این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان قائم مقام - بالاتر از تهران کلینیک - کوچه شهدا - پلاک ۹ - واحد ۶
شنبه ها از ساعت ۱۴ الی ۱۶
یکشنبه ها و سه شنبه ها از ساعت ۹ صبح الی ۱۴:۳۰
خیابان قائم مقام - بالاتر از تهران کلینیک - کوچه شهدا - پلاک ۹ - واحد ۶
شنبه ها از ساعت ۱۴ الی ۱۶
یکشنبه ها و سه شنبه ها از ساعت ۹ صبح الی ۱۴:۳۰
هفت تیر، ابتدای بلوار دانش آموز، زیر پل عابر پیاده، کوچه شهید قاسمی، ساختمان پزشکان اهورا
در حال پیگیری هستیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶در رفتگی کشکک زانو، طی دوره درمان بهبودی حاصل شد، بدون هیچ مشکلی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴آقای دکتر ایمان قماشی بهترین اتوپد هستن پای منو گج کردن من خیلی ازش راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۸بهترین دکتری که تا به امروز دیدم
۱۴۰۲/۰۸/۰۷بی نظیرررررر
۱۴۰۲/۰۹/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵زانودردداشتم دکترویریت کرد خیلی بهبود پیداکردم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳دکتر خیلی خوب و با حوصله هستند.
۱۴۰۲/۰۵/۲۳خوب بودند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲باسواد و خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۵زانو درد، بسیار خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۹مشکل زانو داشتم و تعویض مفصل
۱۴۰۳/۱۲/۱۹پاره شدن مینیسک و کج شدن زانو که آقای دکتر سه بار پام رو جراحی کردن مشکلم تا حدی حل شده اما بیرون زدگی دیسکم باعث شده که دردم تشدید بشه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عمل زانو طبابت خیلی عالی دارن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶فوق العاده
۱۴۰۳/۰۲/۱۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۶مشکل زانو بود حل شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عمل رباط سلیمی.بسیار عمل خوبی بود. آقای دکتر قماشی به نظر من یکی از بهترین جراحها در ایران است
۱۴۰۲/۰۹/۱۹مشکل رباط صلیبی نتیجه عمل
۱۴۰۲/۰۴/۱۱عالی بود بعد دو جلسه بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰من کشک زانوم در رفت ۷ سال تحت نظرم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸درحال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی خوب و در کارشان واقعا دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بهترین دکتر با تشخیص درست و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عمل زانوی پدر
۱۴۰۲/۱۱/۰۸درد زانو
۱۳۹۹/۰۸/۰۶یک نوبت ویزیت شدم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶فقط جهت مشاوره رفتم بنظرم مشاوره خوبی دادن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲پروتز زانو
۱۴۰۲/۰۱/۰۶بخاطر مشکل آرتروز مادرم رفتیم و هنوز مراحل درمان تکمیل نشده
۱۴۰۳/۰۷/۲۸پارگی رباط صلیبی و منیسک
۱۴۰۲/۰۸/۲۱دکتر خ
۱۴۰۰/۰۷/۰۵جراحی رباط
۱۴۰۲/۰۶/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹پزشک خوب و در معاینه با دقت هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۶عالی ...
۱۴۰۳/۰۳/۰۹سلام مشکل زانو
۱۴۰۰/۱۱/۱۷من خودم بیمار ایشون نبودم ولی دخترم در ماه ششم بارداریش دچار زانو درد شدید که حتی راه رفتن رو واسش مختل کرده بود دکترای دیگه به خاطر بارداری درمانش نکردن ولی آقای دکتر بدون اینکه کوچکترین اسیبی به جنین وارد بشه دخترم رو درمان کرد
۱۴۰۳/۰۱/۱۴بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۸خیلی دکتر علی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸ورزش درمانی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عمل زانوی راست انجام دادیم ولی مطلوب نبود و اون چیزیکه گفتن نشد.بازم تشکر و توکل بخدا
۱۴۰۱/۱۲/۰۹مشکل تعویض مفصل زانو بودش خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۹بسیار با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عمل تعویض پروتز الحمدالله مساعد بود.
۱۴۰۱/۱۲/۰۷عالی بود دکتر برای درد زانو مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۶عالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۰۵عمل رباط و مینیسک
۱۴۰۲/۰۳/۰۱تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عاااالیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳درد زانو با تزریق ژل
۱۴۰۲/۱۰/۱۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عمل زانوی پای راست
۱۴۰۳/۱۰/۰۴عالی پارگی مینیسک
۱۴۰۳/۰۳/۰۸سلام خیلی ممنون از دکتر ایمان قماشی مشکل زانو داشتم آرتروز شدید داشتم prp کردم یک هفته شده پنجشنبه شروع ورزش کردم خدا شکر عالی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲دکتر خیلی خوب و عالی بود رگ زانوم خشک شده بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ویزیتشون خوب بود زانو دردداشتم کمی بهترم
۱۴۰۱/۱۲/۱۵فعلا آزمایشمو ندیده
۱۴۰۰/۱۱/۲۹دکتر حاذق وخوش بر خوردی هستند خدا بهشون عمر با عزت عطا کنه
۱۴۰۳/۰۱/۱۹زانوی پای مادرم را عمل کرده و خیلی عالی نتیجه داده است
۱۳۹۹/۱۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵دکتر خوب و با حوصله ای است
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل آرترز زانودارم دریک نوبت با دکتر معاینه ومشاره داشتم نظرش مورد قول بود ایشان گفتند عمل لازم است حالا تصمیم گرفتم انجام بدم دکتر خوب و مجربی است.بر خوردش با مریض بسیار خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۹زانو درد داشتم،بهتر شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۴عمل رباط صلیبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل زانو
۱۴۰۳/۰۷/۲۹پارگی رباط سلیبی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱زانوی من را سه روز عمل کردند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸کمر درد بصورت عالی بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲Akam2510@gmail.com
۱۴۰۲/۰۲/۱۴زانو درد داشتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۴نتیجه بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۱فوق العاده پزشک عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بار اول مراجعه کردم برخورد مناسبی داشتنذ
۱۳۹۹/۰۵/۲۵مشکل کشکک زانو داشتم و به تازگی عمل کردم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲عمل زانو
۱۴۰۳/۰۳/۱۰عمل تعویض مفصل زانو
۱۳۹۸/۱۲/۱۳پارگی مینیسک داشتم دکتر زحمت کشیدن به بهترین شکل جراحی کردن با کمترین درد بعد ازعمل.بسیار خوش اخلاق و کارشون بسیار حرفهای واقعا ممنون ازشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بهترین
۱۳۹۹/۱۰/۱۷بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۳زانو درد داشتم آقای دکتر قماشی بسیار دلسوزانه مداوا کرد
۱۴۰۴/۰۵/۲۹تعویض مفصل زانو انجام دادم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹درحال درمان
۱۳۹۹/۰۸/۰۹حرفهای بیمار را با حوصله گوش میکند، دقیق معاینه میکند و برای بیمار کامل وقت میگذارد و بسیار خوش برخورد است. مادر من رو جراحی تعویض مفصل کردند و الان مادرم بسیار راضی هستند.
۱۴۰۰/۰۴/۱۸فوق العاده
۱۴۰۲/۰۱/۰۹یک جلسه ویزیت شدیم .در مرحله تشخیص هستبم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳دکتر فوق العاده وبینظیر بابت تمام زحماتتشون ممنونم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۲فوق العاده اس
۱۴۰۲/۰۱/۱۸عمل ACL(رباط صلیسی)ایشون واسم انجام دادن واقعا دلسوزانه و کار بلد هستند بسیار از ایشون راضی هستم و دست بوسشونم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰در حال درمان عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار حاذق و خوش بر
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عمل رباط زانو انجام داده ام
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خیلی خوب است
۱۴۰۱/۰۳/۱۴عالی جراحی مفصل زانو .
۱۴۰۳/۰۶/۱۳با درد زانو مراجعه کردیم گفتند هیچ مشکلی نداره ولی الان دوساله همون درد رودارم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷همسرم عمل رباط صلیبی و مینیسک داشت، در بیمارستان گاندی عمل کردیم، ایشان تبحر زیادی دارن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دچار ساییدگی زانو وپارگی مینیسک بودم که با تبحر جناب دکتر خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مادربزرگم مشکل زانو داشت توسط آقا دکتر عمل شد و الان راحت راه میره
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عالی. دقیق. کاربلد. با حوصله
۱۴۰۱/۰۱/۱۱سلام کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۱۲/۱۲برای جراحی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷پارگی رباط، عمل
۱۴۰۲/۱۲/۱۲تا حالا نرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵جراحی زانو تعویض مفصل
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر خوبی بودن هم خودشون هم منشی تشخیصشون هم خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۸ولم کن یه دیقه
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بهترین و شریف ترین دکتری که تا بحال دیدم زانومو عمل کردم خدمت ایشون اامیدمومنی مقدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۴باسلام من عمل رباط صلیبی انجام دادم بینظیر بودن اقای دکتر واقعا ممنونشم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۰پزشک بس
۱۳۹۹/۰۸/۲۷بهبودی
۱۴۰۱/۰۷/۲۷درد در ناحیه زانو
۱۴۰۰/۰۳/۲۹پارگی رباط صلیبی
۱۴۰۲/۰۹/۲۷مشکل دردشدید زانو داشتم با مراجعه به ایشان خدا را شکر 60درصد بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دکتری قابل اعتماد است چندجلسه ویزیت شدم. میخوام زانویم راعمل کنم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بنده همسرم مشکل زانو داشتن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار دکتر حاذق و محترمی هستند من رباط صلیبی رو سال 1401 عمل کردم خیلی با حوصله همه چیز رو برام توضیح دادن من هم به همه دوستام معرفیشون میکنم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲با عرض سلام بنده و تمام بیمارانی که توسط ایشان جراحی شدندند از ایشان و از نحوه برخورد و جراحی ایشان خیلی خیلی رضایت داریم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خواهرم زانو عمل کردند
۱۴۰۱/۰۶/۱۴عمل تعویض مفصل.بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰باسلام عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکترقماشی دکترفوق العاده ای هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۶با سلام بنده توسط دیگر دکترها تشخیص روماتیسم و داروی این نوع بیماری را مصرف میکردم به مدت یک سال . ولی از وقتی ایشون تشخیص پارگی تاندون پام و تجویز دارو را برای من انجام دادند خوشبختانه درد و ورم پا کاملا تسکین شده
۱۴۰۲/۰۶/۰۱فوق العاده حاذق
۱۴۰۲/۱۲/۰۳مشکل زانو...دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱جراحی acl داشتم خدارو شکر حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۲/۲۲میخواهم وقت عمل بگیرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷پارگی مینیسک پا خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۲زانودرد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مشکل زانو، تازه مراجعه کردم اما حس خوبی داشتم راهنماییاشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷پارگی تاندون داشتم معرفی کردن به متخصص شانه
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خواهرم بیمار ایشون بود و راضی بودن از عملکردشون
۱۴۰۱/۱۲/۱۵مادرم پروتز یک زانو رو انجام دادت و عالی بود الان وقت برای اون یکی زانو میخواستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۴عالی استاد متخصص
۱۴۰۰/۰۷/۲۳مشکل زانوسمت راست
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار پزشک ماهری هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲فعلا تحت درمان هستم .مشکل زانو
۱۳۹۸/۰۸/۰۴زانو درد
۱۴۰۲/۱۲/۰۶مشکل زانو درد دارم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲اولین بار بود که به آقای دکتر مراجعه کردم برخورد بسیار خوبی داشتند و با صبر و حوصله به صحبت هام گوش دادن برای بیمار وقت میزارن ان شاالله که نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۹/۱۵عمل رباط سلیبی
۱۴۰۳/۰۳/۱۷دکتر عالی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۹از همه نظر عالی، تخصص پزشکی و اخلاق حرفه ای و آداب برخورد با بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۸دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۹زانو درد
۱۴۰۱/۱۱/۰۹بااخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بهترین دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۰۸فعلان نمیتونم نظربدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹تعویض مفصل ژانویه چپ
۱۴۰۲/۱۱/۱۷درد زانودر حال درمان هستم دکتر خوبی هستند با حوصله و شکیبایی به شرح حال بیمار رسیدگی میکنند
۱۴۰۲/۱۱/۱۵عمل زانو
۱۴۰۲/۰۶/۲۳ایشان ازهرنظر یک انسان واقعی است ودلسوز برای بیمار
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عمل پا
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دردزانو.
۱۳۹۹/۰۷/۲۹بی نظیر
۱۴۰۲/۱۲/۲۷فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴نیاز به تعویض داشتند ولی فعلا تزریق انجام دادند
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عمل زانو
۱۴۰۲/۰۵/۲۰دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱جراحی زانو عالی کار دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دکتردلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۴مشکل زانو بود و کارشون عالی هست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ارزیابی دقیق دستی برای تشخیص دقیق
۱۴۰۲/۰۳/۲۵از اقوام پیش ایشون درمان شدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳درد زانو فعلا ام آر آی گرفتم که مجدد برم پیششون
۱۴۰۰/۱۰/۱۴فهمیده تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۶مشکل انو داشتم و بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۵مهربان ودلسوز
۱۴۰۰/۰۵/۲۳درد زانو
۱۴۰۲/۱۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸پدرم پارگی رباط صلیبی داشتن که توسط ایشون عمل شدن و خیلی خیلی راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱مشکل پا داشتم،جراحی کردم خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۳تعویض مفصل
۱۴۰۱/۰۴/۲۸کار بلد و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۲۳دوستیم جواب گرفته
۱۴۰۲/۰۸/۰۴فکر میکنم خوب باشه
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار عالی کاملا درمانشدم
۱۴۰۲/۰۶/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۳دکتر فوق العاده درست و کار بلد هست
۱۴۰۳/۰۲/۰۲فعلا جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱درد زانو،
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بهترین دکتر دنیا
۱۴۰۰/۱۱/۲۱تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۶برای زانو تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عمل کردم فلن راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عمل رباط صلیبی و منیسک انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸سلام دکتر خوبی بود با حوصله و مهربون با حوصله در مورد بیماریم بهم توضیح داد کمتر دکتری مثل ایشون دیده بودم، عالی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عالی بود درتشخیص ودرمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ایشان پزشک کاردان و با دقتی است. ضمن آنکه با صبر و حوصله و آرامش بیماران را ویزیت میکنه.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸خیلی دکتر خوش برخورد و تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۴/۲۱خوب تعویض مفصل
۱۴۰۱/۰۶/۲۱زانو درد
۱۴۰۱/۰۴/۱۶عالی آقای دکتر بسیار خوش اخلاق خوش برخورد مهربون ودوست داستنی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰یکبار رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عمل رباط داشتم بعداز ۶ماه راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲زانودرد
۱۴۰۳/۰۷/۲۹فوقالعاده عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲برای مادرم - زانو
۱۴۰۲/۰۱/۲۴خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۳,جراحی منیسک و رباط زانو
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۲درد زانو
۱۴۰۲/۰۹/۰۱مشکل زانو داشتم و با درایت ایشان بهبود حاصل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۰زانو درد = آرتروز شدید
۱۴۰۰/۱۱/۱۷اولین جلسه بود رفتیم ولی از نطر ما بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۵تشکر دارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خوب است
۱۴۰۲/۱۱/۲۱خوب است ...برای درد زانو مراجعه کردم ...نتیجه متوسط بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۸بی نظیر هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۶تعویض مفصل زانو عالی بودن آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۰۸کار ایشون
۱۴۰۲/۰۶/۲۱در حاله معالجه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکتر واقعا ع
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دکتر خیلی خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دکتر خوبی هستن و تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۶/۰۶دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۴عالی بود من نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳زانو درد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳مشکل زانو
۱۴۰۳/۰۲/۰۴مشکل پانتزی زانو
۱۴۰۲/۱۲/۰۲مادرم عمل زانو انجام دادند خیلی از آقای دکترراضی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۱دکتر خوبی است.
۱۴۰۲/۱۲/۱۴سلام فعلا هیچ تازه شروع کردم
۱۴۰۲/۰۹/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تشخیص خوب، باحوصله، صداقت در کار
۱۴۰۱/۰۲/۰۸فعلا mri گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰زانو درد، مشورت دادند
۱۴۰۲/۰۷/۰۱تصادف کرده و زانوی چپم دوچار اسیب شده و توسط ایشان تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عمل عالی
۱۳۹۹/۰۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۸فعلا ام ار ای
۱۴۰۳/۰۳/۱۲ساییدگی زانو داشتم با تزریق ژل خیلی بهتر شدم ممنونم از جناب دکتر عزیز
۱۴۰۱/۰۵/۲۹در حال برسی هستن دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۶پارگی صلیب
۱۴۰۲/۰۷/۲۳توسط دوستی ایشان را بهم معرفی تمودند
۱۳۹۹/۰۹/۰۲پارگی منیسک و جراحی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷