انحراف بینی و پلیپ..خداروشکر عالی و نمونه برام درست کردن
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
جراحی بینی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
کارشون خیلی تمیز بود..خیلی در کارشون حرفه ای عمل میکنند کادر مطب رفتار خیلی خوبی دارند پیگیری خوبی از حال بیمار دارند من عمل خوب ورضایت بخشی داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
عالی و بهترین
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
دکتر مس
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
مشکل سینوس داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
برادرم پیششون عمل بینی انجام دادن و واقعا عالی بوده حالاخودم میخوام عمل بینی انجام بدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
عمل بینی خواهرم وهمکاران
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
من لبم مادرزادی مشکل داره و خیلی افسردگی گرفتم وناراحتم بعداز سالهاکه دنبال ی پزشک جراح خوب میگشتم از طریق ی همشهریابا کار دکتر آشناشده و تماس گرفتم برامعاینه نوبت بگیرم گفتن هفتم مهرماه از اون روز واقعا ناراحتم و دنبال اینم آقای دکتر ی نوبت حداقل برا معاینه به من بدهندبخاطر مشل ظاهری ک دارم واقعا ناراحتم و افسرده از آقای دکتر میخام لطف کنند حداقل ی نوبت معاینه به این حقیر بدهندخداخیرتون بدهدکمک کنیدتشکر
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
بی نظیر .
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
توده درون صورت که جراحی شدم.نتیجه که توده باید تحت درمان همچنان باشد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
با سلام من پیش دکتر جعفری پور دوسالی هست پرتز گونه گذاشتم خیلیم راضی هستم کارش حرف نداره
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
همکارم عمل کردند خیلی خوب لود
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
همسرم عمل بینی انجام دادن بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
دوسال پیش بینیم رو پیش دکتر عمل کرد کارشون عالیه خیلی راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
دکتر بسیار عالی وبی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
تخلیه گوش
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بینی عمل کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عمل بینی.
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
عالی تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
قصد دارم پیش ایشون بینیم رو عمل کنم کارشون خوبه ولی اولین برخوردی که باهاشون داشتم خوب نبود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
مشکل تنفسی ، آبریزش بینی ، عفونت دائم گلو ، بوی بد دهان که باعمل جراحی همه مشکلات من رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
سرم دردگرفته
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
بسیار عالی و حرفه ای هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
قیمت هاش خیلی بالا است
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
من سال 90 پیش ایشون عمل کردم واقعا راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
دوباره شدم ۱۴ سال پیش ولی دوباره انحراف بینیم برگشته
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
4سال پیش دماغم عمل کردم و خیلی راضی ام
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
دکتر خیلی خوبی هستن وبا حوصله به حرف مریض گوش میدهند
چندبار مشاوره شدم برای جراحی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عمل زیبایی بینی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹زیبایی بینی داشتم وخیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴برای عمل زیبای بینی عمل نکردم
۱۳۹۹/۰۲/۲۲من براشون بیمار فرستادم وکاملا راضی بودند
۱۳۹۹/۱۲/۰۷خیلی عالی بودند
۱۴۰۱/۰۴/۳۱Very good
۱۴۰۰/۰۹/۰۳جراحی بینی و عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عمل فوق العاده انجام دادن
۱۴۰۱/۰۶/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲انحراف بینی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بینیمو پیششون عمل کردم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عمل زیبایی بینی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱عمل بینی دوستم
۱۴۰۱/۰۹/۰۷دکتر بسیار خوبیه برای بیمار وقت زیاد میزاره
۱۴۰۰/۰۱/۰۷کارش خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴جراحی بینی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲عمل بینی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بد نبود ۶۰ درصد راضی
۱۴۰۱/۰۹/۱۵عمل بینی داشتم عالی بودن عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۸جراحی گوش
۱۴۰۱/۰۶/۰۷هنوز هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱انحراف بینی و پلیپ..خداروشکر عالی و نمونه برام درست کردن
۱۳۹۷/۱۰/۲۵جراحی بینی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷کارشون خیلی تمیز بود..خیلی در کارشون حرفه ای عمل میکنند کادر مطب رفتار خیلی خوبی دارند پیگیری خوبی از حال بیمار دارند من عمل خوب ورضایت بخشی داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۲۳عالی و بهترین
۱۴۰۱/۰۵/۱۸دکتر مس
۱۳۹۹/۰۸/۱۰مشکل سینوس داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷برادرم پیششون عمل بینی انجام دادن و واقعا عالی بوده حالاخودم میخوام عمل بینی انجام بدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۹عمل بینی خواهرم وهمکاران
۱۳۹۸/۱۱/۲۱من لبم مادرزادی مشکل داره و خیلی افسردگی گرفتم وناراحتم بعداز سالهاکه دنبال ی پزشک جراح خوب میگشتم از طریق ی همشهریابا کار دکتر آشناشده و تماس گرفتم برامعاینه نوبت بگیرم گفتن هفتم مهرماه از اون روز واقعا ناراحتم و دنبال اینم آقای دکتر ی نوبت حداقل برا معاینه به من بدهندبخاطر مشل ظاهری ک دارم واقعا ناراحتم و افسرده از آقای دکتر میخام لطف کنند حداقل ی نوبت معاینه به این حقیر بدهندخداخیرتون بدهدکمک کنیدتشکر
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بی نظیر .
۱۴۰۰/۰۸/۱۵توده درون صورت که جراحی شدم.نتیجه که توده باید تحت درمان همچنان باشد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴با سلام من پیش دکتر جعفری پور دوسالی هست پرتز گونه گذاشتم خیلیم راضی هستم کارش حرف نداره
۱۳۹۷/۱۱/۰۶همکارم عمل کردند خیلی خوب لود
۱۴۰۱/۰۹/۰۷زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹همسرم عمل بینی انجام دادن بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دوسال پیش بینیم رو پیش دکتر عمل کرد کارشون عالیه خیلی راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دکتر بسیار عالی وبی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۲تخلیه گوش
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بینی عمل کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عمل بینی.
۱۳۹۹/۰۲/۲۰عالی تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۴/۱۲قصد دارم پیش ایشون بینیم رو عمل کنم کارشون خوبه ولی اولین برخوردی که باهاشون داشتم خوب نبود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵مشکل تنفسی ، آبریزش بینی ، عفونت دائم گلو ، بوی بد دهان که باعمل جراحی همه مشکلات من رفع شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۳سرم دردگرفته
۱۳۹۹/۰۸/۲۵بسیار عالی و حرفه ای هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۵قیمت هاش خیلی بالا است
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲من سال 90 پیش ایشون عمل کردم واقعا راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۴دوباره شدم ۱۴ سال پیش ولی دوباره انحراف بینیم برگشته
۱۴۰۱/۰۶/۲۴4سال پیش دماغم عمل کردم و خیلی راضی ام
۱۳۹۸/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۶دکتر خیلی خوبی هستن وبا حوصله به حرف مریض گوش میدهند
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۵