پدر من در اثر گلوکوم دید چشم چپش از بین رفته بود. با اینکه دید نداشت درد بسیار زیادی داشت. با تحقیقی که انجام دادم، با خانم دکتر میرآفتابی آشنا شدیم که با مراجعه به ایشان، با عملی که انجام دادند، درد چشم پدرم از بین رفت. حدود ۷ ماه از عملشون میگذره. البته دیدش برنگشت که خانم دکتر قبل از عمل هم به ما گفته بودن که این روش روی دید اثری نداره.
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
گلوکوم ودرمان
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
آب مروارید
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
فشار چشم دارم ی دکتر دیگه 3جور قطره داده بود این کلان قطع کرده و بهتر از قبل هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
غدد اشکی بسته شده بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
عالیترین
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
عمل اب مروارید
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
عالی بی نظیره
۱۴۰۲/۰۳/۱۲
عالی ۲۰
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
راضی بودین
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
دکتر بسیار خوبی هستم مشکل فشار وگلوکوم دارم تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
آب سیاه
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
گلوکوم و بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
اب مروارید،فعلا تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
خواهرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
اب سیاه بعد از عمل خیای بهتذ شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
یک بار رفتم پیش ایشان مشکل گلوکوم دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
ایشان را همکارشون معرفی کردند و گفتن کارشون خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
عالی هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
بسیار زبده و توانمند
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
فشارچشم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
بسیار پزشک حاذقی است
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
دکتر بی نظیرن
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
عالیست
۱۳۹۸/۱۰/۰۶
تشخیص دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
بسیار باسواد هستند و به بیماران احترام میگذارند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
بسیار خوش رفتار و مسلط دانش بالایی دارن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
با دانش و حرفه ایی ،
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
خانم دکتر بسیار حساس و دقیق هستند، درضمن بسیارمتین و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
دکتر فوقالعاده عالی وحاذق وتوانمندی هستند و بیماری منو خیلی عالی تشخیص دادند و هر دو چشم من رو عمل جراحی گلوکوم اجام دادند.واقعا ازشون ممنون و متشکرم دکترهایی مثل ایشون انگشت شمارند در ایران
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
با سلام ، بیماری آب سیاه داشتم ، دیر متوجه شدم ، دکتر میر آفتابی بدون ایجاد بعدی عوارض چشم آسیب دیده رو عمل کردند و با تجویز داروی مخصوص بیماری چشم بعدی رو درمان کردند ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
عمل فشار اب سیاه بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
اب سیاه عالی بودند
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
دکتر حاذق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
بسیار دکتر عالی و مجربی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
اب سیاه و معاینه چشم کودک
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
عمل آب سیاه
۱۴۰۲/۰۵/۰۳
عمل آب مروارید چشم مادرم وآب سیاه چشم خاله ام عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
آشنایان
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
برای چشم عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
پزشکی حاذق هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
فشار آب سیاه خوب کنترل شده
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
با جراعت میگم تو جهان تک هست امید وارم همیشه سالمو سلامت باشه پنچه طلا هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
اکی بود راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
ایشان درتشخیص چشم پزشک حاذقی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۳۱
ایشون پدرم رو عمل جراحی انجام دادند بسیار حاذق و بسیارپزشک اخلاق مدار خدا حفظشون کند سالم و موفق باشند همواره
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
گلوکوم قرنیه عملکرد بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
مشکل گلوکوم بنده رو ایشون از طریق جراحی برطرف کردن. ایشون پزشکی حاذق و در عین حال کاملا صمیمی هستند. افتخار میکنم که تحت نظر ایشون هستم. بنده ایشون را به تمام بیماران گلوکوم پیشنهاد میکنم. و برای ایشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ببسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
چشممو پیش خانم دکتر عمل کردم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
گلوکوم و بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بسیار عا
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
بسیار فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
فشار چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
مریض ایشان بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
مادر من بالای ١٥ سال هست تحت نظر ایشونن و بسیااار حاذق، فروتن و خوش اخلاقن
عملهای متعددی پیششون انجام دادیم از لیزر تا اب مروارید که واقعاا راضی هستیم از بهترین و کاربلد ترین پزشکان کشورن و امیدواریم مهاجرت نکنن
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
فشارچشم دارم تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
چکآپ چشم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
دکتر خوبی و امیدمیده بیماران مثل دکترای دیگه ایی نیست ته دل خالی کنند
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
آب سیاه گلوکوم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
من یک سال و نیم هست پیش ایشون عمل لازک کردم و کاملا راضی هستم پزشک بسیار خوش برخورد و با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
فشار چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
ایشان دانش بالایی دارند و بسیار خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
جراحی آب سیاه انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
سلام مادرم آب سیاه عمل کرده بیمارستان رسول اکرم.
بعد از عمل دوبار خانم دکتر ویزیت کردن وآمپور زدن بعد از این میتونن مطب بیان خدمتتون؟
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
خیلی دکتر خوبی خوش برخرد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
مشکوک به آب سیاه
عمکرد ایشان عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
دکتر عالی و با اخلاق و مجرب است
۱۳۹۷/۰۹/۱۳
آب سیاه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
آب مروارید داشتم با موفقیت عمل شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
برای تشخیص اب مروارید پیشش ون رفتم
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
گلوکوم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
اب سیاه مادرزادی خوبن فقط برای معاینه رفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
فشارخوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
بسیار عا
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
دکتر فوق العاده عالی با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
مشکل فشار چشم و خونریزی چشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بسیار حاذ
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
آب مرواید
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
پرفکت و بی نظیرن.پدرومادرمو عمل کردن وخیلی راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
من مشکل آب سیاه و فشار بالا داشتم که به لطف جراحی خانم دکتر میرآفتادی کاملا رفع شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
خیلی عالی
۱۳۹۷/۰۵/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
با سلام
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
خیلی خوب و عا
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
مشکل قلبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
مشکل آب سیاه
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
واقعا خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بسیار عالی و حرفه ای هستند و نتیجه عمل که روی فرزندم انجام دادند عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
آب سیاه و تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
بسیار عالی بود مداوا شدم
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
گلوکوم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
مشکل من پسرم آب سیاه داشت که دکتر خوب کرد
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
بسیار حرفای و مجرب
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
گلوکوم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
عالی بودن.
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
با سلام من از شهرستان بیجار هستم دو بار مادرم پیش ایشان عمل گلوکوم انجام داده اند و بسیار رضایت بخش بوده است با تشکر
دکتر ارزو میرافتابی فوق تخصص اب سیاه (گلوکوم) از امریکا دانشگاه UCLA, دانشیار دانشگاه فوق تخصص در زمینه جراحی اب سیاه، اب مروارید کارگذاری انواع لنزهای داخل چشمی، اصلاح عیوب انکساری (نزدیک بینی، دوربینی و استیگمات)
پدر من در اثر گلوکوم دید چشم چپش از بین رفته بود. با اینکه دید نداشت درد بسیار زیادی داشت. با تحقیقی که انجام دادم، با خانم دکتر میرآفتابی آشنا شدیم که با مراجعه به ایشان، با عملی که انجام دادند، درد چشم پدرم از بین رفت. حدود ۷ ماه از عملشون میگذره. البته دیدش برنگشت که خانم دکتر قبل از عمل هم به ما گفته بودن که این روش روی دید اثری نداره.
۱۴۰۲/۰۴/۱۱دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۳گلوکوم ودرمان
۱۴۰۲/۰۲/۲۵آب مروارید
۱۴۰۲/۰۹/۲۷فشار چشم دارم ی دکتر دیگه 3جور قطره داده بود این کلان قطع کرده و بهتر از قبل هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳غدد اشکی بسته شده بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عالیترین
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عمل اب مروارید
۱۳۹۹/۰۳/۲۴عالی بی نظیره
۱۴۰۲/۰۳/۱۲عالی ۲۰
۱۴۰۱/۱۱/۲۰عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۰۲راضی بودین
۱۴۰۳/۱۱/۲۵دکتر بسیار خوبی هستم مشکل فشار وگلوکوم دارم تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷آب سیاه
۱۳۹۹/۰۵/۱۵گلوکوم و بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴اب مروارید،فعلا تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خواهرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵اب سیاه بعد از عمل خیای بهتذ شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹یک بار رفتم پیش ایشان مشکل گلوکوم دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ایشان را همکارشون معرفی کردند و گفتن کارشون خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالی هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار زبده و توانمند
۱۳۹۹/۱۰/۲۲فشارچشم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷بسیار پزشک حاذقی است
۱۳۹۹/۰۹/۲۴دکتر بی نظیرن
۱۴۰۳/۱۰/۰۱عالیست
۱۳۹۸/۱۰/۰۶تشخیص دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار باسواد هستند و به بیماران احترام میگذارند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۷پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴بسیار خوش رفتار و مسلط دانش بالایی دارن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴با دانش و حرفه ایی ،
۱۴۰۲/۱۱/۰۲خانم دکتر بسیار حساس و دقیق هستند، درضمن بسیارمتین و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۲/۰۱/۰۸دکتر فوقالعاده عالی وحاذق وتوانمندی هستند و بیماری منو خیلی عالی تشخیص دادند و هر دو چشم من رو عمل جراحی گلوکوم اجام دادند.واقعا ازشون ممنون و متشکرم دکترهایی مثل ایشون انگشت شمارند در ایران
۱۴۰۳/۰۵/۱۰با سلام ، بیماری آب سیاه داشتم ، دیر متوجه شدم ، دکتر میر آفتابی بدون ایجاد بعدی عوارض چشم آسیب دیده رو عمل کردند و با تجویز داروی مخصوص بیماری چشم بعدی رو درمان کردند ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عمل فشار اب سیاه بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷اب سیاه عالی بودند
۱۴۰۲/۰۴/۰۵دکتر حاذق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار دکتر عالی و مجربی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶اب سیاه و معاینه چشم کودک
۱۴۰۱/۰۲/۱۲عمل آب سیاه
۱۴۰۲/۰۵/۰۳عمل آب مروارید چشم مادرم وآب سیاه چشم خاله ام عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷آشنایان
۱۴۰۳/۰۳/۰۸بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲برای چشم عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰پزشکی حاذق هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۰۴فشار آب سیاه خوب کنترل شده
۱۴۰۴/۰۱/۱۸با جراعت میگم تو جهان تک هست امید وارم همیشه سالمو سلامت باشه پنچه طلا هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵اکی بود راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳ایشان درتشخیص چشم پزشک حاذقی هستن
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ایشون پدرم رو عمل جراحی انجام دادند بسیار حاذق و بسیارپزشک اخلاق مدار خدا حفظشون کند سالم و موفق باشند همواره
۱۳۹۸/۰۶/۲۴گلوکوم قرنیه عملکرد بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳مشکل گلوکوم بنده رو ایشون از طریق جراحی برطرف کردن. ایشون پزشکی حاذق و در عین حال کاملا صمیمی هستند. افتخار میکنم که تحت نظر ایشون هستم. بنده ایشون را به تمام بیماران گلوکوم پیشنهاد میکنم. و برای ایشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵ببسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵چشممو پیش خانم دکتر عمل کردم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰گلوکوم و بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۵دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۹/۱۵بسیار عا
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بسیار فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فشار چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۴مریض ایشان بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱مادر من بالای ١٥ سال هست تحت نظر ایشونن و بسیااار حاذق، فروتن و خوش اخلاقن عملهای متعددی پیششون انجام دادیم از لیزر تا اب مروارید که واقعاا راضی هستیم از بهترین و کاربلد ترین پزشکان کشورن و امیدواریم مهاجرت نکنن
۱۴۰۳/۰۵/۱۷فشارچشم دارم تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸چکآپ چشم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹دکتر خوبی و امیدمیده بیماران مثل دکترای دیگه ایی نیست ته دل خالی کنند
۱۴۰۱/۰۹/۱۰آب سیاه گلوکوم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹من یک سال و نیم هست پیش ایشون عمل لازک کردم و کاملا راضی هستم پزشک بسیار خوش برخورد و با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴فشار چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱ایشان دانش بالایی دارند و بسیار خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵جراحی آب سیاه انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲سلام مادرم آب سیاه عمل کرده بیمارستان رسول اکرم. بعد از عمل دوبار خانم دکتر ویزیت کردن وآمپور زدن بعد از این میتونن مطب بیان خدمتتون؟
۱۴۰۲/۰۲/۱۹خیلی دکتر خوبی خوش برخرد
۱۴۰۲/۱۱/۰۴مشکوک به آب سیاه عمکرد ایشان عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر عالی و با اخلاق و مجرب است
۱۳۹۷/۰۹/۱۳آب سیاه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶آب مروارید داشتم با موفقیت عمل شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۶برای تشخیص اب مروارید پیشش ون رفتم
۱۳۹۸/۰۶/۰۹گلوکوم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۱اب سیاه مادرزادی خوبن فقط برای معاینه رفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶فشارخوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۴بسیار عا
۱۴۰۲/۱۱/۱۵دکتر فوق العاده عالی با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵مشکل فشار چشم و خونریزی چشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار حاذ
۱۴۰۳/۰۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱آب مرواید
۱۴۰۳/۰۴/۲۶پرفکت و بی نظیرن.پدرومادرمو عمل کردن وخیلی راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۱/۰۷من مشکل آب سیاه و فشار بالا داشتم که به لطف جراحی خانم دکتر میرآفتادی کاملا رفع شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خیلی عالی
۱۳۹۷/۰۵/۲۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۳با سلام
۱۴۰۰/۰۴/۲۸خیلی خوب و عا
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکل قلبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳مشکل آب سیاه
۱۴۰۲/۱۱/۲۹واقعا خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۶بسیار عالی و حرفه ای هستند و نتیجه عمل که روی فرزندم انجام دادند عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵آب سیاه و تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳بسیار عالی بود مداوا شدم
۱۳۹۸/۱۱/۱۳گلوکوم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴مشکل من پسرم آب سیاه داشت که دکتر خوب کرد
۱۳۹۷/۰۵/۱۴بسیار حرفای و مجرب
۱۴۰۰/۰۴/۰۶گلوکوم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عالی بودن.
۱۴۰۲/۰۲/۱۸با سلام من از شهرستان بیجار هستم دو بار مادرم پیش ایشان عمل گلوکوم انجام داده اند و بسیار رضایت بخش بوده است با تشکر
۱۴۰۳/۰۱/۲۷فعلا فقط ویزیت شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۴خیلی خوب بودند
۱۳۹۸/۰۹/۰۲