این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان ظفر، ابتدای خیابان اسفندیار، پلاک ۹۶، بیمارستان چشم پزشکی نور
خیابان کارگر جنوبی، میدان قزوین،- بیمارستان فارابی
خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان ظفر، ابتدای خیابان اسفندیار، پلاک ۹۶، بیمارستان چشم پزشکی نور
قائم مقام فراهانی - روبروی تهران کلینیک- نبش کوچه ۴ - ساختمان ۱۷۹ - طبقه چهارم
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹آقای دکتر سلام، برای بیماری شب کوری راه حل پیدا شده است...
۱۳۹۹/۰۴/۲۲عالی است
۱۳۹۸/۱۲/۲۹بسیار حاذق و کاردرست
۱۴۰۰/۰۲/۳۰بسیاد دکتر توانمند و خوبی است
۱۳۹۷/۰۸/۲۰عمل اب مروارید
۱۳۹۸/۰۶/۰۷همسرمن به طورمادرزادمشکل شبکیه داشت به جرات میگم تمام دکترها گفتن عملش کنیم نابینا میشه ولی دکترفقیهی عملشوباموفقیت انجام داد
۱۳۹۹/۱۲/۰۳آب مروارید
۱۳۹۹/۰۲/۲۷سلام مادرم شبکه ای چشمش مشکل داشت همه آب مرواریدم آورده بود همه دکترا جوابش کرده بودن ک اگر عمل کنه 99درصد بینایشو از دست میده ولی با عمل آقای فقیهی مادرم هم آب مرواریدش خوب شد هم دیدش خداوکیلی نونی که در میارید حلالتون باشه بقران جامعه 100000از این دکترا داشته باشه بازم کمه خدا خیرت بده آقای فقیهی تا آخر عمر مدیونتم️️️️️
۱۳۹۹/۱۲/۰۳پزشک مادرم است
۱۴۰۰/۱۲/۰۵سلام . و
۱۳۹۹/۰۲/۳۱کارشون
۱۳۹۸/۰۶/۰۳عمل شبکه چشم داشتم
۱۳۹۸/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۱۲سلام . من در سال 1391 عمل لازک را تحت مظر ایشان انجام دادم
۱۳۹۹/۰۹/۲۸خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۳خوب درک میکنه
۱۳۹۹/۰۴/۰۷از طریق همکاران ایشان
۱۴۰۰/۰۷/۰۳آب مرواربد داشت مادرم که بعد از عمل خوب شد
۱۳۹۷/۰۸/۱۹عااالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱چشمان مادرم رو رو عمل کردن و الان خیلی وقت گذشته و خیلی عالیه هنوز
۱۳۹۸/۱۱/۲۳عمل قرنیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۳سلام دوبارخونریزی شبکیه داشتم دراثردیابت باعمل خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵تشخیص درست بیماریرهای خاص
۱۳۹۹/۰۹/۱۶مادرم دیابتی هستند ،خونریزی چشم داشتند پیش آقای دکتر تزریق و لیزر انجام دادند که خیلی خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دکتر واقعا عالی هس
۱۳۹۷/۰۸/۰۲عااالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳سلام مادرم مریضشون بودن..مشکلش دیابت داره ولی رو چشماش اثر گذاشته
۱۳۹۹/۰۹/۰۹کاربلد و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۰۴من ازاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۰پارگی شبکیه..کارش عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۳مشکل کاتاراکت وشبکیه،کارشون فوق العادست ،چون مشکل را ریشه ای حل میکنند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل شبکیه چشم. عمل کردم. از کارش راضی ام
۱۳۹۹/۰۸/۲۴مشکل شبکیه و تزویق درون چشم
۱۳۹۸/۱۱/۱۳ایشان دکتر بسیار توانمندی هستند. بعد از کلی گرفتاری کشیدن از پزشکای دیگه( البته تو شهرستان)به خاطر خونریزی پشت شبکییه چشمم، به بیمارستان نور مراجعه کردم و ایشون بنده رو ویزیت کردن و خدارو شکر با تشخیص صحیح ایشان چند سالی هست که مشکل چشمم رفع شده
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالیییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ایشون عالی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۱۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۳تشخیص نمره عینک وبرای مادر وپدرم عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۴/۰۸جراحی پارگی شبکیه بدون نتیجه
۱۳۹۹/۱۲/۰۷پارگی شبکیه چشم که الحمدالله موفقیت آمیز بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۱الحمدالله مثبت و رضایتبخش می باشد.
۱۳۹۹/۰۸/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۸مشکل شبکیه داشته بیمار ما راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۲/۲۵سلام کارشون بسیار عالیه و به لطف ایشون بیناییمو بدست اوردم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹دکتر عالی هستش
۱۳۹۷/۰۵/۲۵سلام من پارگی شبکیه داشتم وتوسط دکتر هوشنگ فقیهی عمل شدم واز کارشون راصی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۴فعلا تحت درمان است
۱۴۰۰/۰۴/۰۳مشکل شبکیه داشتم و دید چشمان خودم و اول مدیون خدا و بعد آقای دکتر میدونم
۱۳۹۸/۰۸/۲۰مسلما عالی هستند
۱۳۹۷/۰۲/۱۸فوق تخصص شبکیه کارشان بسیار عالی است من 30 سال قبل شبکیه عمل کردم ، الحمدالله عالی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۹مادرم چندین ساله که بیمار اقای دکتر هستن عمل شبکیه چشم و اب مروارید انجام دادن خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عمل شبکیه چشم وهرعمل که صورت گرفت به خوبی بود واز کوری اینجانب جلوگیری کامل صورت گرفت
۱۳۹۸/۰۵/۲۵دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۱۰/۰۵پدرم مشکل شبکیه داشتند جراحی کردند بسیار رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳تزریق شبکیه چشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۱مشکل پارگی شبکیه داشتم و دکتر عمل کرد
۱۳۹۸/۰۶/۲۶Csrشبکیه چشم راست داشتم.دکتر قرص اپلرون50تجویز کردن.اما رفته رفته دیدم بدتر شده.
۱۳۹۸/۰۸/۱۹عااااااالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۲۳واقع ا دکترحاذقی هستن برادرم بیمارشون بوده
۱۳۹۹/۰۶/۱۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰در حدمشاوره بود ویزیت من
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۶جراحی شبکیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۶25سال پیش عمل شبکیه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶مادرم و برادر همسرم را پیش دکتر بردیم برای مادرم واقعا معجزه شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۹عمل آب مروارید پدرمو انجام دادن. عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۷مشکل چشم داشتم و عمل بسیار عالی انجام شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۴دکتر حاذقی هستند چشمان مادرم و چند نفر از بستگان رو عمل کردند.
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۵بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۸دکتر خانوادگیمون میباشد.
۱۳۹۸/۰۳/۱۲کارشون عالی هستش
۱۴۰۰/۰۹/۲۸سکته چشم داشتم که با سه بار تزریق نتیجه عالی کرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۰۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱تشخیص خوبی دادند دکتر با تجربه ای هستند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۸هیچ مشکلی نداشتم و ایشون به من گفت چقد چشاش درشتس و از اون جا من فهمیدم ایشون اصفهانیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ایشان آب مروارید چشم سمت چپ را عمل وبعد از 23روز رضایت دارم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹تزریق چشم و لیزر به جهت دیابت
۱۳۹۹/۰۸/۰۳بسیار دقیق و ماهر
۱۳۹۹/۰۱/۳۰شماره دقیق ضعیفی چشمم را دادند
۱۳۹۸/۰۹/۰۶کلیه تزریقات چشمم راایشان انجام داده
۱۴۰۰/۰۳/۲۷بهتریت
۱۳۹۸/۰۸/۰۱دکتر فوق ال
۱۳۹۹/۱۰/۰۳عمل شبکیه داشتم دیدم خیلی بهتر شدم دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲پزشکی حاذق هستند.ومتبحر
۱۴۰۰/۰۳/۲۹سکته چشمی و بیماری دیابت وانسولین میزدم تزریق چشمی داشتم عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۹جراحی شبکیه چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار عالیو عمل ایسان بسیار ممتاز است
۱۳۹۹/۰۳/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰آب مروارید
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۲/۰۶عمل شبکیه داشتم،عالی جراحی شدم،عالی میگم چون جایی دیگه یه چشمم همین عملو داشت،راستش اصلا فکرشونمیکردم اینقدر چشمم عالی بشه،وهمچنین نحوه برخورد رفتارروراهنماییهای آقای دکتر عالی بود ازشون مچکرم
۱۳۹۷/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۱سلام دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۷/۰۹مشکل شبکوری فعلا هیچ نتیجه
۱۳۹۸/۰۹/۰۸عمل شبکیه و اب مروارید خوب بود
۱۳۹۷/۰۱/۲۸سکته چشم
۱۳۹۷/۰۸/۰۶عمل شبکیه چشم و عمل آب مروارید پدرم را انجام دادند و راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹عالی هست
۱۳۹۸/۰۹/۰۳عمل دارم پس فردا با دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۳۱رو به بهبو
۱۳۹۸/۰۳/۰۵دکترماهر
۱۳۹۹/۰۶/۳۱عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۳مشکل اشتارگارد
۱۳۹۹/۰۸/۲۷چشم راستم سکته کرد دکتر معاینه کردن قطره زایلومول دادند بعد 2ماه دوباره ویزیت شدم فعلا تحت نظرم انشالله بیناییم برگرده ب عزت پرودگار
۱۴۰۰/۱۲/۱۸دکتر خوبی هستن،با دقت صحبتهای بیمار رو گوش میدن،وبه بیمار احترام میزارن،ودر مورد درد هم به بیمار کامل توضیح میدن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶عالی دقیق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۹/۲۴عمل شبکیه چشم و نتیجه عالی بود
۱۳۹۷/۰۷/۰۱خارق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عمل سبکیه
۱۳۹۸/۰۳/۱۸پارگی شبکیه چشم نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۸معاینه
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خیلی خوب بوده بنده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیارخوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۷خیلی خوب وعالی خیلی دکتر مجربی هستند کودک ما در کودکی با چاقو چشمش زخمی شده بود ودکتر عزیزخیلی خوب جراحی کردند ودیدش خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۳/۰۸کاتاراکت نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵هنوزدرمان شروع نشده
۱۳۹۷/۰۳/۱۳مشکل لکه روی شبکیه. همچنان در مسیر روند تشخیص هستیم.
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶