از نظر تشخیص ایشون عالی هستن
کمبودوزن کودک خوب
خیلی خوب
خیلی خوب هستن از تشخیصشون خیلی راضی بودم.
دکتر بسیارباتجربه و کارش در تشخیص حرف نداره
بااولین نسخه جواب گرفتم منکه راضی ام ازشون
عالی بسیار خوش زبان و امید بخش بودن .و دیدشون عالیه ممنونم ازش
پزشک خوبی هستند
دکتر عالی هستند
دکتر عالیه
چکاپ فرزندم
بسیار پزشک حاذق و ماهری هستند
عالی بود
دکتر خوبی هست
عفونت روده
راضی بودم برای بی اشتهایی دخترم بردم دارو دادن اشتهاش خوب شد پاشم ادرار سوختگی گرفته بود ک پماد دست ساز دادن فرداش پاش خوب شد
راضی بودم
بسیار عالی
دکترخوبی هستن من دخترم رو از نوزادی پیششون میبردم و حالا هم بعد از 4 سال پسرم رو هم پیش ایشون میبرم و راضی هستم
برای نوزادم بود .نتیجه مثبت بود.
واقعادکترخوبی ھستن من بایک ویزیت بچہ ام روخوب میکنم خداخیرآقای دکتربدہ
دکتر بسیار با اخلاق ، با حوصله و با تجربه ای هستند
زردی نوزاد
مشکل وزن گیری نوزادم رو داشتم وباراهنمایی ایشان نتیجه گرفتم
دکتر خوبی هستند
خوب بودن
دکتر بسیار خوش برخورد و از نظر علمی عالی بودند
عالی هستن و تشخیص فوق العاده
دخترم مشکل یبوست داشت با یک بار دارو خوردن خداروشکر مشکلش حل شد .. از آقای دکتر خیلی خیلی راضی هستم
فوق العاده هستن
خیلی عالی بود خدا ازشون راضی باشه
دخترم همیشه وقتی مریض میشود خدا نکرده پیش آقای دکتر بینایی میارمشون ومن پدرش ومادرش ناشنواهستیم
بیپبسیار
واقعا دکتر عالی هستن
برای چکاب نوزاد
دخترم دل درد داشت و به ایشان مراجعه کردم و مشکلش با یک نسخه کاملا رفع شد
آقای دکتر عالی هستن
بسیار عالی دکتر مهربون و صبور
عالی بودن
عالی هستن
خیلی عالی ماشاالله دکتر خوب وبا تجربه ای هستند. ان شاالله همیشه زنده باشند
بسیار عالی و صبور
عالیی دمش گرم
عالی عالی
عالی و باحو
عاای عالی
عالی بودت
عالی هستند
سرماخوردگی.
برفک دهان داشت دخترم که بادارویی که دادندخوب شد
خوب هستن
سرما خوردگی ،عالی
دکتر خوب وبااخلاق
زردی اطفال خیلی خوب
خیلی علی
خبلی دکتر با حوصله و عالی هستن تو کارشون
پزشکدخترمهستنعالیهکارشون
برای فرزندم بوده خوب بود راضی هستم
در حال درمان
کودکم مریض بود.جواب گرفتم
بسیار عالی و باحوصله
ویروسی و اسهال بود که با کمک دکتر برطرف شد
تجربه و تجویز دکتر بسیار عالی است
جدا از اخلاق بسیار خوبشان وتشخیص درست ایشان پسرم عفونت خون داشت که الحمدلله بعد از خدا ایشان باعث بهبودی پسرم شد
چکاپ فرزندم و رشد خوب و مناسب..
اسم داشته پسرم دکتر خیلی خوبی هس
عالی بودند پسرم سرماخوردگی داشت زود خوب شد
دکتر پسرم بود
سلام پسرم انفلنزا گرفت تو بیمارستان مادر و کودک بستری شد زیر نظر دکتر بینایی عالی بود
عالی عالی عالی
عالی عالی .من دوتا دخترخانم رو آقای دکتر ویزیت و میکنند و کاملا راضی هستم
از طرف یکی از دستان معرفی شده خیلی راضی بودن
عالی هستن و تشخیص شون درسته
تبحر بسیار بالایی در تشخیص و درمان بیماریهای اطفال دارند
دخترم تب داشت. چند دکتر بردم علت تبش نفهمیدن.. ولی ایشون. تشخیص وبستریش کردن. ودخترم بهتر شد... یک نوزاد دوماه بود
دکتر خیلی عالی
عااالییی برا کم اشتهایی پسرم
سلام وخسته نباشید دکتر خوبی بحرف مریضها خوب کوش میده وخوب هم براشان شرح وراهنمای میکنه
عاااااالی
بد نیست
کارشون عالیه دخترم همیشه با یه نسخه خوب میشه واقعا دستشون شفاست
دکتر عالی هستن
خدا خیرشون بده همیشه با ی نسخه دخترم خوب شده
عالییی
دکتر بینایی عالی
کودک 3 ساله ام اسهال بد طور داشت خوب شد
چندساله میشناسمشون
درود...خدمت دکتر ..دکتر فوقالعاده عالی هست از نظر
عالی است
عالی کارشون حرف نداره
فوقالعاده
ایشون عالی هستن به دستشون ایمان داریم اصلا داروی الکی نمینویسن،حتی زمانی بوده دارو تجویز نکردن با یک راه حل اسون مشکل بر طرف شده مثل خوردن یه قاشق عسل
دکتر خیلی خیلی خوبی هستن تشخیصشون عالییه
زردی نوزادم
مشکل کم خونی داشتیم خداروشکر بهتر شدیم
بچه ما دل درد و نفخ شدید داشت دارو دکتر بینایی خیلی تاثیر خوبی داشت
واقعا عالی هستن
خوب بود
برخورد بسیار عالی وتشخیص خیلی عالی
خیلی عالی هستن
نحوه برخورد و نوع تشخیص عالی
به سر پسرم ضربه وارد شد و دکتر سی تی اسکن واسش نوشتن و انجام دادم ومیخوام دکتر جوابشو بدن بهم
عالی بودن دلدر بچم
فوق العاده دکتر مهربون خوش اخلاق وفوق العاده تو کارشون حرفه ای
مشکل پوستی کودک
بسیار خوب
عاالی بوودن
عااااااااالب
اااااااااااعالیه
عالی و با اخلاق
دل درد نوزاد و عالی بودن
خوب و عالی
دکتر خوبه درصد تشخیص بالای داره
دکتر خوبی هستن
دکتربس
عااااالی
بله خوب بود
دکتر بسیار خوبی هستن،تشخیص عالی،برای دل درد دخترم که چندسال درگیر بود مراجعه کردم،خوب شد
دکتربینایی بسیار با حوصله و خوش برخورد با بچه کاملا بحرف بچه گوش میده و معاینه دقیق و تشخیص و بعد دارو
پزشک واقعا خوش اخلاق ودلسوز و با تجربه بالا و تشخیص عالی
عالییییییی بهترین دکتر کودکان هم از لحاظ تشخیص هم اخلاق
کم کاری تیرویید..
مشکل ریفلاکی حل شد
خیلی دکتر خوبیه
دکتر با حوصله و
پزشک حاذقی هستند، مهربان و خوش برخورد، دستشون عالیه، من پسرمو هرجا میبردم تشخیص نمیدادن چه مشکلی داره ایشون فهمیدن
بسیار خوب و عالی و با حوصله
بهترین دکتر هستن از هرلحاظ طبابت ایشان عالی هست
عاااااااااالی
عالی بودن و هستن
خوب است
برای زردی بچمون رفتیم پیششون خیلی حاذق و خوش اخلاق بودند
عدم رضایت
بهترین دکتر دنیا
عالی.منکه واقعا قبولش دارم..ازپارسیان ک بوده ..بیمارش بودم
دکتر عالی و خوبیه
عالییییییی
واقعا عالی و با تجربه و با حوصله هستند
خوب بو
بسیار عالی بودند
عالی بود عالی
خواهر زاده ام زردی داشت. با ویزیت ایشون خوب شد
عالی تشخیص عالی و برخورد کاملا حرفه ای و خوش اخلاق
سرماخوردگی و ویروس پاییزی ک پسرم رو بستری کردیم عالی بودن تشخیصشون خوبه
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
حافظیه - بالاتر از چهار راه ادبیات - خیابان استاد شهریار - روبروی املاک امپراتور - ساختمان مریم
از نظر تشخیص ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۲کمبودوزن کودک خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی خوب هستن از تشخیصشون خیلی راضی بودم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰دکتر بسیارباتجربه و کارش در تشخیص حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بااولین نسخه جواب گرفتم منکه راضی ام ازشون
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالی بسیار خوش زبان و امید بخش بودن .و دیدشون عالیه ممنونم ازش
۱۳۹۹/۰۲/۰۷پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۸دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۲چکاپ فرزندم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳بسیار پزشک حاذق و ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عفونت روده
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲راضی بودم برای بی اشتهایی دخترم بردم دارو دادن اشتهاش خوب شد پاشم ادرار سوختگی گرفته بود ک پماد دست ساز دادن فرداش پاش خوب شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۹راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰دکترخوبی هستن من دخترم رو از نوزادی پیششون میبردم و حالا هم بعد از 4 سال پسرم رو هم پیش ایشون میبرم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۵برای نوزادم بود .نتیجه مثبت بود.
۱۴۰۰/۰۴/۱۵واقعادکترخوبی ھستن من بایک ویزیت بچہ ام روخوب میکنم خداخیرآقای دکتربدہ
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۸دکتر بسیار با اخلاق ، با حوصله و با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۵زردی نوزاد
۱۳۹۹/۱۱/۰۱مشکل وزن گیری نوزادم رو داشتم وباراهنمایی ایشان نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خوب بودن
۱۳۹۹/۰۱/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دکتر بسیار خوش برخورد و از نظر علمی عالی بودند
۱۳۹۸/۱۲/۰۴عالی هستن و تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دخترم مشکل یبوست داشت با یک بار دارو خوردن خداروشکر مشکلش حل شد .. از آقای دکتر خیلی خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۳۰فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خیلی عالی بود خدا ازشون راضی باشه
۱۳۹۹/۰۸/۱۰دخترم همیشه وقتی مریض میشود خدا نکرده پیش آقای دکتر بینایی میارمشون ومن پدرش ومادرش ناشنواهستیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲بیپبسیار
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷برای چکاب نوزاد
۱۴۰۰/۰۶/۱۱دخترم دل درد داشت و به ایشان مراجعه کردم و مشکلش با یک نسخه کاملا رفع شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۴آقای دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیار عالی دکتر مهربون و صبور
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خیلی عالی ماشاالله دکتر خوب وبا تجربه ای هستند. ان شاالله همیشه زنده باشند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالیی دمش گرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی و باحو
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عاای عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۲عالی بودت
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸سرماخوردگی.
۱۳۹۹/۰۱/۰۷برفک دهان داشت دخترم که بادارویی که دادندخوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خوب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱سرما خوردگی ،عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۳دکتر خوب وبااخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۱۹زردی اطفال خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۱/۱۲خیلی علی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خبلی دکتر با حوصله و عالی هستن تو کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۲پزشکدخترمهستنعالیهکارشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۵برای فرزندم بوده خوب بود راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۹کودکم مریض بود.جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار عالی و باحوصله
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ویروسی و اسهال بود که با کمک دکتر برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۵تجربه و تجویز دکتر بسیار عالی است
۱۳۹۹/۰۹/۰۴جدا از اخلاق بسیار خوبشان وتشخیص درست ایشان پسرم عفونت خون داشت که الحمدلله بعد از خدا ایشان باعث بهبودی پسرم شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹چکاپ فرزندم و رشد خوب و مناسب..
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴اسم داشته پسرم دکتر خیلی خوبی هس
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی بودند پسرم سرماخوردگی داشت زود خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر پسرم بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سلام پسرم انفلنزا گرفت تو بیمارستان مادر و کودک بستری شد زیر نظر دکتر بینایی عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۴عالی عالی .من دوتا دخترخانم رو آقای دکتر ویزیت و میکنند و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲از طرف یکی از دستان معرفی شده خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی هستن و تشخیص شون درسته
۱۴۰۰/۰۸/۱۰تبحر بسیار بالایی در تشخیص و درمان بیماریهای اطفال دارند
۱۳۹۹/۱۲/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دخترم تب داشت. چند دکتر بردم علت تبش نفهمیدن.. ولی ایشون. تشخیص وبستریش کردن. ودخترم بهتر شد... یک نوزاد دوماه بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دکتر خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عااالییی برا کم اشتهایی پسرم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۱۳سلام وخسته نباشید دکتر خوبی بحرف مریضها خوب کوش میده وخوب هم براشان شرح وراهنمای میکنه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عاااااالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲بد نیست
۱۴۰۱/۰۱/۱۴کارشون عالیه دخترم همیشه با یه نسخه خوب میشه واقعا دستشون شفاست
۱۳۹۹/۱۰/۱۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱خدا خیرشون بده همیشه با ی نسخه دخترم خوب شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکتر بینایی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰کودک 3 ساله ام اسهال بد طور داشت خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۹چندساله میشناسمشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۱درود...خدمت دکتر ..دکتر فوقالعاده عالی هست از نظر
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عالی است
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲فوقالعاده
۱۳۹۹/۰۲/۲۹ایشون عالی هستن به دستشون ایمان داریم اصلا داروی الکی نمینویسن،حتی زمانی بوده دارو تجویز نکردن با یک راه حل اسون مشکل بر طرف شده مثل خوردن یه قاشق عسل
۱۴۰۰/۱۱/۲۸دکتر خیلی خیلی خوبی هستن تشخیصشون عالییه
۱۴۰۰/۰۵/۰۳زردی نوزادم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶مشکل کم خونی داشتیم خداروشکر بهتر شدیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بچه ما دل درد و نفخ شدید داشت دارو دکتر بینایی خیلی تاثیر خوبی داشت
۱۴۰۰/۰۱/۲۳واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰برخورد بسیار عالی وتشخیص خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶نحوه برخورد و نوع تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰به سر پسرم ضربه وارد شد و دکتر سی تی اسکن واسش نوشتن و انجام دادم ومیخوام دکتر جوابشو بدن بهم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی بودن دلدر بچم
۱۳۹۹/۰۶/۲۳فوق العاده دکتر مهربون خوش اخلاق وفوق العاده تو کارشون حرفه ای
۱۴۰۰/۱۱/۱۰مشکل پوستی کودک
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عاالی بوودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۹عااااااااالب
۱۴۰۰/۰۶/۱۶اااااااااااعالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۱۴دل درد نوزاد و عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۱۲خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دکتر خوبه درصد تشخیص بالای داره
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکتربس
۱۳۹۹/۰۹/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بله خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتر بسیار خوبی هستن،تشخیص عالی،برای دل درد دخترم که چندسال درگیر بود مراجعه کردم،خوب شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶دکتربینایی بسیار با حوصله و خوش برخورد با بچه کاملا بحرف بچه گوش میده و معاینه دقیق و تشخیص و بعد دارو
۱۴۰۰/۰۸/۱۹پزشک واقعا خوش اخلاق ودلسوز و با تجربه بالا و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالییییییی بهترین دکتر کودکان هم از لحاظ تشخیص هم اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۳کم کاری تیرویید..
۱۴۰۰/۰۵/۲۰مشکل ریفلاکی حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عالییی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتر با حوصله و
۱۴۰۰/۰۶/۲۹پزشک حاذقی هستند، مهربان و خوش برخورد، دستشون عالیه، من پسرمو هرجا میبردم تشخیص نمیدادن چه مشکلی داره ایشون فهمیدن
۱۳۹۸/۱۱/۲۸بسیار خوب و عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بهترین دکتر هستن از هرلحاظ طبابت ایشان عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عاااااااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی بودن و هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۰خوب است
۱۴۰۰/۰۱/۰۷برای زردی بچمون رفتیم پیششون خیلی حاذق و خوش اخلاق بودند
۱۳۹۹/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی.منکه واقعا قبولش دارم..ازپارسیان ک بوده ..بیمارش بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹دکتر عالی و خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالییییییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۴واقعا عالی و با تجربه و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۱خوب بو
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی بود عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲خواهر زاده ام زردی داشت. با ویزیت ایشون خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی تشخیص عالی و برخورد کاملا حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰سرماخوردگی و ویروس پاییزی ک پسرم رو بستری کردیم عالی بودن تشخیصشون خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲