برای دختر اولم که نارس بودپیششون رفتم و دخترم تحت درمان بود الان دوسالشه سالمه و سرحال
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالی پر حوصله مهربون باسواد
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
بسیار با حوصله و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
خیلی خوب عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
چکاب نوزاد
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
دکتر بس
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
بسیار با صبر و حوصله با وجدان و با شرافت هستند
۱۳۹۷/۰۸/۲۹
ارش شیخی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
دکتر با تجربه و با حوصله و بسیار مهربان هستند با بچه ها
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
خوب
عالب
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بسیار دکتر صبور
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
خوب بوده پرونده تشکیل میدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
دکتری با تجربه و اطلاعات به روز
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
عالیییییییییییییییییییی
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
خوب بودن
۱۳۹۸/۰۹/۰۸
ازهمه نظرعالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
مشکل زردی، اولین دکتری که بردم و همه تعریفش و میکردن و میگفتن سریع با یه ویزیت خوب میشه اما دارویی داد که برا تشنج بود و ندادم، رفتم پیش دکتر ظریف هیچ دارویی ندادن و گفتن فقط شیرت و بهش بده، رفتم بیمارستان مادر و کودک چندتا دکتر نظر دکتر ظریف و داشتن و از یکیشون خواستم کارت مطب شون و بگیرم بهم نداد و گفت شما یکی از بهترین دکترای شیراز دکتر دخترتونه دیگه دنبال دکتر نگردین و حرف دکتر ظریف و گوش دادم و بعد از چهل روزگی کامل زردیش برطرف شد، الان دو ساله از بیماراشونم.
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
یبوست پسرم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
باحوصله،و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
پسرم سرما خورده بود و سرفه هاش طولانی شده بود ولی با کمک تجویز خوب دکتر ظریفی سرفه هاش کاملا قطع شد و الان دو سال هست ک پسرم تحت نظر دکتر ظریفی هست
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بسیار دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
دکتر فوقالعاده با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۱/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
ایشون خیلی با حوصله صحبتها رو گوش میدن ومعاینه میکنن وداروی غیر ضروری نسخه نمیکنن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
بسیار مهربان،خوش برخورد
باسواد
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
کم خونی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
فقط یک با. ویزیت شدیم باید در مراجعات بعدی نظر داد
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
از وقتی بچم به دنیا امده زیر نظرش هست و خیلی کار ایشون خوبه و فوق العاده مهربون هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
خانم دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دکتر لسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
نیاز به مراجعه بیشتر ی دارم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
عالی هستن صبور و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
فقط چکاب
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
هنوز به نتیجه خاصی نرسیدم باید مجددا مراجعه و دوره در مان تکمیل شود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بسیار دکتر عالی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
از بدو تولد برای چکاب هر دو بچه ام نزد دکتر ظریفی رفته ام. ایشان بسیار باحوصله و دقت هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
بسیار خوش برخورد و با تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
دکترخوش برخوردی هستند با دقت شرح حال میگیرند و درمان تجویز میکنند
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
عالی پسرم از یک سالگی تحت نظر ایشون هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اگزما پوستی و با پماد خارجی حل شد
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
دکتر بسیا با مسئولیت و مهربانی هستن.من واقعا راضی هستم
۱۳۹۷/۰۲/۲۶
عالی ،مشکل دل درد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
در پیج اینستا دیدم مطالبشون رو
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
من از طریق پیج اینستاگرام باایشان اشنایی دارم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
خیلی خوب بودن وقت می گذارن و با دقت مسائل رو بررسی میکنن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
دکتر خیلی خوبی هستند.دختر من پیش ایشون پرونده دارن و در کل تشخیصشون خوب هست.
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
مشکل خاصی نبود، درباره رشد و تغذیه دخترم ویزیت گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
عای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
دکتر نوزاد
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
من تازه دخترمو بردم زیر نظرشون به نظرم که دکتر خوبی هستن وپیگیرن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
بسیار عالی و علمی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
یبوست دخترم. عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
تشنج پسرم رو تشخیص دادند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
عالی در تشخیص و فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
برای چکاپ بردم رفتارشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
دکتری خوب و مهربان و با علم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
مشکل جدی نبوده ولی دکتر عالی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
پسرم حساسیت داشت شبیه آبله
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
دکتر خوش برخورد و به روز
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
چکاپ بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
مشکل گوارش حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
خانم دکتر بسیار باتجربه، به روز و دانا هستند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عالیه.صبور و با حوصله.الکی دارو تجویز نمیکنن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
با دقت و نوشتن داروی کافی و درست، مهربون
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
با حوصله هستند و کاملا کودک رو چکاپ میکنند بیماری قلبی دختر منو از روی صدای قلب تشخیص دادن.
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
عالی هست
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
با حوصله و خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بسیاردکترباحوصله وصبوری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
در زمینه بلوغ زود رس دخترم مراجعه داشتم وعالیییبودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
برای چکاب مراجعه کردم عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
بسیارعالی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
واقعا کارشون و.تشخیصشون عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
در اینستا همیشه پستاشون رو دنبال میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بسیار آرام با دقت هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
معاینه نوزاد داشتم و عالی بود رفتار و کارشون
۱۳۹۸/۰۸/۰۳
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
دکتر هردوتا بچه هام هستن و همه جوره ازشون راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
نوبت دهی بسار سخت
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
سلام ایشون دکتری با حوصله و با دقت هستن و رابطه بسیار خوبی با کودکان برقرار میکنن و از اطلاعات و تجربه خوبی هم برخوردارن
۱۳۹۸/۰۸/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عالی بوده
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
بهترینن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
فرزند من نزد ایشون ویزیت میشود من یک مادر دیابتی هستم وقتی پسرم به دنیا آمد نارس بودوایشان پیگیر تمام مراحل رشد فرزندم بودند
سرماخو دیگ داشتم و تشنج بچم داشت جواب گرفتم
۱۳۹۷/۰۷/۰۳اینستاگرام
۱۴۰۰/۰۷/۱۶اسهال-
۱۳۹۹/۰۸/۰۶عااالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خانم دکتر فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۶دکتر با تجربه و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸فوق العاده باسواد و بااخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر بسیار خوب و با تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۰۸راضیم خیلی دکتربا تجربه ای هستن واخلاق عالی دارن باحوصله هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۴فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱مشکل میگرن شکمی کودک
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سرماخورده بود خیلی خوب راهنمایی کرد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۱۸دکتری عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸برای دختر اولم که نارس بودپیششون رفتم و دخترم تحت درمان بود الان دوسالشه سالمه و سرحال
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی پر حوصله مهربون باسواد
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار با حوصله و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خیلی خوب عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۶چکاب نوزاد
۱۴۰۰/۰۱/۱۱دکتر بس
۱۴۰۰/۰۱/۱۳بسیار با صبر و حوصله با وجدان و با شرافت هستند
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ارش شیخی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰دکتر با تجربه و با حوصله و بسیار مهربان هستند با بچه ها
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱خوب عالب
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار دکتر صبور
۱۴۰۰/۰۷/۰۲خوب بوده پرونده تشکیل میدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتری با تجربه و اطلاعات به روز
۱۴۰۰/۰۶/۱۱عالیییییییییییییییییییی
۱۳۹۸/۰۴/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوب بودن
۱۳۹۸/۰۹/۰۸ازهمه نظرعالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۲مشکل زردی، اولین دکتری که بردم و همه تعریفش و میکردن و میگفتن سریع با یه ویزیت خوب میشه اما دارویی داد که برا تشنج بود و ندادم، رفتم پیش دکتر ظریف هیچ دارویی ندادن و گفتن فقط شیرت و بهش بده، رفتم بیمارستان مادر و کودک چندتا دکتر نظر دکتر ظریف و داشتن و از یکیشون خواستم کارت مطب شون و بگیرم بهم نداد و گفت شما یکی از بهترین دکترای شیراز دکتر دخترتونه دیگه دنبال دکتر نگردین و حرف دکتر ظریف و گوش دادم و بعد از چهل روزگی کامل زردیش برطرف شد، الان دو ساله از بیماراشونم.
۱۳۹۹/۰۱/۲۳یبوست پسرم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷باحوصله،و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴پسرم سرما خورده بود و سرفه هاش طولانی شده بود ولی با کمک تجویز خوب دکتر ظریفی سرفه هاش کاملا قطع شد و الان دو سال هست ک پسرم تحت نظر دکتر ظریفی هست
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیار دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکتر فوقالعاده با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ایشون خیلی با حوصله صحبتها رو گوش میدن ومعاینه میکنن وداروی غیر ضروری نسخه نمیکنن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار مهربان،خوش برخورد باسواد
۱۴۰۰/۰۱/۳۰کم خونی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵فقط یک با. ویزیت شدیم باید در مراجعات بعدی نظر داد
۱۴۰۰/۰۳/۲۰از وقتی بچم به دنیا امده زیر نظرش هست و خیلی کار ایشون خوبه و فوق العاده مهربون هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خانم دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر لسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸نیاز به مراجعه بیشتر ی دارم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی هستن صبور و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵فقط چکاب
۱۴۰۰/۰۹/۱۶هنوز به نتیجه خاصی نرسیدم باید مجددا مراجعه و دوره در مان تکمیل شود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار دکتر عالی
۱۳۹۹/۱۰/۳۰از بدو تولد برای چکاب هر دو بچه ام نزد دکتر ظریفی رفته ام. ایشان بسیار باحوصله و دقت هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۲بسیار خوش برخورد و با تجربه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴دکترخوش برخوردی هستند با دقت شرح حال میگیرند و درمان تجویز میکنند
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۲۸عالی پسرم از یک سالگی تحت نظر ایشون هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۹اگزما پوستی و با پماد خارجی حل شد
۱۳۹۹/۰۱/۲۶دکتر بسیا با مسئولیت و مهربانی هستن.من واقعا راضی هستم
۱۳۹۷/۰۲/۲۶عالی ،مشکل دل درد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴در پیج اینستا دیدم مطالبشون رو
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳من از طریق پیج اینستاگرام باایشان اشنایی دارم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خیلی خوب بودن وقت می گذارن و با دقت مسائل رو بررسی میکنن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶دکتر خیلی خوبی هستند.دختر من پیش ایشون پرونده دارن و در کل تشخیصشون خوب هست.
۱۳۹۹/۱۱/۰۵مشکل خاصی نبود، درباره رشد و تغذیه دخترم ویزیت گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر نوزاد
۱۴۰۰/۱۱/۲۹خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۱من تازه دخترمو بردم زیر نظرشون به نظرم که دکتر خوبی هستن وپیگیرن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۰بسیار عالی و علمی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹یبوست دخترم. عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸تشنج پسرم رو تشخیص دادند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی در تشخیص و فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۱/۰۲برای چکاپ بردم رفتارشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکتری خوب و مهربان و با علم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳مشکل جدی نبوده ولی دکتر عالی هستن
۱۳۹۸/۰۸/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲پسرم حساسیت داشت شبیه آبله
۱۴۰۰/۰۵/۰۳دکتر خوش برخورد و به روز
۱۴۰۰/۰۲/۱۷چکاپ بود راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱مشکل گوارش حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خانم دکتر بسیار باتجربه، به روز و دانا هستند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالیه.صبور و با حوصله.الکی دارو تجویز نمیکنن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۱با دقت و نوشتن داروی کافی و درست، مهربون
۱۴۰۰/۰۷/۱۵با حوصله هستند و کاملا کودک رو چکاپ میکنند بیماری قلبی دختر منو از روی صدای قلب تشخیص دادن.
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی هست
۱۴۰۰/۰۱/۲۳با حوصله و خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیاردکترباحوصله وصبوری هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳در زمینه بلوغ زود رس دخترم مراجعه داشتم وعالیییبودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲برای چکاب مراجعه کردم عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیارعالی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱واقعا کارشون و.تشخیصشون عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۷در اینستا همیشه پستاشون رو دنبال میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار آرام با دقت هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳معاینه نوزاد داشتم و عالی بود رفتار و کارشون
۱۳۹۸/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۲۳دکتر هردوتا بچه هام هستن و همه جوره ازشون راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵نوبت دهی بسار سخت
۱۳۹۹/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰سلام ایشون دکتری با حوصله و با دقت هستن و رابطه بسیار خوبی با کودکان برقرار میکنن و از اطلاعات و تجربه خوبی هم برخوردارن
۱۳۹۸/۰۸/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی بوده
۱۳۹۸/۱۰/۰۳بهترینن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷فرزند من نزد ایشون ویزیت میشود من یک مادر دیابتی هستم وقتی پسرم به دنیا آمد نارس بودوایشان پیگیر تمام مراحل رشد فرزندم بودند
۱۳۹۷/۰۱/۲۷