پس فردا عمل دارم امیدوارم دکتر لقمانی ب بهترررین نحو عمل و انجام بدن
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
9 سال پیش بینی عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
دکتر فوق العاده ای هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
من انحراف شدید بینی داشتم بعد عمل راضیم از بینین
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
مشاوره و جراحی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
5سال پیش بینی خواهرمو عمل کرد واقعا زیبا و طبیعی شد خود خواهرمم واقعا راضی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
جراحی زیبایی بینی انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۷/۰۸/۰۴
برداشتن خال
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
کارشوووون عااااالیه من الان 6 ساله عمل کردم راضی ام
۱۳۹۷/۰۸/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
معاینه
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
جراحی نشدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
جراحی بینی 4سال پیش انجام دادم و فوق العاده راضی هستم️
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عمل بینی
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
انسان عالیییی هستن
بسیار خیر و من دوستام و دیدم خیلی خوب شده بینی هاشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
کار دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عمل بینی ولی همه میگن بینیت کج
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
عمل زیبایی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
والا بینی من گوشتی بود خیلی خوب هم شده...اما بینی دخترای فامیل از من بزرگتر بودن ولی عمل کردن خیلی کوچیکتر شدن ..اما تمام دکترای اصفهان گفتن بینی من خیلی کوچیک نمیشه بازم دکتر لقمانی بهترش کرد نسبت ب طراحی ک همه ی دکترا برام کردن ...ولی بازم بنظرم بزرگه
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
دکتری با تجربه و کار صادقانه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
سوختگی داشتم ایشون درمان کردن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
در حد ویزیت و صحبت بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
بهترین دکتر جراح بینی
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
خیلی از کارشون راضی ام
۱۳۹۷/۰۶/۱۳
مشاوره و همین که درصد گفتند از تغییر وضعیت فعلی
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
جراحی بینی
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
برادرم رینو کردن پیششون عالی شد ولی بینی من خیلی بد شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
برای عمل جراحی زیبایی پسر برادرم صورتش سوخته بود عالییی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
خدمت ایشون ویزیت شدم برای جراحی زیبایی بینی که موقع عمل مشکلی برایم پیش اومدونتونستم عمل کنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عمل بینی خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۰۸
خیلی خوب برخورد کردن و توضیح دادن
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
با سلام و احترام
من جراحی بینی انجام دادم 6 سال پیش و بسیار راضی ام و جالب اینکه بعد از جراحی ی زایمان طبیعی داشتم و هیچ اتفاقی از نظر ظاهری برای بینی من نیفتاد.بوسه بر دستان دکتر شهریار لقمانی
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
بینی گوشتی خیلی بزرگ داشتم بعد از اینکه بینی من را عمل کردند چون بینی کوچکتر و صافتر شد(طبیعی)وطول فاصله بین بینی ولی زیادتر شد و واقعا زیباتر شدم180درجه قیافه ام عوض شد از کارشون خیلی راضیم ولی هر کاری بی عیبی نیست یه اشکال خیلی جزئی داره.خود دکتر به من گفت نمره بینی تو 10هست بعد از عمل 18میشه ولی 20نمیشه چون گوشتیه همون شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۵
بله عمل زیبایی بینی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
تزریق ژل
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
ویزیت اولم بود بسیار خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
مشکل تنفسی داشتم خداراشکربرطرف شدکارشون عاااالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
دکتری خوب و متبحر هستن 6 سال پیش بینی من رو عمل زیبایی کردن و هنوز هم ایشون رو به دوستانم معرفی میکنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
خال در صورت
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
عمل بینی و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
کار ایشان بسیار باظرافت ودقت انجام میگیرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
سلام آقای دکتر من امروز اومدم پیشتون بهم گفتین بینیم گوشتیه وپوست ضخیمی داره میخواستم ببینم اینجور عمل ها ببین قشنگ میشه کوچیک میشه
۱۳۹۷/۰۵/۰۳
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
کوچک کردن سینه نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
فقط ویزیت شده ام قصد دارم عمل بینی انجام دهم برخورد اقای دکتر خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۸
عمل دماغ
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
بینی اینجاب به عمل دوم نیاز داره
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عالییییییی
۱۳۹۹/۰۵/۰۹
خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
واقعا بینظیرن
۱۳۹۹/۰۸/۲۲
بینی گوشتی
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
عمل بینی
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
جراحی بینی.ایشون عالین...
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
عمل بینی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عمل بینی. خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
عالی و پیگیر
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
عملی بینی بسیار راحت وبدون مشکل
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عمل زیبای بینی
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بینی بزرگ و گوشتی و غضروفی تو رو خدا هر کی میخواد بینیشو عمل کنه بره پیش دکتر لقمانی
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
kharesh bish az had bini
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
عمل بینی داشتم
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
با سلام من 3 سال پیش جراحی بینی داشتم و کارشون عالی بود واقعا از دکتر لقمانی ممنونم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
برای برداشتن خال خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
عدم قرینی صورت
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
عمل بینی و بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
عمل زیبایی دماغ
راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
عمل بینی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
بینی و پروتز چانه
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
هنو عمل نکردم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
جراحی زیبایی دخترم که عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
سوختگیداشتمواقعاعالیعملمکردن
۱۳۹۷/۰۳/۰۱
هنوزعمل نکردم فامیل عمل کردن
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
عالییی
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
عمل زیبای بینی شده ام.و اصلا راضی نیستم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
عمل زیبایی بینی ،که بعدش خونریزی شدید داشتم و فرم بینی بد شد
سلام من عمل زیبایی بینی داشتم خیلی راضی بودم دست اقای دکتر دردنکنه واقعا پنجه طلاا هستن در کارشون تبحر و مهارت خاصی دارن سرعت عملشون هم بالا است خیلی مرزض را زیر بیهوشی قرار نمیدن من توصیه می کنم بدون دلهره این دکتر را انتخاب کنند حتما و صددر صد از نتیجه عملشون راضی میشن
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
بینی ام را پیش دکتر عمل کرده ام
۱۳۹۷/۰۸/۱۵
من ویزیت شدم ولی نتونستم عمل کنم .ولی خالم را عمل کرد واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دوسال پیش عمل کردم و کاملا راضی ام ازشون
۱۳۹۷/۰۷/۱۵
عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۰۲
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عالی شده دستشون درد نکنه
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
عمل بینی عالی خیلی خیلی راضی هستم از اقای دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
عمل بینی و فوق العاده عاااااالی دست های پرمهرشون رو میبوسم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
زیبایی بینی
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
دکتری با اطلاعات و تخصص عالی و بسیار خوش برخورد و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
من خواهرام پیش ایشون عمل کردند هردو عالی بودن ودرد و کبودی نداشتن نسبت به بقیه افرادی که عمل میکنن کل صورتشونو میبندن و کچ میگیرن ولی یکی از دوستان آقایی کهه دماغ گوشتی بزرگی داشتند دماغشون خیلی مصنوعی در اومد فکر کنم واسه خانومارو بهتر درمیارن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
چربی صورت
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
سلام جراحی بینی و خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۶
عمل بی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
سلام و خسته نباشید خدمت دکتر لقمانی عزیز من عمل بینی انجام دادم راضی ام از نظر تنفسی کوچکترین مشکلی پیدا نکردم بازم از ایشون ممنونم امیدوارم همیشه موفق و شاد باشند
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بینیمو عمل کردم و خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
ژنیکوماستی
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
دکترلقمانی بهترین بهترینهاس
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
خیلی خیل
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مشاوره قبل از عمل
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
جراحی زیبایی بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
من عمل زیبای داشتم. و تنها دکتری بودن که کلی انرژی خوب ازشون میگرفتم و حتی روزه بعد از عملمم نخ درد داشتم نه خون ریزی نه مشکل جویدن. عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
عمل جراحی انحراف شدید خوب بود خدا را شکر
۱۳۹۷/۰۲/۱۸
جهت مشاوره برای عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
طبق طراحی ک ایشون انجام دادن بینی بنده رو عمل کردن اما نوک بینی از روبرو زیاد روبه بالا رفته و سوراخ های بینی نمایان شده بصورت خوکی
۱۳۹۸/۱۱/۰۲
فعلا تازه عمل کردم ولی تا حالا خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بی نظیر ترین دکتر جراح بینی توی اصفهان هستن. عمل زیبایی بینی انجام دادم بدون کوچکترین درد و مشکل تنفسی و با بهترین نتیجه ممکن
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
بسیارعالی عمل پلک بالا بینی وپروتزگونه داشته ام
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
همانژیوم صورت توسط دکترعلی شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
بینیمو جراحی کردم و خیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۰۷/۱۴
جراحی بینی و بلفاروانجام دادم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
جراح بینی داشتم و چون راضی بودم ب خیلیا معرفیشون کردم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
خیلی عای هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
جراحی بینی .خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
عالی و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بینی عمل کردم و بسیار راضیم دکتر فوق العاده ای
۱۳۹۷/۰۵/۲۳
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
دکترخوبی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
پسرم عمل کرد راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
من خیلی راضی بودم از دکتر لقمانی بینی من رو عالی عمل کردن
۱۳۹۹/۰۳/۲۲
جراحی زیبایی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
جراحی بینی بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
جراحی زیبایی بینی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱
عمل بینی انجام دادم و واقعا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۵
خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
عمل کردم خیلی راضی نیستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
جراحی بینی
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
بسیارعال
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
بینی گوشتی بود ای بدک نشد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
بهترین و عالی ترین
۱۳۹۹/۱۲/۰۷
کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
بینی گوشتی داشتم و عمل کردم. خیلی راضی ام. بینی من طبیعی عمل شده
۱۳۹۹/۰۳/۰۵
من بینیم راعمل کردم ولی الان یه گوشت اضافه داره روی بینیم
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
مشاوره
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
عمل بینی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
بینی من گوشتی خیلی شدید بود الان با وجود اینکه ی ماه از عمل میگذره خیلی راضیم با اینکه دکتر لقمانی گفتند ک الان ورم شدیدی را تا حدود 6ماه دارم با وجود ورم خیلی زیباتر شده....ممنون دکتر لقمانی عزیز
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
عمل دماغ و عااالییییی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
ازبینیم راضی نیستیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عمل بینی بود. خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
مشاوره عملی بینی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
مادرم عمل کردن و راضی بودن ، منم قراره عمل کنم پیششون
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
عمل بینی رو پیششون انجام دادم و عالیه واقعا راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
من دماغمو عمل کردم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
جراحی بینی بعد از دو سال هنوز بینی من ورم دارد
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
خوب هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
عمل زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عمل بینی
فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
عمل بینی پسرم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالی بود راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
عمل بینی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
عمل زیبایی بینی
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
کار اقای دکتر عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
خال مشکوکی روی بینی پدرم بود نمونه برداری و بعد هم بر اشت کامل انجام شد
پیششون عمل کردم و راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عمل بینی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶پروتز فک
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عمل بینی و پلک
۱۴۰۰/۰۱/۲۸پس فردا عمل دارم امیدوارم دکتر لقمانی ب بهترررین نحو عمل و انجام بدن
۱۳۹۹/۰۸/۲۱9 سال پیش بینی عمل کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴دکتر فوق العاده ای هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۲من انحراف شدید بینی داشتم بعد عمل راضیم از بینین
۱۴۰۰/۰۶/۲۲مشاوره و جراحی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴5سال پیش بینی خواهرمو عمل کرد واقعا زیبا و طبیعی شد خود خواهرمم واقعا راضی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۳جراحی زیبایی بینی انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۷/۰۸/۰۴برداشتن خال
۱۴۰۰/۰۹/۱۵کارشوووون عااااالیه من الان 6 ساله عمل کردم راضی ام
۱۳۹۷/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۰معاینه
۱۴۰۰/۱۲/۱۸جراحی نشدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷جراحی بینی 4سال پیش انجام دادم و فوق العاده راضی هستم️
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عمل بینی
۱۳۹۹/۰۳/۳۱انسان عالیییی هستن بسیار خیر و من دوستام و دیدم خیلی خوب شده بینی هاشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۰۱دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳کار دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عمل بینی ولی همه میگن بینیت کج
۱۳۹۷/۰۹/۰۷عمل زیبایی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴والا بینی من گوشتی بود خیلی خوب هم شده...اما بینی دخترای فامیل از من بزرگتر بودن ولی عمل کردن خیلی کوچیکتر شدن ..اما تمام دکترای اصفهان گفتن بینی من خیلی کوچیک نمیشه بازم دکتر لقمانی بهترش کرد نسبت ب طراحی ک همه ی دکترا برام کردن ...ولی بازم بنظرم بزرگه
۱۳۹۸/۰۸/۱۳عمل بینی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹دکتری با تجربه و کار صادقانه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹سوختگی داشتم ایشون درمان کردن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹در حد ویزیت و صحبت بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۳جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بهترین دکتر جراح بینی
۱۳۹۹/۰۴/۲۰خیلی از کارشون راضی ام
۱۳۹۷/۰۶/۱۳مشاوره و همین که درصد گفتند از تغییر وضعیت فعلی
۱۳۹۸/۱۱/۱۲جراحی بینی
۱۳۹۹/۰۲/۰۴برادرم رینو کردن پیششون عالی شد ولی بینی من خیلی بد شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۴برای عمل جراحی زیبایی پسر برادرم صورتش سوخته بود عالییی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱خدمت ایشون ویزیت شدم برای جراحی زیبایی بینی که موقع عمل مشکلی برایم پیش اومدونتونستم عمل کنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۸کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عمل بینی خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۰۸خیلی خوب برخورد کردن و توضیح دادن
۱۳۹۹/۱۰/۲۵با سلام و احترام من جراحی بینی انجام دادم 6 سال پیش و بسیار راضی ام و جالب اینکه بعد از جراحی ی زایمان طبیعی داشتم و هیچ اتفاقی از نظر ظاهری برای بینی من نیفتاد.بوسه بر دستان دکتر شهریار لقمانی
۱۳۹۸/۱۰/۳۰بینی گوشتی خیلی بزرگ داشتم بعد از اینکه بینی من را عمل کردند چون بینی کوچکتر و صافتر شد(طبیعی)وطول فاصله بین بینی ولی زیادتر شد و واقعا زیباتر شدم180درجه قیافه ام عوض شد از کارشون خیلی راضیم ولی هر کاری بی عیبی نیست یه اشکال خیلی جزئی داره.خود دکتر به من گفت نمره بینی تو 10هست بعد از عمل 18میشه ولی 20نمیشه چون گوشتیه همون شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۵بله عمل زیبایی بینی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵تزریق ژل
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ویزیت اولم بود بسیار خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۲مشکل تنفسی داشتم خداراشکربرطرف شدکارشون عاااالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتری خوب و متبحر هستن 6 سال پیش بینی من رو عمل زیبایی کردن و هنوز هم ایشون رو به دوستانم معرفی میکنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۷خال در صورت
۱۴۰۰/۰۵/۳۰فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عمل بینی و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵کار ایشان بسیار باظرافت ودقت انجام میگیرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱۵سلام آقای دکتر من امروز اومدم پیشتون بهم گفتین بینیم گوشتیه وپوست ضخیمی داره میخواستم ببینم اینجور عمل ها ببین قشنگ میشه کوچیک میشه
۱۳۹۷/۰۵/۰۳عمل بینی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰کوچک کردن سینه نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷فقط ویزیت شده ام قصد دارم عمل بینی انجام دهم برخورد اقای دکتر خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۸عمل دماغ
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بینی اینجاب به عمل دوم نیاز داره
۱۳۹۹/۰۸/۱۸عالییییییی
۱۳۹۹/۰۵/۰۹خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹واقعا بینظیرن
۱۳۹۹/۰۸/۲۲بینی گوشتی
۱۳۹۷/۰۶/۲۴عمل بینی
۱۳۹۸/۱۰/۰۱جراحی بینی.ایشون عالین...
۱۴۰۰/۰۷/۰۸عمل بینی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عمل بینی. خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۸عالی و پیگیر
۱۳۹۹/۰۳/۱۹عملی بینی بسیار راحت وبدون مشکل
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عمل زیبای بینی
۱۳۹۹/۰۶/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بینی بزرگ و گوشتی و غضروفی تو رو خدا هر کی میخواد بینیشو عمل کنه بره پیش دکتر لقمانی
۱۳۹۹/۰۶/۱۹kharesh bish az had bini
۱۳۹۹/۰۲/۲۹عمل بینی داشتم
۱۳۹۹/۰۳/۳۱با سلام من 3 سال پیش جراحی بینی داشتم و کارشون عالی بود واقعا از دکتر لقمانی ممنونم
۱۳۹۸/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۰۷برای برداشتن خال خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عمل بینی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عدم قرینی صورت
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عمل بینی و بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عمل زیبایی دماغ راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عمل بینی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بینی و پروتز چانه
۱۴۰۰/۰۴/۲۸هنو عمل نکردم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۱۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۷جراحی زیبایی دخترم که عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۰۵سوختگیداشتمواقعاعالیعملمکردن
۱۳۹۷/۰۳/۰۱هنوزعمل نکردم فامیل عمل کردن
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عالییی
۱۳۹۹/۰۹/۲۶عمل زیبای بینی شده ام.و اصلا راضی نیستم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰عمل زیبایی بینی ،که بعدش خونریزی شدید داشتم و فرم بینی بد شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بینیم قوزداشت وانحراف بینی داشتم،الانم راضیم،ممنونم ازشون،کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۳جراحی زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲سلام من عمل زیبایی بینی داشتم خیلی راضی بودم دست اقای دکتر دردنکنه واقعا پنجه طلاا هستن در کارشون تبحر و مهارت خاصی دارن سرعت عملشون هم بالا است خیلی مرزض را زیر بیهوشی قرار نمیدن من توصیه می کنم بدون دلهره این دکتر را انتخاب کنند حتما و صددر صد از نتیجه عملشون راضی میشن
۱۳۹۹/۱۰/۰۵بینی ام را پیش دکتر عمل کرده ام
۱۳۹۷/۰۸/۱۵من ویزیت شدم ولی نتونستم عمل کنم .ولی خالم را عمل کرد واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دوسال پیش عمل کردم و کاملا راضی ام ازشون
۱۳۹۷/۰۷/۱۵عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۰۲جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی شده دستشون درد نکنه
۱۳۹۹/۰۵/۲۷عمل بینی عالی خیلی خیلی راضی هستم از اقای دکتر ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عمل بینی و فوق العاده عاااااالی دست های پرمهرشون رو میبوسم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰زیبایی بینی
۱۳۹۹/۰۵/۲۷دکتری با اطلاعات و تخصص عالی و بسیار خوش برخورد و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۲من خواهرام پیش ایشون عمل کردند هردو عالی بودن ودرد و کبودی نداشتن نسبت به بقیه افرادی که عمل میکنن کل صورتشونو میبندن و کچ میگیرن ولی یکی از دوستان آقایی کهه دماغ گوشتی بزرگی داشتند دماغشون خیلی مصنوعی در اومد فکر کنم واسه خانومارو بهتر درمیارن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹چربی صورت
۱۳۹۹/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۲۱سلام جراحی بینی و خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۶عمل بی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۲۸سلام و خسته نباشید خدمت دکتر لقمانی عزیز من عمل بینی انجام دادم راضی ام از نظر تنفسی کوچکترین مشکلی پیدا نکردم بازم از ایشون ممنونم امیدوارم همیشه موفق و شاد باشند
۱۳۹۸/۱۱/۲۷بینیمو عمل کردم و خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹ژنیکوماستی
۱۴۰۰/۰۶/۳۱دکترلقمانی بهترین بهترینهاس
۱۳۹۹/۰۶/۲۵خیلی خیل
۱۳۹۹/۰۴/۱۱مشاوره قبل از عمل
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عمل بینی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴جراحی زیبایی بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۲/۲۲من عمل زیبای داشتم. و تنها دکتری بودن که کلی انرژی خوب ازشون میگرفتم و حتی روزه بعد از عملمم نخ درد داشتم نه خون ریزی نه مشکل جویدن. عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عمل جراحی انحراف شدید خوب بود خدا را شکر
۱۳۹۷/۰۲/۱۸جهت مشاوره برای عمل بینی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸طبق طراحی ک ایشون انجام دادن بینی بنده رو عمل کردن اما نوک بینی از روبرو زیاد روبه بالا رفته و سوراخ های بینی نمایان شده بصورت خوکی
۱۳۹۸/۱۱/۰۲فعلا تازه عمل کردم ولی تا حالا خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بی نظیر ترین دکتر جراح بینی توی اصفهان هستن. عمل زیبایی بینی انجام دادم بدون کوچکترین درد و مشکل تنفسی و با بهترین نتیجه ممکن
۱۳۹۹/۰۴/۰۹بسیارعالی عمل پلک بالا بینی وپروتزگونه داشته ام
۱۳۹۹/۰۳/۰۶همانژیوم صورت توسط دکترعلی شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بینیمو جراحی کردم و خیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۰۷/۱۴جراحی بینی و بلفاروانجام دادم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۹/۱۶جراح بینی داشتم و چون راضی بودم ب خیلیا معرفیشون کردم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خیلی عای هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۰جراحی بینی .خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳عالی و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۲۸جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بینی عمل کردم و بسیار راضیم دکتر فوق العاده ای
۱۳۹۷/۰۵/۲۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۴دکترخوبی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۰۱پسرم عمل کرد راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵من خیلی راضی بودم از دکتر لقمانی بینی من رو عالی عمل کردن
۱۳۹۹/۰۳/۲۲جراحی زیبایی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲جراحی بینی بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷جراحی زیبایی بینی
۱۳۹۸/۱۲/۱۱عمل بینی انجام دادم و واقعا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۵خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عمل کردم خیلی راضی نیستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۶جراحی بینی
۱۳۹۹/۰۹/۰۴بسیارعال
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بینی گوشتی بود ای بدک نشد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بهترین و عالی ترین
۱۳۹۹/۱۲/۰۷کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۵بینی گوشتی داشتم و عمل کردم. خیلی راضی ام. بینی من طبیعی عمل شده
۱۳۹۹/۰۳/۰۵من بینیم راعمل کردم ولی الان یه گوشت اضافه داره روی بینیم
۱۳۹۷/۰۸/۱۹مشاوره
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عمل بینی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بینی من گوشتی خیلی شدید بود الان با وجود اینکه ی ماه از عمل میگذره خیلی راضیم با اینکه دکتر لقمانی گفتند ک الان ورم شدیدی را تا حدود 6ماه دارم با وجود ورم خیلی زیباتر شده....ممنون دکتر لقمانی عزیز
۱۳۹۷/۰۷/۰۴عمل دماغ و عااالییییی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۶ازبینیم راضی نیستیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عمل بینی بود. خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشاوره عملی بینی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱مادرم عمل کردن و راضی بودن ، منم قراره عمل کنم پیششون
۱۳۹۸/۱۰/۱۰عمل بینی رو پیششون انجام دادم و عالیه واقعا راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۰۴من دماغمو عمل کردم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹جراحی بینی بعد از دو سال هنوز بینی من ورم دارد
۱۳۹۷/۰۸/۲۸خوب هستند
۱۳۹۹/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۷عمل زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عمل بینی فوق العاده
۱۳۹۹/۱۰/۱۸عمل بینی پسرم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی بود راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷عمل بینی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عمل زیبایی بینی
۱۳۹۹/۱۰/۰۵کار اقای دکتر عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰خال مشکوکی روی بینی پدرم بود نمونه برداری و بعد هم بر اشت کامل انجام شد
۱۳۹۹/۰۱/۲۸