۳۶۹ نفر
دکتر شهاب بینایی

دکتر شهاب بینایی

متخصص کودکان (اطفال)

متخصص شماره نظام: ۸۱۴۹۲
۱۰۰% پیشنهاد کاربران
۳۵۲ نفر

از نظر تشخیص ایشون عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

کمبودوزن کودک خوب

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خیلی خوب هستن از تشخیصشون خیلی راضی بودم.

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

دکتر بسیارباتجربه و کارش در تشخیص حرف نداره

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

بااولین نسخه جواب گرفتم منکه راضی ام ازشون

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

عالی بسیار خوش زبان و امید بخش بودن .و دیدشون عالیه ممنونم ازش

۱۳۹۹/۰۲/۰۷

پزشک خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دکتر عالیه

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

چکاپ فرزندم

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

بسیار پزشک حاذق و ماهری هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

دکتر خوبی هست

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

عفونت روده

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

راضی بودم برای بی اشتهایی دخترم بردم دارو دادن اشتهاش خوب شد پاشم ادرار سوختگی گرفته بود ک پماد دست ساز دادن فرداش پاش خوب شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

دکترخوبی هستن من دخترم رو از نوزادی پیششون میبردم و حالا هم بعد از 4 سال پسرم رو هم پیش ایشون میبرم و راضی هستم

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

برای نوزادم بود .نتیجه مثبت بود.

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

واقعادکترخوبی ھستن من بایک ویزیت بچہ ام روخوب میکنم خداخیرآقای دکتربدہ

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

دکتر بسیار با اخلاق ، با حوصله و با تجربه ای هستند

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

زردی نوزاد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

مشکل وزن گیری نوزادم رو داشتم وباراهنمایی ایشان نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

خوب بودن

۱۳۹۹/۰۱/۱۷

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

دکتر بسیار خوش برخورد و از نظر علمی عالی بودند

۱۳۹۸/۱۲/۰۴

عالی هستن و تشخیص فوق العاده

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

دخترم مشکل یبوست داشت با یک بار دارو خوردن خداروشکر مشکلش حل شد .. از آقای دکتر خیلی خیلی راضی هستم

۱۳۹۹/۰۵/۳۰

فوق العاده هستن

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

خیلی عالی بود خدا ازشون راضی باشه

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

دخترم همیشه وقتی مریض میشود خدا نکرده پیش آقای دکتر بینایی میارمشون ومن پدرش ومادرش ناشنواهستیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

بیپبسیار

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

واقعا دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

برای چکاب نوزاد

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

دخترم دل درد داشت و به ایشان مراجعه کردم و مشکلش با یک نسخه کاملا رفع شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

آقای دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

بسیار عالی دکتر مهربون و صبور

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

خیلی عالی ماشاالله دکتر خوب وبا تجربه ای هستند. ان شاالله همیشه زنده باشند

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بسیار عالی و صبور

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عالیی دمش گرم

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

عالی و باحو

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

عاای عالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

عالی بودت

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

سرماخوردگی.

۱۳۹۹/۰۱/۰۷

برفک دهان داشت دخترم که بادارویی که دادندخوب شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

خوب هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

سرما خوردگی ،عالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

دکتر خوب وبااخلاق

۱۳۹۹/۰۶/۱۹

زردی اطفال خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۱/۱۲

خیلی علی

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

خبلی دکتر با حوصله و عالی هستن تو کارشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

پزشکدخترمهستنعالیهکارشون

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

برای فرزندم بوده خوب بود راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

در حال درمان

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

کودکم مریض بود.جواب گرفتم

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

بسیار عالی و باحوصله

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

ویروسی و اسهال بود که با کمک دکتر برطرف شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

تجربه و تجویز دکتر بسیار عالی است

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

جدا از اخلاق بسیار خوبشان وتشخیص درست ایشان پسرم عفونت خون داشت که الحمدلله بعد از خدا ایشان باعث بهبودی پسرم شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

چکاپ فرزندم و رشد خوب و مناسب..

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

اسم داشته پسرم دکتر خیلی خوبی هس

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

عالی بودند پسرم سرماخوردگی داشت زود خوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

دکتر پسرم بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

سلام پسرم انفلنزا گرفت تو بیمارستان مادر و کودک بستری شد زیر نظر دکتر بینایی عالی بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۵

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

عالی عالی .من دوتا دخترخانم رو آقای دکتر ویزیت و میکنند و کاملا راضی هستم

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

از طرف یکی از دستان معرفی شده خیلی راضی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

عالی هستن و تشخیص شون درسته

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

تبحر بسیار بالایی در تشخیص و درمان بیماریهای اطفال دارند

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

دخترم تب داشت. چند دکتر بردم علت تبش نفهمیدن.. ولی ایشون. تشخیص وبستریش کردن. ودخترم بهتر شد... یک نوزاد دوماه بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

دکتر خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عااالییی برا کم اشتهایی پسرم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

سلام وخسته نباشید دکتر خوبی بحرف مریضها خوب کوش میده وخوب هم براشان شرح وراهنمای میکنه

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

عاااااالی

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

بد نیست

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

کارشون عالیه دخترم همیشه با یه نسخه خوب میشه واقعا دستشون شفاست

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

خدا خیرشون بده همیشه با ی نسخه دخترم خوب شده

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

عالییی

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

دکتر بینایی عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

کودک 3 ساله ام اسهال بد طور داشت خوب شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

چندساله میشناسمشون

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

درود...خدمت دکتر ..دکتر فوقالعاده عالی هست از نظر

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

عالی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

عالی کارشون حرف نداره

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

فوقالعاده

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

ایشون عالی هستن به دستشون ایمان داریم اصلا داروی الکی نمینویسن،حتی زمانی بوده دارو تجویز نکردن با یک راه حل اسون مشکل بر طرف شده مثل خوردن یه قاشق عسل

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

دکتر خیلی خیلی خوبی هستن تشخیصشون عالییه

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

زردی نوزادم

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

مشکل کم خونی داشتیم خداروشکر بهتر شدیم

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

بچه ما دل درد و نفخ شدید داشت دارو دکتر بینایی خیلی تاثیر خوبی داشت

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

واقعا عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

برخورد بسیار عالی وتشخیص خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

خیلی عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

نحوه برخورد و نوع تشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

به سر پسرم ضربه وارد شد و دکتر سی تی اسکن واسش نوشتن و انجام دادم ومیخوام دکتر جوابشو بدن بهم

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

عالی بودن دلدر بچم

۱۳۹۹/۰۶/۲۳

فوق العاده دکتر مهربون خوش اخلاق وفوق العاده تو کارشون حرفه ای

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

مشکل پوستی کودک

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

عاالی بوودن

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

عااااااااالب

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

اااااااااااعالیه

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

عالی و با اخلاق

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

دل درد نوزاد و عالی بودن

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

خوب و عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

دکتر خوبه درصد تشخیص بالای داره

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

دکتربس

۱۳۹۹/۰۹/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

عااااالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

بله خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

دکتر بسیار خوبی هستن،تشخیص عالی،برای دل درد دخترم که چندسال درگیر بود مراجعه کردم،خوب شد

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

دکتربینایی بسیار با حوصله و خوش برخورد با بچه کاملا بحرف بچه گوش میده و معاینه دقیق و تشخیص و بعد دارو

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

پزشک واقعا خوش اخلاق ودلسوز و با تجربه بالا و تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

عالییییییی بهترین دکتر کودکان هم از لحاظ تشخیص هم اخلاق

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

کم کاری تیرویید..

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

مشکل ریفلاکی حل شد

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

عالییی

۱۴۰۰/۰۱/۰۸

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

دکتر با حوصله و

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

پزشک حاذقی هستند، مهربان و خوش برخورد، دستشون عالیه، من پسرمو هرجا میبردم تشخیص نمیدادن چه مشکلی داره ایشون فهمیدن

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

بسیار خوب و عالی و با حوصله

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بهترین دکتر هستن از هرلحاظ طبابت ایشان عالی هست

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

عاااااااااالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

عالی بودن و هستن

۱۳۹۹/۰۳/۱۰

خوب است

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

برای زردی بچمون رفتیم پیششون خیلی حاذق و خوش اخلاق بودند

۱۳۹۹/۱۱/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

عااااالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

بهترین دکتر دنیا

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

عالی.منکه واقعا قبولش دارم..ازپارسیان ک بوده ..بیمارش بودم

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

دکتر عالی و خوبیه

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

عالییییییی

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

واقعا عالی و با تجربه و با حوصله هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

خوب بو

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

بسیار عالی بودند

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

عالی بود عالی

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

خواهر زاده ام زردی داشت. با ویزیت ایشون خوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

عالی تشخیص عالی و برخورد کاملا حرفه ای و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

خیلی عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

سرماخوردگی و ویروس پاییزی ک پسرم رو بستری کردیم عالی بودن تشخیصشون خوبه

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۲
آدرس و تلفن مطب دکتر شهاب بینایی
شیرازحافظیه - بالاتر از چهار راه ادبیات - خیابان استاد شهریار - روبروی املاک امپراتور - ساختمان مریم
شنبه‌ها تا چهارشنبه‌ها از ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    حافظیه - بالاتر از چهار راه ادبیات - خیابان استاد شهریار - روبروی املاک امپراتور - ساختمان مریم