم پیششون عمل کردم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
عمل اب مروارید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
سوراخ شدن شبکیه چشم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
جراحی شبکه
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
نظر مشورتی عالی ارائه دادند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
جراحی آب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
خونریزی چشم...در حال درمان
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
مشکل چشم. عمل کردند
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
سلام ، مشکل جدایی شبکیه و عمل توسط دکتر نیکبخت
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
عمل چشم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
فعلا تجربه ای نداریم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
دکتر بسیار خوبی هستند در تشخیص و مداوای بیماری فوقالعاده اند پارگی شبکیه چشم داشتم ۳ سال پیش جراحی کردم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
no comment
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
بسیار عالی و رفتار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
شبکیه عمل
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
معاینات دوره ای دارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خیلی خوب و با سواد و دقیق هستند.
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
مشکل شبکیه داشتم با تزریغ کنترل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
دکتر فوق العاده خیلی خوبی است
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
بسیار دکتر خوب وبا شخصیتی میبا شند
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
بادقت معاینه کردند
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
ایشون عالی هستند از هر لحاظ
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
عمل شبکیه چشم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
دکتر بی نظییییر
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
دکتر بسیار حاذقی است من مشکل پارگی شبکیه داشتم که ایشان عمل جراحی کردند وبسیار راضی هستم ایزد یکتا عمر با عزت به ایشان عطا فرماید
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
بسیار مودب، مهربان و مسئول و حاذق هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
کار دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
من سال 95 چشممو تهران بیمارستان طرفه پیش دکتر لیزر کردم بعداز اون هر کجا برای چکاب میرم میگن چقد خوب لیزر شدی وضعیت چشمت عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
شبکیه عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
عمل آب مروارید
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
عمل شبکیه داشتم .
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عمل شبکیه و آب مروارید
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
سلام
بسیار خوش اخلاق وپیگیری کار بیمار هستند و نتایج کار ایشان نیز مثبت بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بسیار دکتر عالی و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
نتیجه عمل عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
خیلی دکتر خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
آب مروارید عفونت
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
فوق العاده حرفه ای
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
مادرم اب مروارید و مشکل شبکیه داشتن تزریق انجام دادن عالی بودن ممنونم ازشون خدا خزرشون بده
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
پارگی شبکیه داشتم - ایشون جراحی کردن و الان کاملا خوب هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
لیزر شبکیه
نتیجه فوق العاده عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
من راضیم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
تازه ویزیت شدم اما راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
مشکل شبکیه تحت نظرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
عمل آب مروارید بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
تزریق شبکیه چشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
مشکل شبکیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
پارگی پشت شبکیه
۱۳۹۷/۰۸/۱۸
عالی درجه یک
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
عمل لازک کردم و یسی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
پارگی شبکیه داستم آقای دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
شبکیه عمل کردیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
سکته چشمی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
ناراحتی شبکیه چشم داشتم عمل کردم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
معاینه
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
درعین اینکه در کارش فوق العاده است از لحاظ آداب اجتماعی بسیار مهربان ومتواضع
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
من خیلی شناخت ندارم چون یک بار وزیت شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
سلام عمل کردن و گفتن که روز شنبه ببینه آقای دکتر
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
مشکل شبکیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بی نظیرند
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
عمل چشم مادرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
نظریه ندارم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
بی نظیر
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
به دلیل آسیب شیکیه بینایی پدرم کاملا از بین رفته بود پس از عمل توسط دکتر نیکخواه بینایی پدرم کاملا برگشت همیشه دعا گوی آقای دکتر و تیم پزشکی ایشون هستیم
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
خیلی سرشون شلوغ بود من حتی وقت نشد اسم مریضیم هم بپرسم .
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
بهترین پزشک
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
خیلی با اخلاق و تو کارشون خبره هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
رسوب در شبکیه دارم و در حال درمان هسنم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
خوب بودند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
مشکل رسوب در شبکیه دارم که در حال درمان هستم و رو به بهبودی
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
عالی حرف ندارن دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
عااااالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
سلام بسیار دکترمجرب
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
دکتر با تجریه وصبر .از کارش راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
بسیار خوش اخلاق ودقیق
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
جراحی شبکه داشتم فعلا خوبم تا برای جراحی بعدی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
دکتر بسیار
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
مشکل در شبکیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
عاااالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
کوتس درحال درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
پدرم نزد ایشون چشمشون روعمل کردن
خیلی دکتر خوب وخوش برخوردهستن
کارشون هم عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
عالی عفونت چشم دیابت مادرم بود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
پارگی شبکیه
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
بسیار بسیار پزشک حازق و از همه مهم تر مهربان. وطرز برخورد با بیمار بسیار عالی و دلسوزانه هست و بخاطر همین حسن اخلاق بیمار احساس ترس و یا ضعف و ناامیدی نمیکند. بنده شبکیه چشمم پاره شده بود ایشان قبول زحمت فرموده و عمل کردند خدارو شکر راضی هستم. دست پزشک عزیز و مهربانم را میبوسم. و برایشان دعای عاقبت بخیری دارم
ایشان لیزر و تزریق اوستین انجام دادند و راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵من پارگی شبکیه داشتم که توسط آقای دکتر نیکخواه جراحی شدم و خیلی هم راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰خیلی دکتر با
۱۴۰۳/۰۴/۱۲عالی درجه ۱
۱۴۰۳/۰۷/۱۵آقای دکتر بسیار با حوصله ودقت فراوان بیمار را ویزیت میکنندمشکل خاصی نداشتم چون دیابتی هستم سالی یکبار باید به پزشک مرجعه کنم
۱۴۰۱/۰۲/۱۵بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۴سلام، بسیار دکتر عالم و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۷لیزر شبکیه دکتر بسیار غال هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۷بسیار دکتر عالی و با سوادی هستن برای التهاب چشم پسرم مراجعه کردم راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۶آسیب دیدگی شبکیه چشم - در اثر ضربه - داشتم که با دانش و تبحر ایشان عمل کرده و بهبود یافتم
۱۴۰۱/۰۶/۲۴شبکیه. دکتر خیلی با حوصله و محترمی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عالی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۱۴هنوز هیچی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱عالی، درجه یک، کار بلد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰شبکیه چشم مادرم خونریزی کرده
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بله صددرصد واقعا دلسوزانه
۱۳۹۷/۰۷/۰۲عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰جداشدگی شبکیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۹یکی از بهترین دکترها.
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار حاذق و ماهر در کارشون هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۹مشکل پارگی شبکیه داشتم که آقای دکتر نیکخواه چشم مرا عمل کردند ونتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶پزشک بسیار حاذق و با تجربه ی بالا
۱۴۰۱/۱۱/۳۰جراحی شبکیه
۱۴۰۲/۰۹/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰پزشکی معتمد و بسیار ماهر و به شدت در کار خود حرفه ایی.در مورد اخلاق حرفه ایی هم که عالی هستند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۲عمل لازم کردم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶تزریق چشم عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵نیاز به عینک تدریجی که با تشخیص بسیار خوبی همراه بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۷/۲۰پزشک حاذق عمل شبکیه نتیجه خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار درکار خود متبحر هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۵مشکل رسوب در شبکیه داشتم و در حال درمان و رو به بهبودی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲اقا دکتر نیخواه دکتر بادقت و با توجهی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۸عالی ...
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۱عالیییییی
۱۴۰۳/۰۲/۱۴دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۶/۲۷برای مادرم خدمتشون رسیدم و بسیار رضایت دارم
۱۴۰۲/۰۲/۰۱عمل شکبیه انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷تحت درمان، خوب است
۱۴۰۲/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بسیار دکتر صبور وتو کارخودشون بی نظیرن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶پزشک حاذق عمل شبکیه نتیجه خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عمل کردند ایشان
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عمل چشم لازک
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی وکاردان
۱۴۰۰/۰۷/۰۴دکتر خوب وخوش اخلاقه
۱۴۰۲/۱۲/۰۷قرمزی چشم داشتم خوب شد
۱۳۹۷/۱۲/۲۲خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۷مشکل پارگیه شبکیه . دکتر فوق العاده خوبیه . و دو عمل عالی و موفق امیز داشتیم در بارداری. واقعا دستو پنجش درد نکنه
۱۳۹۸/۰۴/۲۲بسیار عالی ️
۱۴۰۱/۱۲/۰۶رو به بهبود هست
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بسیار پزشک حاذق و صبوری هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸تزریق چشم عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲بسیار با ادب، با اخلاق و دانا
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۵مشکل خونریز ی شبکیه و حل شد
۱۴۰۲/۰۱/۱۸بی نظیرن
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عالی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۲فوق العاده
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عمل شبکیه داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴سه سال پیش همسرم سوراخ شبکیه داشت که با تشخیص ودرمان عالی ایشون دیدشون برگشت وعمل جراحی بسیارعالی وموثری داشت.
۱۴۰۲/۰۳/۱۳بسیار بسیار پزشک حاذق ومتبحری و هم چنین پیگیر هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر بسیار عای
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خونریزی داخلی
۱۴۰۲/۱۲/۰۳پزشک حاذقی است
۱۴۰۲/۰۸/۱۴بسیار دکترخوب فقط درمانگاه طرفه چه روزهایی هست؟
۱۴۰۳/۰۸/۰۷مشکل شبکیه خوب نشدم
۱۴۰۱/۰۵/۲۵چشم را عمل
۱۴۰۲/۰۲/۲۳التهاب شبکیه - عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دچار رتینوپاتی هستم همچنان تحت نظر استاد.
۱۴۰۳/۰۸/۰۷تزریق چشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴پارکی شبکیه و خونریزی چشم
۱۴۰۳/۰۱/۱۱چشم مادرم خونریزی کرده بود واسیب دیده بوددکتر عمل کردن والان از نظر دید عالی شده
۱۳۹۹/۰۸/۰۱من توسط ایشان در بیمارستان طرفه بستری شدم و خیلی از عمل جراحی که برایم انجام دادن راضی هستم وهردوماه یکبار به ایشان مراجعه میکنم و تحت نظر پزشک فوق تخصص چشم هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷انسانی وارسته و پزشکی حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸چشم برطرف شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عمل خوب شبکیه انجام دادم نزدایشون
۱۴۰۱/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عالی خوش برخورد حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۸پیوند شبکیه عالی خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خوب بودند
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عالی و با تجربه هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹مشکل شبکیه عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱خیلی ماهر و دانا
۱۴۰۱/۰۵/۲۰عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۹بیماری شبکیه چشم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸برای درمان مادرم به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴اب مروارید داشتم پیششون عمل کردم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۹عمل اب مروارید
۱۴۰۲/۰۷/۰۳سوراخ شدن شبکیه چشم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷جراحی شبکه
۱۳۹۸/۱۰/۲۴نظر مشورتی عالی ارائه دادند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷جراحی آب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خونریزی چشم...در حال درمان
۱۳۹۹/۰۹/۱۷دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۳خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۰۸مشکل چشم. عمل کردند
۱۴۰۲/۱۱/۰۹سلام ، مشکل جدایی شبکیه و عمل توسط دکتر نیکبخت
۱۴۰۲/۰۴/۰۹عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۴/۱۵عمل چشم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷فعلا تجربه ای نداریم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکتر بسیار خوبی هستند در تشخیص و مداوای بیماری فوقالعاده اند پارگی شبکیه چشم داشتم ۳ سال پیش جراحی کردم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹no comment
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار عالی و رفتار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۷شبکیه عمل
۱۴۰۲/۱۲/۲۸معاینات دوره ای دارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۲خیلی خوب و با سواد و دقیق هستند.
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مشکل شبکیه داشتم با تزریغ کنترل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۲آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر فوق العاده خیلی خوبی است
۱۴۰۱/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۴بسیار دکتر خوب وبا شخصیتی میبا شند
۱۴۰۲/۰۶/۲۱بادقت معاینه کردند
۱۴۰۲/۰۲/۲۳ایشون عالی هستند از هر لحاظ
۱۴۰۱/۱۱/۱۸عمل شبکیه چشم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰دکتر بی نظییییر
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر بسیار حاذقی است من مشکل پارگی شبکیه داشتم که ایشان عمل جراحی کردند وبسیار راضی هستم ایزد یکتا عمر با عزت به ایشان عطا فرماید
۱۴۰۱/۰۴/۲۳بسیار مودب، مهربان و مسئول و حاذق هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۸فوق العاده
۱۴۰۳/۰۱/۰۵کار دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۸من سال 95 چشممو تهران بیمارستان طرفه پیش دکتر لیزر کردم بعداز اون هر کجا برای چکاب میرم میگن چقد خوب لیزر شدی وضعیت چشمت عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۳شبکیه عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عمل آب مروارید
۱۳۹۷/۱۰/۲۲عمل شبکیه داشتم .
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عمل شبکیه و آب مروارید
۱۴۰۰/۰۹/۲۹سلام بسیار خوش اخلاق وپیگیری کار بیمار هستند و نتایج کار ایشان نیز مثبت بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار دکتر عالی و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۸عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۲نتیجه عمل عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خیلی دکتر خوب و دلسوزی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷آب مروارید عفونت
۱۴۰۲/۱۲/۰۹فوق العاده حرفه ای
۱۴۰۳/۰۸/۱۵مادرم اب مروارید و مشکل شبکیه داشتن تزریق انجام دادن عالی بودن ممنونم ازشون خدا خزرشون بده
۱۴۰۲/۱۰/۱۴پارگی شبکیه داشتم - ایشون جراحی کردن و الان کاملا خوب هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۴دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۹عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰لیزر شبکیه نتیجه فوق العاده عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶من راضیم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۹تازه ویزیت شدم اما راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵مشکل شبکیه تحت نظرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عمل آب مروارید بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰تزریق شبکیه چشم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹مشکل شبکیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸پارگی پشت شبکیه
۱۳۹۷/۰۸/۱۸عالی درجه یک
۱۴۰۱/۱۱/۱۱عمل لازک کردم و یسی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸پارگی شبکیه داستم آقای دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲شبکیه عمل کردیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۱سکته چشمی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸ناراحتی شبکیه چشم داشتم عمل کردم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰معاینه
۱۴۰۴/۰۶/۱۵درعین اینکه در کارش فوق العاده است از لحاظ آداب اجتماعی بسیار مهربان ومتواضع
۱۴۰۱/۰۹/۰۱من خیلی شناخت ندارم چون یک بار وزیت شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵سلام عمل کردن و گفتن که روز شنبه ببینه آقای دکتر
۱۳۹۸/۰۸/۲۱مشکل شبکیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بی نظیرند
۱۴۰۲/۰۹/۲۱عمل چشم مادرم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱نظریه ندارم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بی نظیر
۱۴۰۱/۰۲/۰۸به دلیل آسیب شیکیه بینایی پدرم کاملا از بین رفته بود پس از عمل توسط دکتر نیکخواه بینایی پدرم کاملا برگشت همیشه دعا گوی آقای دکتر و تیم پزشکی ایشون هستیم
۱۴۰۳/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۸خیلی سرشون شلوغ بود من حتی وقت نشد اسم مریضیم هم بپرسم .
۱۴۰۱/۰۹/۲۳بهترین پزشک
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خیلی با اخلاق و تو کارشون خبره هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۷رسوب در شبکیه دارم و در حال درمان هسنم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱خوب بودند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰مشکل رسوب در شبکیه دارم که در حال درمان هستم و رو به بهبودی
۱۴۰۱/۰۳/۲۹عالی حرف ندارن دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۲عااااالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹سلام بسیار دکترمجرب
۱۴۰۱/۱۱/۲۰دکتر با تجریه وصبر .از کارش راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵بسیار خوش اخلاق ودقیق
۱۳۹۹/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۲/۱۳جراحی شبکه داشتم فعلا خوبم تا برای جراحی بعدی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر بسیار
۱۴۰۱/۱۰/۱۷مشکل در شبکیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۰عاااالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۲کوتس درحال درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۸پدرم نزد ایشون چشمشون روعمل کردن خیلی دکتر خوب وخوش برخوردهستن کارشون هم عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۹/۰۵عالی عفونت چشم دیابت مادرم بود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۲پارگی شبکیه
۱۴۰۴/۰۱/۰۴بسیار بسیار پزشک حازق و از همه مهم تر مهربان. وطرز برخورد با بیمار بسیار عالی و دلسوزانه هست و بخاطر همین حسن اخلاق بیمار احساس ترس و یا ضعف و ناامیدی نمیکند. بنده شبکیه چشمم پاره شده بود ایشان قبول زحمت فرموده و عمل کردند خدارو شکر راضی هستم. دست پزشک عزیز و مهربانم را میبوسم. و برایشان دعای عاقبت بخیری دارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵جراحی شبکیه واب مروارید
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عمل انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۰۵چک روتین
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بسیار عالی و حرفه ای و با اخلاق خوش
۱۴۰۴/۰۱/۰۲خیلی خ
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۵/۱۷خیلی خیلی خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکترخوبیه
۱۳۹۷/۰۹/۱۷