خوب بود
بسیار عالی و با تجربه
نظر خاصی ندارم
سرماخوردگی عالییییی بودن و دخترم خیلی سریع خوب شد
خوب و با سواد
سرماخوردگی نتیجه
خوب بوده
عالییییییی عستن
بسیار عالی
خوش برخورد هستند تشخیص خوبی دارند و داروهای غیر ضروری نمی دهند
خیلی عالی
سرماخوردگی خوب
دکتر بسیار حاذق
ایشون عااااالین خصوصا بخاطر آرامشی که به مادرها میدن و اینکه نوبت دهیشون عالیه و حداثر ده دقیقه تو مطب منتظر میمونی
دکتر خیلی خوب و با حوصله ازهمه نظر عالی
عالی و بینظیر در تشخیص و برخورد
دکتر بسیار عالی
عالی بود
عالی بودن
بسیار عالی..خدا خیرتون بده
تشخیص شون عالی
بچم بینیش کیپ بود سه ماهه دو ماه بود هر دکتری میبردم فایده نداشت و واقعا تا بردم پیش دکتر خوب شد
عفونت ریه بود با داورهای ساده و ایرانی خوب شد دخترم خدادروشکر
عالی رضایت کامل دارم
ویردس، بهبودی حاصل شد
از هر لح
تشخیص خوب،داروی کم ولی کوثر درکل دکتر خوبی هستن و قابل اعتماد ما
تشخیص خوبی دارد
خوب است
عالی وبی نظیر
برای بچه هام خدمت ایشون رفتیم هم پسرم هم دختر خوب بوده راضی ام الان هشت سال هست همیشه مشکلی پیش بیاد پیش ایشون میریم
خیلی خوب
دکتر خیلی محترم و با تجربه ای هستن که با یه ویزیت حال دخترم خوب شد
دکتر خوب و با آرامشیه
بسیار صبور و مهربان
دکتری با تجربه و خوش اخلاق هستن
سزماخوردگی
خیلی عالی بود و همیشه
خیلی خوب هستند
با اختلاف بهترین دکتر هستن
خیلی خوبن
من و برادرانم کودکی زیر نظر جناب دکتر بودیم الان هم بچه های ما زیر نظرشون هستن و کارشون عالیع
دکتر کار بلد و با تجربه
دکترباتجربه
خوب بودن داروی الکی و کرون تجویز نمیکنند
به شدت بااخلا
دکتر حاذق وبا حوصله هست و تشخیص دقیق و سریع البته بی غلط وغش
دکتر خیلی خوبی هستند
تشخیص خوب و ارائه راهکار مناسب حهت غلبه بر بیماری شاخص فردی دکتر هست
خیلی خوب بودن
هر چی از خوبی دکتر محبی بگم کم گفتم
عااااالی بهترین
برخورد خوبی داشتن من در کل راضی هستم
بسیار عالی و نتیجه بخش بوده 25 ساله پیششون میریم
خیلی عال
دکتر عالی هستن
فعلا هیچی
عالی خدا عمرشون بده
صبور و با آرامش هست
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ۱۹ دی - کوچه ۱۷ - ساختمان سوم
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۳/۲۶نظر خاصی ندارم
۱۴۰۱/۰۳/۱۴سرماخوردگی عالییییی بودن و دخترم خیلی سریع خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۰خوب و با سواد
۱۴۰۴/۰۱/۱۷سرماخوردگی نتیجه
۱۴۰۳/۰۹/۱۴خوب بوده
۱۴۰۱/۱۱/۰۸عالییییییی عستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴خوش برخورد هستند تشخیص خوبی دارند و داروهای غیر ضروری نمی دهند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴سرماخوردگی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۲۲ایشون عااااالین خصوصا بخاطر آرامشی که به مادرها میدن و اینکه نوبت دهیشون عالیه و حداثر ده دقیقه تو مطب منتظر میمونی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱دکتر خیلی خوب و با حوصله ازهمه نظر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عالی و بینظیر در تشخیص و برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۴عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۱بسیار عالی..خدا خیرتون بده
۱۴۰۳/۰۸/۲۹تشخیص شون عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بچم بینیش کیپ بود سه ماهه دو ماه بود هر دکتری میبردم فایده نداشت و واقعا تا بردم پیش دکتر خوب شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عفونت ریه بود با داورهای ساده و ایرانی خوب شد دخترم خدادروشکر
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عالی رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ویردس، بهبودی حاصل شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰از هر لح
۱۴۰۱/۰۸/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۳تشخیص خوب،داروی کم ولی کوثر درکل دکتر خوبی هستن و قابل اعتماد ما
۱۴۰۲/۰۳/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۹تشخیص خوبی دارد
۱۳۹۷/۱۰/۲۶خوب است
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خوب بوده
۱۴۰۳/۱۰/۱۶عالی وبی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۲۵برای بچه هام خدمت ایشون رفتیم هم پسرم هم دختر خوب بوده راضی ام الان هشت سال هست همیشه مشکلی پیش بیاد پیش ایشون میریم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر خیلی محترم و با تجربه ای هستن که با یه ویزیت حال دخترم خوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر خوب و با آرامشیه
۱۳۹۸/۰۷/۱۲بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۲/۰۳/۲۲دکتری با تجربه و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۸سزماخوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خیلی عالی بود و همیشه
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸با اختلاف بهترین دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خیلی خوبن
۱۴۰۱/۰۲/۱۲من و برادرانم کودکی زیر نظر جناب دکتر بودیم الان هم بچه های ما زیر نظرشون هستن و کارشون عالیع
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دکتر کار بلد و با تجربه
۱۴۰۱/۰۲/۲۷دکترباتجربه
۱۳۹۸/۰۵/۰۲خوب بودن داروی الکی و کرون تجویز نمیکنند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹به شدت بااخلا
۱۴۰۳/۰۸/۱۱دکتر حاذق وبا حوصله هست و تشخیص دقیق و سریع البته بی غلط وغش
۱۴۰۳/۰۶/۱۳دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰تشخیص خوب و ارائه راهکار مناسب حهت غلبه بر بیماری شاخص فردی دکتر هست
۱۳۹۸/۱۱/۰۲خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷هر چی از خوبی دکتر محبی بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عااااالی بهترین
۱۴۰۴/۰۴/۰۲برخورد خوبی داشتن من در کل راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸بسیار عالی و نتیجه بخش بوده 25 ساله پیششون میریم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی عال
۱۳۹۸/۰۱/۱۳دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۴فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی خدا عمرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۱۹صبور و با آرامش هست
۱۴۰۱/۰۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸