عالیییییییی هستن
زانو درد داشتم بهبود میافتم که دیگه دنبال نکردم
منتظر نتیجه
هنوز ه
پرانتزی پا
کاربلدهوشمندومجرب
جراحی زانو
عدم رضایت
عمل زانو خیلی راضی بودم
تعویض مفصل
کارایی بالا و خوش اخلاق کار با حوصله کلا بسیار عالی
تعویض مفصل برای مادرم عمل هیپ خواهرم آقای دکتر انسان بسیار خوب و با سواد و متینی هستند
تازه آشناشدم وهنوز درمانم ادامه دارد
ای سی ال زانو پاره شده
عااالیعاااالی
عمل زانو داشتیم
ایشان بسیار دکتر خوبی هستند.همسرم تصادف شدید کرده بود و پایش نزدیک به قطع کردن بود.دکتر فلاح پای همسرم را دوباره به ما برگرداند.
عمل زانو
مادرم عمل کردن خیلی راضی بودن
من عمل زانو داشتم.پدرم هم عمل لگن.فوقالعاده کارشون عالی.
آقای فلاح معجزه انجام می دهند و مریض را تا آخر عمر مدیون خودشون می کنند
من زانو هردومان رو عمل کردم بسیار خوش اخلاق واز عملم راضی هستم
دکتر عالی هستن من به همه پیشنهاد میکنم کار ایشونو
بسیار عالی
عالی اما منشی ایشان پیگیر تلفون مراجعین نمی باشد
تومور درمان شدم
مفصل زانو مادرم را تعویض کردند.
عالی هستن دو زانو مادرم رو عمل کردن عالی بود
دکتر عالی عمل زانو انجام دادن خواهرم
بسیار جراح حاذقی است. عمل استئوتومی زانو را انجام رادن و بسیار راصی هستم
مشکل رباط داشتم
دردزانو
بسیار دکتر خوبین مادرم زانوشو پیش ایشون عمل کردن
عاااااالی
مشکل ضربه به مچ پا وبا مداوای دکتر خوب شدم
نتایج خوبی از درمانهای ایشون گرفتیم
مادرم عمل شدند عالی بود
عمل تعویض مفصل
سلام .بسیار دکتر خوش اخلاق وحاذقی میباشد .
پدرم هر دو زانوشون رو پروتز گذاشتن و بسیار راضی هستن
کشیدگی رباط
جراحی شدم توسط اقای دکتر
زانو عمل کردم
فعلا در حال درمانم ولی درکل پزشک خیلی خوبی هستند
دخترم پای پرانتزی داشت دکتر عمل کردند
دکتر خوبیه
عالی بینظیر
دکتر وارد و حرفه ای
برا زانو های همسرم حدود ۸ سال پیش خیلی خیلی راضی بودم الانم برا قد پسرم میخوام اقدام کنم
عمل زانو انجام دادیم و خیلی راضی هستیم
خوب بود
تعویض کشک زانوی شوهر خاله ام که ایشان بسیار راضی هستند. با سپاس و سلامتیاز دکتر عزیز
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چمران شمال به جنوب، نرسیده به باقرخان، نبش کوچه انوشه؛ساختمان ۴۲ واحد ۱۲
عالیییییییی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸زانو درد داشتم بهبود میافتم که دیگه دنبال نکردم
۱۳۹۷/۰۲/۰۱منتظر نتیجه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱هنوز ه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳پرانتزی پا
۱۴۰۴/۰۲/۱۵کاربلدهوشمندومجرب
۱۴۰۴/۰۳/۰۷جراحی زانو
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عمل زانو خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳تعویض مفصل
۱۴۰۳/۱۲/۲۵کارایی بالا و خوش اخلاق کار با حوصله کلا بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۹تعویض مفصل برای مادرم عمل هیپ خواهرم آقای دکتر انسان بسیار خوب و با سواد و متینی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۸تازه آشناشدم وهنوز درمانم ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۶/۰۷ای سی ال زانو پاره شده
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عااالیعاااالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عمل زانو داشتیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵ایشان بسیار دکتر خوبی هستند.همسرم تصادف شدید کرده بود و پایش نزدیک به قطع کردن بود.دکتر فلاح پای همسرم را دوباره به ما برگرداند.
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عمل زانو
۱۴۰۳/۰۵/۱۱مادرم عمل کردن خیلی راضی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱من عمل زانو داشتم.پدرم هم عمل لگن.فوقالعاده کارشون عالی.
۱۴۰۳/۰۶/۲۰آقای فلاح معجزه انجام می دهند و مریض را تا آخر عمر مدیون خودشون می کنند
۱۳۹۸/۰۴/۱۱من زانو هردومان رو عمل کردم بسیار خوش اخلاق واز عملم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دکتر عالی هستن من به همه پیشنهاد میکنم کار ایشونو
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی اما منشی ایشان پیگیر تلفون مراجعین نمی باشد
۱۴۰۱/۰۳/۲۵تومور درمان شدم
۱۳۹۷/۰۹/۱۲مفصل زانو مادرم را تعویض کردند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی هستن دو زانو مادرم رو عمل کردن عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۳۰دکتر عالی عمل زانو انجام دادن خواهرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار جراح حاذقی است. عمل استئوتومی زانو را انجام رادن و بسیار راصی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶مشکل رباط داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دردزانو
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بسیار دکتر خوبین مادرم زانوشو پیش ایشون عمل کردن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عمل زانو
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عاااااالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۴مشکل ضربه به مچ پا وبا مداوای دکتر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵نتایج خوبی از درمانهای ایشون گرفتیم
۱۳۹۸/۰۴/۲۴مادرم عمل شدند عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عمل تعویض مفصل
۱۴۰۳/۰۸/۰۲سلام .بسیار دکتر خوش اخلاق وحاذقی میباشد .
۱۴۰۴/۰۱/۲۹پدرم هر دو زانوشون رو پروتز گذاشتن و بسیار راضی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۲۴کشیدگی رباط
۱۴۰۳/۱۲/۰۴جراحی شدم توسط اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۴زانو عمل کردم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲فعلا در حال درمانم ولی درکل پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دخترم پای پرانتزی داشت دکتر عمل کردند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی بینظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دکتر وارد و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۵/۱۸برا زانو های همسرم حدود ۸ سال پیش خیلی خیلی راضی بودم الانم برا قد پسرم میخوام اقدام کنم
۱۴۰۱/۰۳/۰۶عمل زانو انجام دادیم و خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۳۰تعویض کشک زانوی شوهر خاله ام که ایشان بسیار راضی هستند. با سپاس و سلامتیاز دکتر عزیز
۱۴۰۰/۱۱/۱۶