درمانگاه خیلی خوبیه من اینجا عمل بینی انجام دادم واقعا پرسنل های خوبی داره من ک راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
دوره درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
سلام من پسرم درناحیه مچ پای در رفتگی ایجاد شده بود که با مراجعه به درمانگاه حضرت فاطمه زهرا وکادرمجرب و با نسخه ی دکتر فوق تخصص آقای عطارچی برطرف شد.
ممنون از شما
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
روانپزشک
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
مشگل بیماری زنان نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
واسه درد دست
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
دکتر خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
در بیمارستان ضیائیان بیمار ایشان بودم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
نداشتم
۱۳۹۸/۱۲/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
دکتری بسیار حاذق،کاربلد،خوش اخلاق مچ پای راست من رادربیمارستان شهدای یافت آباد عمل نمودن واقعا استاد در آن بیمارستان همه بیماران از ایشان تعریف به عمل می آوردند که من خود به چشم دیدم دو طرف مچ پا عمل شد یک طرف پلاتین گذاشتن ومن در عرض یک ماه توانستم نم نم راه بروم .ممنون از ایشان دست مریزاد
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
تشخیص خوبی دارن مراحل درمان رو خوب تشخیص میدن
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
زانو مسیوزه
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
دکتر بسیار با حوصله و دقیقی هستند،تشخیصشون هم عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
دکتری عالی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
بسیار دکتر خوبی بودند
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
عالی وزود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
خیلی دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
تشخیص آقای دکتر بسیار دقیق و میشه گفت عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
عالی بود صد از صد
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جراحی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
مشکلی قلبی دکتر نراقی پور بسیار دکتر با اخلاق و مجربی هستن کارشون و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
مجموعه بسیار منظم و تمیز و دکتر عطارچی بسیار باحوصله و مهربان دلسوز و متخصص
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
برای غدد رفتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
غضروفای پام سابیده شدن و هنوز درمان نشدم ولی دردش کمتر شده با قرصا
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
من نمیتوانم نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
مشکل زانو داشتم که به لطف دکتر در حال درمان و بهبود هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
افتادگی مثانه و رسیدگی شون عالی بود با حراحی دکتر خانم ندا سالاریه جراح حرفه ای و فوق العاده معروف
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
جراحی هموروئید که بسیار عالی انجام شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
هیچ مشکلی نبودخیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
دکتر خیلی خوبیه منم هفته ی پیش دستموعمل کردم
باتشکر از آقای دکتر خداقوت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
سلام
دکتر عطارچی بسیار دکتر حاذقی هستند ، تشخیص درست ، با حوصله و صبور همسرم برای کمر درد مراجعه کردن و خداروشکر بعد از دو هفته درمان حالشون خیلی بهتره
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
معمولی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
عالی با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
مشکل تنگی کانال
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
دکنر عطارچی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عالی خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
بسیار مهربون و کاربلد
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
با اخلاق حاذق دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
ایشون در تخصص خودشون کاملا حاذق و با تجربه هستن ، مادرم بعد از چندین دکتر و ویزیت های مختلف اخر با تشخیص درست ایشون زانو دردش درست شد، و تو کیلینیک هم معطلی نداشتیم .
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
از دکتر حسن عطارچی بسیار راضی ام خداوند عمر باعزت سلامتی دهد به ایشان.
۱۳۹۹/۰۴/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
عمل جراحی خوب عمل کردند ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
دکتر عطارچی منو به زندگی بر گردوند
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
دکتری با قدرت تشخیص بسیار عالی، با اخلاق و با حوصله.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
آسیب دیدگی تاندن، نسبتا برطرف شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
درد در ناحیه دست داشتم در حال بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
خیلی عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
مشکل دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
فتحعلی خزاعی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
ساییدگی مفاصل عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
آقای دکتر فوق العاده با دقت وحوصله صحبت مراجعین گوش میکنند وتشخیصشون فوق العاده هست
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
تزریقبرایدرددست
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
خوبن راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
زانو درد
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
مشکل کلیه داشتم و جرمگیری دندان
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
فعلا تحت درمان و راضی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
اوکی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
فوق العاده باحوصله ومهربون وصبور وتشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
حامله بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
من از قبل آقای دکتر حسن عطارچی را می شناسم و مشکل ران پای چپ من را درمان کرد
جراحی تعویض هردو زانو
۱۴۰۳/۱۲/۲۰درمانگاه خیلی خوبیه من اینجا عمل بینی انجام دادم واقعا پرسنل های خوبی داره من ک راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دوره درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۵دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۱۳سلام من پسرم درناحیه مچ پای در رفتگی ایجاد شده بود که با مراجعه به درمانگاه حضرت فاطمه زهرا وکادرمجرب و با نسخه ی دکتر فوق تخصص آقای عطارچی برطرف شد. ممنون از شما
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۷/۱۴روانپزشک
۱۴۰۰/۰۳/۳۱مشگل بیماری زنان نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶واسه درد دست
۱۴۰۰/۰۴/۱۱دکتر خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹در بیمارستان ضیائیان بیمار ایشان بودم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳نداشتم
۱۳۹۸/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۳دکتری بسیار حاذق،کاربلد،خوش اخلاق مچ پای راست من رادربیمارستان شهدای یافت آباد عمل نمودن واقعا استاد در آن بیمارستان همه بیماران از ایشان تعریف به عمل می آوردند که من خود به چشم دیدم دو طرف مچ پا عمل شد یک طرف پلاتین گذاشتن ومن در عرض یک ماه توانستم نم نم راه بروم .ممنون از ایشان دست مریزاد
۱۴۰۳/۱۲/۲۲تشخیص خوبی دارن مراحل درمان رو خوب تشخیص میدن
۱۳۹۹/۰۸/۰۷زانو مسیوزه
۱۴۰۱/۰۸/۱۴دکتر بسیار با حوصله و دقیقی هستند،تشخیصشون هم عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتری عالی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بسیار دکتر خوبی بودند
۱۴۰۵/۰۱/۳۱عالی وزود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خیلی دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹تشخیص آقای دکتر بسیار دقیق و میشه گفت عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی بود صد از صد
۱۴۰۵/۰۲/۱۳جراحی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲مشکلی قلبی دکتر نراقی پور بسیار دکتر با اخلاق و مجربی هستن کارشون و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴مجموعه بسیار منظم و تمیز و دکتر عطارچی بسیار باحوصله و مهربان دلسوز و متخصص
۱۳۹۹/۱۲/۰۶برای غدد رفتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۶غضروفای پام سابیده شدن و هنوز درمان نشدم ولی دردش کمتر شده با قرصا
۱۴۰۰/۱۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰من نمیتوانم نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۳مشکل زانو داشتم که به لطف دکتر در حال درمان و بهبود هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷افتادگی مثانه و رسیدگی شون عالی بود با حراحی دکتر خانم ندا سالاریه جراح حرفه ای و فوق العاده معروف
۱۳۹۹/۰۷/۲۶جراحی هموروئید که بسیار عالی انجام شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹هیچ مشکلی نبودخیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دکتر خیلی خوبیه منم هفته ی پیش دستموعمل کردم باتشکر از آقای دکتر خداقوت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱سلام دکتر عطارچی بسیار دکتر حاذقی هستند ، تشخیص درست ، با حوصله و صبور همسرم برای کمر درد مراجعه کردن و خداروشکر بعد از دو هفته درمان حالشون خیلی بهتره
۱۴۰۴/۱۰/۱۳معمولی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عالی با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۲۹مشکل تنگی کانال
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دکنر عطارچی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار مهربون و کاربلد
۱۴۰۰/۰۵/۲۸با اخلاق حاذق دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۵ایشون در تخصص خودشون کاملا حاذق و با تجربه هستن ، مادرم بعد از چندین دکتر و ویزیت های مختلف اخر با تشخیص درست ایشون زانو دردش درست شد، و تو کیلینیک هم معطلی نداشتیم .
۱۴۰۵/۰۲/۱۹از دکتر حسن عطارچی بسیار راضی ام خداوند عمر باعزت سلامتی دهد به ایشان.
۱۳۹۹/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عمل جراحی خوب عمل کردند ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۳۰خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۸دکتر عطارچی منو به زندگی بر گردوند
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتری با قدرت تشخیص بسیار عالی، با اخلاق و با حوصله.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹آسیب دیدگی تاندن، نسبتا برطرف شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۳درد در ناحیه دست داشتم در حال بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خیلی عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶مشکل دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۷فتحعلی خزاعی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ساییدگی مفاصل عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸آقای دکتر فوق العاده با دقت وحوصله صحبت مراجعین گوش میکنند وتشخیصشون فوق العاده هست
۱۴۰۰/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۱تزریقبرایدرددست
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوبن راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۷/۲۵زانو درد
۱۴۰۰/۰۲/۱۳مشکل کلیه داشتم و جرمگیری دندان
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲فعلا تحت درمان و راضی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹اوکی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱فوق العاده باحوصله ومهربون وصبور وتشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۱حامله بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱من از قبل آقای دکتر حسن عطارچی را می شناسم و مشکل ران پای چپ من را درمان کرد
۱۳۹۹/۱۰/۲۴سلام پزشکی حاذق با برخورد عالی و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بسیار حرفه ای و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۰۴